شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

نصب ایزوگام روی ایرانیت

در این مطلب ما تصمیم داریم تا به بررسی کلیه ی جوانب مربوط به نصب ایزوگام روی ایرانیت برای شما مخاطبین عزیز بپردازیم. به طور کلی در مناطق سردسیر و بارش زای کشورمان بخصوص اهالی محترم ساکن در محله های شمال ایران به دلیل بارندگی های فراوانی که در این مناطق وجود دارد، اکثرا از سقف های شیروانی با استفاده از ایرانیت بهره گیری می کنند. ولی از آن جایی که این مصالح به علت بارش برف و باران و همچنین رطوبت زیاد ممکن است دچار پوسیدگی های متعددی شوند، به شما پیشنهاد می دهیم که حتما به فکر عایق کاری این مدل سقف ها توسط یک نمایندگی معتبر جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت به سطوح داخلی آن ها و همچنین به منظور پیشگیری هر چه سریع تر برای عدم خسارات وارده، اقدام نمایید‌.

درباره ی مقایسه ی سقف ایرانیت و شیروانی نیز توجه داشته باشید که هر دوی این ها دارای مواد تشکیل دهنده ی متفاوتی می باشند، به همین دلیل چگونگی نصب ایزوگام روی شیروانی  در قیاس با روش اجرای ایزوگام روی ایرانیت نیز با یکدیگر فرق دارند. ما درباره ی پیاده سازی ایزوگام روی شیروانی در بخش های گذشته به طور مفصل بحث کرده ایم و اکنون در این مقاله قصد داریم تا تنها در مورد نصب ایزوگام روی ایرانیت و متد هایی که برای این کار نیاز است را بررسی کنیم.

مراحل نصب ایزوگام روی ایرانیت

 برای پی بردن به چگونگی نصب ایزوگام روی ایرانیت باید پیش از این عملیات، ایرانیت را به طور کامل بررسی نمود. در صورتی که هر نوع فرورفتگی‌ و ناهمواری بر روی سطح ایرانیت شما وجود داشته باشد، باید با کمک مخلوط ماسه و سیمان این پستی بلندی ها را به یکنواخت و یکدست کرده تا بدین ترتیب زیرسازی سطح ایرانیت را برای نصب ایزوگام بر روی آن آماده کرده باشید.

البته ناگفته نماند که برای بهتر شدن و یکنواختی ملات، می توانید از توری مرغی نیز برای این کار استفاده نمایید. برای انجام این کار ابتدا روی سطح ایرانیت را با توری مرغی پوشانیده و ترکیب ماسه و سیمان را بر روی آن می ریزید، به این شکل ملات شما به طور بهتری روی سطح کار قرار گرفته و صاف می شود.

 در نظر داشته باشید که از توری مرغی بیشتر برای زیر سازی های پیش از اجرای ایزوگام روی شیروانی استفاده می کنند، که علت این کار نیز این است که در زمان اجرای ایزوگام روی شیروانی، به دلیل این که جنس شیروانی از فلز گالوانیزه است، باعث شده تا ملات ماسه و سیمان به خوبی روی آن نچسبیده و در نتیجه نصب ایزوگام را سخت تر کند. اما با تمامی این اوصاف گفته شده استفاده از توری مرغی برای زیرسازی پیش از نصب ایزوگام روی ایرانیت نیز بلامانع می باشد.

نکات ایمنی جهت اجرا ایزوگام روی ایرانیت

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با کلیه ی نکات ایمنی جهت نصب ایزوگام روی ایرانیت آشنا سازیم. از جمله این نکات مهم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

■ یکی از جمله موارد ایمنی که پیش از اجرای ایزوگام بر روی ایرانیت باید به آن توجه لازم را داشته باشید، وجود کپسول آتش نشانی در محل عایق کاری می باشد.

■ برای انجام این عملیات شما به یک نصاب ایزوگام کار حرفه ای نیازمند هستید، چرا که در صورت مشاهده ی سطح زیر ایرانیت مطمینا متوجه خواهید شد که در زیر ایرانیت از پشم شیشه استفاده شده است و از آن جایی که این الیاف پشم شیشه بسیار اشتعال پذیر هستند، بنابراین برای نصب ایزوگام روی ایرانیت تخصص ویژه ای لازم است، تا تمامی جوانب کار را به خوبی رعایت نمود.

■ از دیگر نکات ایمنی استفاده از لوازم محافظتی ایمنی در هنگام اجرای عملیات می باشد، زیرا از آن جایی که حرکت بر روی سقف ایرانیت می تواند بسیار خطرناک باشد به همین دلیل بهتر است که در زمان اجرای ایزوگام، از تخته بنایی استفاده نمود.

■ همان طوری که می دانیم از ایرانیت برای سطوح شیب دار نیز استفاده می کنند، در این شرایط در صورتی که شیب سطح زیاد باشد، بهتر است افراد ایزوگام کار در حین اجرای عملیات حتما از طناب کمک بگیرند.

قیمت نصب ایزوگام روی ایرانیت در تهران

محاسبه ی قیمت اجرای ایزوگام روی ایرانیت در تهران همانند ایزوگام بر روی دیگر سطوح مختلف به جنس و نوع ایزوگام به کار برده شده بستگی دارد. از آن جایی که انواع برند های مختلف ایزوگام قیمت های متفاوتی نیز دارند، این اختلاف قیمت ها در هزینه ی نهایی عایق کاری نیز نقش موثری خواهد داشت. البته ناگفته نماند که میزان ایزوگام استفاده شده را بر حسب متر مربع حساب می کنند که از دیگر عوامل تأثیر گذار بر روی قیمت نصب ایزوگام بر روی ایرانیت می باشد.

هر چند توجه به این نکته ی اساسی نیز لازم است چرا که برای نصب ایزوگام روی ایرانیت، به علت یکدست و ناهموار بودن سطح آن، نیاز به یک زیرسازی مناسب دارد که بدیهی است هزینه ی این عملیات نیز در برآورد قیمت اجرای ایزوگام روی ایرانیت در نظر گرفته می شود. از دیگر موارد لازم جهت تخمین این قیمت ها می توان به دستمزد نصاب ایزوگام کار شرکت که ممکن است بر اساس سختی کار در مناطق مختلف متفاوت بوده، اجرت کارگران همراه و اینکه هزینه ی نصب ایزوگام با توجه به نوع سطح مربوطه نیز بستگی دارد؛

زیرا در مورد اجرای ایزوگام بر روی ایرانیت، به علت برخورداری از یک شیب ناملایم و خطرات جانبی که دارد، اجرای عایق روی این نوع سطوح، نیاز به تخصص بالایی دارد. بنابراین دستمزد نصب ایزوگام روی ایرانیت نسبت به سطوح دیگر به طور معمول بیشتر در نظر گرفته می شود، البته شرکت پردیسان گستر به شما این اطمینان را می دهد که همواره کمترین هزینه اجرایی را برای مشتریان عزیز خود در نظر می گیرد.

نصب ایزوگام روی ایرانیت در کرج

کمپانی مشهور پردیسان گستر به عنوان نمایندگی مرکزی ایزوگام در تمامی مناطق کرج، همواره کلیه ی خدمات مربوط به انواع عایق های رطوبتی از جمله ایزوگام را با بهترین کارایی و عملکرد برای اهالی محترم ساکن این منطقه ارائه می دهد. این مجموعه ی مشتری پسند با کسب بالاترین میزان رضایت مندی از سوی مشتریان خود به عنوان محبوب ترین نمایندگی ایزوگام در کرج  انتخاب شده است.

بر همین اساس این مجموعه به منظور ارائه ی برترین خدمات نصب ایزوگام روی ایرانیت، از بهترین نصابان ایزوگام کار متخصص و خبره در کرج که دارای سابقه و تجربه ی بلند بالایی در این زمینه هستند، استفاده می کند تا از این طریق بتواند به تمامی درخواست های مشتریان خود پاسخ خوبی داده و بهترین اجرا را با نازل ترین قیمت در اسرع وقت به آن ها تحویل دهند. شما عزیزان نیز این امکان را دارید تا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی نصب ایزوگام روی ایرانیت و هزینه ی انجام آن، به صورت حضوری و مراجعه به هر یک از نمایندگی های این شرکت و یا با شماره های تلفن درج شده در وب سایت این کمپانی تماس گرفته تا با اعزام کارشناسان حرفه ای خود در محل عایق کاری کلیه ی هزینه های اجرایی را به طور کامل برای شما برآورد کنند.

زیرسازی اصولی هنگام نصب ایزوگام روی ایرانیت

همان طوری که در بالا نیز گفتیم بعد از پیاده سازی ایرانیت نوبت به انجام زیرسازی اصولی هنگام نصب ایزوگام روی ایرانیت، می رسد که باید قواعد و دستورالعمل های خاصی را رعایت نمود. این نکات عبارتند از:

■ بعد از نصب ایرانیت باید سطح روی آن را با کمک ملات ماسه و سیمان پر کرده تا یکدست شود. در این مرحله به جهت برخورداری از یک زیرسازی اصولی هنگام نصب ایزوگام روی ایرانیت، باید تمام ناهمواری های سطح مورد نظر با ترکیب گفته شده پر نمود، تا یک سطح یک دست و هموار برای شما ایجاد شود. البته همان طوری که پیش تر نیز گفتیم در این مرحله نیز می توان از توری مرغی برای یکدست کردن سطح سیمان و ملات، استفاده نمود.

■ در نهایت بعد از انجام زیرسازی ایزوگام، شما می توانید به اندازه ی کافی به ملات سطح مورد نظر زمان داده تا به طور کامل خشک شود.

■ همچنین در مرحله ی بعدی نیز به منظور برخورداری از چسبندگی بیشتر می توان پس از خشک شدن ملات از یک لایه قیر نیز بر روی سطح مربوطه استفاده کرده و سپس اقدام به نصب ایزوگام بر روی ایرانیت نمایید.

برای نصب ایزوگام روی ایرانیت چه زمانی بهتر است؟

انجام ایزوگام روی ایرانیت باید در شرایط مناسب آب و هوایی صورت پذیرد. بهترین زمان و شرایط برای اجرای این عملیات حساس زمانی است که رطوبت هوا به حداقل خودش رسیده و محل نصب نیز به طور کامل خشک باشد، چرا که اگر در زیر کار رطوبت وجود داشته باشد، بعد از نصب ایزوگام شما دچار طبله شدن، می شود.

مزایای نصب ایزوگام روی ایرانیت کدامند؟

با نصب ایزوگام روی ایرانیت موجود در سطوح مختلف ساختمان خود به لحاظ دوام و ماندگاری بسیار بالایی که دارد، می توانید تا سال های بسیار زیادی از عایق کاری این قسمت از ساختمان تان مطمئن شوید؛ جهت برخورداری از این عملیات اجرایی می توانید با نمایندگی رسمی و مجاز ما تماس بگیرید.

 

ویژگی های استفاده از ایرانیت

با توجه به مواد اولیه ی به کار رفته در ایرانیت که از سیمان ساخته شده است، این عایق از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد. بر این اساس می توان گفت که مهم ترین ویژگی های استفاده از ایرانیت، مقاومت و ماندگاری بالای آن هستند که موجب شده تا برای سطوح مختلفی از جمله پشت بام منازل، پوشش اتاقک ها، سقف انبار ها و مکان های گوناگون دیگری استفاده شود.

 البته علاوه بر مزیت های مثبت این محصول، در رابطه با نصب ایزوگام روی ایرانیت نیز نکات منفی وجود دارد که از جمله این موارد می توان به یک ایراد اساسی آن یعنی ناهمواری های موجود در ایرانیت اشاره نمود که البته با روش های مختلفی می توان این شیار ها را بر طرف نمود. با این حال شما می توانید با اطمینان کامل انجام این عملیات حساس را به تیم متخصص ایزوگام کار ما سپرده تا در مدت زمان مشخصی با ضمانت کامل این پروژه را به شما تحویل دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *