شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

اجرای ایزوگام سرویس بهداشتی

یکی از حساس ترین مکان ها برای عایق کاری ساختمان ها بخش سرویس بهداشتی می باشد. چرا که این قسمت از ساختمان در همه ایام سال در معرض نفوذ رطوبت و نم قرار دارد و اگر به خوبی ایزولاسیون نشود، ممکن است خسارات جبران نشدنی را برای شما به همراه داشته باشد.

به همین علت توصیه می شود که جهت جلوگیری از ایجاد خسارات احتمالی، در زمان خرید و به ویژه در اجرا و نصب ایزوگام دقت لازم را داشته باشید. شرکت پردیسان گستر با تیم کاری با تجربه ای که دارد شما را از این بابت راهنمایی می کند. همچنین باید در انتخاب برند ایزوگام مناسب برای سرویس های بهداشتی خود اطمینان کامل داشته باشید. که پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت شرکت و یا تماس با کارشناسان ما می باشد. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا بهترین تصمیم را بدون شک، برای اجرای ایزوگام سرویس بهداشتی خود بگیرید.

ایزوگام سرویس بهداشتی

قیمت نصب ایزوگام سرویس بهداشتی

با توجه به اینکه قیمت نصب ایزوگام سرویس بهداشتی بسته به نوع و ضخامت ایزوگام، متراژ و مشخصات فنی آن متفاوت می باشد، ممکن است در بازار این قیمت ها از یک نمایندگی به نمایندگی متفاوت باشد. در عمل، با افزایش متراژ محیط مورد نیاز برای نصب ایزوگام سرویس بهداشتی، هزینه‌ ی نصب کلی نیز افزایش پیدا می‌ کند. برای اطلاع دقیق از هزینه ی نصب ایزوگام سرویس بهداشتی توسط نمایندگی پردیسان، بهتر است با آن ها تماس حاصل کنید. همچنین می توانید برای نصب ایزوگام سرویس بهداشتی در محیط مورد نظر خود از کارشناسان  متخصص ایزوگام در تهران  و کرج مشاوره و راهنمایی بگیرید.

در هر صورت، با توجه به اینکه نصب ایزوگام سرویس بهداشتی باید با رعایت استاندارد های بهداشتی و فنی انجام شود، تضمین کیفیت و قابلیت اطمینان در اجرای این عملیات از اهمیت بالایی برخوردار است. لذا، در هنگام انتخاب شرکت مربوطه برای نصب ایزوگام سرویس بهداشتی، بهتر است از کمپانی های تخصصی و نمایندگی‌ های رسمی ایزوگام سرویس بهداشتی مانند شعب مختلف ما در سراسر تهران و کرج استفاده کنید.

روش صحیح نصب ایزوگام سرویس بهداشتی

نصب ایزوگام سرویس بهداشتی باید با توجه به نوع محصول و فضای مورد نظر به صورت دقیق و صحیح انجام شود. برای نصب ایزوگام سرویس بهداشتی، ابتدا باید محل مناسب برای نصب مشخص شود. سپس باید با دقت و با استفاده از ابزارهای مناسب، ایزوگام سرویس بهداشتی را به دیوار یا سطح مورد نظر متصل کرد. در صورتی که نیاز به نصب دستگاه‌های الکتریکی دارید، قبل از نصب باید تأمین مخاطب و اتصالات لازم را به پایین دستگاه انجام دهید.

باید به یاد داشت که برای نصب ایزوگام  دستشویی باید از ابزارهای مناسب استفاده کرد. همچنین، قبل از نصب باید از دستگاه‌های الکتریکی، آب و گاز جدا شده و به دیوار بلند شده باشید. در صورتی که نصب ایزوگام سرویس بهداشتی از طریق تیم نصابان شرکت ایزوگام انجام می‌شود، باید تمامی نکات و استانداردهای مربوط به نصب رعایت شود.

زمان مناسب برای ایزوگام سرویس بهداشتی

بهترین زمان جهت نصب ایزوگام در سرویس بهداشتی، بعد از ایجاد شیب مناسب در کف و همچنین انجام فعالیت‌ های تاسیساتی و برقی می باشد. پس از انجام این مراحل ایزوگام نصب می‌ شود و سپس روی آن را با سیمان پوشانیده تا از آسیب دیدگی در حین انجام فعالیت‌ های ساختمانی جلوگیری به عمل آید.

در نهایت باید گفت که با انجام صحیح این مراحل یقینا یکی از بهترین روش های موجود برای ایزولاسیون داخلی به انجام رسیده و می توان گفت با خیال راحت تا سال های متوالی از بابت نفوذ آب مشکلی نخواهید داشت. البته این روش کمی هزینه ها را افزایش داده ولی ارزشمند می باشد. پس شما می توانید تمامی این فعالیت ها را به شرکت پردیسان گستر بسپارید.

نصب کاشی روی ایزوگام سرویس بهداشتی

همان طوری که می دانید، چند دهه است که برای استقامت بنا و زیبایی بیشتر و همچنین تمیزکاری آسان تر، کف و دیواره های داخلی سرویس های بهداشتی را کاشی و سرامیک می نمایند، که برای بعضی از افراد این سوال پیش می آید، که آیا امکان نصب کاشی بر روی ایزوگام وجود دارد؟

خوشبختانه در پاسخ این سوال باید بگوییم بله. چون که به علت استفاده از قیر و مشتقات آن در تهیه ایزوگام، در ظاهر تفاوت چندانی با قیر و گونی نداشته و اگر این کار به وسیله ی استاد کاران ماهر و کاربلد انجام شود، هر نوع کاشی و سرامیکی را می توان بر روی دیوار و کف سرویس های بهداشتی استفاده نمود.

بهترین عایق برای سرویس بهداشتی

در سال های نه چندان دور به جای ایزوگام از قیر و گونی استفاده می کردند، که این کار سختی بوده و معایب خاص خودش را نیز در پی داشت ولی خوشبختانه با فراگیر شدن عایق های پیش ساخته قیری سطح که در ایران به تام ایزوگام شناخته شده اند بسیاری از این مشکلات حل شده است.

به عنوان مثال به تعدادی از معایب قیر و گونی و مزایای ایزوگام برای شما می پردازیم :

  • قیر و گونی هزینه ی اجرای بالاتری نسبت به ایزوگام دارد.
  • استفاده از قیر و گونی آلودگی و کثیف کاری بیشتری دارد.
  • سرعت اجرای ایزوگام نسبت به قیر کاری سطوح کمتر می باشد.
  • جابجایی و انتقال بشکه قیر در بین واحد های ساختمان ها گاهی موجب خطرات و دردسرهایی می شود.
  • تنوع کمی و کیفی ایزوگام ها در مقایسه با قیر و گونی بیشتر و بهتر می باشد.
برای قیرگونی سرویس بهداشتی با ما تماس بگیرید.

معایب ایزوگام سرویس بهداشتی

هنگامی که دیواره‌ ها و کف سرویس بهداشتی ایزوگام می‌ شوند، رایج ترین مشکل به وجود آمده، چسبیدن و اتصال کاشی و سرامیک به دیواره ها می باشد. برای اینکه به معایت ایزوگام سرویس بهداشتی مسئله پی ببرید، تنها کافی است تا با چند ضربه به کاشی و سرامیک نصب شده در سرویس بهداشتی خود امتحان نمایید. به طوری که اگر هر جا ضربه زدید و صدای بم و کوبه ای داد، باید بدانید که کاشی و سرامیک از محل اتصال جدا شده، که به اصطلاح گفته می شود که کاشی و سرامیک خودشان را ول کرده اند.

مزایای ایزوگام سرویس بهداشتی

ایزوگام‌ ها به علت مزایای بسیار فراوانی که دارند، همواره مورد استقبال بیشتری قرار می گیرند، چرا که مناسب‌ ترین عایق نسبت به رطوبت بوده و وزن سبکی نیز دارند. با این حال نسبت به عایق‌ های دیگر دارای قیمت مناسب‌ تری نیز هستند، که از لحاظ اقتصادی هم برای مشتریان مقرون به صرفه‌ تر می باشند. همچنین در زمان نصب تمیزی بیشتری نسبت به قیر و گونی نیز دارند. دوام و طول عمر بالای ایزوگام باعث محبوبیت استفاده از آن شده و فروش این عایق رطوبتی را نیز دو چندان کرده است.

4.9/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع