شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

آسفالت در شهرری

آسفالت در شهرری با کادر مجرب توسط شرکت پردیسان گستر انجام می گیرد.در این مجموعه انواع آسفالت سرد و گرم با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود. اگر قصد آسفالتکاری در شهر ری دارید می توانید با شماره و راه های ارتباطی که در قسمت تماس  با ما در همین سایت اشاره شده است تماس بگیرید.

شماره تماس آسفالتکار در شهرری

شماره تماس آسفالتکار در شهری ری را می توانید از طریق تماس با ما در همین سایت دریافت کنید.شرک پردیسان گستر کلیه خدمات آسفالتکاری اعم از آسفالت سرد و گرم از قبیل آسفالت بیندر، توپکا، تراشه آسفالت را در تهران و کرج را به انجام می رساند. این شرکت انواع آسفالت گرم و سرد  را با قیمت و هزینه مناسب در سریع ترین زمان به انجام می رساند. مجموعه خدمات شرکت پردیسان  انواع آسفالتکاری، آسفالتکاری تراشه، آسفالت سرد، آسفالت گرم از قبیل توپکا،بیندر و  ایزوگام در شهر ری ، قیرپاشی و قیرگونی می باشد. ما آمادگی همکاری با بخش های خصوصی و  دولتی برای آسفالتکاری هستیم و با ضمانت خدمات آسفالتکاری را در هر منطقه ای که مد نظر شما است به اجرا می رسانیم. شماره تلفن آسفالتکار در شهرری 09388274213 می باشد.

 

قیمت آسفالت در شهرری

آسفالت در کارخانه آسفالت آماده می شود و در روش ساخت، ترکیب و روش نصب تفاوت دارند، بنابراین؛ قیمت آسفالت تحت تاثیرتاثیر عوامل مختلف می باشد. البته باید بیان کنیم که قیمت آسفالت علاوه بر اینها تحت تاثیر ویژگی های زمین و خاک و سطح آسفالت، مصالح و میزان نیروکار و فاصله کارخانه تا محل و هزینه حمل  و نقل بستگی دارد. همچنین قیمت اجرای آسفالت به صورت متر مربع و است و قیمت آسفالت در کارخانه شهر ری به تنی می باشد.

اجرای آسفالت در شهرری

اجرای آسفالت با توجه به سطحی که قرار است عملیات آسفالتکاری انجام شود متفاوت است:

 اجرای آسفالت سرد

منظور از آسفالت سرد این است که دمای تراکم نقش زیادی در تهیه و تولید این نوع آسفالت ندارد. از این روش عموما برای درزگیری و تعمیر چاله های خیابان استفاده می شود و در هر زمان از سال و در هر آب وهوایی قابل اجرا می باشد.  معمولا از آسفالت سرد برای وصله و تعمیر بخش های آسیب دیده خیابان استفاده می شوند.

روش استفاده از اسفالت سرد به دو نوع است:

در روش اول مخلوط آسفالت در محل عملیات  مصالح مرتبط با هم مخلوط می شوند و در روش دوم آسفالت سرد در کارخانه آسفالت آماده می شود.

آسفالت گرم

آسفالت کرم یکی از پرکاربردترین انواع آسفالت محسوب می شود. در این نوع آسفالتکاری میکسرهای حرارتی از کارخانه به محل ساخت و ساز تحویل داده می شوند. آسفالت گرم بر حسب درجه بندی سنگ دانه ها و کابردی که دارند، به انواع مختلف طبقه بندی می شود:

  • آسفالتکاری توپکا

آسفالت توپکا سطح رویی آسفالت می باشد شود. درجه دانه بندی این آسفالت 019 و 012 می باشد، این یعنی اندازه درچه بندی نباید بیشتر از 012 و 019 باشد. از این نوع آسفالتکاری بیشتر در مکان ها با حجم ترافیک بالا و تردد ماشین های سنگین و تردد ماشین های سواری و حجم ترافیک کم استفاده می شود.

  • آسفالت بیندر

لایه اول آسفالت بیندر نامیده می شود.دانه بندی این آسفالت 025 است و از مقاومت بالایی نسبت به آسفالت توپکا برخوردار می باشد. از این نوع آسفالتکاری برای خیابان هایی که آسفالت نشده اند استفاده می شود. ضخامت استاندارد پخش آسفالت بیندر بین 5 تا 7 سانتی متر می باشد.

  • آسفالت دوبینه

آسفالت دوبینه یک نوع آسفالت نرم که درجه بندی شن به کار رفته در آن نباید از 6 میلی متر  بزرگتر باشد. اگر قصد آسفالتکاری پشت بام در بندرعباس، پارکینگ و یا کوچه های کم عرض را دارید این آسفالت بهترین گزینه است.

 

شرکت پردیسان گستر کلیه خدمات آسفالتکاری در شهر ری اعم از آسفالت سرد، آسفالت گرم از قبیل آسفالت دوبینه، بیندر و توپکا را به انجام می رساند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این نوع آسفالت با ما در ارتباط باشید.

 

نحوه اجرای آسفالت در شهر ری

در مجموع آسفالتکاری در شهرری به دو صورت دستی و مکانیزه انجام می شود.

  • آسفالتکاری دستی در شهرری

همانطور که از اسم این نوع آسفالتکاری مشخص است این نوع آسفالتکاری به صورت دستی انجام می شود. به طور کلی در مکان هایی که امکان انتقال دستگاه های مکانیزه وجود ندارد از آسفالتکاری دستی استفاده می شود. از آسفالت کاری دستی در درزگیری و تعمیرات چاله های معابر، اسفالتکاری حاشیه و پیاده رو ها و کوچه ها، پشت بام و  اجرای آسفالت برای پارکینگ در شهرری استفاده می شود.

* آسفالتکاری مکانیزه در شهرری

در آسفالتکاری مکانیزه در شهرری از تجهیزات روسازی آسفالت شامل، فینیشر، غلتک وابزارهای کمکی استفاده می شود. فینیشر و سایر ابزارهای اتوماتیک آسفالتکاری مکانیزه را آسان می کنند. اگر قصد آسفالتکاری درشهرری در خیابان های عریض با سرعت و دقت زیاد دارید این روش آسفالتکاری پیشنهاد می شود.

 

فروش آسفالت در شهرری

در مجموع فروش آسفالت در شهرری توسط کارخانه آسفالت انجام می شود و ما مجری آسفالتکاری در شهرری هستیم. البته در این رابطه استثنا وجود دارد. البته در صورتی که نوع آسفالت سرد باشد می توان برای درزگیری و یا پر کردن چاله ها در محل نیز استفاده کرد.  قیمت آسفالت درب کارخانه شهرری به صورتی تنی و متری است. برای ثبت سفاش  و اطلاع از قیمت آسفالت به صورت تنی و متری در  شهرری  می توانید با مجموعه پردیسان گستر ارتباط برقرار کنید.

 

تراشه آسفالت در شهرری

آسفالتکاری تراشه یا آسفالت ارزان قیمت یکی از انواع آسفالتکاری می باشد. منظور از تراشه آسفالت شامل آسفالت خرد شده و قدیمی می باشد که در کارخانه خرد و دوباره با قیر و مواد خاصی مخلوط می شود و بر روی سطح پاشیه می شود و با  غلتک کوبیده می شود. این نوع آسفالتکاری برای جاده های روستایی و یا در مکان هایی که رفت و آمد کمتر است، استفاده می شود. اگر به دنبال یک آسفالت ارزان در  شهرری هستید این نوع آسفالت بهترین گزینه است.

جمع بندی

پردیسان گستر ارائه کننده انواع خدمات آسفالتکاری، ایزوگام کاری، قیرگونی و کلیه عملیات عایق کاری در تهران  و کرج است. در قسمت تماس با ما با راه های ارتباطی از قبیل تماس و شبکه های اجتماعی با ما در تماس باشید. ما با هماهنگی شما ابتدا مکان مورد نظر را بررسی کرده و پس از توافق طرفین اقدامات لازم برای آسفالت کاری و انواع خدمات عایق کاری را به انجام می رسانیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع