شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگامکاری در تهرانسر

ایزوگامکاری در تهرانسر توسط یک تیم حرفه‌ای به صورت چکی و اقساطی با بهترین قیمت و کیفیت انجام می‌شود. اگر قصد اطلاع از قیمت ایزوگام، نصب، فروش، لکه‌گیری و ترمیم و کسب نمایندگی ایزوگام را دارید با ما تماس بگیرید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مقاله خدمات ایزوگام در تهرانسر همراه ما باشید.

خدمات ایزوگام در تهرانسر

ایزوگام نوعی الیاف شیشه‌ای یا پلی استری آغشته به قیر است که با چسبیدن بر اثر گرما بر سطح مورد نظر از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری می‌کند. اگر قصد اطلاع از قیمت ایزوگام، نصب، فروش، لکه‌گیری و ترمیم و کسب نمایندگی ایزوگام را دارید با ما تماس بگیرید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مقاله خدمات ایزوگام کاری در تهرانسر همراه ما باشید.

قیمت ایزوگام در تهرانسر

قیمت ایزوگام در تهرانسر تحت تأثیر قیمت قیر، پلیمر و الیاف‌های مصنوعی است. این مواد تشکیل دهنده ایزوگام، از قیمت جهانی نفت و قیر تبعیت می‌کند. هر چقدر قیر به کار رفته در تولید ایزوگام خالص‌تر باشد و مواد پلیمری با کیفیت‌تر باشد در نتیجه ایزوگام دارای قیمت بیشتری است. ایزوگام در تهران سر تحت تأثیر عوامل کلان اقتصادی در کشور نیز است. برای مثال زمانی که قیمت نرخ ارز و تورم افزایش می‌یابد قیمت ایزوگام در تهرانسر نیز افزایش می‌یابد.

ایزوگام ارزان تهرانسر

هیچ وقت گول ایزوگام‌های ارزان را نخورید. این نوع از ایزوگام ارزان دارای الیاف‌های بسیار ضعیف و حجم غیر کم می‌باشند. در بازار رول‌های بی‌کیفیت و تقلبی زیاد است. لذا توجه داشته باشید که ایزوگام را از نمایندگی معتبر خریداری کنید.

قیمت نصب ایزوگام در تهرانسر

قیمت نصب ایزوگام در تهرانسر تحت تأثیر سختی کار، متراژ، ویژگی‌های سطح است. اگر قصد ایزوگام کاری در تهرانسر را دارید از قسمت تماس باما تماس بگیرید. مجموعه ما با ارائه خدمات با کیفیت با مناسب‌ترین و ارزان ترن قیمت نصب ایزوگام همواره در تلاش است که نیاز‌های عایق رطوبتی را برطرف کند.

 ایزوگام کاری در تهرانسر

ایزوگامکاری در تهرانسر در چندین مرحله انجام می‌شود. برای این منظور ابتدا سطح آن به خوبی تمیز و عاری از هر گونه زباله، کثیفی و گرد و غبار می‌شود. در مرحله بعد پرایمر روی سطح مورد نظر ریخته تا پوشش و بستر قوی ایجاد شود. برای افزایش مقاومت سطح می‌توان از چند لایه برای دستیابی به ضخامت بیشتر استفاده می‌شود.
برای اینکه مقاومت سطح افزایش یابد از چندین لایه برای دستیابی به ضخامت بیشتر استفاده می‌شود. قیر ایزوگام مقاومت بسیار خوبی در برابر آب، مواد شیمیایی و اشعه دارد و یک لایه مقاوم و ضد آب برای محافظت از سطح ایجاد می‌کند اما به اندازه عمر یک ساختمان مقاومت را تضمین نمی‌کند.
البته ناگفته نماند که قوانین و روش‌های خاصی برای نصب ایزوگام در ساختمان‌ها وجود دارد. مشخصات فنی عمومی عایق کاری آب به مشخصات فنی عمومی کار‌های ساختمانی، ساختمانی، ماشین آلات و تأسیسات لازم الاجرا شد. این مشخصات در مشخصات فنی عمومی ساختمان درج شده است. مشخصات مشخص می‌کند که چه محصولاتی از فونداسیون تا سقف اجرا می‌شوند و چگونه اعمال می‌شوند. بنابراین در نصب ایزوگام توجه به این نکات ضروری است.

لکه‌گیری ایزوگام در تهرانسر

در بهترین شرایط عمر نسبی ایزوگام در تهرانسر ۱۵ تا ۲۰ سال است. نوسانات دما در زمستان و تابستان بسیار زیاد است و همین انقباض و انبساط به مرور زمان سبب ایجاد لکه می‌شود. علاوه بر این ممکن است به دلیل حادثه‌ای ایزوگام دچار لکه و آسیب شود. پس از ایجاد لکه در ایزوگام بهتر است سریعاً به ایزوگام کار مراجعه کنید. برای این منظور می‌توانید با ما تماس بگیرید. تکنسین ایزوگام با استفاده از تیغه برش مخصوص آن قسمت‌های آسیب دیده را جدا می‌کند و سپس مقداری از رول ایزوگام را به ایزوگام قبلی می‌چسباند و از آسیب‌ها و خسارات نشتی جلوگیری می‌کند.

ترمیم ایزوگام در تهرانسر

نشتی و چکه در ایزوگام سبب می‌شود که اقدامات لازم برای ترمیم ایزوگام انجام شود. اگر مقدار آسیب دیدگی ایزوگام کم باشد اغلب از چسب ایزوگام برای قسمت‌هایی که خاصیت چسبندگی را از دست داده کمک گرفته می‌شود. اگر قسمت گسترده‌ای از ایزوگام آسیب دیده شود و یا ایزوگام باد یا ورم کند در این مواقع ایزوگام آسیب دیده را جدا می‌کنند. سپس از عایق سفید رنگ را با ۵ تا ۱۰ درصد آب ترکیب می‌کنند. خمیر ایجاد شده را روی قسمت‌های آسیب دیده قرار می‌دهند. پس از خشک شدن خمیر، ایزوگام را از نو نصب می‌کنند.

فروش ایزوگام در تهرانسر

فروش ایزوگام در تهرانسر به صورت رول است. در پردیسان گستر انواع ایزوگام به صورت عمده، نقد، ایزوگام چکی و اقساطی به فروش می‌رسد. علاوه بر این در شرکت ما فروش ایزوگام، اجرا و نصب ایزوگام، لکه‌گیری، ترمیم و تعیمرات ایزوگام پشت بام، موتورخانه و ساختمان توسط نیرو‌های متخصص و مجرب با سابقه کار طولانی در عایق کاری انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

نمایندگی ایزوگام در در تهرانسر

نمایندگی فروش و ایزوگامکاری در تهرانسر با سابقه طولانی در صدد است که بهترین و با کیفیت‌ترین ایزوگام را با نفوذ‌پذیری بالا به دست مشتریان برساند. در این راستا نمایندگی نصب ایزوگام در سطح استان تهران و شهر‌های اطراف آماده ارائه خدمات است. انواع ایزوگام از برند‌های مختلغف از قبیل دلیجان در این مجموعه نصب می‌شود. جهت عقد قرارداد در انجام پروژه‌های کلی و جزئی با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

جمع‌بندی

ایزوگام عایقی است که بیشتر ماده تشکیل دهنده آن از قیر بوده. این محصول بسیار بادوام و انعطاف‌پذیر است و از نفوذ آب از سطوح مختلف جلوگیری می‌کند. در نتیجه طول عمر و یکپارچگی سازه با استفاده از این عایق رطوبتی تضمین می‌شود. اگر قصد خرید و نصب ایزوگام در تهرانسر را دارید با ما تماس بگیرید. مجموعه ما با تیم تخصصی در تلاش است در سریع‌ترین زمان با کیفیت‌ترین ایزوگام را نصب، لکه‌گیری و ترمیم کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ایزوگام با شماره ما تماس حاصل فرمایید.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع