شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام در صفادشت

 

ایزوگام در صفادشت و سایر مناطق تهران و کرج یکی از خدماتی است که ما در شرکت پردیسان گستر برعهده داریم. در صورتی که در این مناطق به ایزوگام کاری نیاز دارید با ما در ارتباط باشید. ما با تکنسین های ماهر و با تجربه علاوه بر ایزوگام کاری انواع خدمات لکه گیری، ترمیم، فروش ایزوگام و قیرگونی و آسفالتکاری را به انجام می رسانیم. همچنین انواع ایزوگام را به صورت چکی و اقساطی به فروش می رسانیم.برای کسب اطلاعات بیشتر با راه های ارتباطی که در سایت معرفی شده است با ما تماس بگیرید.

قیمت ایزوگام در صفادشت متری چنده؟

قیمت ایزوگام در صفادشت با توجه به جنس، نوع ایزوگام متغیر بوده و تحت تاثیر متراژ رول ها، وزن ایزوگام، برند و نوع لایه پلی استر است. همچنین با توجه به اینکه ایزوگام ازمواد نفتی ساخته شده است قیمت آن بسیار تحت تاثیر قیمت نفت می باشد. اگر تصمیم به ایزوگام کاری  دارید بهتر است زودتر برای آن اقدام کنید. زیرا قیمت نفت به دلار است. در نتیجه افزایش قیمت در دلار قیمت ایزوگام صفادشت نیز افزایش می یابد. به همین دلیل توصیه ما این است که زود تر برای این منظور اقدام کنید.

ایزوگام ارزان در صفادشت

اگر به دنبال ایزوگام در صفادشت هستید ممکن است به شما قیمت های ارزان نسبت به نرخ بازار پیشنهاد دهند. هرگز فریب این افراد را نخورید زیرا ممکن است ایزوگام برند و جنس خوب را در عملیات ایزوگام کاری استفاده نکنند. در صورتی که از این نوع ایزوگام استفاده کنید عایق بندی بادوامی به دست نمی آید و خسارت زیادی می بینید.

حق الزحمه ایزوگامکاری در صفادشت چقدره؟

به طور کلی حق الزجمه ایزوگام کار ی  در صفادشت توسط اتحادیه مشخص می شود و این نرخ با توجه به سختی کار و نوع ایزوگام کاری متفاوت است.  با توجه به ایتکه دستمزد ایزوگام کار در صفادشت متغیر است لذا در اینجا نمی توان آن را درج نمود. به طور کلی هزینه ای که برای عایق بندی پرداخت می کنید بیشتر سهم متریال ایزوگام می شود تا حق الزحمه ایزوگام کاری در تهران و..

نصب ایزوگام

ممکن است پس از کسب اطلاعات فوق تصمیم بگیرید که خودتان ایزوگام را نصب کنید. پیشنهاد ما به شما این است که بهتر است که این کار با دقت و سرعت عمل و تجهیزات مناسب توسط ایزوگام کار با تجربه  و مسئول انجام شود. در صورتی که این نصب ایزوگام در صفادشت به درستی انجام نشود خسارات زیادی را ایجاد می کند.بیایید در ادامه بیشتر به نصب ایزوگام در صفادشت بپردازیم:

مراحل ایزوگام کاری در صفا دشت

مراحل ایزوگام کاری شامل تمیزکاری سطح، درزگیری سطح، زیرسازی سطح کار، شیب بندی سطح، بازکردن رول ایزوگام و در نهایت نصب ایزوگام می باشد.

  • تمیزکاری سطح: اولین مرله در ایزوگام کاری تمیزکاری سطح و عاری شدن از گرد و غبار وخزه و گلسنگ و شن وماسه و اجسام چسبیده به سطح می باشد.
  • زیرسازی سطح کار: در این مرحله از مشتق قیری محلول در حلال نفتی استفاده می شود.
  • شیب بندی: شیب بندی به منظور جمع نشدن آب در یک قسمت سطح مانند پشت بام، دیوارها و جلوگیری از نفوذ آب به داخل سازه انجام می شود.
  • بازکردن رول ایزوگام: پس از انجام مراحل فوق رول ایزوگام را باز کنید. سعی کنید این محصول را از فروشنده معتبر و نماینده رسمی ایزوگام دلیجان خریداری کنید.
  • نصب ایزوگام : در نهایت با استفاده از مشعل ایزوگام را به سطح بچسبانید.

 

لکه گیری ایزوگام در صفادشت

ایزوگام بعد از چند سال ممکن است نیاز به لکه گیری داشته باشد. زیرا عمر آن را نمی توان به اندازه عمر یک ساختمان تضمین کرد. ایزوگام ممکن است به دلایلی از قبیل: گذشتن عمر مفید آن و بر اثر حادثه دچار آسیب دیدگی شود.در صورنی که این لکه ها در یک بخش از سطح ایزوگام اتفاق افتاده باشد براحتی می توان آن را تعمیر کرد و در صورتی که کل سطح دچار لکه شده باشد بهتر است ایزوگام را تعویض کنید زیرا عمر چندانی نخواهد داشت.

ترمیم ایزوگام در صفا دشت

همانطور که در بخش قبلی بیان شد ایزوگام قابل ترمیم می باشد و در صورتی که دچار آسیب شده باشد می توان آن را تعمیر و ترمیم کرد. در صورتی که باد کرده ویا دچار سایش شده باشد آن را به یک ایزوگام کار حرفه ای بسپارید. ایزوگام کار ابندا سطح را بررسی کرده و اگر قابل تعمیر باشد به شما اعلام می کند.همچنین قیمت و هزینه ایزوگام کاری در صفا دشت را با شما هماهنگ می کنید.

فروش ایزوگام در صفا داشت

بهتر است ایزوگام را از نمایندگی ایزوگام تهیه کنید. فروش ایزوگام در صفا دشت به صورت  رولی و متری  بوده و در الیاف، وزن، مواد بکار رفته با هم تفاوت دارند. یکی از خدماتی که در مجموعه پردیسان گستر انجام می شود فروش ایزوگام است. در این مجموعه از بهترین برندهای ایزوگام به منظور ایزوگام کاری استفاده می شود. البته در مجموعه ما قیمت فروش ایزوگام در بلوار صفادشت متناسب با نوع ایزوگام و قیمت آن در بازار و هزینه نصب ارزان تر از سایر ایزوگام کاران انجام می شود. ما انواع خدمات ایزوگام کاری از فروش تا نصب را با کادری مجرب در سریع ترین زمان ممکن به انجام می رسانیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

 

نمایندگی ایزوگام در صفادشت

نمایندگی ایزوگام در صفادشت و حومه در صدد ارائه بهترین خدمات ایزوگام در این منطقه می باشد. در این مجموعه بهترین برند ایزوگام یعنی ایزوگام دلیجان به فروش می رسد. دلیجان یکی از شناخته شده ترین برندهای ایزوگام از نظر کیفیت و قیمت می باشد. در صورتی که قصد ایزوگام کاری ساختمان در صفادشت را دارید  با ما و مجموعه ما تماس بگیرید. ما خدمات ایزوگام در صفادشت را برای سالیان طولانی تضمین می کنیم.

جمع بندی

پردیسان گستر نصاب ایزوگام در کلیه مناطق تهران و کرج می باشد و انواع خدمات ایزوگام در این مناطق را به انجام می رساند. شما می توانید برای نصب، لکه گیری، ترمیم، تعمیر  با ما در ارتباط باشید. در مجموعه ایزوگام کاری پردیسان گستر انواع خدمات ایزوگام کاری به صورت کاملا مدرن و با تجهیزات مناسب به انجام می رسد.

 

 

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع