شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

قیمت آسفالت در کرج

قیمت آسفالت در کرج و با توجه به اینکه کرج یکی از شهر های مشهور در ایران است بنابراین بایستی در این کلان شهر از آسفالت بسیار خوب و همچنین پیمانکار آسفالت در کرج استفاده گردد. سوی دیگر برخورداری از یک آسفالت بسیار مناسب و همچنین با کیفیت نیاز به پیمانکاران خبره و متخصص در این حوزه دارد. در حقیقت کارخانه آسفالت در کرج یکسری عملیاتی همچون محوطه سازی، آسفالت کاری، آسفالت کاری ترمیمی را انجام می دهد؛

همچنین در صورتی که جاده ای دارای آسفالت باشد و فقط احتیاج به درزگیری داشته باشد این کار را نیز انجام خواهد داد و دیگر احتیاجی به پرداخت هزینه کامل به منظور آسفالت کاری نیست. کار های دیگری که معمولاً جهت انجام امور محوطه سازی به کار گرفته می‌ شود می‌ توان جدول کشی های پیرامون را نام برد که یکی از مهم ترین خدمات مربوط به پیمانکار آسفالت در کرج به حساب می آید.

آسفالتکاری و قیرگونی در گوهردشت کرج

چگونگی برآورد قیمت آسفالت در کرج

تمامی خدمات مربوط به فرآیند آسفالت کاری همچون آسفالت نمودن کوچه ، پشت بام ، خیابان و غیره یکسری مراحل گوناگونی را در بر دارد با توجه به اینکه شرایط زمین در مکان مورد نظر چگونه است این مراحل نیز متفاوت است. در صورتی که آسفالت به صورت فتیله دار، ترک خوردگی یا حالت موج دار دارد توصیه می ‌کنیم از کارخانه آسفالت در کرج استفاده نمایید تا تمامی امور مربوط به ترمیم سازی همچون درزگیری را انجام دهد. کارخانه آسفالت در کرج به شما کمک می کند تا مشکلات موجود در آسفالت را برایتان برطرف سازد.

بهتر است بدانید معمولاً کار هایی که به منظور انجام آسفالت صورت می پذیرد شامل بستر سازی، خاکبرداری محل مورد نظر، قیرپاشی، خدمات مربوط به گودبرداری و در پایان طریقه اجرا نمودن آسفالت کاری به شکل مکانیزه و با استفاده از ماشین آلات گوناگون و یا گاهی به شکل دستی و به واسطه یک مجموعه کاملا حرفه ای و متخصص می باشد. از مهم ترین عواملی که ممکن است در نرخ قیمت آسفالت در کرج تاثیرگذار باشد می توان ضخامت، مساحت محل مورد نظر، کرایه حمل نمودن آسفالت تا مکان مورد بررسی نام برد. همانگونه که بیان شد هزینه حمل و نقل آسفالت برای انتقال آن به مکان مورد نظر تا حد زیادی در قیمت آسفالت در کرج و یا سایر شهر ها موثر است.

 هزینه اسفالت در کرج

هزینه هایی که به منظور آسفالت در کرج بایستی پرداخت شود به چند دسته تقسیم می گردد که این هزینه ها شامل موارد زیر است:

–  تراشه آسفالت در کرج

–  زیر سازی آسفالت

–   آسفالت کاری در کرج

–   آسفالت کاری

برای اینکه افراد قیمت آسفالت در کرج را برآورد کنند بایستی یکسری آزمایشاتی صورت بگیرد تا میزان قیر مخلوط، نوع مواد اولیه که در آن ها به کار رفته است مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد. قیمت هایی که از سوی کارخانه ها ارائه می گردد به طور معمول اندکی با یکدیگر فرق دارند.

میزان قیمت آسفالت در کرج بر اساس میزان کاری که مشتریان قرار است انجام دهند متفاوت است؛ همچنین متراژ آسفالتی مورد نظر نیز بر روی قیمت آسفالت کرج تاثیر بسزایی دارد. بهتر است در نظر داشته باشید که کار های بزرگ و پروژه های عظیم مربوط به راهسازی دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد.

قیمت تراشه آسفالت در کرج و به طور کلی قیمت آسفالت کاری در کرج جهت انجام پروژه های عظیم غالباً کارفرما با توجه به ضخامت و نوع آسفالت با یکدیگر بر سر قیمت توافق می کنند و در نهایت هزینه را به عنوان قیمت نهایی بیان می‌ کنند.

قیمت زیرسازی آسفالت

از جمله مهم ‌ترین عملیاتی که در آسفالت کاری انجام می ‌شود مربوط به زیرسازی است. اگر زیرسازی آسفالت به طور کاملاً اصولی و مناسب انجام شود؛ بنابراین تا حد زیادی به طولانی شدن عمر آسفالت کمک شده است.

این مرحله نیز همانند سایر مراحل مربوط به آسفالت کاری هزینه هایی را در بر دارد و با توجه به نیاز پروژه زیرسازی  آسفالت از یکسری مراحل مختلفی برخوردار است. مهم ترین مراحل زیرسازی آسفالت به شرح زیر است:

– نخستین گام به منظور زیر سازی آسفالت در واقع خاک برداری است و برای آگاهی و برآورد قیمت آن با روش ضخامت برداشت خاک بر اساس متر مربع تخمین زده می شود.

– پس از مرحله خاکبرداری وارد مرحله مسطح سازی می شویم. این فرایند به خاطر هموار سازی مسیر جهت آسفالت نمودن و یکی از مراحل آسفالت کاری به حساب می آید. بهتر است بدانید قیمت مسطح سازی نیز با توجه به متر مربع لحاظ می گردد.

–  فرآیند ساب بیس و به قولی پخش نمودن مصالح سنگی بر روی سطوح مختلف مانند خیابان و کوبیدن است که این مرحله نیز هزینه‌ ای را به دنبال دارد؛ بنابراین هزینه ساب بیس با توجه به ضخامت محاسبه می شود یعنی بر اساس هر سانتیمتر ضخامت هزینه آن را برآورد می‌ کنند.

– در این مرحله برای بیس یا اساس هزینه ای در نظر گرفته می شود. در حقیقت این مرحله دارای دو فرایند پخش نمودن و کوبیدن یک لایه با ضخامت ۱۵ سانتی متر از مصالح مختلفی همچون شن یا سنگ در مکان مورد نظر می باشد که هزینه این مرحله نیز با توجه به متر مربع تعیین می شود.

خدمات آسفالت در کرج

یکی از بهترین گزینه ها برای قسمت هایی که با آب بیشترین سر و کار را دارند آسفالت است. چرا که نفوذ پذیری اندکی و درجه حرارت بسیار زیادی دارد. توجه داشته باشید که جنس یک آسفالت خوب و مناسب از قیر و ماسه و شن می باشد.

مخلوط این چند مورد با یکدیگر موجب افزایش کیفیت آسفالت خواهد شد. از مهمترین کارهایی که آسفالت دارد این است که مورد بسیار مناسب برای صحن دانشگاه و مدارس می باشد. نکته مهم این است که در حال حاضر به دلیل اینکه درصد آسفالت افزایش یافته.  آسفالت کاری خیابان ها نیز یکی از مهم ترین کارایی آسفالت به شمار می رود.

یکی از خدمات ما هم که آسفالت به افراد ارائه می کند استفاده از آن در راهسازی می باشد. البته در زمان های پیشین که عایق به صورت پیش ساخته موجود نبود و بیشتر منازل پشت بام خود را قیرگونی می کردند.

عنوان یک محافظ معمولاً از آسفالت بهره می گرفتند؛ اما پس از گذشت دوران عایق هایی که به صورت پیش ساخته و ایزوگام وارد بازار شد. آسفالت دیگر برای پشت بام به کار نیامد. در شهر های مختلف کشور به عنوان مثال آسفالت پشت بام در کرج نیز رایج بود. ممکن است این سوال برایتان مطرح شود که آیا آسفالت پشت بام در کرج و سایر شهر ها کارایی دارد؟

در رابطه با آسفالت پشت بام در کرج و دیگر شهر ها می توانیم . بگوییم با توجه به اینکه در حال حاضر برخی از پشت بام ها به عنوان حیاط خانه دیگری مورد استفاده قرار می گیرد. ممکن است کارآیی زیادی نداشته باشد از این رو افراد به موزاییک نمودن پشت بام خویش می پردازند.

انتخاب چه نوع آسفالتی بهتر است؟

اگر می خواهید بدانید که استفاده و انتخاب چه نوع آسفالتی بهتر است ؟ پیش از همه باید با انواع آسفالت آشنایی داشته باشید. انواع آسفالت شامل موارد زیر است:

–  توپکا

–  دانه بندی

–  بیندر

نمی توان از میان انواع آسفالت یک گزینه را به عنوان بهترین گزینه برگزینیم. بگوییم که قطع به یقین یکی از آن ها نسبت به دیگری برتری دارد.  بلکه می ‌توان به منظور تشخیص یک آسفالت بسیار خوب آن را در کارخانه تولیدی مورد آزمایش قرار داد کیفیت آن پی برد.

کارخانه های تولیدی معتبر به منظور انجام تست مختلف بر روی انواع آسفالت قادر هستند. تولید آسفالت با کیفیت همچون آسفالت دانه بندی، بیندر و توپکا بپردازند. یکی از نکات بسیار مهم این است که هر چقدر یک کارخانه دارای اعتبار بیشتری باشد. بنابراین کیفیت محصولات تولید شده نیز بیشتر خواهد بود.

فراموش نکنید در صورتی که آسفالت ها را در مکان‌ های بسیار مناسب مورد استفاده قرار دهند. بنابراین کیفیت این آسفالت ها نیز به خوبی خود را به نمایش می ‌گذارند.

سخن پایانی:

بهتر است بدانید که خرید و قیمت آسفالت در کرج در کارخانه‌ های تولیدی معتبر و کاملاً استاندارد از طریق رعایت نمودن.انواع پروتکل های آزمایشگاهی با کیفیت بایستی صورت پذیرد تا همواره بتواند در کسب و کار خویش به جذب مشتریان بپردازد.

هنگامی در خیابان ‌ها و جاده‌ ها و آسفالت کاری احساس نیاز می شود. آسفالت قبلی کلاً دچار مشکلاتی مانند شکستگی، ترک خوردگی و یا باد کرده باشد. هنگامی که جاده دچار خرابی هایی در آسفالت می ‌شود به طور معمول به خاطر نفوذ مقداری از برف یا آب باران به قسمت های زیرین و زیر ساز آسفالت است .

همین مسئله منجر می گردد تا پس از رد شدن ماشین های سنگین و سبک آسفالت محل مورد نظر دچار شکستگی و شکاف گردد. یکسری چاله ها و خرابی هایی را به وجود آورد. در حقیقت اینگونه از چاله ها سبب می ‌شوند تا آسفالت به طور کامل از بین برود. شما شاهد یکسری رویداد های ناخوشایند در رانندگی به خاطر وجود دست انداز های جاده ای باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *