شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام در شمس آباد

ایزوگام در شمس آباد تهران توسط مجموعه پردیسان گستر با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود. در صورتی که قصد خرید ایزوگام و نصب آن را دارید با شماره هایی که در قسمت تماس با ما در همین سایت اشاره شده است از طریق شماره تلفن ایزوگام کار و همچنین راه های ارتباطی و پیام با ما در ارتباط باشید.

خدمات ایزوگام در شمس آباد

ایزوگام کاری نوعی عایق بندی است که برای محافظت از سطح از رطوبت انجام می شود. این خدمات با استفاده از رول ایزوگام آماده و ابزار های لازم از قبیل مشعل انجام می شود. انواع ایزوگام در تعداد لایه ها، برند، کیفیت و قیمت با هم تفاوت دارند.

انواع ایزوگام

همانطور که در بالا بیان شد انواع ایزوگام در تعداد لایه ها، برند، کیفیت و قیمت با هم متفاوتند.

لایه

ایزوگام به صورت تک لایه و دو لایه قابل نصب است. در مکان هایی که نیاز به عایق کاری محکم تری است و رطوبت پذیر تر است از ایزوگام تک لایه و در مکان هایی که دارای رطوبت پذیری بالاتری است از ایزوگام دو لایه استفاده می شود.

برند

ایزوگام در کشور دارای برندهای متفاوتی است و کارخانه های زیادی ایزوگام تولید می کنند. ایزوگام دلیجان یکی از معروفترین برندهای ایزوگام در کشور محسوب می شود و دارای نام های زیادی است برای مثال ایزوگام آسیا گستر دلیجان، ایزوگام پشم شیشه دلیجان، ایزوگام صدف بام دلیجان،ایزوگام نوین گستر دلیجان، ایزوگام غرب گستر دلیجان و… می توان معرفی کرد. هر کدام از این نوع ایزوگام ها مطابق با استانداردهای ایزوگام دلیجان تولید شده اند. البته نمونه های تقلبی این ایزوگام نیز در بازار به وفور یافت می شود. لذا باید از نمایندگی های مجاز دلیجان خرید کنید.

تقسیم بندی ایزوگام بر اساس پوشش روی آن:

ایزوگام با پوشش آلومینیوم: روکش آلومینیومی عموما در مکان هایی که تابش نور خورشید زیاد است کاربرد دارد.

ایزوگام بدون پوشش آلومینیوم: از این ایزوگام کاری بیشتر جهت عایق کاری سرویس های بهداشتی استفاده می شود.

ایزوگام با روکش سنگریزه: از این نوع ایزوگام اغلب در مکان های با تردد بالا به دلیل رنگی بودن سنگریزه ها به کار می رود و جلوه بصری زیبایی به محیط می دهد.

قیمت ایزوگام

قیمت ایزوگام با توجه به نوع ایزوگام و برند آن متفاوت است و تحت تاثیر قیمت گذاری تولیدکننده و نوسانات اقتصادی می باشد. با توجه به اینکه ایزوگام از فراورده های نفتی تشکیل شده لذا قیمت آن بسیار تحت تاثیر قیمت نفت و قیمت دلار می باشد.

علاوه بر این قیمت گذاری تولید کننده، افزایش هزینه تولید و ..  نیز بر قیمت ایزوگام تاثیر گذار است.

در پردیسان گستر نگران افزایش قیمت نباشید زیرا ما بهترین تمهیدات برای فروش ایزوگام در نظر گرفته ایم. شما می توانید انواع ایزوگام قسطی و چکی را از فروشگاه ما تهیه کنید.

ایزوگام ارزان

شاید به این فکر باشید که ایزوگام ارزان قیمت را تهیه کنید. هر چند این یک کار سلیقه ای است اما پیشنهاد ما این است که به هیچ عنوان این کار را انجام ندهید. زیرا سبب می شود در زمان خیلی کوتاه برای ایزوگام کاری مجددا هزینه کنید. ایزوگام های ارزان دارای الیاف های فاصله دارد و بی کیفیت و همچنین قیر موجود در آنها به دست می چسبد از این رو نصب آنها به درستی انجام نمی شود و به سرعت پاره می شوند.شما می توانید در مجموعه ما ایزوگام با کیفیت را به صورت چکی و اقساطی و قیمتی کمتر از میانگین قیمت بازار خریداری کنید.

نصب ایزوگام در شمس آباد

برای نصب ایزوگام در شمس آباد ابتدا سطح مورد تمیز می شود. سپس شیب دهی انجام می شود.سپس پرایمر بر روی سطح ریخته می شود و لایه های ایزوگام با مشعل نصب می شود. برای بدست آوردن ضخامت بیشتر ایزوگام می توان از چند لایه ایزوگان استفاده نمود.

نکات مورد توجه در نصب ایزوگام در شمس آباد

هنگام نصب ایزوگام در شمس آباد توجه به نکاتی ضروری است:

  • قبل از نصب ایزوگام سطح مورد تمیز و عاری از آلودگی می شود.
  • در صورت وجود ایزوگام قبلی می بایست زیر سازی انجام شود.
  • در صورتی که در پشت بام ایزوگام کاری می کنید این فرآیند را از قسمت ناودانی انجام دهید.
  • شیب دار بودن سطح را بررسی کنید.
  • ایزوگام را در جهت درست بچسبانید و مشعل را به طور یکنواخت بگیرید تا گرما در تمام سطح ایزوگام پخش شود.

توجه داشته باشید که ایزوگام پس از چندین سال به ترمیم نیاز دارد.

ترمیم ایزوگام در شمس آباد

برای ترمیم ایزوگام در شمس آباد لازم است که ابتدا تکنسین آن را بازرسی کند. تکنسین ایزوگام ابتدا سطح را بررسی می کند و در صورتی که نیاز به ترمیم داشته باشد آن را انجام می دهد. توجه داشته باشید اگر سطح خرابی گسترده باشد بهتر است به طور مجدد ایزوگام نصب شود و هزینه ی جداگانه ای برای ترمیم پرداخت نکنید.

لکه گیری ایزوگام

در مواقعی ممکن است به دلایل مختلف ایزوگام دچار لکه شود. لکه گیری ایزوگام در شمس آباد یکی از خدماتی است که در پردیسان گستر ارائه می شود. توجه داشته باشید که سطح مورد اگر به مقدار زیادی دچار لکه شده و کیفیت خود را از دست داده است بهتر است به طور مجدد ایزوگام نصب شود.

هزینه نصب ایزوگام

هزینه نصب ایزوگام توسط اتحادیه مشخص می شود و عواملی مانند مکان ایزوگام کاری و همچنین نوع ایزوگام کاری تعداد لایه ها و همچنین سختی کار بر دستمزد ایزوگام کار در تهران موثر می باشد.

کاربرد ایزوگام

  • ایزوگام کاری پشت بام
  • ایزوگام پی و فنداسیون
  • ایزوگام استخر
  • ایزوگام سرویس بهداشتی
  • ایزوگام مخازن آب
  • ایزوگام تونل
  • ایزوگام کانال های آبیاری
  • ایزوگام سد و تاسیسات عمرانی
  • ایزوگام پل های هوایی
  • ایزوگام پارکینگ
  • ایزوکام کاری سردخانه
  • ایزوگام لوله های آب و گاز
  • ایزوگام انواع مکان های صنعتی و انواع کارگاه ها و کارخانه ها

فروش ایزوگام در شمس آباد

پردیسان گسترده فروش ایزوگام در شمس آباد به صورت خرده فروشی و عمده فروشی انجام می شود و به سراسر کشور ارسال می شود. برای خرید عمده ایزوگام در مجموعه ما با شماره هایی که در قسمت تماس با ما در همین سایت اشاره شده است با ما در ارتباط باشید.

نمایندگی ایزوگام در شمس آباد

برای خرید ایزوگام در شمس آباد با کیفیت و با ضمانت بهتر است که این ایزوگام را از نمایندگی های معتبر خریداری کنید. برای این منظور می توانید به نمایندگی ما ر شمس آباد مراجعه کنید و با ما تماس بگیرید. ما بهترین و با کیفیت ترین ایزوگام را با شرایط ویژه به شما می رسانیم. همچنین با تکنسین هایی آموزش دیده ای که داریم در کلیه نقاط تهران و کرج خدمت رسانی می کنیم.

 

جمع بندی

در این مقاله کلیه خدمات ایزوگام کاری که در مجموعه پردیسان گستر اجرا می شود بیان شد. برای ایزوگام کاری در شمس آباد تهران با شماره هایی که در قسمت تماس با ما در همین سایت ارائه شده است با مجموعه ما در ارتباط باشید. ما همواره در تلاشیم که بهترین و با کیفیت ترین خدمات ایزوگام کاری در تهران و کرج را به انجام برسانیم.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع