شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

فروش قیر در تهران

فروش قیر در تهران و جهان سود آورترین تجارت هایی که این روز ها در سطح جهان در حال انجام شدن می باشد  که به صورت گسترده انجام می شود.

خرید فروش قیر یک خرید و فروش صادراتی بسیار خاص در کشور ایران می باشد از دلایل اهمیت زیاد قیر در جهان مصرف گسترده این ماده می باشد.

فروش قیر در تهران باعث شده است که ایران بهترین صادر کننده قیر خالص در این زمینه باشد. قیر اغلب به صورت بشکه ایبه فروش میرود.  بازار های گسترده ای در  ایران وجود دارد که به خرید و فروش قیر می پردازد.

فروش قیر در تهران

فروش قیر در تهران

 پاسارگاد یکی از شرکت های فروش قیردر ایرا ن میباشد که این کشور شرکت های زیادی دارد که در این زمینه فعالیت میکنند که در سطح جهان به عنوان بزرگترین شرکت  های خرید و فروش قیر شناخته می شود.همکاری کردن شرکت هایی که در ایران فعالیت می کنند با شرکت هایی که در خارج از کشور فعالیت می کنند باعث به وجود آمدن شرایط بسیار خوبی برای خریداران شده است و خیلی از مشتری های تولید و خارجی قیر در ایران به صورت حضوری به این شرکت ها مراجعه می کنند و خرید خود را انجام می دهند.

معمولا خرید و فروش در این شرکت ها در حجم های بالا انجام می شود و خرید و فروش جزئی بسیار کم دیده می شود مر در شرکت های کوچک قیر. تهران به عنوان پایتخت ایران و با وجود بازار قیر تهران یکی از قطب های خرید و فروش قیر در کشور می باشد. بازار قیر تهران یکی از گسترده ترین و بزرگترین بازر ای قیر در ایران می باشد که خرید و فروش قیر در تهران به صورت عمده در این بازار انجام می شود.فروش قیر در تهران یکی از شعب آن زیر نظر شرکت قیر پاسارگاد که از بزرگترین و معتبر ترین تولید کننده های قیر در داخل کشور می باشد. شرکت قیر پاسارگاد در سال 1397 تاسیس شده است و چند سال بعد از تاسیس اقدام به راه اندازی نمایندگی های فروش قیر پاسارگاد برای فروش قیر در تهران و  دیگر شهرستان ها نموده است.

فروش قیر در تهران و محصولات قیری پاسارگاد به 40 کشور در سطح دنیا صادر می شود به همین دلیل شرکت قیر پاسارگاد از صادرکنندگان بزرگ قیر در ایران می باشد.این شرکت با رعایت تمامی الزامات و رعایت کنترل های کیفی توانسته است پروانه استاندارد را برای خود کسب کند که این بر اعتبار قیر های تولید شده در این شرکت می افزاید.

نمایندگی قیرگونی در تهران و حومه

خرید قیر حلب

فروش قیر در تهران به صورت حلب، از هنگامی که مردم دنیا از قیر برای یک عایق ضد آب استفاده می کرده اند می توان گفت هزاران سال می گذرد و با چنین پشتوانه تاریخی قوی قیر هنوز از  محبوبیت برای عایق بندی برخوردار است و با وجود روش های جدیدی که برای عایق بندی در بازار وجود دارد قیر هنوز توانسته است جایگاه خود را حفظ کند و با آنها به رقابت بپردازید.

برای مصرف کنندگان به میزان خیلی کمی قیر لازم دارند قیر های مرسوم است که به آن ها قیر های جلبی گفته می شود به علت اینکه این قیر ها در ظرف های کوچک حلبی ریخته می شده است و سپس به فروش می رسیده به قیر حلبی معروف شده است.

اگر به مقادیر کمی قیر نیاز دارید و می خواهید اقدام به خرید قیر حلب کنید می توانید با نمایندگی های قیر پاسارگاد یا هر نمایندگی کخ مربوط به   فروش قیر  در تهران یا سایر شهرستان ها میباشد تماس گرفته و از قیمت دقیق آن اطلاع پیدا کنید.

فروش قیر داخلی

فروش قیر در تهران عمدتا برای راه سازی و عایق کردن ساختمان ها در کشور مورد استفاده قرار می گیرد. قیر های داخلی در گرد های مختلفی وجود دارد و در انواع کیفیت ها بر اساس قیمت خود دسته بندی می شوند.

قیر های داخلی که برای عایق بندی و راه سازی داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. طور معمول در گرید 60/70 است که آن گرید محبوب ترین گرید داخلی قیر می باشد. خرید  یک بشکه قیر با کیفیت که میزان ناخالصی ان بسیار کم باشد دشوار است.  قیر پاسارگاد یکی از تولید کننده های برتر قیر در داخل ایران می باشدد. گریدهای مختلف قیر های با کیفیت و مرغوبی تولید می کند.

اگر می خواهید قیمت فروش قیر 60/70 بدانید می توانید قیمت فروش را از نمایندگی های فروش  برند پاسارگاد و یا برند های دیگر بپرسید و با تماس گرفتن با این نمایندگی ها اطلاع دقیقی از ان ها به دست آورید. همچنین برای خرید آن می توانید به بازار فروش قیر در تهران مراجعه کنید.

مشخصه های انواع قیر

فروش قیر در تهران در انواع مختلف، قیر هایی که در بازار فروش قیر  وجود دارد از انواع مختلفی می باشد و نمایندگی های زیادی در بازار فروش قیر فعالیت می کنند. قیر ها از لحاظ خالص بودن یا ناخالص بودن انواع  متنوعی دارند و بر همین اساس  دسته بندی می شوند.

قیر از ماده هایی می باشد که به علت ارزش بسیار بالایی که دارد. حتی به صورت سهام در بورس ایران خرید و فروش می شود.  افراد زیادی در بازار قیر سرمایه گذاری می کنند و سود خوبی از این راه به دست می آورند.

موارد استفاده قیر بیشتر در تولید کردن آسفالت و ایزوگام و یا عایق بندی کردن ساختمان ها می باشد.  زیرا این مورد ها بسیار مهم می باشد و باید از قیر با کیفیت برای آن ها استفاده نمود.

  میزان درجه نفوذ

فروش قیر در تهران با ویژگی نفوذناپذیر بودن، یکی از مواردی که بر کیفیت قیر اثر مستقیم دارد. میزان نفوذ پذیر بودن قیر است و از آزمایشهایی که برای نفوذ ناپذیر بودن قیر انجام می دهند آزمایش درجه نفوذ می باشد. این آزمایش میزان سختی یک قیر مشخص می شود.فروش قیر در تهران و اناجم ازمایش بر روی آن، انجام این آزمایش بدین گونه انجام می شود که یک عدد سوزن کاملا استاندارد که بار 100 گرمی  دارد را در بازه زمانی 5 ثانیه ای در  داخل قیر قرار می دهند و دمای قیر در این هنگام مساوی با 25 درجه می باشد که دمای لازم برای آزمایش است و سپس میزان نفوذ پذیر بودن قیر را اندازه گیری می کنند.

گرانروی قیر

فروش قیر در تهران با کیفیت، یکی  دیگر از مشخصه های اصلی در تولید یک قیر با کیفیت گرانروی بودن آن است که با دستگاهی به نام سی بولت فیورل با استفاده از روش کینماتیکی محاسبه و اندازه گیری می شود.

فروش قیر در تهران و دو مورد مشخصه آن،  قیر از مشخصات دیگری نیز برخوردار می باشد اما اصلی ترین مشخصات آن این دو مورد می باشد با ما باشید تا شما را با انواع قیر آشنا کنیم.

انواع قیر

قیر سفت

فروش قیر در تهران از نوع قیر سفت، یکی از انواع قیر هایی که در داخل ایران تولید می شود قیر سفت نام دارد. اصلی ترین مشخصه های آن سفت بودن و ظاهر شکننده آن می باشد. قیر سفت تنها در دمای 90 درجه به روان شدن می رسد. حتی در پائین تر از این دما خاصیت سفت بودن خود را به هیچ عنوان از دست نمی دهد.

فروش قیر در تهران و علت سفتی قیر سفت، قیر های سفت به علت اینکه بسیار خشک می باشند. هیچ عنوان قابلیت ارتجاعی شدن را ندارند و ریسک بالای ترک خوردنی که در هنگام پوشش دارند.زیرا در هیچ صورتی نباید به صورت خالص و اینکه با دیگر مواد ترکیب شود مورد استفاده قرار بگیرد.

قیر سفت موارد کاربردی زیادی دارد یکی از موارد کاربرد ان که بسیار زیاد است. قیر سفت را با قیری که شل است ترکیب می کنند. برای قیر گونی در مناطقی که آب و هوای گرمی دارند مورد استفاده قرار می دهند.قیر سفت عایق بسیار خوبی برای لوله های سیمانی و یا جوی های آب می باشد.  شما برای خرید کافی است به بازار فروش قیر در تهران مراجعه کنید.

قیر شل 

یکی انواع دیگر قیر ها به قیر شل مرسوم است که به قیر 60/70 در بازار معروف است و با این گرد شناخته می شود. از مشخصه های اصلی قیر شل این می باشد که در دمای پایین تر از قیر سفت به راحتی  قابل اجراء می باشد و قدرت روندگی و جاری شدن آن بسیار بالا می باشد.

 برای قیرکاری به چه دمایی نیاز است. دمای مورد نیاز برای عملیات قیر گونی با استفاده از قیر شل 40 درجه می باشد. دمای آن بسیار پایین تر از قیر سفت می باشد.همچنین از قیر شل به عنوان یک لایه اولیه در قیر گونی ها استفاده می شود. همچنین در ساخت آسفالت از قیر شل استفاده می شود.

سخن پایانی

فروش قیر در تهران در تهران بسیار سودمند است. قیر ماده ای بسیار ارزشمند است که از نفت تولید می شود. در ایران کارخانه ها و شرکت های بسیار زیادی وجود دارد که به تولید و صادرات قیر مشغول هستند.

قیر به صورت عمده  خرید و فروش می شود. قیر انواع مختلفی دارد که هرکدام از آنها کاربرد خاص خود را دارد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *