شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

قیمت قیرگونی در کرج

قیمت قیرگونی در کرج، راه یافتن رطوبت و آب به درون ساختمان سبب خرابی سازه و در نهایت سبب کاهش طول عمر ساختمان خواهد شد. بهتر است بدانید رطوبت و آب همواره تا حد زیادی فضای مورد نظر را جهت رشد باکتری و کپک مهیا می سازد.

به منظور پیشگیری از اینگونه آسیب و زیان ها همواره می توانید از روش عایق کاری استفاده نمایید.معمولاً به دو شکل قیرگونی و ایزوگام انجام می گردد. ما در این مقاله قصد داریم. قیمت قیرگونی ، قیمت هر مترمربع قیرگونی، نحوه اجرای قیرگونی در کرج و در نهایت هزینه قیرگونی را مورد بررسی قرار دهیم.

ایزوگام در کرج

اجرای قیرگونی در کرج

در حقیقت قیرگونی به عنوان یکی از محصولاتی ترکیبی است که از ترکیب قیر و گونی تولید می گردد. از روش قیرگونی به منظور عایق ساختن قسمت های گوناگون ساختمان همانند سرویس بهداشتی، آشپزخانه، پشت بام و غیره استفاده می کنند.

در قیرگونی معمولاً لایه هایی که گونی را تشکیل می دهند ما بین قیر واقع می شوند و بدین ترتیب به حالت مستحکم و مقاوم هستند؛ بنابراین محصول ترکیبی تولید شده را بر روی مکان مورد نظر می چسبانند و از این طریق باعث منع نفوذ رطوبت و آب به داخل می گردند .

دقت داشته باشید ورقه‌ های گونی که معمولاً در قیرگونی مورد بهره برداری قرار می گیرد جنس فایبرگلاس حصیری، کاغذ، گونی و غیره دارند. بعد از طرح جدید آوات می‌شوند در روش قیرگونی نسبت به ایزوگام معمولاً از آسفالت استفاده نمی کنند.

اجرای قیرگونی در کرج

قیمت قیر گونی در کرج

در رابطه با فروش گونی بنگال می توانیم بگوییم از آنجایی که به کارگیری گونی بنگال از سالیان پیش کاربرد زیادی داشته است، در حقیقت کشور ما به دنبال وارد کردن این گونی از کشور هایی همچون هند، بنگلادش، چین  بوده است. لذا فروش گونی بنگال با توجه به نرخ ارز متغیر است زیرا بیش از تقریباً ۹۰ درصد موارد مورد استفاده داخلی در کشور وارداتی است.همانگونه که میدانید با توجه به اینکه عدم ثبات در قیمت های بازار و هزینه قیرگونی وجود دارد بیان نمودن دقیق قیمت هر متر مربع قیرگونی برای انواع ساختمان ها و بخش های گوناگون آن کار آسانی به نظر نمی آید؛ زیرا قیمت این نوع از قیرگونی با توجه به موارد زیادی متفاوت است.

اما در نظر داشته باشید که مساحت و متراژ کلی کار دستمزد و اجرای قیرگونی، نوع مواد به کار رفته برای عایق کاری، یک لایه، سه لایه و یا دو لایه بودن قیرگونی از مهم ترین مولفه هایی است که با توجه به آن قیمت قیرگونی در کرج را دچار تغییر و تحولاتی می کند.

لذا بیان قیمت قیرگونی در کرج با عنوان نمودن یک قیمت ثابت کار دشواری است؛ چرا که با توجه به بالا و پایین رفتن هزینه مواد به کار رفته در آن همواره قیمت قیرگونی در کرج و سایر شهر ها دچار تغییراتی خواهد شد.

در حال حاضر قیرگونی برای انواع ساختمان های نوساز به منظور حفظ نمودن کیفیت و مقاومت بنا یکی از مسائل بسیار با اهمیت روز می باشد . این عمل از اسیب های زیادی مثل نفوذ رطوبت به درون ساختمان جلوگیری میکند.

استفاده از شیوه قیرگونی مانع پرداخت هزینه های اضافی مربوط به تعمیر یا عایق سازی مجدد می گردد. به طور کلی پرداخت هزینه قیرگونی به صورت یکباره بسیار از پرداخت هزینه برای تعمیر و دوباره کاری منطقی به نظر می ‌آید.

توجه داشته باشید که نرخ گذاری و تعیین میزان قیمت برای انواع پروژه های کاری غالب کارفرما با توجه به ضخامت آسفالت یا بر اساس تناژ بیان می ‌شود که در نهایت بایستی بدانید که ضخامت آسفالت پس از کوبش اندازه گیری خواهد شد.

قیمت قیرگونی در کرج با توجه به مسائل مختلفی برآورد می شود؛ به عنوان مثال طریقه محاسبه قیمت قیرگونی در کرج به شکل متر مربع است اما قیمت گذاری آن با توجه به تعداد لایه های قیرگونی ممکن است متفاوت باشد.

نکات مهم در رابطه با قیرگونی ساختمان

  • بایستی قیر های جامد را هنگامی که گرم و به صورت روان هستند مورد استفاده قرار داد.
  • بهتر است پس از قیرگونی نمودن از یک لایه بسیار نازک ملات سیمان جهت محافظ استفاده کنید.
  • به خاطر داشته باشید که انجام فرایند قیرگونی بایستی به واسطه افراد متخصص و خبره صورت پذیرد. زیرا در صورتی که از مهارت افراد اطمینان ندارید بنابراین بهتر است این کار را به آنان نسپارید.
  • از اجرای عملیات قیرگونی در هوای بسیار سرد بپرهیزید. چرا که سردی هوا منجر به کاهش سریع دمای قیر به هنگام انجام قیرگونی می گردد. نهایتا  سبب می ‌شود تا قیر به خوبی به محل مورد نظر نچسبد.
  • طی مراحل ابتدایی هنگام اجرای مراحل قیرگونی نباید از قیر سفت استفاده نمایید.
  • دقت داشته باشید که ضخامت قیرگونی نباید بیش از ۲ الی ۳ سانتی متر باشد.
  • در نظر داشته باشید که پیش از انجام فرایند قیرگونی سطح مورد نظر کاملاً خشک باشد. رطوبت و نم موجود در زیر قیر باقی نمانده باشد.
  • ضخامت قیر گونی برای سقف اماکنی مانند سرویس‌بهداشتی بایستی ۳۰ سانتی متر باشد.
  • یکی از نکات بسیار مهم رعایت نکات ایمنی به هنگام انجام عملیات قیرگونی می باشد.

سخن پایانی:

استفاده از شیوه قیرگونی همچون آسفالت یکی از راه های عایق کاری به شمار می رود.  برخلاف آسفالت در حال حاضر کمتر استفاده می شود. در واقع قیرگونی در مقایسه با ایزوگام دارای مراحل ساده ‌تری می باشد. اجرا آن را کاری آسان و راحت معرفی کرده اند.   زیرا حقیقت شما را در رابطه با کسب اطلاعات بیشتر یاری خواهد کرد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *