شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام در هشتگرد

اگر قصد ایزوگام کاری در هشتگرد را دارید با مجموعه پردیسان گستر در ارتباط باشید. ما بهترین تکنسین ها را برای ایزوگام کاری در هشتگرد برای شما ارسال می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ایزوگام در هشتگرد با مجموعه ما در ارتباط باشید.

خدمات ایزوگام در هشتگرد

برای دریافت خدمات ایزولاسیون همانند ایزوگام کاری، قیرگونی و آسفالتکاری با مجموعه ما در تماس باشید. در مجموعه ما بهترین برند ایزوگام به فروش می رسد و همچنین با قیمتی مناسبی می توانید عایق کاری کنید. در این مجموعه کلیه روش های پرداخت ایزوگام قسطی و چکی پذیرفته می شود. لذا با اطمینان و با خیال راحت ایزوگام کاری را به ما بسپارید. بیایید بیشتر با فرآیند ایزوگام کاری در هشتگرد آشنا شویم.

انتخاب ایزوگام اولین گام در عایق بندی

انتخاب ایزوگام مناسب اولین گام در عایق بندی محسوب می شود. در مرحله اول باید اقدام به خرید ایزوگام مناسب کنید. در بازار ایزوگام های مختلفی وجود دارد که بر اساس ویژگی های فنی و ظاهری آن می توانید انتخاب کنید. انواع ایزوگام عبارتند از :

– ایزوگام تک لایه

– ایزوگام دو لایه

– ایزوگام فویل دار

– ایزوگام طرح دار

-ایزوگام سه لایه

برای انتخاب لایه های ایزوگام باید کارشناس در محل حاضر شود و تعداد لایه ها را تعیین کنید. عموما در مکان هایی که میزان رطوبت بالا است از ایزوگام دولایه و سه لایه استفاده می شود. البته هزینه تمام شده و قیمت ایزوگام در هشتگرد نیز بر انتخاب این محصول تاثیر گذار است.

قیمت ایزوگام

قیمت ایزوگام در هشتگرد تحت تاثیر عوامل زیادی از قبیل برند ایزوگام، ضخامت، نوع آن می باشد. لذا در صورتی که قصد خرید ایزوگام دارید باید به قیمت آن توجه کنید. ما در مجموعه پردیسان گستر انواع ایزوگام را به قیمت مناسب به فروش می رسانیم. شما می توانید انواع برند دلیجان از قبیل آسیا گستر دلیجان، صدف دلیجان، ایزوگام پشم شیشه دلیجان را از مجموعه ما خریداری کنید. توجه داشته باشید که قیمت ایزوگام دلیجان توسط شرکت تولید کننده آن تعیین می شود و نمایندگی دخل و تصرفی در ارائه قیمت ندارد. در صورتی که قصد خرید ایزوگام ارزان را دارید توجه داشته باشید که فریب ایزوگام های تقلبی موجود در بازار را نخورید.

نشانه های تقلبی بودن ایزوگام عبارتند از اینکه قیر به دست می چسبد، الیاف آن از هم تنیده شده اند، بوی بدی می دهد و همچنین پلمپ آن باز است و یا نشانه هایی از استانداردهای ایزوگام در این رول ها نمی بیینید. ایزوگام کاری با این ایزوگام ها بی کیفیت بوده و عمر چندانی ندارند. لذا  حتما ایزوگام را از نمایندگی فروش ایزوگام تهیه کنید.

نمایندگی فروش ایزوگام در هشتگرد

در نظر داشته باشید که ایزوگام را از نمایندگی خریداری کنید. در نمایندگی ها قیمت ایزوگام توسط عرضه کننده تعیین می شود.  کیفیت آن مناسب بوده و استانداردهای آن رعایت شده است.ما نمایندگی ایزوگام دلیجان هستیم و محصولات این برند را به فروش می رسانیم.در صورتی که قصد خرید عمده ایزوگام در هشتگرد و یا ایزوگام در متراژ بالا دارید تخقیف های بسیار مناسبی برای شما در نظر گرفته ایم. شما همچنین می توانید ایزوگام قسطی و چکی از ما خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

نصب ایزوگام در هشتگرد

پس از خرید ایزوگام از نمایندگی دلیجان در هشتگرد نوبت نصب ایزوگام  است. نصب ایزوگام هر چند در بیان ساده است اما پیچیدگی و سختی خودش را دارد و در صورتی که اشتباهی در روند نصب ایزوگام رخ دهد ممکن است نیاز به لکه گیری و ترمیم پیدا کند و طول عمر آن کاهش یابد.

در ایزوگام کاری در هشتگرد ابتدا سطح مورد نظر را تمیز و عاری از گرد و غبار کنید سپس با چسب محصوص یا قیر درزگیری کنید و سپس رول ایزوگام را باز کنید و برش بدهید و پس از آن با شعله اقدام به نصب ایزوگام کنید. برای چسبیدن بهتر ایزوگام می توانید از پرایمر استفاده کنید. پرایمر قدرت چسبندگی ایزوگام به سطح را افزایش می دهد.

توجه داشته باشید که هر چقد ایزوگام ماهرانه نصب شده باشد پس از چند سال نیاز به ترمیم، لکه گیری و تعویض پیدا می کند.

نحوه لکه گیری ایزوگام  در هشتگرد

ایزوگام پس از نصب پس از سال ها و یا بر اثر حادثه ای ممکن است نیاز به لکه گیری پیدا کند. ما این کار را براحتی می توانیم انجام دهیم.اما در نظر داشته باشید که این کار در صورتی که حجم خرابی زیاد باشد امکان پذیر نیست. لذا در صورتی که قصد لکه گیری ایزوگام دارید با تکنسین تماس بگیرید تا از نظر فنی و مالی ارزیابی کند. در بعضی موارد لکه گیری توصیه نمی شود و بهتر است برای ترمیم ایزوگام در هشتگرد تعویض آن را انتخاب کنید.

قیمت ایزوگام کاری و لکه گیری در هشتگرد

هزنیه ایزوگام کاری د هشتگرد توسط اتخادیه مشخص می شود و با توجه به موارد مختلف تغییر می کند. ما تلاش می کنیم که قیمت های مناسبی برای ایزوگام کاری در هشتگرد پیشنهاد دهیم و همچنین روش های پرداخت مناسبی به شما پیشنهاد می دهیم تا کار را به انجام برسانیم. توجه داشته باشید که ایزوگام کاری فونداسیون، ایزوگام کاری سرویس بهداشتی و ایزوگام کاری سقف هر چند در نحوه اجرا ممکن است مشابه باشد اما به دلیل سختی اجرا دارای قیمت نصب متفاوتی هستند.

برای کسب اطلاع کامل در رابطه با نحوه اجرا و قیمت ایزوگام کاری در هشتگرد با شماره هایی که در قسمت تماس با ما در این سایت اشاره شده است با مجموعه ما در ارتباط باشید. شما می توانید با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در این سایت اشاره شده است با مجموعه پردیسان گستر در ارتباط باشید.

جمع بندی

در این مقاله تلاش شد اطلاعات جامعی در رابطه با ایزوگام کاری در هشتگرد بیان شود. در صورتی که قصد ایزوگام کاری در این شهر دارید می توانید با ما در ارتباط باشید. ما یکی از شرکت های ارائه دهنده انواع عایق کاری در تهران و کرج از قبیل ایزوگام کاری در گلشهر، ایزوگام در اتمسفر، ایزوگام در شهریار، ایزوگام در جردن و.. هستیم و انواع خدمات ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و .. را با بهترین قیمت و کیفیت به انجام می رسانیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع