شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

فروش قیر در کرج

فروش قیر در کرج و مناطق دیگر یکی از تجارت های بسیار پر سودی که در کشور ما ایران بسیار رواج دارد. علت آن سرزمین نفت خیز ایران میباشد.

قیر از ماده هایی است که  از نفت ساخته می شود و کاربرد های فراوانی دارد و همواره جامعه جهانی به آن نیاز دارند. از کاربرد هایی که قیر دارد می توان به عایق بودن آن اشاره کرد که در صنعت ساخت و ساز بسیار مهم می باشد.

صادرات قیر به صورت بشکه ای و با قیمت روز جهانی انجام می شود. شرکت های تولید کننده ای که در کار تولید و صادرات قیر می باشند در کشور ما بسیار فعال و پویا می باشند.

فروش قیر در کرج

قیمت روز قیر در کرج

فراورده های نفتی بسیار گوناگون هستند و انواع مختلفی دارند و هرکدام از قیمت های مختلفی برخوردار هستند.در رابطه با قیمت روز قیر باید گفت که قیمت روز قیر به صورت مستقیم به قیمت نفت خام وابسته می باشد. بالا و پایین رفتن قیمت این دو مواد به صورت مستقیمبا هم رابطه دارند.کشور ما در ثبات اقتصادی در پایین ترین حد قرار دارد. نرخ ارز و نفت دائم در حال تغییر می باشد.

برای قیر نمی توان قیمت ثابت اعلام کرد. بلکه باید قیمت آن را در صورت این که بخواهید روی آن سرمایه گذاری کنید به صورت روزانه بررسی کنید.همانطور که احتمالا خود می دانید بازار قیر یکی از بازارهای فعال در ایران می باشد. چون به  طور ثابت در بازار بورس ایران خرید و فروش می شود. همین منظر می توان به پر سود بودن تجارت قیر پی برد.

برای اینکه از قیمت به روز و دقیق قیر اطلاعات کافی داشته باشید می توانید وارد سایت های مربوطه شود و با بررسی کردن قیمت ها به قیمت جدید قیر دست پیدا کنید. اگر قصد خرید  و سرمایه گذاری در بازار قیر را دارید بهتر است به طور ثابت قیمت ها را چک کنید و هر موقع که  قیمت قیر  در پایین ترین حد خود بود آن را خریداری کنید.در مواقع بالا ترین  قیمت آن را به فروش برسانید.

یکی از راه های دیگر که می توانید از طریق آن به قیمت های روز قیر دست پیدا کنید. این است که به بازار فروش قیر در کرج دسترسی پیدا کنید.بازار فروش قیر در کرج به علت اینکه خرید و فروش های بسیار بزرگی در آن انجام می شود. اکثر نمایندگی های بزرگ خرید و فروش قیر در آن فعالیت می کند.

 فروش قیر در کرج در هماهنگی کامل با بازار فروش قیر در تهران می باشد.زیرا بازار خرید و فروش و تجارت قیر در تهران بسیار فعال می باشد.فروش قیر در کرج هم افزایش میابد.فروش قیر در کرج نیز بسیار فعال و پویاست و اگر قصد سرمایه گذاری دارید. توجه به رو به توسعه بودن این بازار بسیار انتخاب مناسبی می باشد.

نمایندگی فروش قیر در کرج

فروش قیر در کرج، شهر کرج از شهر های ایران می باشد که به علت همجوار بودن با پایتخت کشور یعنی  تهران در سال های اخیر توسعه زیادی داشته است و به یکی از شهر های صنعتی در ایران تبدیل شده است.به همین علت و رو به توسعه بودن شهر کرج قیر که یکی از ماده های اساسی برای عایق بندی کردن ساختمان ما می باشد به صورت فروش قیر در دمای محلات کرج در اختیار مردم عزیزمان قرار می گیرد.

انواع قیر

قیر 60/70

شاید برای شما این سوال ایجاد شده باشد که قیر 60/70 چه می باشد در واقع این یک عدد در رابطه با گرید کیفی قیر می باشد و در واقع همان قیر شل است.یکی از اصلی ترین ویژگی های اصلی در قیر شل این می باشد که در دمای بسیار پایین و 40 درجه به راحتی انعطاف پذیر می شود و در یک سطح کاملا روان می شود. 

از کاربرد های قیر که در چند سال اخیر به شدت کارایی داشته است برای به اجراء در آوردن نصب ایزوگام می باشد که در حکم یک چسباننده عالی عمل میکند و بسیار عالی می باشد.از دیگر موارد در قیر های شل این است که اگر قصد قیرگونی محلی را داشته باشند در لایه اولقیرگونی از زیر شال استفاده می شود. اگر شما در شهر کرج زندگی می کنید می توانید به بازار فروش قیر در کرج مراجعه کنید.

قیر دمیده

قیر دمیده در واقع به قیر هایی اطلاق می شود که به وسیله دمیده شدن هوا به داخل نفت کوره به دست می آیند. با انتقال هوا به  نفت کوره به وسیله دمیده شدن اکسیژنی که در هوا موجود می باشد با اتم های هیدروژن که در نفت کوره وجود دارد ترکیب می شود و تشکیل مولکول آب می دهد.

این فرایند باعث شکل گیری فرایندی دیگر به نام بسپارش می شود. در فرایند بسپارش هوایی که وارد فت کوره می شود باید به دمای 200 تا 300 درجه سانتی گراد برسد و بعد از آن به وسیله لوله هایی که سوراخ هایی در روی آن قرار دارد هواد به قیر به وسیله فرایند دمیده شدن انتقال می یابد.فرایند بسپارش باعث می شود که قیر یک حالت نرم پیدا کند و در صورت تغییرات دما واکنش بسیار کمی از خودش نشان دهد.

نمایندگی قیرگونی در کرج

کاربرد قیر چیست؟

کاربرد قیر در دو ویژگی مهم آن خلاصه می شود.  ویژگی نفوذ ناپذیر بودن رطوبت و آب در آن و قدرت چسبندگی بسیار بالای آن می باشد.قیر خالص معمولا از تقطیر کردن نفت خام بدست می آید و به مرحله تولید می رسد. یکی از انواع قیر ها قیر نفتی می باشد که هم به صورت جامد می باشد و هم به صورت نیمه جامد.

قیر های نفتی معمولا از پسماند ها و بازمانده هایی که در تقطیر نفت خام  به جا می ماند به دست می آید.فروش قیر در کرج و کاربرد آن، از قیر ها به علت قدرت چسبندگی بسیار بالایی که دارند که راهسازی نیز استفاده می شود. برای محکم کاری و اطمینان بیشتر از قیر استفاده می شود.

همانطور که خود می دانید ایزوله کردن و عایق بودن یک ساختمان بسیار مهم می باشد. جلوگیری ایجاد نم و رطوبت در ساختمان باعث طول عمر مفید ساختمان می شود. قیر یکی از ماده های اصلی و برتر در زمینه عایق بندی کردن ساختمان ها در برابر رطوبت قیر است. زیرا قیر عنوان یک عایق رطوبتی می باشد که بسیار کارا و مفید می باشد.قیر یکی از بهترین عایق ها می باشد که آب نمی تواند در آن نفوذ کند و درجه نفوذ ناپذیری بسیار بالایی دارد. همین علت در صنعت ساخت و ساز از قیر به عنوان یک عایق برتر یاد می شود.

 سخن پایانی

فروش قیر و بازار فروش قیر در ایران بسیار فعال می باشد و ایران یکی از کشور های پیشرو در زمینه صادرات قیر می باشد.بازار فروش قیر در کرج همپای بازار فروش قیر در تهران می باشد. قیر در انواع و کیفیت های مختلفی وجود دارد که نوع و کیفیت بر قیمت آن اثر می گذارد.قیمت نفت از ثبات برخوردار نباشد بازار فروش و صادرات قیر نیز دچار نوسانات زیادی می شود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع