شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام در جردن

در زمینه ی ایزوگام در جردن، توجه داشته باشید که بسیاری از افراد با توجه به اهمیتی که به ایزولاسیون سطوح مختلف می‌ دهند، همواره دچار این نگرانی هستند که آیا عایق کاری آن ها از لحاظ کیفیت، کارایی مطلوب را داشته و عمر مفید بهینه ای خواهد داشت؟

تمامی این نگرانی ها بابت داشتن یک عایق کاری با کیفیت، طبیعی است. از این رو ما با تکیه بر سال ها تجربه ی کاری موفق و رضایت حداکثری مشتریان، به ساکنین محترم تهران که در محله ها و بخش های مختلف منطقه ی جردن از جمله خیابان عاطفی، خیابان رحیمی، بلوار صبا، خیابان سعیدی، خیابان ارمغان جنوبی، بلوار اسفندیار، خیابان مهرداد و خیابان انصاری و … سکونت دارند و در جست و جوی یافتن یک مجموعه ی متخصص و قابل اطمینان جهت دریافت انواع خدمات عایق کاری می باشند،  مراجعه به نمایندگی های شرکت پردیسان گستر در این منطقه را پیشنهاد می کنیم. این مجموعه با تخصص بالا در حوزه ی ایزوگام و دیگر عایق های رطوبتی، همواره با بهره مندی از یک تیم ایزوگام کار حرفه ای، آماده ی ارائه ی خدمات به شما همشهریان عزیز در این منطقه از تهران می باشد.

فروش و پخش ایزوگام در جردن تهران

با توجه به افزایش روز افزون متقاضیان خدمات ایزوگام در کشور، شرکت پردیسان گستر شعب متعددی را جهت فروش و پخش انواع ایزوگام در جردن تهران در نظر گرفته است. عایق های پیش ساخته ی ایزوگام به دلیل استحکام بالا و اجرای آسان، از محبوبیت بالایی برخوردارند. از این رو  امروزه بازار رقابتی بسیار گرمی در داخل کشور دارند. در این شرایط یکی از نگرانی های مهم مشتریان، وجود ایزوگام های نامرغوب و غیر استاندارد، در بازار است که در تولید آن ها از پودر های معدنی به جای قیر پالایشگاهی استفاده کرده اند، تا به این ترتیب، به گمان خود بتوانند صرفه ی اقتصادی بالاتری داشته باشند.

با این وجود، نمایندگی معتبر پردیسان گستر، هدف اصلی خود را بر اساس ارائه ی محصولات با کیفیت و استاندارد قرار داده است، تا به این ترتیب تضمینی جهت خرید مشتریان گرامی وجود داشته باشد. از این رو شما مصرف کنندگان محترم می توانید بدون هیچ گونه نگرانی بابت غیر اصل بودن عایق، با کیفیت ترین ایزوگام را با قیمتی مناسب از این نمایندگی دریافت نمایید.

انواع خدمات نمایندگی ایزوگام در جردن

از جمله خدمات اصلی نمایندگی ایزوگام در جردن که توسط نصابان خبره ی این مجموعه به صورت تخصصی ارائه می گردد، می توان به فروش و پخش انواع برند های درجه یک ایزوگام در جردن تهران، نصب و راه اندازی ایزوگام در سطوح مختلف به صورت کاملا دقیق و اصولی با دستمزد نصب بسیار مناسب، انجام کلیه ی خدمات آسفالت کاری و قیرگونی با کادری مجرب در انواع سطوح، خدمات تعمیر ایزوگام از ترمیم و تعویض لایه های فرسوده و جایگزینی آن ها گرفته تا تعویض کامل ایزوگام در صورت لزوم، ترمیم رویه های آسفالتی، تعویض قیرگونی کهنه و فرسوده و همچنین تسطیح، زیرسازی و شیب بندی مناسب پیش از اجرای تمامی انواع عایق ها در سطوح مربوطه و … اشاره نمود.

 به اطلاع شما عزیزان می رسانیم که این امکان برای ساکنان محترم منطقه ی جردن نیز فراهم شده است که با مراجعه به هر یک از شعب نمایندگی های این مرکز، از خدمات مورد نظر خود در زمینه ی انواع عایق های رطوبتی با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت به همراه خدمات پس از فروش بی نظیر آن بهره مند شوند.

نصب و اجرای ایزوگام در منطقه جردن

شرکت معتبر پردیسان گستر در زمینه ی نصب و اجرای ایزوگام در منطقه ی جردن، همواره مرغوب ترین محصولات را توسط با تجربه ترین و متخصص ترین ایزوگام کاران تهران راه اندازی می نماید و کلیه ی پروژه های اجرایی خود را به صورت کاملا تضمین شده به مشتریان خود تحویل می دهد و به این ترتیب با جلب حداکثری رضایت مشتریان خود، توانسته است محبوبیت بالایی در بین آن ها به دست آورد.

تیم اجرایی این شرکت، از ایزوگام جهت انجام عملیات عایق کاری، در کلیه ی سطوح، از جمله عایق کاری پشت بام، ایزولاسیون پی و اطراف ستون ها در سازه ها، ایزوگام سرویس های بهداشتی و حمام، عایق بندی استخر، کف آشپزخانه و سطوح دیگری که نیاز به عایق کاری داشته باشند، استفاده می کند. شما عزیزان نیز می توانید با مراجعه به هر یک از نمایندگی های فعال این مجموعه، از بهترین و با کیفیت ترین خدمات اجرایی این مرکز، متناسب با کلیه ی استاندارد های روز دنیا، جهت ایزوگام در جردن بهره مند شوید.

مراحل نصب ایزوگام در جردن

برای نصب ایزوگام در جردن باید مراحلی طی شود:

1- تمیزکاری

سطح مورد نظر را تمیز کرده و عاری از گرد و غبار کنید.

2- درزگیری سطح

در این مراحله باید سطح مورد نظر را درزگیری کرد. درزگیری استفاده از قیر، چسب ماستیک و… برای پر کردن درزها می باشد. این کار برای این منظور انجام می شود که هوا وارد این درزها نشود و بعد از ایزوگام کاری ایزوگام باد نکند.

3- زیرسازی سطح کار

در زیرسازی سطح کار لازم است که از مشتق قیری حلال نفتی استفاده می شود.

4- شیب بندی

برای اینکه آب در یک منطقه بر روی سطح ایزوگام جمع نشود در این مرحله شیب بندی انجام می شود.

5- نصب ایزوگام

در نصب ایزوگام اقدام به باز کردن رول ایزوگام و آماده کردن آن برای ایزوگام کاری می شود. پس از اینکه لایه ها تنظیم شدند، با استفاده از شعله ایزوگام نصب می شود.

تعمیر تخصصی ایزوگام در جردن

همانطور که می دانید کلیه ی عایق های رطوبتی از جمله از ایزوگام، ممکن است با گذشت مدت زمان مشخصی، به دلایل گوناگون، دچار آسیب شده و حتی به طور کامل کارایی خود را از دست بدهند. عمر مفید ایزوگام های با کیفیت، در صورت داشتن نصب استاندارد و نگهداری صحیح، در حدود ۱۰ الی ۱۵ سال است. ولی ممکن است بر اثر عواملی مانند تابش مستقیم نور خورشید، برخورد اشیاء نوک تیزی مانند پایه ی کولر با سطح ایزوگام، کشیدن و یا قرار دادن اجسام سنگین بر روی سطح عایق، اجرای نادرست و غیر استاندارد و …، زودتر از زمان ذکر شده، دچار آسیب و صدمه شود.

بنابراین بهتر است، وضعیت کلی ایزوگام به صورت دوره ای مورد بررسی قرار گیرد، تا در صورت افت کیفیت و ایجاد آسیب، پیش از نفوذ رطوبت به سطوح داخلی ساختمان، اقدام به ترمیم و لکه گیری و یا در صورت لزوم تعویض کلی عایق نمود. شرکت پردیسان گستر، با بهره گیری از کارشناسان مجرب و ایزوگام کاران متخصص، کلیه ی خدمات تعمیر ایزوگام را به بهترین شکل ممکن برای ساکنین محترم جردن به انجام می رساند و این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که پروژه های مورد نظر را به صورت کاملا تضمینی اجرا خواهد کرد.

قیمت ایزوگام در منطقه جردن تهران

مهم ترین عوامل در تخمین قیمت ایزوگام در منطقه جردن تهران، عبارتند از: نوع ایزوگام مورد استفاده جهت عایق کاری سطح مورد نظر، به این معنا که ایزوگام به کار برده شده از نوع فویل دار با روکش آلومینیومی است و یا بدون فویل و یا ایزوگام طرح دار می باشد که هر یک دارای قیمت متفاوتی می باشند. از طرف دیگر تک لایه و یا دو لایه بودن ایزوگام نیز بر روی این قیمت گذاری مؤثر می باشد. علاوه بر این موارد جنس و کیفیت ایزوگام مصرفی، فاصله ی محل اجرای پروژه از کارخانه ی تولید کننده ی ایزوگام نیز در قیمت ایزوگام اثر گذار می باشد، به طوری که هر چه این فاصله ی از کارخانه ی ارائه کننده بیشتر باشد، طبیعتا قیمت تمام شده ی ایزوگام نیز بالاتر خواهد بود.

شما همشهریان محترم ساکن در جردن، جهت تهیه ی ایزوگام در جردن تهران می توانید با مراجعه به هر یک از مراکز شرکت پردیسان گستر، بهترین برندهای ایزوگام را با مناسب ترین  قیمت ایزوگام در تهران  و به قیمت درب کارخانه خریداری نمایید و علاوه بر تجربه ی یک خرید به یاد ماندنی و استفاده از برترین خدمات نصب ایزوگام در تهران، از خدمات پس از فروش این مجموعه که به بهترین شکل، در این مرکز ارائه می گردد، بهره مند شوید.

پیمانکار رسمی خدمات آسفالت کاری در جردن

شرکت پردیسان گستر به عنوان پیمانکار رسمی خدمات آسفالت کاری در جردن، تمامی خدمات آسفالت کاری در این منطقه را توسط تیم آسفالت کار متخصص خود، با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت نسبت به مراکز دیگر، برای مشتریان خود انجام می دهد. به اطلاع شما عزیزان می رسانیم که کلیه ی عملیات آسفالت کاری در این مرکز، به صورت مکانیزه توسط مجهز ترین ماشین آلات راه سازی و پخش آسفالت انجام می گیرد و در محل هایی که امکان حضور ماشین آلات سنگین وجود ندارد، به صورت دستی توسط مجرب ترین آسفالتکاران تهران و با رعایت تمامی قواعد و استاندارد های لازم اجرا می گردد.

از جمله خدمات آسفالت کاری این مجموعه می توان به زیرسازی اصولی و همچنین تسطیح و شیب بندی مناسب در محل اجرای پروژه، پیش از اجرای عملیات آسفالت کاری اشاره کرد. لازم به ذکر است که تمامی پروژه های آسفالت کاری این مرکز، با استفاده از مصالح آسفالتی مرغوب و در برخی از پروژه ها بنا به اقتضای شرایط پروژه، با استفاده از تراشه های آسفالت  درجه یک انجام می گیرند.

قیرگونی در منطقه جردن تهران

علاوه بر ایزوگام در جردن، از دیگر خدمات نمایندگی های پردیسان گستر در زمینه ی عایق کاری در این منطقه، می توان به ارائه ی کلیه ی خدمات قیرگونی در منطقه ی جردن تهران اشاره کرد. این مجموعه در راستای ارائه ی با کیفیت ترین خدمات قیرگونی در این منطقه، همواره از مجرب ترین تیم قیر کار تهران و مرغوب ترین مواد اولیه ی قیر و گونی همچون قیر پالایشگاهی درجه یک و مرغوب ترین گونی چتایی بنگال موجود در بازار استفاده می کند.

برخی از انواع خدمات قیر گونی که توسط این شرکت عرضه می گردند، می توان به قیر گونی سطوح گوناگونی از جمله پشت بام منازل، قیرگونی سرویس های بهداشتی، حمام، آشپزخانه، پیدا کردن نشتی سقف و سطوح دیگر و همچنین ترمیم و یا تعویض قیرگونی های کهنه و فرسوده در سطوح مختلف و … اشاره نمود.

ضمانت اجرایی نمایندگی ایزوگام در جردن، جهت ترمیم ایزوگام چیست؟

شرکت پردیسان گستر در این منطقه از تهران، تمامی خدمات تعمیر ایزوگام از جمله نشتی یابی، ترمیم و بازسازی لایه ها، نصب ایزوگام روی ایزوگام قدیمی و حتی تعویض کلی ایزوگام و اجرای زیرسازی در سطح مورد نظر را به صورت کاملا تضمینی و با ارائه ی ضمانت نامه های معتبری جهت رفع کامل نشتی ها، برای مشتریان خود انجام می دهد.

برای اطلاع از هزینه ی نصب ایزوگام در جردن تهران چه باید کرد؟

متقاضیان محترم در هنگام اجرای ایزوگام در این منطقه، می توانند به چند طریق اقدام به استعلام هزینه ی نصب ایزوگام در جردن تهران

نمایند، از جمله مراجعه ی حضوری به آدرس نمایندگی های پردیسان گستر در این منطقه و یا به صورت غیر حضوری از طریق تماس با کارشناسان واحد فروش این مرکز و یا ارتباط با ادمین وب سایت این شرکت.

هزینه ی قیرگونی در نمایندگی ایزوگام در جردن چقدر است؟

هزینه ی قیرگونی در این منطقه با توجه به وضعیت سطح مورد نظر، زیرسازی های مورد نیاز، کیفیت مواد اولیه ی مورد استفاده، نوع سطح مورد نظر و … تعیین می گردد. که شما متقاضیان محترم می توانید جهت انجام هماهنگی های لازم به منظور بازدید کارشناسان این مرکز از سطح مورد نظر و برآورد دقیق هزینه های قیرگونی در سطح مورد نظر، با شماره های این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع