شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

خدمات ایزوگام در کن

خدمات ایزوگام در کن توسط شرکت پردیسان گستر با بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت انجام می شود. این مجموعه صفر تا صد ایزوگام کاری در کن را به انجام می رساند. با توجه به شرایط آب و هوایی در کن و انقباض و انبساط دمایی بهتر است انجام ایزوگام کاری را به یک گروه متخصص و حرفه ای بسپارید تا برای چندین سال خدمات خود را برای شما تضمین کند.

مجموعه پردیسان گستر با کادری مجرب انواع خدمات ایزوگام را در کن و سایر نقاط تهران و کرج به انجام می رساند.  خدمات ایزوگام در این منطقه،ولنجک، ایزوگام در طرشت،چیتگر، در تهران سر، دماوند، وردآورد  و کلیه نقاط تهران  و کرج را به ما بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر  با شماره های درج شده در قسمت تماس با ما با مجموعه پردیسان گستر ارتباط برقرار کنید.

خدمات عایق بندی در کن

در صورتی که در کن خدمات عایق بندی احتیاج دارید می توانید با ما تماس بگیرید. تکنسین های با تجربه ما سریعا خود را به محل رسانده و ارزیابی اولیه را انجام می دهند و در صورت توافق خدمات عایق بندی در کن را به انجام می رسانند. ما مجموعه خدمات ایزوگام کاری سقف و پشت بام در کن، عایق بندی سرویس بهداشتی، انواع خدمات قیرگونی و آسفالت کاری را به انجام می رسانیم.

قیمت ایزوگام در کن متری چند؟

قیمت ایزوگام در کن با توجه به جنس، نوع ایزوگام متغیر بوده و تحت تاثیر متراژ رول ها، وزن ایزوگام، برند و نوع لایه پلی استر است. همچنین با توجه به اینکه این محصول ازمواد نفتی ساخته شده است قیمت آن بسیار تحت تاثیر قیمت نفت می باشد. اگر تصمیم به ایزوگام کاری در کن  دارید بهتر است زودتر برای آن اقدام کنید. زیرا قیمت نفت به  دلار است. در نتیجه افزایش قیمت در دلار قیمت ایزوگام کن نیز افزایش می یابد و همچنین در صورت افزایش قیمت دلار به تنهایی نیز قیمت ایزوگام افزایش می یابد. به همین دلیل توصیه ما این است که زود تر برای این منظور اقدام کنید.

ایزوگام ارزان قیمت در کن

در صورتی که نقدینگی شما فراهم نیست و به دنبال ایزوگام ارزان قیمت در کن هستید، توصیه ما به شما این است که بهتر است ایزوگام ارزان و بی کیفیت نخرید. شاید نیاز عایق کاری امروز شما را فراهم کند اما پس از زمان کوتاهی مجبور می شوید که مجددا اقدام به عایق بندی کنید. این نوع ایزوگام ها بادوام نیستند دارای الیاف مناسب نیستند. یکی از خدماتی که در مجموعه ایزوگام کاری پردیسان گستر ارائه می شود فروش چکی و اقساطی ایزوگام در این مجموعه است. شما می توانید ایزوگام را به هر متراژ و کیفیتی از مجموعه تهیه کرده و با خیال راحت چند ماه بعد پرداخت را انجام دهید.

هزینه حق الزحمه ایزوگامکاری در کن

به طور کلی حق الزجمه ایزوگام کاری  در کن توسط اتحادیه مشخص می شود و این نرخ با توجه به سختی کار و نوع ایزوگام کاری متفاوت است. مانند قیمت ایزوگام دستمزد ایزوگام کار در کن متغیر است لذا درج دستمزد ایزوگام کار در کن درج نمی شود. به طور کلی بیشترین سهم هزینه ای که برای عایق بندی پرداخت می کنید مربوط به متریال ایزوگام  است تا حق الزحمه ایزوگام کاری و …

مراحل ایزوگام کاری در کن

مراحل ایزوگام کاری شامل تمیزکاری سطح، درزگیری سطح، زیرسازی سطح کار، شیب بندی سطح، بازکردن رول ایزوگام و در نهایت نصب ایزوگام می باشد.

  • تمیزکاری سطح: اولین مرحله در ایزوگام کاری تمیزکاری سطح و عاری شدن از گرد و غبار وخزه و گلسنگ و شن وماسه و اجسام چسبیده به سطح است.
  • زیرسازی سطح کار: در این مرحله از مشتق قیری محلول در حلال نفتی استفاده می شود.
  • شیب بندی: شیب بندی به منظور جمع نشدن آب در یک قسمت سطح مانند پشت بام، دیوارها و جلوگیری از نفوذ آب به داخل سازه می باشد.
  • بازکردن رول ایزوگام: پس از انجام مراحل فوق رول ایزوگام را کرده و. سعی کنید این محصول را از فروشنده معتبر و نماینده رسمی ایزوگام دلیجان خریداری کنید.
  • : در نهایت با استفاده از مشعل ایزوگام را به سطح نصب می شود.

 

لکه گیری و ترمیم ایزوگام در کن

ایزوگام پس از مدتی ممکن باد کند و دچار لکه شود و باد کند. اگر عمر مفید ایزوگام گذشته باشد و بر اثر حادثه آسیب دیده باشد ممکن است قابل لکه گیری باشد. البته توجه داشته باشید که این لکه ها در صورتی که در یک سطح از ایزوگام اتفاق افتاده باشد قابل لکه گیری و ترمیم است. برای لکه گیری ایزوگام در کن ابتدا ایزوگام کار به محل اعزام می شود و برای آماده کردن متریال مورد نیاز سطح را بررسی می کند. در صورتی که کل سطح ایزوگام دچار خرابی شده باشد ایزوگام مجدد نصب می شود. همچنین در صورتی که فقط یک قسمت دچار لکه شده باشد سطح مورد نظر لکه گیری می شود.

فروش ایزوگام در کن

در صورتی که ایزوگام را از نمایندگی ایزوگام تهیه کنید، بهتر است.

بهتر است ایزوگام را از نمایندگی ایزوگام تهیه کنید. فروش ایزوگام به صورت  رولی و متری  می باشد.ایزوگام ها در الیاف، وزن، مواد بکار رفته اغلب متفاوتند. یکی از خدماتی که در مجموعه پردیسان گستر انجام می شود فروش ایزوگام است. در این مجموعه از بهترین برندهای ایزوگام به فروش می رسد. البته در مجموعه ما قیمت فروش ایزوگام در کن متناسب با نوع و قیمت آن در بازار و هزینه نصب، ارزان تر است.

ما انواع خدمات ایزوگام کاری از صفر تا صد را با کادری مجرب در سریع ترین زمان ممکن به انجام می رسانیم. برای کسب اطلاعات بیشتر  از طریق همین سایت  با ما در ارتباط باشید.

 

نمایندگی ایزوگام در کن

ما به عنوان نمایندگی ایزوگام در کن و حومه در صدد ارائه بهترین خدمات در این منطقه می باشیم. در این مجموعه بهترین برند ایزوگام یعنی ایزوگام دلیجان به فروش می رسد. این برند یکی از شناخته شده ترین برندها از نظر کیفیت و قیمت می باشد. در صورتی که قصد ایزوگام کاری ساختمان در کن را دارید  با ما و مجموعه ما تماس بگیرید.

جمع بندی</p><p>پردیسان گستر نصاب ایزوگام در کن و در کلیه مناطق تهران و کرج می باشد و انواع خدمات ایزوگام در این مناطق را به انجام می رساند. شما می توانید برای نصب، لکه گیری، ترمیم، تعمیر  با ما در ارتباط باشید. در مجموعه ایزوگام کاری پردیسان گستر انواع خدمات ایزوگام کاری به صورت کاملا مدرن و با تجهیزات مناسب به انجام می رسد.

 

 

 

 

 

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع