شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

آسفالت در بندرعباس

آسفالت در بندر عباس با کادر مجرب توسط شرکت پردیسان گستر انجام می گیرد. هدف ما ارائه کار با کیفیت در سریع ترین زمان ممکن است که برای سال ها دوام داشته باشد. در این مجموعه انواع آسفالت سرد و گرم با مناسب ترین قیمت اجرا می شود. اگر قصد آسفالتکاری در بندرعباس را دارید با شماره های درج شده در قسمت تماس با ما با ما ارتباط برقرار کنید.

 

پیمانکار آسفالت در بندرعباس

شرک پردیسان گستر کلیه خدمات آسفالتکاری اعم از آسفالت سرد و گرم از قبیل آسفالت بیندر، توپکا، تراشه آسفالت را به انجام می رساند. این شرکت انواع آسفالت را با قیمت و هزینه مناسب در سریع ترین زمان به انجام می رساند. با توجه به تجهیزاتی که در اختیار دارین انواع و اقسام آسفالتکاری را با قیمت مناسب اتجام می دهیم.مجموعه خدمات این شرکت آسفالتکاری، آسفالتکاری تراشه، توپکا، ایزوگام ، قیرپاشی و قیرگونی می باشد. ما آمادگی همکاری با بخش های خصوصی و  دولتی را داریم و با ضمانت خدمات آسفالتکاری را در هر منطقه ای که مد نظر شما است به اجرا می رسانیم. شماره تلفن آسفالتکار در بندرعباس 09388274213 است که شما می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

قیمت آسفالت در بندرعباس

همانطور که همه ما می دانیم آسفالت در کارخانه آسفالت آماده می شود و در روش ساخت، ترکیب و روش نصب تفاوت دارند. همچنین قیمت خدمات در مناطق مختلف متفاوت است و به عواملی از قبیل حجم کار انجام شده، ویژگی های زمین و ترکیب خاک، مصرف مصالح و  میزان نیروی کار و فاصله کارخانه تا محل و هزینه مرتبط به حمل و نقل وابسه است.  همچنین قیمت اجرای آسفالت به صورت متر مربع است. شما براحتی می توانید انواع خدمات آسفالت را برای کلیه مناطق بندرعباس چه مناطق روستایی و چه شهری و آسفالت کوچه، پشت بام، حیاط و محوطه را به ما بسپارید.

اجرای آسفالت در بندعباس

قبل از اینکه بپردازیم که شرکت پردیسان گستر چه خدماتی در بندرعباس برای آسفالتکاری انجام می دهد بیایید بیشتر در رابطه با نحوه اجرای آسفالت و انواع آن بدانیم. به طور کلی اجرای آسفالت شامل سه قسمت زیرسازی، قیرپاشی و آسفالتکاری و یا اجرای لایه آسفالت می باشد.

  • زیرسازی
  • قیرپاشی
  • آسفالتکاری

انواع آسفالتکاری

ساخت لایه های رویی خیابان را روکش آسفالت می نامند. این محصول از شن و ماسه و قیر و افزودنی های پلیمری تشکیل شده و طی عملیات آسفالتکاری  به صورت لایه در می آید. آسفالت در کارخانه به دو روش ثابت و متجرک تولید می شود و به صورت تنی و یا بر حسب متر مربع به فروش می رسد.

انواع آسفالت بر حسب آسفالت گرم، سرد و تراشه طبقه بندی می شوند.

آسفالت سرد

منظور از آسفالت سرد این است که دمای تراکم نقش زیادی در تهیه و تولید آسفالت ندارد. رایج ترین استفاده از روش سرد، تعمیر اضطراری چاله ها و تعمیر خیابان است که در هر زمان از سال و در هر آب و هوایی قابل اجرا می باشد.

معمولا از آسفالت سرد برای وصله و تعمیر بخش های آسیب دیده جاده ها استفاده می شوند.

روش استفاده از اسفالت سرد به دو نوع است:

  • در روش اول مخلوط آسفالت در محل عملیات با مصالح و قیرپاشی اختلاط می شود.
  • در روش دوم آسفالت سرد در کارخانه آسفالت آماده می شود.

آسفالت گرم

یکی از پرکاربردترین آسفالت ها آسفالت گرم می باشد. به طوری که در کلیه خیابان ها از این نوع آسفالتکاری استفاده می شود. این نوع آسفالت با استفاده از میکسرهای حرارتی مخصوص از کارخانه به محل ساخت و ساز تخویل داده می شود. آسفالت گرم بر حسب درجه بندی سنگ دانه هایی که در آن به کار می رود به انواع مختلف طبقه بندی می شود:

  • آسفالت توپکا

از آسفالت توپکا برای سطح رویی آسفالت استفاده می شود. درجه دانه بندی این آسفالت 019 و 012 می باشد. به طور کلی در مکان ها با حجم ترافیک بالا و تردد ماشین های سنگین و تردد ماشین های سواری و حجم ترافیک کم از این نوع آسفالتکاری استفاده می شود.

  • آسفالت بیندر

از آسفالتی که بعد از قیر پاشی استفاده می شود آسفالت بیندر نامیده می شود. دانه بندی این آسفالت 025 است و از مقاومت بالایی نسبت به آسفالت توپکا برخوردار است. از این نوع آسفالت برای خیابان هایی که آسفالت نشده اند استفاده می شود. ضخامت استاندارد پخش آسفالت بیندر بین 5 تا 7 سانتی متر می باشد.

  • آسفالت دوبینه

آسفالت دوبینه یک نوع آسفالت نرم است. دانه بندی آسفالت 06 بوده و مصالح به کار رفته در آن نباید از 6 سانتی متر  بزرگتر باشد. اگر قصد آسفالتکاری پشت بام در بندرعباس، پارکینگ و یا کوچه های کم عرض را دارید بهترین گزینه است.شرکت پردیسان گستر کلیه خدمات آسفالتکاری در بندرعباس اعم از آسفالت سرد، آسفالت گرم از قبیل آسفالت دوبینه، بیندر و توپکا را به انجام می رساند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این نوع آسفالت با ما در ارتباط باشید.

تراشه آسفالت در بندرعباس

یکی از انواع آسفالتکاری ها که در سال های اخیر مورد استفاده قرار می گیرد، آسفالتکاری تراشه است. تراشه آسفالت شامل آسفالت خرد شده و قدیمی می باشد که در کارخانه خرد و دوباره با قیر و مواد خاصی مخلوط می شود و بر روی سطح پاشیه می شود و با توسط غلتک کوبیده می شود. این نوع آسفالتکاری برای جاده های روستایی و یا در مکان هایی که کمتر رفت و آمد می شود استفاده می شود. اگر به دنبال یک آسفالت ارزان در بندرعباس هستید این نوع آسفالت را پیشنهاد می دهیم.

نحوه اجرای آسفالت در بندر عباس

نحوه اجرای آسفالت در شرکت پردیسان گستر به صورت دستی و مکانیزه انجام می شود.

  • آسفالتکاری دستی

به طور کلی در مکان هایی که امکان انتقال دستگاه های مکانیزه وجود ندارد از آسفالتکاری دستی استفاده می شود. در این روش تعمیرات چاله های معابر، اسفالتکاری حاشیه و پیاده رو ها و کوچه ها، پشت بام و پارکینگ در بندرعباس از این روش استفاده می شود.

  • آسفالتکاری مکانیزه

در آسفالتکاری مکانیزه از تجهیزات روسازی آسفالت شامل غلتک وابزارهای کمکی استفاده می شود. فینیشر و سایر ابزارهای اتوماتیک آسفالتکاری مکانیزه را تسهیل می بخشند. اگر قصد آسفالتکاری در بندرعباس در خیابان های عریض با سرعت و دقت زیاد دارید این روش آسفالتکاری پیشنهاد می شود. ما از بروزترین تجهیزات مکانیزه آسفالتکاری از قبیل فینیشر  استفاده میکنیم. اگر قصد آسفالتکاری مکانیزه در بندرعباس را دارید با ما در ارتباط باشید.

فروش آسفالت در بندرعباس

همانطور که می دانیم فروش آسفالت در بندرعباس توسط کارخانه انجام می شود. قیمت آسفالت درب کارخانه بندرعباس به صورتی تنی و متری است. برای ثبت سفاش  و اطلاع از قیمت آسفالت به صورت تنی و یا متری می توانید با مجموعه پردیسان گستر ارتباط برقرار کنید.

 

شماره تماس آسفالتکار در بندعباس

پردیسان گستر مجری آسفالت در بندر عباس می باشد. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی که در سایت معرفی شد، با ما در ارتباط باشید. ما همواره در تلاش هستیم که بهترین خدمات آسفالتکاری را در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت ارائه دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع