شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام در شهرک اوج

برای ایزوگام کاری در شهرک اوج و کلیه مناطق تهران و کرج با شرکت پردیسان گستر ارتباط برقرار کنید. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های ایزوگام کاری در این منطقه است و با بهترین کیفیت خدمات ایزوگام را انجام می رساند.  این شرکت برای رفاه حال مشتریان انواع روش های پرداخت را در نظر گرفته به طوری که براحتی می توانید ایزوگام چکی و قسطی خریداری کنید.

 

شماره تماس ایزوگام کار شهرک اوج 09388274213

 

قیمت ایزوگام در شهرک اوج

قیمت ایزوگام دلیجان و یا برندهای مطرح به وسیله شرکت سازنده تعیین می شود و ما فروشنده این محصول هستیم. لذا قیمت ایزوگام در شهرک اوج تحت تاثیر قیمت گذاری شرکت سازنده است. دستمزد نصب ایزوگام توسط اتحادیه تعیین می شود.

 

ایزوگام ارزان در شهرک اوج

اگر به دنبال خرید ارزان ایزوگام در شهرک اوج یا کلیه مناطق کشور هستید سخت در اشتباهید. در مجموع قیمت گذاری ایزوگام های برند و با کیفیت توسط شرکت تولید کننده تعیین می شود.

لذا قیمت ایزوگام در نمایندگی های فروش تفاوت چندانی ندارد مگر اینکه شرایط مختلف خرید و مزایایی برای خریداران در نظر گرفته می شود. در صورتی که فروشنده ای رول ایزوگام را به قیمت ارزان می فروشد حتما دقت داشته باشید مشکلی وجود دارد. ایزوگام های ارزان اغلب تقلبی هستند. این محصولات دارای الیاف مصنوعی سست و نبافته بوده و مواد پلیمری در آنها بسیار کم می باشد. اجرای این نوع ایزوگام ها بسیار سخت است  و در اجرا به مشکل بر می خوریم  و در نهایت اینکه اگر از این نوع ایزوگام ها استفاده شود شاید برای کوتاه مدت مناسب باشد اما برای بلندمدت مناسب نیست.

 

 

 

نصب ایزوگام در شهرک اوج

برای نصب ایزوگام در شهرک اوج و یا سایر مناطق تهران از قبیل یزوگام در طرشت،چیتگر، در تهران سر، دماوند، وردآورد،صفادشت  حتما از تکنسین با تجربه استفاده کنید. در صورتی که ایزوگام رطوبت را  در خود نفوذ دهد پس از مدتی باد می کند و کیفیت خود را از دست می دهد. بنابراین بهتر است نصب ایزوگام حتما توسط تکنسین ماهر و با تجربه انجام شود.

مراحل ایزوگام کاری عبارتند از:

ایجاد سطح صاف و تمیز: سطحی که قرار است فرآیند ایزوگام کاری بر روی آن انجام شود باید عاری از هر گونه آلودگی باشد. اگر سطح مورد نظر دارای رطوبت باشد، خیس باشد و یا با آلاینده هایی از قبیل روغن پوشانیده شده باشد ممکن است بر کیفیت عملیات عایق بندی تاثیرگذار باشد و حتی احتمال آتش گرفتن مواد اشتعال زا از قبیل روغن نیز وجود دارد.

بکارگیری پرایمر: در این مرحله برای بهتر چسباندن ایزوگام از پرایمر استفاده می شود.

قیرپاشی و ایزوگام کاری: پس از پرایمر رول ایزوگام باز و اقدام به چسباندن ایزوگام به سطح می شود. دقت و مهارت ایزوگام کار در این مواقع دارای اهمیت است.در این مرحله اقدام به رول کردن و قیرپاشی ایزوگام می شود به طوری که با شعله ایزوگام به سطح چسبانده می شود.

توجه: در خدمات عایق کاری ساختمان، قوانین و مقررات ساختمانی را باید رعایت کرد. همچنین نصاب باید به مشخصات فنی عمومی ساختمان از فونداسیون تا سقف تلسط کامل داشته باشد.

نصب ایزوگام در شهرک اوج

نصب ایزوگام در شهرک اوج با توجه به نرخ مصوب اتحادیه مشخص می شود. اتحادیه نرخ ها را مطابق با سختی کار تعیین می کند. به دلایل اینکه قیمت درج شده در مناطق مختلف ساختمان یا سازه و با توجه به سختی کار متفاوت است لذا امکان درج قیمت وجود ندارد. توجه داشته باشید که برای این منظور حتما به تکنسین ماهر و با تجربه مراجعه شود. در صورتی که  فرآیند ایزوگام کاری صحیح انجام نشود ممکن است خسارت جبران ناپذیری وارد شود. برای ایزوگام کاری در تهران و کرج ، ایزوگام کاری در چیتگر،صفادشت، ایزوگام در وردآورد، ایزوگام در طرشت، ولنجک، تهرانسر و سایر مناطق تهران و کرج به پردیسان گستر مراجعه کنید.  در مجموعه ما با توجه به تکنسین های ماهر و با تجربه ای که داریم در سریع ترین زمان بهترین و با کیفیت ترین ایزوگام را برای شما نصب می کنیم.

لکه گیری ایزوگام در شهرک اوج

هرچند ایزوگام مقاومت خوبی در برابر آب، مواد شیمیای و اشعه دارد به اندازه عمر یک ساختمان مقاومت را تضمین نمی کند. لذا بعد از چند سال ممکن است ایزوگام نیاز به لکه گیری پیدا می کند. در صورتی که عمر مفید ایزوگام گذشته باشد و این عایق بر اساس حادثه ای دچار آسیب شده باشد می توان با هزینه کم عیب های آن را برطرف کرد.

توجه داشته باشید که هر ایزوگام آسیب دیده ای را نمی توان لکه گیری و ترمیم کرد. در مجموعه پردیسان گستر برای لکه گیری ایزوگام ابتدا تکنسین را فرستاده تا برآوردهای اولیه را انجام دهد سپس اقدام به نصب ایزوگام می شود. اگر ایزوگام به طور کامل آسیب دیده باشد و یا خرد شود بهتر است هزینه اضافی برای این منظور پرداخت نشود. تعویض کامل ایزوگام در این مواقع به صرفه تر است. برای انجام کلیه عملیات عایق بندی ساختمان با ما از طریق تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

ترمیم ایزوگام در شهرک اوج

باید توجه داشته باشید که هر ایزوگام قدیمی قابل ترمیم نیست.در صورتی که عمر مفید ایزوگام گذشته باشد و تمام قسمت های عایق رطوبتی از کار افتاده شده باشد و ترک داشته باشد، بهتر است تعویض کنید. اگر  یک قسمت ایزوگام آسیب دیده و یا باد کرده باشد و دچار سایش شده باشد براحتی می توان عملیات ترمیم را  بر روی آن انجام داد. در صورتی که ایزوگام باد کرده باشد در این مواقع قسمت آسیب دیده را جدا کرده سطح را تمیز کرده و پس از آن از عایق استفاده می شود.

فروش ایزوگام در شهرک اوج

فروش ایزوگام در شهرک اوج به صورت رولی و متری انجام می شود. رول های پلمپ ایزوگام اغلب دارای متراژ ده  بوده اما از نظر وزنی با توجه به برند و نوع الیاف و مواد به کار رفته ممکن است متفاوت باشند. در پردیسان گستر خدمات ایزوگام در شهرک اوج به قیمت ارزان و کیفیت بسیار عالی انجام می شود. البته در مجموعه ما قیمت فروش ایزوگام در شهرک اوج متناسب با نوع ایزوگام و قیمت آن  در بازار است و هزینه نصب بسیار ارزان تر از سایر رقبا می باشد و برای متراژهای بالا تخفیفات باورنکردنی در نظر گرفته می شود. ما علاوه بر فروش ایزوگام در  شهرکاوج تمامی خدمات مرتبط با این صنف از قبیل اجرا و نصب ایزوگام، لکه گیری، ترمیم و تعیمرات ایزوگام پشت بام، آسفالت را انجام می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

=”” /

 

نمایندگی ایزوگام در شهرک اوج

نمایندگی ایزوگام در شهرک اوج در صدد ارائه بهترین خدمات در این منطقه بوده است و خوشبختانه تاکنون توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب کند. در این مجموعه از بهترین برند ایزوگام یعنی ایزوگام دلیجان استفاده می شود. این برند یکی از شناخته شده ترین برندعایق از نظر کیفیت و قیمت تولید است. اگر می خواهید از ایزوگام دلیجان ستفاده کنید حتما با ما تماس بگیرید. ما خدمات ایزوگام در  شهرک اوج را برای سال های طولانی تضمین می کنیم.

پردیسان گستر نصاب ایزوگام در شهرک اوج می باشد و انواع خدمات ایزوگام و آسفالت را با قیمت مناسب و با کیفیت در اختیار شما قرار می دهد. در پردیسان گستر کلیه خدمات عایق کاری به صورت کاملا مدرن و با تجهیزات مناسب و مهندسی و توسط کادری مجرب انجام می شود. همچنین برای رفاه حال همشهریان ایزوگام را به صورت نقد و اقساط و چکی به فروش می رسد. اگر قصد ایزوگام کاری در شهرک اوج دارید می توانید با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما معرفی شده است با ما ارتباط برقرار کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع