شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام در خادم آباد باغستان

شرکت پردیسان گستر یک نمایندگی معتبر ایزوگام  در خادم آباد می باشد. این مجموعه یک مرکز پخش، نصب، تعمیر و لکه گیری ایزوگام، آسفالت کاری و قیرگونی و دیگر خدمات در این زمینه است.

عایق‌ های رطوبتی زیادی در بازار موجود هستند که انواع مختلف و متنوعی دارند ولی ایزوگام یکی از پرطرفدار ترین و مقرون به‌ صرفه‌ ترین این عایق ‎‌ها می باشد. شما می توانید برای نصب ایزوگام پشت بام، سرویس بهداشتی، استخر، دیوار و …  با شماره تماس مرکز ما تماس گرفته و از کارشناسان این مجموعه معتبر خدمات و مشاوره‌ های رایگانی دریافت نمایید.

نصب ایزوگام در خادم آباد

نصب ایزوگام در خادم آباد باغستان

همان طوری که می دانید یکی از جمله مسائلی که علاوه بر کیفیت و مرغوبیت مواد تشکیل دهنده ایزوگام در دوام آن نیز بسیار حائز اهمیت است، چگونگی نحوه نصب این عایق می باشد. اجرای ایزوگام در خادم آباد شهریار یکی از جمله مناطق تحت پوشش نمایندگی پخش و راه اندازی ایزوگام پردیسان گستر است که سال ها در این حوزه فعالیت دارد. 

نصب اصولی و دقیق ایزوگام حتما باید توسط افراد کاردان و با تجربه انجام گیرد تا استاندارد های لازم اجرا شوند، چرا که در غیر این صورت ایزوگام شما دچار آسیب شده و در مدت زمان بسیار کوتاهی آب و رطوبت به آن نفوذ کرده و موجب طبله، کنده شدن ایزوگام و خرابی های احتمالی دیگر خواهد شد. به همین علت تنها کافی است که جهت اجرای ایزوگام ساختمان و یا مکان مورد نظر خود از متخصصین کاربلد و فنی شرکت ما بهره مند شوید تا یک نصب استاندارد و دقیق را برای ساکنین محترم این منطقه انجام دهند.

پخش ایزوگام در خادم آباد کرج

شرکت پخش و نصب پردیسان گستر مفتخر است تا اعلام کند، مجهز به نمایندگی مجاز پخش   ایزوگام در تهران   بوده که دارای بهترین برند های موجود در بازار نظیر ایزوگام دلیجان، شرق، شرق مشهد، بام گستر 117، صدف بام، ستاره طلایی و … می باشد. این مرکز طی سال ها همواره در تلاش بوده تا بتواند ایزوگام های نمونه و برتر را در کشور با قیمت درب کارخانه در اختیار ساکنین محترم این منطقه قرار دهد.

مزایای نصب ایزوگام در خادم آباد

نمایندگی پردیسان گستر انواع خدمات ایزوگام در خادم آباد را از پخش ایزوگام گرفته تا نصب آن را بدون کوچک ترین کم و کاستی و محدودیت برای همشهریان گرامی با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت ممکن انجام می دهد، که این امور دارای مزیت هایی به شرح زیر می باشند:

  • نصبی استاندار، سریع و تمیز
  • مقاومت بالا در برابر اشعه UV
  • نفوذ ناپذیری کامل در برابر نم، آب و رطوبت
  • استحکام بسیار زیاد در مقابل پارگی و فشار
  • دوام بالا در برابر ضربات احتمالی و پانچ استاتیکی
  • نیاز به برف روبی نداشته
  • دارای وزن سبک و فشاری کم برای سطوح مختلف
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه به لحاظ اقتصادی

خدمات قیرگونی در خادم آباد

یکی از بهترین مجموعه های اجرای قیرگونی در  تهران مرکز پردیسان گستر شناخته شده است، به طوری که این مرکز، مجهز به مهندسین مجرب با سابقه ای درخشان در نصب و اجرای قیرگونی می باشد.

همگی می دانید که قیرگونی همواره به عنوان یکی از قدیمی‌ ترین روش‌ ها جهت آب بندی و عایق کاری ساختمان ها محسوب می شود. در سال های نه چندان دور کارایی این روش در بین تمام مردم مرسوم بود ولی با گذشت زمان و نیز با روی کار آمدن سایر عایق‌ های رطوبتی این روش کماکان منسوخ نشده است.

متداول ترین روش جهت اجرای قیرگونی استفاده از یک لایه قیر و یک لایه گونی می باشد. این روش به علت داشتن ایزولاسیون بالا به منظور عایق کاری سرویس های بهداشتی و استخر ها که به طور مدام در مجاورت با آب هستند، کارآمد تر است.اجرای قیرگونی نیز همانند دیگر عایق ها نیازمند تجربه و تخصص کافی در این زمینه می باشد، چرا که اشتباه در اجرای آن ممکن است موجب پوسیده شدن گونی و از بین رفتن عایق شود. بنابراین هر فرد غیر متخصص قادر به اجرای آن نبوده و شما می توانید تمامی این مسائل را با خیالی آسوده به تیم کاری ما بسپارید.

قیمت آسفالتکاری در خادم اباد

خدمات آسفالت کاری خادم آباد

مرکز تخصصی خدمات عایق کاری پردیسان گستر با اجرای انواع مختلف آسفالت و همچنین تجربه بسیار زیاد در این حوزه و با به کارگیری افرادی متبحر و کاردان در کوتاه ترین زمان و با بهترین نوع آسفالت در خدمت شما عزیزان می باشد. شما می توانید جهت اطلاع از چگونگی انجام و قیمت انواع خدماتی نظیر آسفالت معابر، کوچه ها، باغ ها، خیابان، پارکینگ و … با مشاوران ما در تماس باشید.

ترمیم ایزوگام انواع سازه در خادم آباد

همان طوری که گفتیم پردیسان گستر ارائه‌ دهنده کلیه خدمات مربوط به ایزوگام و سایر عایق‌ های رطوبتی نظیر نصب و ترمیم و فروش و … می باشد.

ممکن است بعضی مواقع به علت نبود مهارت کافی در نصب، تماس اشیا تیز و برنده به ایزوگام و آسیب دیدن آن، طبله شدن بخشی از عایق در اثر استفاده نامناسب و … ایزوگام شما نیاز به تعمیر پیدا کند، که این کار ممکن است به وسیله ی ابزاری مانند چسب ایزوگام قابل رسیدگی باشد، ولی بعضی وقت ها نیز باید بخش آسیب دیده به طور کامل جدا شده و بعد از انجام زیرسازی مناسب، لکه گیری را انجام داد.

برای دریافت خدمات  ایزوگام در کرج و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

ایزوگام ارزان و مناسب در منطقه خادم آباد

همگی ما در زمان خرید هر نوع وسیله و جنسی به قیمت آن اهمیت می دهیم که عایق های رطوبتی نیز از این امر مستثنی نبوده و اغلب افراد در جست و جوی خرید ایزوگامی ارزان و مناسب برای این کار می باشند. باید توجه داشته باشید که برخی کمپانی ها برای عرضه ایزوگام ارزان به بازار، کیفیت متریال و مواد اولیه را کم می‌ نمایند تا بتوانند ایزوگامی ارزان را به بازار ارائه کنند.

ولی دقت کنید که ایزوگام‌ هایی که بی‌ کیفیت هستند، دوام و ماندگاری بسیار کمتری نیز دارند و خیلی زود از بین می‌ روند. اما مجموعه ما با توجه به سابقه، ارزش و اعتباری که در این حوزه دارد، ایزوگام ارزان و مناسب را با بهترین کیفیت مواد اولیه به شما مشتریان عزیز ارائه می کند. دلیل اصلی آن هم حذف واسطه‌ ها در خرید و فروش ایزوگام می باشد.

قیمت نصب ایزوگام در منطقه خادم آباد تهران

هزینه نصب ایزوگام در نمایندگی پردیسان گستر منطقه خادم آباد با توجه به قیمت ایزوگام انتخابی شما و همچنین به‌ صورت متری محاسبه می‌ گردد. به این معنا که هر چه متراژ فضایی که شما قصد ایزوگام کاری آن را دارید بزرگتر باشد، هزینه نصب آن نیز بیشتر خواهد بود. علاوه بر مساحت مکان مورد نظر که باید عایق کاری شود، از جمله موارد مهم دیگری که بر محاسبات نصب این عایق تاثیرگذار هستند می توان به نوع و برند ایزوگام، سختی اجرا در محیط مربوطه و دستمزد نصاب کار متخصص نیز اشاره نمود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *