شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

قیمت اجرای قیرگونی پشت بام در مناطق تهران

ممکن است همواره این سوال برایتان مطرح شود که قیمت قیرگونی در تهران به چه شکل تولید می شود. در پاسخ می توانیم بگوییم قیرگونی یکی از محصولات پرکاربرد متشکل از گونی و قیر است که به منظور عایق نمودن بخش ‌هایی همچون آشپزخانه، حمام، پی سازی و غیره مورد استفاده قرار می‌ گیرد. بهتر است در نظر داشته باشید پیش از اینکه به فرایند قیر گونی بپردازید بهتر است این نکته را مد نظر قرار دهید که محل مورد نظر حتماً باید تمیز و به طور کامل خشک شده باشد. همچنین لوله های بخاری، کفشو و هواکش نیز در مکان از پیش تعیین شده نصب شده باشند.

هزینه قیرگونی در تهران

هزینه قیرگونی در تهران

اما مهم ترین معایبی که برای قیمت قیرگونی بیان کرده ‌اند می‌ توان به خطرناک بودن آن اشاره کرد که علت خطرناکی آن هم داغی قیر است. همین علت ممکن است باعث پوسیدگی قسمت قیرگونی شود. با گذشت زمان و یا شکستگی هایی به دلیل نشست احتمالی بنا های ساختمانی شود. در حال حاضر قیمت قیرگونی در تهران بر اساس نوساناتی که در بازار وجود دارد روز به روز در حال تغییر است. برای کسب اطلاعات نسبت به آخرین لیست مربوط به قیمت قیرگونی در تهران می توانید از افراد متخصص و خبره در این حوزه مشاوره بگیرید. اجرای قیرگونی با مصالح در اماکن مختلف از طریق دستگاه‌ ها و تجهیزات به روز به واسطه تکنسین های با تجربه انجام می گردد.

قیمت قیرگونی سرویس بهداشتی

برای کسب اطلاعات از تازه ترین لیست مربوط میتوانید با ما تماس بگیرید. تیم ما انواع قیمت مصالح زیر را با مناسب ترین قیمت ارائه میکند.

قیرگونی پشت بام، قیرگونی سرویس بهداشتی، آشپزخانه،قیرگونی با مصالح، قیرگونی ساختمان، قیرگونی کار، قیرگونی حمام و غیره به شکل کاملاً مستقیم با شرایط منحصر به فرد. مطمئناً یکی از بهترین فرصت ها به منظور عایق کاری ساختمان برای متقاضیان این کار در سراسر تهران به حساب می آید.

قیمت قیرگونی در تهران بر اساس نوع اجرا نمودن، اندازه مهارت افراد متخصص در این کار و همچنین میزان کیفیت مواد به کار گرفته شده در آن محاسبه می گردد. در واقع قیرگونی قسمت های گوناگون ساختمان به منظور انجام عایق بندی و درزگیری برای پیشگیری زیاد از رطوبت و نفوذ آب صورت می گیرد.

یکی از راه هایی که شما به واسطه آن می توانید به آخرین قیمت قیرگونی در تهران اطلاعاتی به دست آورید در حقیقت به شکل کاملاً مستقیم با استفاده از متخصصان موجود در مراکز معتبر بدون وجود هیچ گونه محدودیت به طور شفاف و واضح میسر می گردد. قیمت قیرگونی پشت بام، قیرگونی ساختمان و قیرگونی آماده بر اساس یکسری مولفه هایی همچون شیوه اجرایی نمودن و همچنین رعایت کامل استاندارد ها محاسبه می گردد.

مهم ترین شیوه های اجرای قیرگونی در کف ساختمان

به طور کلی شیوه قیرگونی در کف ساختمان امروزه از جمله شیوه ‌های رایج جهت مقاوم سازی و عایق بندی اماکن مختلف محسوب می شود. در صورتی که این شیوه به طور کاملاً اصولی انجام شود بنابراین شما به خوبی متوجه افزایش طول عمر مکان مورد نظر و همچنین افزایش استقامت بنای ساختمانی می ‌شوید. قیرگونی در کف ساختمان تا حد زیادی مانع ایجاد یک سری تغییراتی در اشکال ظاهری سازه می گردد. بنابراین این شیوه را بایستی از جمله بهترین و با صرفه ترین شیوه های مستحکم سازی اماکن معرفی نمود.

به منظور تهیه اولیه قیرگونی معمولاً از مخلوط حصیر و فایبرگلاس با قیر استفاده می کنند. این مخلوط از جمله ترکیب های بسیار قدرتمند در مقابل رطوبت و نفوذ آب معرفی می شود. به کارگیری شیوه قیرگونی در سطوح گوناگون ساختمان ‌ها در کاهش صدمات جدی حاصل از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان نقش بسزایی را ایفا می کنند.

قیمت قیرگونی در تهران در مقایسه با بسیاری از شرکت ها مقرون به صرفه به نظر می ‌آید. چرا که همواره در تلاش بوده است تا از طریق حذف نمودن واسطه ها به جلب رضایت مشتری بپردازد.

نمایندگی ایزوگام در تهران

قیمت اجرایی نمودن قیرگونی در پشت بام

در نظر داشته باشید که قیرگونی در پشت بام یکی از شیوه های منحصر به فرد در زمینه عایق بندی به حساب می آید. این شیوه از طریق زمان اندک اجرایی نمودن در مکان مورد نظر است. همچنین هزینه های کمتر یکی از بهترین گزینه ها برای انواع ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری به شمار می رود. استفاده از شیوه قیرگونی در پشت بام در فصل گرم سال یعنی فصل تابستان بر اساس حرارت دما و شرایط فوق العاده به منظور تثبیت نمودن عایق کاری به متقاضیان توصیه می شود.

هنگامی که یک لایه از گونی در سطح مربوط به پشت بام در میان مراحل قیر کاری واقع می ‌شود. بنابراین شما نسبت به افزایش مقاومت قیر اطمینان حاصل کنید. در نهایت شاهد این موضوع خواهید بود که سطح قیرگونی شده دیگر نیاز به تعمیر پیدا نمی کند.

به طور کلی قیرگونی پشت بام از جمله شیوه‌ های ایزولاسیون سطوح ساختمانی شناخته می ‌شود که به طور عمده در مقایسه با سایر روش های عایق کاری هزینه کمتری را به دنبال دارد.

به کارگیری انواع گونی های با کیفیت در قیرگونی پشت بام منجر به حفظ و افزایش کیفیت و همچنین باعث افزایش عمر قیرکاری نیز می گردد. کسب اطلاعات راجع به قیمت قیرگونی در تهران به طور آنلاین و همچنین رایگان با استفاده از موسسات مختلف میسر می ‌شود.

عایق چسبی

بهتر است بدانید استفاده از شیوه های مختلف همچون ایزوگام و عایق های چسبی قادر هستند از شیوه‌ های قیرگونی برای اماکن گوناگون به‌ منظور عایق‌ بندی کاملاً اصولی مورد استفاده قرار گیرند. از جمله عوامل بسیار تاثیر گذار در افزایش طول عمر قیرگونی می ‌توان به وجود مصالح کاملاً با کیفیت و استاندارد اشاره نمود. لیست قیمت انواع مصالح در هر یک از موسسات و تولیدی ها بر اساس وجود نوسانات بازار و همچنین کیفیت مواد به کار گرفته شده در آن ها متمایز است.

در حال حاضر معماران ساختمانی در تلاش هستند تا از برخی مصالح و لوازم گوناگونی همچون ایزوگام و قیرگونی جهت افزایش رفاه حال شهروندان استفاده نمایند تا از ساختمان ‌ها در مقابل نور مستقیم خورشید، رطوبت، اقلیم گوناگون محافظت نمایند. اگر می خواهید بدانید مقاومت قیرگونی و ایزوگام به چه چیزی بستگی دارد بایستی بدانید استحکام شیوه ‌های قیرگونی و ایزوگام در واقع به نصب و جنس آن بستگی دارد.

هزینه ها در ساخت و ایزوگام کاری

حتما شما هم تا کنون متوجه این مسئله شده اید که هزینه های مربوط به ساخت و ساز هر روز در حال افزایش است. از این رو توصیه می شود از همان ابتدای کار در زمان آغاز ساخت یک بنا نکات ایمنی را به طور کامل رعایت کنید. لذا پس از گذشت چندین سال احتیاجی به صرف هزینه های هنگفت و اضافی برای ساخت مجدد یا تعمیرات احساس نیست. همچنین این موضوع فرد معمار یا مهندس و یا موسسات مربوط به ساختمان سازی به خاطر عدم رعایت نکات ایمنی و حفاظتی به هنگام ساخت ساختمان ها دچار حاشیه نشوند.

از جمله مسائل بسیار مهمی که حتماً به هنگام ساخت ساختمان بایستی آن را مد نظر قرار دهید. در واقع مقاوم نمودن ساختمان در مقابل رطوبت و نم می باشد. لذا در مناطق دارای آب و هوای مرطوب این مسئله بیشتر اهمیت خود را نشان می دهد. در صورتی که دیوار یا سقف و کف یک ساختمان در مقابل رطوبت و نفوذ آب از استقامت خوبی برخوردار نباشد. بنابراین پس از گذشت اندکی از طریق بارش برف و باران و افزایش روز به روز رطوبت هوا ساختمان شما دچار یک سری مشکلات و خرابی هایی می شود.

سخن پایانی:

معمولاً قیرگونی در اندازه های گوناگونی تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. به طور عمده قیرگونی تولید شده در اندازه های مختلف را به طور رولی می فروشند. بهتر است بدانید سایز و ضخامت رول ها با یکدیگر تفاوت دارد. به گونه‌ ای که اکثرا آن ها را با سایز تقریباً  ۱ الی ۱۵ متری و حتی ۳۰ متری در بازار عرضه می کنند. از این رو وزن آن ها نیز به حدود ۷ الی ۱۴ کیلوگرم می رسد. گاهی این رول ها را از طریق خطوط گچی تولید کرده و هدفشان نصب آسان و راحت بر روی پشت بام به شکل کاملاً مستقیم می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *