شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

نمایندگی ایزوگام ستاره طلایی دلیجان

از میان برند های متنوع عایق های رطوبتی که شرکت پردیسان گستر نمایندگی فروش و عرضه آن ها را دارد ، ایزوگام ستاره طلایی دلیجان یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات این نمایندگی می باشد. این مجموعه که از معروف ترین تولید کنندگان  ایزوگام در تهران  و حومه است ، تمام خدمات مربوط به عایق های رطوبتی را انجام می دهد ، خدماتی نظیر فروش، پخش و نصب ، لکه گیری و ترمیم و غیره.

 نمایندگی عایق رطوبتی ستاره طلایی دلیجان در شرکت پردیسان گستر این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تمامی محصولات خود را به صورت اصل و با نازل ترین قیمت ارائه می کند. همچنین شما می توانید قبل از خرید با همکاران ما جهت دریافت مشاوره تماس گرفته تا بتوانید مرغوب ترین نوع ایزوگام ستاره طلایی دلیجان را خریداری نمایید.

ایزوگام ستاره طلایی دلیجان

نصب ایزوگام ستاره طلایی دلیجان با بهترین کیفیت

باید توجه و دقت کافی را داشته باشید که کیفیت نصب، تا حد بسیار زیادی در طول عمر این عایق تاثیرگذار می باشد. بنابراین فرایند نصب ایزوگام یک پروسه ی بسیار مهم است که باید به شکل صحیح، کامل و تخصصی صورت پذیرد؛ چرا که در غیر این صورت لایه های عایق خیلی زود صدمه دیده و باید ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی، ایزوگام را تعمیر یا به طور کلی تعویض نمایید.

اگر شما می خواهید با اطمینان و خاطری آسوده از کیفیت نصب و اجرای ایزوگام خود داشته باشید، بهتر است که انجام این فرایند با اهمیت را به تیم مجرب و کاربلد ما در نمایندگی ایزوگام ستاره طلایی دلیجان بسپارید. همکاران نصاب ما وظیفه خود را به خوبی دانسته به طوری که عایق بندی سطح مورد نظر را با بالاترین نوع کیفیت انجام داده تا شما بهترین نتیجه را از کار آن ها حاصل کنید. برای دریافت خدمات نصب ایزوگام ستاره طلایی، با شرکت پردیسان گستر تماس گرفته و با ثبت درخواست خود، منتظر نصاب های حرفه ای و مجرب ما باشید.

قیمت ایزوگام ستاره طلایی دلیجان اصل و مرغوب

درباره ی قیمت ایزوگام ستاره طلایی دلیجان، باید بدانید که نخست شرکت تولید کننده قیمت ها را تعیین کرده و سپس ما در شرکت پردیسان گستر، به عنوان یکی از شعبه های نمایندگی ایزوگام ستاره طلایی دلیجان در تهران ، قیمت های واقعی را برای شما کاربران گرامی در نظر می گیریم. تیم متخصص و مجرب ما همواره به دنبال جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد و در همین راستا ، قیمت ها را به شکل صحیح و اصولی تعیین نموده است.

همان طوری که می دانید، قیمت ایزوگام ستاره طلایی دلیجان به همراه نصب آن به طور قطع بیشتر می باشد و شامل دستمزد نصاب و هزینه های جانبی نیز می شود . همچنین به مساحت فضای مورد نظر نیز بستگی داشته، چرا که باید دید مکان در نظر گرفته چه مقدار رول ایزوگام نیاز دارد. در نهایت قیمت رول ها محاسبه شده و کارشناس ما با توجه به مشخصات محیط و اقدامات مورد نیاز هزینه نهایی را  برای شما برآورد می کنند.

همچنین بسته به مقدار خرید شما، اینکه به صورت کلی باشد و یا جزئی، قیمت آن نیز کمی کاهش داده می شود. بنابراین ما به شما پیشنهاد می دهیم، برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد با ما تماس گرفته تا به صورت مستقیم اطلاعات مربوطه را دریافت نمایید.

مشخصات فنی ایزوگام ستاره طلایی دلیجان چیست؟

به طور کلی مشخصات فنی یک عایق رطوبتی و ویژگی های استاندارد بودن آن ، به وسیله ی سازمان ملی استاندارد نهایی و اعلام می شود. بعضی از ویژگی های ایزوگام ستاره طلایی دلیجان با توجه به نوع آن نظیر فویل دار و یا بدون فویل بودن و یا تک لایه و دو لایه بودن متغیر می باشد. برای این که شما مشخصات فنی این ایزوگام را بهتر بشناسید می توانید از مشاوران متخصص ما  کمک بگیرید. ناگفته نماند که حتی آب و هوای منطقه هم می تواند در زمان انتخاب عایق مربوطه مورد توجه قرار گرفته و به این ترتیب مشاوران ما می توانند بهترین نوع ایزوگام را به شما پیشنهاد دهند.

آیا ایزوگام ستاره طلایی دلیجان در شهر کرج نمایندگی دارد؟

شرکت پردیسان گستر به عنوان یکی از نمایندگی های مجاز ایزوگام ستاره طلایی دلیجان در شهر کرج مشغول به فعالیت می باشد. به این ترتیب همشهریان ساکن استان البرز و همگی مناطق مختلف شامل هشتگرد، نظر آباد، شهرک صنعتی بهارستان، ساوجبلاغ، ماهدشت، اشتهارد، محمد شهر، صفادشت، طالقان، عظیمیه، رجایی شهر، باغستان، شاهین ویلا، بنیاد، گلشهر و … می توانند جهت خرید، نصب و تعمیر ایزوگام های این برند با شرکت ما تماس حاصل فرمایند.

آیا در شهر تهران نمایندگی ایزوگام ستاره طلایی دلیجان شعبه ای دارد؟

برای پاسخ دادن به این سوال باید بگوییم بله! ساکنین مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران می توانند برای دریافت تمام خدماتی مانند نصب و اجرا، خرید، ترمیم و لکه گیری ایزوگام های ستاره دلیجان با نمایندگی ما در شرکت پردیسان گستر تماس حاصل فرمایند. مشاوران مجموعه ما ضمن ارائه راهنمایی و پاسخ دهی به پرسش های شما خریداران گرامی، تخصصی ترین خدمات را در حیطه ی فروش، نصب و اجرا و نیز تعمیرات ایزوگام در اولین فرصت ممکن به شما عرضه می نمایند.

ترمیم و لکه گیری بهتر است یا تعویض ایزوگام ستاره طلایی دلیجان؟

همان طوری که همگی می دانید، عمر مفید ایزوگام حدود 10 سال می باشد که تابع عوامل مختلفی همچون نصب درست و استاندارد، استفاده از ایزوگام با کیفیت و کف سازی صحیح است و همچنین نگه داری پس از نصب آن نیز دارای اهمیت بسیار زیادی بوده که در بالا به صورت جزیی در مورد آن صحبت کردیم.

ولی این که به طور کلی برای شما ترمیم و لکه گیری ایزوگام بهتر است یا تعویض آن نکته ای است که فرمول یکسان و ثابتی نداشته و به عوامل مختلفی بستگی دارد، پاسخ دقیق این سوال را می توان از نصاب متخصص در این حوزه گرفت. نصاب با بررسی، تجزیه و تحلیل ایزوگام یکی از دو راه حل موجود را به شما پیشنهاد می دهد.

 

شناسایی ایزوگام ستاره طلایی دلیجان اصل و مرغوب از نوع بی کیفیت آن

شرکت پردیسان گستر به عنوان نمایندگی فروش و نصب ایزوگام ستاره طلایی دلیجان به شما توصیه می کند که از ایزوگام های بدل و بی کیفیتی که با نام های مشابه برند های معروف در بازار ارائه شده اند، استفاده نکنید. این محصولات تولیدی بی کیفیت با پیشوند و پسوند ایزوگام ستاره طلایی دلیجان در ترکیبات غیر استاندارد خود از پودر های گوناگون، کوک، ضایعات پالایشگاه، مازوت، ضایعات پلاستیکی و غیره استفاده کرده اند، که موجب شده تا کیفیت آن ها را به شدت پایین بیاورند.

 بدین صورت این عایق های رطوبتی از نظر شکل و شمایل هیچ تفاوتی با ایزوگام مرغوب و اصلی نداشته و حتی وزن و ضخامت بالایی هم نداشته و اتفاقا دارای زرق و برق بیشتری نیز می باشند. در نتیجه شما نباید گول رنگ و لعاب، نوشته ها و تبلیغات روی برچسب آن ها را بخورید. یکی از جمله روش های ساده برای شناسایی ایزوگام با کیفیت نسبت به ایزوگام بی کیفیت این است که در زمان نصب بوی دود، گازوئیل و روغن سوخته ای از آن، محیط را فرا می گیرد.

ایزوگام ستاره طلایی دلیجان در مقایسه با دیگر ایزوگام ها

به طور کلی شما با مقایسه ایزوگام ستاره طلایی دلیجان نسبت به دیگر عایق ها به خوبی متوجه مزیت های آن می شوید. یکی از جمله اصلی ترین این مزایا می توان به ضخامت عالی این محصول و نیز مقاومت بسیار زیاد آن اشاره نمود که مثال زدنی می باشد. از طرفی قیمت بسیار مناسب آن از موارد دیگری است که می تواند دلیل مهمی جهت خرید این ایزوگام باشد. از دیگر مزایای خرید این نوع عایق می توان به چسبندگی عالی، اجرا و نصب بسیار آسان، استفاده در همه شرایط آب و هوایی، فروش با گارانتی و خدمات پس از فروش و از همه مهم تر نشان استاندارد ملی اشاره نمود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع