شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام نوین گستر دلیجان

در بین برند های مختلفی که در زمینه تولید و فروش انواع عایق‌ های رطوبتی فعالیت می‌ کنند، ایزوگام نوین گستر دلیجان به عنوان یکی از برند های برتر و معتبر شناخته شده می باشد. این شرکت قادر به تولید، پخش و نصب انواع عایق‌ های رطوبتی از جمله ایزوگام نوین گستر می‌ باشد.

شرکت پردیسان گستر، به مشتریان خود همواره این اطمینان را می‌ دهد که محصولات خود را با کیفیت بالا و اصالت تضمین شده، با بهترین قیمت در دسترس عموم قرار می‌ دهد. همچنین، تیم فنی و مهندسی شرکت ما آماده نصب، تعمیر و بهسازی این عایق در پشت بام و انواع سطوح مانند دیوار ها و سقف ها می‌ باشد.

نمایندگی ایزوگام نوین گستر دلیجان

شرکت‌ پردیسان گستر به عنوان نمایندگی ایزوگام نوین گستر دلیجان انواع خدمات این نوع ایزوگام را ارائه می‌ دهد. این شرکت‌ با داشتن تیمی مجرب و متخصص، خدماتی از جمله فروش انواع ایزوگام های نوین گستر، نصب ایزوگام روی دیوار، پشت بام و سایر سطوح، را به طور تضمینی به انجام می‌ رساند.

 برای استفاده از خدمات این مجموعه ی موفق می‌ توانید با شماره تلفن‌ های اعلام شده در سایت، درخواست خود را ثبت کرده و یا از طریق آدرس نمایندگی این شرکت‌، با تیم فنی ما در ارتباط باشید. همچنین با توجه به تخصص و تجربه این شرکت می‌ توانید با اطمینان کامل، از خدمات آن‌ ها بهره‌مند شده و به راحتی نیاز های عایق کاری ساختمان خود را برطرف کنید.ش

مشخصات فنی ایزوگام نوین گستر دلیجان

مشخصات فنی ایزوگام نوین گستر دلیجان به شرح زیر می باشند:

– ایزوگام نوین گستر دلیجان از تیشو نخ دار و پلی استر نبافته، پلاستیک و مشتقات عالی تهیه شده است که از نوع مرغوب ترین محصولات ایزوگام در ایران محسوب می‌ شود.

– این محصول دارای قدرت چسبندگی بسیار بالایی است که به علت داشتن قیر خالص و طبیعی اصلاح شده در ترکیب این محصول به دست می‌ آید.

– ایزوگام نوین گستر، یک نوع عایق رطوبتی بسیار مستحکم و با دوام است که به دلیل کیفیت بالای تیشو و پلی استر مورد استفاده در تولید آن، زود پاره نمی‌ شود.

– لبه‌ های این محصول به صورت یکدست و یکنواختی ساخته می‌ شوند و ضخامت کل رول نیز به صورت یکنواخت است.

– ایزوگام نوین گستر دلیجان از جمله عایق های رطوبتی استاندارد بوده که از نرمی و انعطاف پذیری فوق العاده ای برخوردار می باشد.

– این محصول قابل استفاده در ساختمان‌ های مختلف از جمله سقف و دیوار ها، پوشش‌ های سقف، بالکن‌ ها و پله‌ ها می باشد.

– ایزوگام نوین گستر به دلیل داشتن ویژگی‌ های یک عایق رطوبتی فوق العاده، می‌ تواند به بهبود کیفیت زندگی در داخل ساختمان شما نیز کمک کند.

قیمت ایزوگام نوین گستر دلیجان با نصب

در مورد قیمت ایزوگام نوین گستر دلیجان با نصب آن باید گفت که هزینه ی این عایق به همراه اجرای آن، بسته به متراژ فضای مورد نیاز و شرایط محیطی که قرار است عایق کاری شود، متفاوت است و اغلب توسط نمایندگی‌ های مجاز آن تعیین می‌ شود.

در هر صورت، باید به این نکته توجه کنید که قیمت نهایی شامل هزینه‌ های مربوط به خرید و نصب ایزوگام، مانند هزینه‌ های جانبی و هزینه‌ های زیرساختی می‌ باشد. همچنین، دستمزد نصاب نیز باید به‌ صورت منصفانه و با توجه به شرایط پروژه، تعیین شود. برای خرید و نصب ایزوگام نوین گستر دلیجان، بهتر است با نمایندگی‌ های معتبر و مجاز این شرکت تماس گرفته و پس از ارزیابی متراژ و شرایط محیطی، قیمت نهایی را مشخص نمایید.

نصب ایزوگام نوین گستر با بهترین کیفیت

پس از خرید ایزوگام نوین گستر، نصب آن بسیار مهم است و البته که کیفیت نصب هر عایقی در طول عمر آن تاثیر بسزایی دارد. برای داشتن خیال آسوده از نصب ایزوگام نوین گستر با بهترین کیفیت بهتر است این فرایند را به تیم مجرب نمایندگی پردیسان گستر بسپارید.

نصابان ما تعهد دارند که نصب عایق بندی سطح مورد نظر شما را با بالاترین کیفیت و به شکل تخصصی انجام دهند تا بهترین نتیجه را از کار آن ها بگیرید. شما می توانید برای این منظور به آدرس نمایندگی ما مراجعه کرده و درخواست خود را سفارش دهید. سپس، منتظر نصابان حرفه‌ ای ما باشید تا نصب ایزوگام شما را به بهترین شکل انجام دهند.

نمایندگی ایزوگام نوین گستر دلیجان در تهران و کرج

شرکت پردیسان گستر به عنوان نمایندگی ایزوگام نوین گستر دلیجان در تهران و کرج خدمات نصب، اجرا و فروش ایزوگام های نوین گستر را در اختیار ساکنین مختلف این شهر ها قرار می دهد. با داشتن شعب مختلف در اقصی نقاط تهران و کرج، این شرکت به شما امکان می دهد تا با بهره گیری از تخصص های فوق العاده بهترین کیفیت خدمات ایزوگام  در تهران و کرج را دریافت نمایید.

همکاران ما با تخصص و تجربه کافی در تمام زمینه های عایق بندی آماده ی ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان هستند. این شرکت، علاوه بر ارائه خدمات نصب و فروش، آماده ی پاسخگویی به پرسش های شما مشتریان عزیز نیز بوده به طوری که همواره در تلاش است تا شما به بهترین تجربه در این زمینه دست یابید.

آیا ایزوگام نوین گستر دلیجان دارای خدمات پس از فروش می باشد؟

بله. تمامی محصولات فرش شرکت ما از جمله ایزوگام نوین گستر دارای ضمانت نامه و بیمه نامه کتبی می باشند.

نحوه ی ارسال ایزوگام نوین گستر دلیجان پس از ثبت سفارش به چه صورتی است؟

در مجموعه ی ما پس از انجام عملیات ثبت سفارش و همچنین پرداخت هزینه، ایزوگام خریداری شده ی شما به در محل مورد نظرتان که انتخاب کرده اید ارسال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع