شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

شماره تلفن آسفالت کار

برای به دست آوردن یک سطح صاف در خیابان ها و معابر آسفالتکاری انجام می شود. انجام خدمات آسفالتکاری نیاز به تخصص و تجربه و تجهیزات لازم دارد. لذا برای هر فردی امکان انجام چنین عملیاتی نیست. اگر در تهران و کرج قصد آسفالتکاری با قیمت مناسب دارید با پردیسان گستر در ارتباط باشید. این مجموعه با تکنسین های ماهر و تجهیزات کاربردی تمام نیاز شما را در رابطه با آسفالتکاری تامین می کند. شماره تلفن آسفالت کار ماهر در ادامه و همچنین در قسمت تماس با ما در همین سایت ثبت شده است.

پیمانکاری آسفالت

برای اینکه پروژه های آسفالتکاری را به انجام برسانید نیاز به یک پیمانکار آسفالت دارید. پیمانکار آسفالت تمام جوانب در پروژه از زیرسازی، روسازی آسفالت را در نظر گرفته و اقدامات لازم را برای آسفالتکاری به انجام می رساند.شما می توانید آسفالتکاری خود را به ما بسپارید. ما با تجربه فراوان کلیه خدمات آسفالتکاری را به انجام می رسانیم.  پردیسان گستر دارای سابقه و روزمه درخشان در خصوص پروژه های آسفالتکاری، درزگیری آسفالت  و انواع نصب، تعمیر و ترمیم آسفالت  در کشور است. تمامی پروژه هایی که توسط این مجموعه انجام می شود دارای کیفیت و دوام بسیار بالایی می باشد. اگر به دنبال پیمانکار آسفالت در تهران و یا پیمانکار آسفالت در کرج هستید با ما در ارتباط باشید.

شماره تلفن آسفالتکار

09388274213
خدمات آسفالتکاری مجموعه پردیسان گستر
آسفالتکاری گرم انجام کلیه خدمات آسفالتکاری گرم با دانه بندی مختلف با قیمت مناسب و با تجهیزات مناسب توسط مجموعه پردیسان گستر انجام می شود
آسفالتکاری سرد اجرای آسفالتکاری سرد به قیمت مناسب و کیفیت بالا برای تعمیر چاله ها و کناره های خیابان، آسفالتکاری پشت بام و حیاط و کف کارگاه با قیمت و کیفیت مناسب انجام می شود.
آسفالتکاری دستی برای آسفالتکاری خیابان، کوچه، حیاط، پشت بام، فونداسوین، کوچه و کف کارگاه ها و هر مکانی که مد نظر شماست این نوع اسفالتکاری با تجهیزات دستی صورت می گیرد.
آسفالتکاری مکانیزه آسفالتکاری مکانیزه با بهترین دستگاه های مکانیزه صورت میگیرد. اگر برای آسفالتکاری سطح بسیار صاف می خواهید آسفالتکاری مکانیزه بهترین گزینه است.
آسفالتکاری توپکا آسفالت توپکا با دانه بندی 019  و 012 توسط مجموعه پردیسان گستر انجام می گیرد.
آسفالتکاری بایندر آسفالت بایندر با دانه بندی 025
آسفالتکاری دوبینه اجرای آسفاتکاری دوبینه با دانه بندی 06
انواع عملیات ایزوگام و قیرگونی پردیسان گسترعلاوه بر عملیات آسفالتکاری، ایزوگام و قیرگونی به قیمت مناسب را به اجرا می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس آسفالتکار ارتباط برقرار کنید.
شماره تلفن آسفالتکار در تهران 09388274213
شماره تلفن آسفالتکار در کرج 09388274213

 

 

آسفالت چیست و انواع آن کدام اند؟

ساخت لایه های سطحی خیابان ها که در آن از قیر و سنگدانه ها استفاده می شود را آسفالتکاری می گویند. آسفالت از اختلاط شن، ماسه، قیر و افزودنی های پلیمری تولید می شود و با استفاده از تجهیزات مناسب بر روی سطحی که از قبل زیرسازی شده است پخش و نصب می شود.

آنچه در آسفالتکاری تفاوت ایجاد می کند و سبب طبقه بندی آن می شود دانه بندی شن و نوع قیر و روش انجام آن است. در عملیات آسفالتکاری بعضی شرکت ها فقط آسفالت گرم و یا فقط اسفالت سرد اجرا می کنند. بعضی از شرکت ها نیز اقدام به اجرای آسفالت در سطوح نازک می کنند و بعضی دیگر همه نوع آسفالت را اجرا می کنند. ابتدا معرفی اجمالی در مورد هر یک از انواع آسفالت می شود.

طبقه بندی آسفالت بر اساس دمای قیر

به طور کلی آسفالت بر اساس دمای قیر به دو گروه سرد، گرم طبقه بندی می شود.

آسفالت گرم

آسفالت گرم در کارخانه آسفالت تولید می شود و دارای استانداردهای دمایی است. برای اطمینان از چسبندگی مواد پایه جاده باید خشک باشد. انجام این نوع آسفالت باید توسط شرکت های با تجربه انجام  شود. شماره تلفن آسفالت کار در جدول ابتدای همین مقاله ثبت شده است.

آسفالت سرد

از مخلوط شدن قیر مایع و سنگدانه ها در دمای پایین تر بدست می آید. این نوع آسفالت را به صورت دستی و یا در کارخانه اختلاط مصالح و قیر بدست می آید.

طبقه بندی آسفالت بر حسب روش عملیات

به طور کلی آسفالت به دو صورت دستی یا مکانیزه انجام می شود. در مکان هایی که سطح آسفالت کاری کم باشد و امکان انتقال تجهیزات آسفالتکاری مکانیزه نباشد از آسفالتکاری دستی استفاده می شود.

آسفالتکاری دستی

برای تعمیرات و پر کردن چاله ها، آسفالتکاری حاشیه ها، پیاده روها، پارکینگ های کوچک از آسفالاکاری دستی استفاده نی شود. تجهیزات مورد استفاده در این روش صفحات ویبره، غلطک های دستی و صاف کننده ها می باشد.

آسفالتکاری مکانیزه

آسفالتکاری مکانیزه اغلب برای روسازی خیابان، جاده و بزرگراه ها استفاده می شود و شامل تجهیزات روسازی از قبیل غلتک ها و ابزارهای کمکی است. فینیشر، بولدوزر، بیل مکانیکی، گریدر، قیرپاش صنعتی است. مهمترین تجهیزات مورد استفاده در این روش فینیشر است.

آسفالتکاری با فینیشر

فینیشر یکی از دستگاه های مهم آسفالت کاری است که وظیفه پخش آسفالت در سطح صاف و یکدست را برعهده دارد.این دستگاه کاربردی که فرآیند آسفالتکاری را تسهیل می بخشد سرعت و کیفیت آسفالتکاری را به شدت بهبود می بخشد. با فینیشر براحتی می توان اتوبان، جاده ها و خیابان های اصلی را آسفالت کرد.

پیمانکار آسفالت دستی و مکانیزه

انتخاب پیمانکار و تجهیزاتی که در آسفالتکاری استفاده می شود بر کیفیت و هزینه تمام شده آسفالت تاثیرگذار است. در مجموعه پردیسان گستر تلاش می شود که با استفاده از تجهیزات مناسب هر دو نوع آسفالت دستی و مکانیزه به بهترین شکل انجام شود.شماره تلفن آسفالت کار دستی  و مکانیزه در ابتدای همین صفحه درج شده است. شما می توانید با پردیسان گستر تماس بگیرید و کلیه اطلاعات در رابطه با تجهیزات و روش های انجام  و همچنین استعلام قیمت را بررسی کنید. شما میتوانید انجام آسفالتکاری گرم و سرد با تجهیزات مناسب را به ما بسپارید.

طبقه بندی آسفالت بر حسب شن

به طور کلی بر حسب درجه بندی شن آسفالت را به توپکا، بایندر و دو بینه طبقه بندی می شود.

  • آسفالت توپکا

اجرای آسفالتکاری با دانه های طبقه بندی 019 و 012 است و معمولا برای سطح خیابان استفاده نی شود

  • آسفالت بیندر

انجام آسفالتکاری با دانه های 025 است و معمولا برای آسفالتکاری بعد از زیرسازی اجرا می شود.

  • آسفالتکاری دوبینه

عملیات آسفالتکاری با دانه بندی 06 است که برای آسفالتکاری کوچه، حیاط و پشت بام استفاده می شود.

 

 

پیمانکار آسفالت در تهران

در پردیسان گستر انجام کلیه خدمات آسفالتکاری در همه مناطق تهران انجام می شود.این شرکت در مفتحر است کلیه خدمات آسفاتکاری گرم و سرد را به روش دستی و مکانیزه در همه مناطق تهران به انجام برساند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه ما از طریق شماره تلفن آسفات کار اعلام شده در جدول و در قسمت تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

شماره تلفن کارخانه آسفالت

کارخانه آسفالت مکانی است که در آن انواع آسفالت سرد و یا گرم با درجه بندی های مختلف ساخته می شود و به کمک تجهیزات مناسب به محل رسانده و عمیلات پخش انجام می شود. صرفا خرید اسفالت از کارخانه برای آسفالتکاری ملاک نیست و باید تجهیزات مناسب برای انجام این کار را نیز داشته باشید. شماره تلفن اسفالتکار در جدول ابتدای این صفحه و یا در قسمت تماس با ما در این صفحه درج شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شماره تلفن آسفالت کار تهران

آسفالتکاری در پردیسان گستر به روش های آسفالت گرم، آسفالت سرد با انواع درجه بندی و به روش های دستی و مکانیزه اجرا می شود. شماره تلفن آسفالتکار تهران در ادامه و کلیه خدماتی که ارائه می شود درج شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

پیمانکار آسفالت در کرج

مجموعه پردیسان گستر افتخار انجام کلیه خدمات پیمانکاری آسفالت در کرج را دارد. این شرکت کلیه خدمات آسفالتکاری گرم و سرد را در کرج به انجام می رساند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های معرفی شده در این سایت ارتباط برقرار کنید.

شماره تلفن کارخانه آسفالت کرج

در کارخانه آسفالت کرج انواع آسفالت سرد و گرم با درجه بندی های مختلف تشکیل می شود. روش فروش آسفالت به صورت تنی است. و قیمت اسفالت تنی محاسبه می شود. برای کسب اطلاعات در این رابطه می توانید با ما ارتباط برقرار کنید.

 

 

 

 

 

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع