شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

نمایندگی نصب ایزوگام

مقدمه:

بهتر است بدانید نمایندگی نصب ایزوگام به عنوان یک پوشش بسیار مستحکم شناخته می شود. این لایه متشکل از الیاف مصنوعی و قیر است و از طریق گرما بر سطوح مختلفی مانند بام و سقف حمام و سرویس بهداشتی و غیره نصب می گردد. به طور معمول از ایزوگام به منظور عایق نمودن سطح های گوناگونی همچون کف و بام ساختمان، استخر به منظور پیشگیری از نفوذ رطوبت و آب ، دیواره و غیره استفاده می کنند. در نظر داشته باشید که تقریباً عمر ایزوگام بسیار خوب و با کیفیت به طور میانگین ۱۵ سال می باشد.

مهم ترین مواد به کار گرفته شده در ایزوگام

نمایندگی نصب ایزوگام

 دقت داشته باشید که ایزوگام متشکل از یکسری لایه های متعددی می باشد. این لایه ها بر روی هم منجر می شوند تا در برابر عوامل گوناگونی همچون بارش برف، باران، کولاک و رطوبت استحکام زیادی وجود داشته باشد. مهم ترین لایه ها را می توان اینگونه نام برد.

پلی استر، پلی اتیلن یا، فویل آلومینیوم ، بافت و همچنین مواد افزودنی خاص مربوط به لایه پلی اتیلن.

همواره در بازار یکسری ایزوگام هایی موجود است که هر یک از آن ها با توجه به نوع محصول به طور دولایه یا تک لایه تولید می‌ گردد. پلی استر و تیشو به تشتک قیر ورود پیدا می ‌کند. پس از آن با یک سری مواد پرایمری یا قیر دمیده در هم می آمیزد که در پایان ضخامت ایزوگام را تشکیل می دهد. سپس با استفاده از ورق آلومینیوم که به مواد گوناگونی آغشته شده است. چسبیده و در نتیجه به حوزه آب سرد منتقل می شود. طی مراحل بعدی به پشت آن پلاستیک می افزایند و در آخرین مرحله نیز به آسانسور ذخیره سازی راه پیدا می کند. البته در انتهای کار از یک فن خشک کننده برای خشک سازی ایزوگام استفادهمیشود. این کار باعث میشود به راحتی بتوانند آن را به صورت رول درآورد و در پایان ایزوگام حالت مخروطی شکل در می آید.

نصب ایزوگام

جالب است بدانید که ایزوگام را می توان بر تمامی سطوح مانند سنگ، فلز، پلاستیک، ایرانیت ، چوب ، آسفالت ، سطوح سیمانی، آجر و غیره نصب نمود. در صورتی که قصد دارید از ایزوگام به عنوان یک عایق رطوبتی بهره بگیرید بایستی این نکته را مد نظر قرار دهید. کیفیت ایزوگام مورد نظر باید بسیار بالا باشد. چرا که ایزوگامی که از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد پس از مدتی کارایی خویش را از دست می ‌دهد. در نهایت منجر به ایجاد یک سری مشکلات خواهد شد. بنابراین دقت داشته باشید که مراحل نصب ایزوگام بایستی بطور کامل به شکل اصولی انجام شود. چون در صورتی که به طور غیر اصولی مراحل نصب ایزوگام صورت پذیرد امکان کنده شدن آن پس از مدت زمان اندکی بسیار زیاد است. برای انجام این کار توصیه می کنیم از افراد ماهر و خبره در این زمینه کمک بگیرید.

نمایندگی نصب ایزوگام

نمایندگی نصب ایزوگام

به طور کلی نمایندگی نصب ایزوگام برای نصب نمودن ایزوگام با انواع مختلف آن قیمت های مختلفی را برآورد کرده اند به عنوان مثال می توانیم قیمت نصب نمایندگی را مطرح سازیم چرا که ممکن است برایتان این سوال مطرح شود که معمولاً قیمت نصب نمایندگی ایزوگام در تهران یا قیمت نمایندگی ایزوگام در کرج را چگونه تخمین می زنند

نصب ایزوگام در تهران با توجه به عوامل متعددی همچون نوع مصالح مصرفی، مساحت کار، آماده سازی و زیرسازی سطح مورد نظر حمل و نقل سنجیده می شود. هر یک از انواع ایزوگام همانند دو لایه یا تک لایه یا ایزوگام هایی با روکش آلومینیومی از لحاظ قیمت نصب نمایندگی ایزوگام در تهران متفاوت می باشد.

همان گونه که پیش از این گفته شد قیمت نمایندگی نصب ایزوگام در هر کجا با توجه به دلایل گوناگونی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. دقت داشته باشید که قیمت نمایندگی ایزوگام در کرج با توجه به دلایل متعددی مانند:

نوع ایزوگام مورد مصرف، مساحت در نظر گرفته برای ایزوگام کاری، وضعیت نصب ایزوگام و همچنین میزان کیفیت ایزوگام در نظر گرفته می شود. به طور کلی قیمت نصب نمایندگی ایزوگام در کرج بر اساس کیفیت و مزایایی که دارد بسیار مقرون به صرفه به نظر می ‌آید. طی سالیان دراز می توانید در رابطه با عایق بندی منازل خویش خاطری آسوده داشته باشید.

ویژگی های یک ایزوگام با کیفیت

همانگونه که می ‌دانید ممکن است رطوبتی که در محیط خارج از خانه ، پشت بام و دیواره ها وجود دارد به درون ساختمان رخنه کند و همین مسئله منجر به کاهش استقامت و مقاومت ساختمان می گردد. ما در اینجا می خواهیم مهم ترین ویژگی های یک ایزوگام با کیفیت را برایتان بیان کنیم بنابراین تا پایان ما را همراهی کنید.

 یک ایزوگام خوب را باید با توجه به کارایی آن همانند استفاده برای سد، بام، سرویس بهداشتی، پی ساختمان، دیوار، استخر و غیره مورد بررسی و ارزیابی قرارداد. این نکته بسیار مهم است که شما در نظر داشته باشید که از چه نوع ایزوگامی برای محل مورد نظر خود می خواهید استفاده کنید .

 دقت داشته باشید عایق بایستی کاملاً سلامت باشد به بخش پاشنه عایق توجه کافی داشته باشید. زیرا این قسمت نباید دچار شکستگی شده باشد.

 به منظور خرید ایزوگام بایستی به سراغ مراکز معتبر رفته و از چنین جایی خرید خود را انجام دهید. زیرا پس از اینکه ایزوگام را در محل مورد نظر نصب نمودید به خوبی بتوانید از گارانتی مربوط به آن استفاده نمایید.

 عایق بایستی متشکل از از دو لایه پلی استر و تیشو باشد. در حقیقت مشخصات هر یک از آن ها بر روی برچسب قرار داده شده ، نوشته شده است.

نمایندگی نصب ایزوگام

نمایندگی نصب ایزوگام

به طور معمول به منظور عایق کاری کردن سرویس‌ های بهداشتی معمولاً از ایزوگامی استفاده می‌ کنند. که دارای دو لایه پودری است. بنابراین بایستی عایق به کار رفته بسیار با کیفیت و درجه یک باشد.

 معمولاً یک ایزوگام خوب را می‌ توان بر اساس اقلیم آب و هوای یک منطقه انتخاب نمود. زیرا هر یک از ایزوگام ها بایستی با آب و هوای منطقه مورد نظر تناسب داشته باشد.

 شما باید عایقی را برگزینید که از نشان استاندارد برخوردار باشد.

 در نظر داشته باشید یک ایزوگام خوب حتماً ضمانت نامه کتبی شرکت را دارد. همچنین یک ایزوگام با کیفیت و خوب از بیمه نامه شرکت نیز برخوردار است.

در دنیای امروز کارخانه های متعددی به تولید انواع ایزوگام می پردازند. گاهی ایزوگام تولید شده آن ها به صورت تقلبی و غیر استاندارد می باشد. متاسفانه این مواد نامرغوب را روانه بازار و با قیمت کمتری به دست مشتریان عرضه می کنند. این مسئله سبب شده تا یکی از مسائل بسیار مهم تشخیص ایزوگام استاندارد از تقلبی باشد. ما در پایین برخی از شیوه‌ های تشخیص ایزوگام استاندارد از ایزوگام تقلبی را برایتان بیان کرده‌ ایم:

در قسمت برچسب برخی از اطلاعاتی همانند. نوع عایق، مشخصات تولید کننده ، علامت استاندارد و تاریخ تولید ذکر شده باشد.

قیر مرغوب یا پلیمر

– به طور معمول در ایزوگام های تقلبی به جای این که از قیر مرغوب یا پلیمر استفاده کنند. معمولاً مواد غیر پلیمری و یا پودر معدنی استفاده می کنند. پس ایزوگامی که غیر استاندارد و تقلبی است دارای یک بوی بسیار نامطبوع است. این بو شبیه به بوی مازوت یا همان گازوئیل صنعتی دارد .

-در صورتی که دست خویش را بر بخش هایی از لایه خارجی که دارای پوشش نیست در ایزوگام نامرغوب قرار دهید. ممکن است رنگ دانه های سیاه و ذرات زیادی به دستتان بچسبد.

– یکی از بهترین شیوه های تشخیص ایزوگام استاندارد از ایزوگام تقلبی سنجیدن میزان ضخامت لایه بر اساس ضخامت لایه ایزوگام مورد نظر می باشد.

نمایندگی ایزوگام دلیجان

به وضوح روشن است که تولید کنندگان عظیم و مشهور از نمایندگی‌ های مختلفی در سراسر کشور برخوردار هستند. در رابطه با ایزوگام نیز می توانیم بگوییم که این محصول یک عایق محافظتی در برابر رطوبت می باشد. تولیدکنندگان گوناگونی مانند ایزوگام ‌دلیجان در سراسر کشور موجود است که شعبه های متعددی نیز دارد.

این شرکت ها به منظور ارائه نمایندگی ایزوگام دلیجان، نصب ایزوگام و خدمات پس از فروش آن را برای کاربران و مشتریان خود در نظر می گیرند. به همین خاطر برای ارائه خدمات بی نظیر و منحصر به فرد خود همواره در تلاش هستند. همانگونه که میدانید در حال حاضر ایزوگام یکی از روش های محبوب در میان عموم به منظور عایق بندی و ایمن سازی سطوح مختلف برای مراقبت از ساختمان در مقابل ایجاد مشکلات زیادی مانند:

ایجاد رطوبت و راهیابی آب به ویژه در زمان بارش برف و باران به درون ساختمان ها می باشد. از این رو افراد زیادی برای مقابله با خسارت ها همچنین هزینه ‌های زیادی را متحمل میشوند. تعمیرات حاصل از این مشکلات به دنبال انجام فرآیند عایق سازی با استفاده از شیوه ایزوگام هستند.

سخن پایانی:

بهتر است بدانید وجود بسیاری از شرکت های معتبر که دارای نمایندگی فروش به منظور ارائه خدمات زیادی به مشتریان هستند. همچون نمایندگی ایزوگام دلیجان بسیار حائز اهمیت می باشد. در حقیقت نمایندگی نصب ایزوگام به دنبال ارائه و اجرایی نمودن خدمات تولیدی بسیاری از تولید کنندگان هستند. از این طریق بتوانند محصولات با کیفیت و خدمات تولیدی فوق العاده ای را به راحتی در میان مشتریان عرضه کنند. لذا نمایندگی نصب ایزوگام یکی از پررنگ ترین نقش ها به منظور ایجاد اطمینان در کاربران به هنگام بکارگیری از محصولات را بر عهده دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع