شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام پشت بام متری چند?

عایق کاری برای پشت بام انواع سازه از جمله آپارتمان ها، سقف خانه های مسکونی و یا ساختمان های اداری، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، حمام، استخر، پی ساختمان ها، ایزولاسیون لوله های تاسیساتی و … کاربرد بسیار زیادی دارد. به همین دلیل دانستن این مسئله که ایزوگام پشت بام متری چند است و یا اینکه روش تعیین قیمت آن چگونه می باشد، برای بسیاری از افراد، شرکت ها، دفاتر نمایندگی، پیمانکاران و مراکز اهمیت بالایی دارد.

در این مقاله ما سعی داریم تا شما را با بهترین نوع ایزوگام این عایق از پیش ساخته ی پشت بام آشنا ساخته و نحوه ی چگونگی تعیین هزینه، ترمیم و لکه گیری و همچنین کاربرد های عمده ی عایق پشت بام در تمام مناطق تهران و کرج را برای شما به طور کامل شرح دهیم؛ پس تا پایان با ما همراه باشید.

ایزوگام پشت بام متری چند

بهترین نوع ایزوگام پشت بام

همواره انتخاب بهترین نوع ایزوگام پشت بام، یکی از جمله مشکلات خریداران عایق ها می باشد، چرا که این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد؛ زیرا به طور یقین مجموعه نم و رطوبتی که از سطح پشت بام ساختمان ها به درون خانه نفوذ می کند، موجب عدم پایداری و همچنین پایین آمدن عمر و دوام ساختمان شما خواهد شد. با این حال اگر عمر ساختمان تان برای شما مهم است، باید به دنبال یک نمایندگی مجاز و معتبر بوده تا با استفاده از یک ایزوگام با کیفیت و عالی، عایق کاری مناسبی را برای منزل شما اجرا نماید، که ما به شما شرکت پردیسان گستر را پیشنهاد می دهیم.

ضمن اینکه از ایزوگام برای عایق کاری قسمت های داخلی منزل نظیر سرویس بهداشتی، حمام و … نیز استفاده می‌ شود، ولی کاربرد عایق پشت بام با توجه به کیفیت و نوع جنس و همچنین نحوه ی نصب آن به مراتب دارای اهمیت بیشتری می باشد.

ویژگی های یک ایزوگام مرغوب برای پشت بام

همواره در زمان خرید و نصب ایزوگام پشت بام، اغلب افراد با این سوال روبرو می شوند که ویژگی های یک ایزوگام مرغوب برای پشت بام چه مواردی هستند؟ و چگونه می توان  بهترین ایزوگام  را برای سقف انتخاب نمود؟

شرکت پردیسان گستر در این راستا و در تشخیص ایزوگام مرغوب و استاندارد متخصصان مجربی دارد که با استفاده از روش های متنوعی عایق با کیفیت را برای شما تشخیص می دهند. از جمله ‌این شیوه ها عبارتند از:

  1. ضخامت عایق پشت بام: ضخامت یک عایق پشت بام استاندارد باید ۴ میلی متر باشد. اگر ضخامت آن کمتر از این مقدار باشد، کیفیت آن به اندازه ی بهینه نبوده و استاندارد لازم را نخواهد داشت. توجه داشته باشید که اصلی ترین عامل در ضخامت لایه ایزوگام پشت بام میزان قیر به کار رفته در آن می باشد.
  1. وزن عایق پشت بام: وزن عایق از پیش ساخته ی پشت بام استاندارد برابر با ۴۰ الی ۴۲ کیلوگرم می باشد، که وزن کمتر از این میزان غیر استاندارد بودن آن را نشان می دهد.
  1. ضخامت روکش آلومینیومی ایزوگام پشت بام: ضخامت استاندارد این قسمت از عایق از پیش ساخته ی پشت بام برابر با ۱۶ میکرون می باشد.
  1. در تهیه و ساخت ایزوگام پشت بام استاندارد لایه ی تیشو و پلی استر با کیفیت به کار برده می شود.
  1. خدمات ایزوگام پشت بام: یک ایزوگام پشت بام استاندارد باید دارای ضمانت نامه و بیمه نامه معتبر از طرف شرکت تولید کننده ی آن باشد.
  1. ایزوگام پشت بام مرغوب باید دارای نشان ملی استاندارد به فاصله ی هر دو متر بر روی رول های عایق باشد و همچنین تمام ویژگی های عایق از جمله تاریخ تولید، نوع و جنس عایق رطوبتی، ضخامت و وزن و … بر روی آن چاپ شده باشد.
  1. یک عایق پشت بام کارآمد متناسب با شرایط اقلیمی و آب و هوایی تولید می شود.
  1. از دیگر ویژگی های تشخیص ایزوگام مناسب این است که با کشیدن دست بر روی لایه ی خارجی آن ذرات سیاه به دست نمی چسبد، چرا که در غیر این صورت ایزوگام غیر استاندارد می باشد.
  1. عایق از پیش ساخته ی پشت بام اصل در برابر سرما و گرما، تابش نور خورشید و همچنین آب مقاومت بسیار زیادی دارد.
  1. یک ایزوگام با کیفیت در صورت تا کردن به هیچ وجه خم نمی شود و همچنین با کشیدن آن نیز از هر جهت پاره نخواهد شد.

نصب ایزوگام پشت بام

برای نصب ایزوگام پشت بام باید مجموعه نکات مهمی را به صورت صحیح رعایت نمود، چرا که این نکات به حدی حائز اهمیت می باشند که در صورت عدم اجرای صحیح آن ها، آب بندی پشت بام دچار مشکل شده و خسارات سنگینی را برای سقف ساختمان شما به وجود خواهد آورد.

برخی از این نکات مهم نصب عایق از پیش ساخته ی پشت بام عبارتند از:

  • پیش از نصب عایق، سطح پشت بام باید به طور کامل تمیز شده و کولر ها و دیگر وسایل از روی آن جمع آوری شوند.
  • چنانچه ایزوگام قبلی از سطح پشت بام برداشته نمی شود، باید زیر سازی درستی انجام شود.
  • برای نصب عایق از پیش ساخته ی پشت بام باید از ناودانی شروع کرد.
  • درون لوله ناودانی باید تکه ایزوگام های ۱۰ سانتی قرار دهید تا از برگشت آب به زیر ایزوگام جلوگیری کند.
  • حرارت دهی با مشعل باید به طور یکدست بوده و گرما را به طور یکنواخت در تمامی سطوح ایزوگام پخش کرد.
  • همپوشانی لبه های ایزوگام در حدود ۷ تا ۱۰ سانتی متر است.

هزینه نصب ایزوگام پشت بام

درباره ی هزینه نصب ایزوگام پشت بام باید گفت که مبنای محاسبه آن بر اساس متراژ و مساحت سطح پشت بام نبوده، بلکه مبنای کار بر اساس میزان رول های ایزوگامی است که در پشت بام به کار برده می شوند و اختلاف متراژ پروژه ها نیز به خاطر اورلب ایزوگام است که به طور معمول ۱۰ سانتی متر می باشد و همچنین تکه کاری های دور پشت بام و دیواره های کناره و… می باشد. به عنوان مثال آپارتمانی که دارای صد متر مربع  بنا می باشد، متراژ ایزوگام به کار برده شده در پشت بام آن در حدود صد و بیست متر مربع خواهد بود. به این معنی که 20 درصد به متراژ مصرفی ایزوگام مصرفی افزوده می شود.

ترمیم و لکه گیری ایزوگام پشت بام

به طور معمول عمر مفید انواع ایزوگام بین ۱۰ الی ۱۵ سال می باشد. با توجه به نوع نصب و مهارت نصاب ایزوگام کار این مدت زمان می‌ تواند کوتاه‌ تر و یا حتی بلند تر باشد. شرکت پردیسان گستر به عنوان یک نمایندگی مجاز و رسمی دارای خدمات  ترمیم و لکه گیری ایزوگام   پشت بام می باشد.

ایجاد هر نوع صدمه ای بر روی ایزوگام از قبیل: سوراخ، فرسودگی، ترک، پارگی و … سبب کوتاه‌ شدن عمر مفید عایق های رطوبتی خواهد شد.

نا گفته نماند که عدم توجه به مشکلات ایجاد شده و عدم تعمیر به موقع آن باعث می‌ شود تا آسیب ایجاد شده بر روی این عایق ها گسترش یابد، به‌ طوری که در نهایت شما را مجبور به تعویض ایزوگام نماید.

دقت کنید که بهترین زمان برای ترمیم و لکه گیری عایق از پیش ساخته ی پشت بام فصول گرم سال نظیر تابستان می باشد.

مرغوب ترین ایزوگام پشت بام در کرج

شما همشهریان گرامی می توانید جهت تهیه ی مرغوب ترین ایزوگام پشت بام در کرج با مراجعه حضوری به آدرس نمایندگی شرکت پردیسان گستر و یا از طریق سایت این کمپانی یک عایق با کیفیت را با نازل ترین قیمت برای خود داشته باشید.

این مجموعه ی موفق تمامی برند های ایزوگام را همچون ایزوگام تک ستاره دلیجان، محلات، حفاظ تبریز، شرق مشهد، عایق بام، امین بام دلیجان، قیطریه، غرب گستر دلیجان، مروارید دلیجان، ستاره طلایی، پشم شیشه ایران، بام گستر 117، مروارید گستر دلیجان، شرق مشهد، شرق دلیجان، متین، شرق پوشش و غیره به قیمت درب کارخانه ارائه می دهد.

فروش ایزوگام پشت بام در تهران

شرکت پردیسان گستر از بهترین مجریان ارائه دهنده ی خدمات فروش ایزوگام در تهران و کلیه مناطق زیر مجموعه آن می باشد، که دارای نشان ملی استاندارد بوده و با استفاده از تیم متخصص، با تجربه و متعهدی که دارد آماده عقد قرارداد با تمام شرکت ها، سازمان های خصوصی، دولتی و اجرای همه ی پروژه های کوچک و بزرگ با ضمانت نامه ی معتبر می باشد.

همچنین این کمپانی از برترین تولید کننده های انواع ایزوگام با برند های متنوع می باشد که محصولات خود را با کیفیتی بسیار مرغوب و قیمتی مناسب در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهد.

شما خریداران گرامی ساکن در تهران می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، با بازدید حضوری و دریافت قیمت روز فروش عایق از پیش ساخته ی پشت بام در تهران و یا از طریق راههای ارتباطی موجود در سایت شرکت با مشاوران و کارشناسان همکار ما تماس گرفته تا پاسخ گوی سوالات شما عزیزان باشند. 

در شرکت پردیسان گستر چه فصلی از سال ایزوگام پشت بام ارزان تر می باشد؟

به طور معمول شرکت پردیسان گستر ایزوگام برای پشت بام را در اردیبهشت ماه ارزان تر عرضه می کند.

بهترین فصل جهت نصب ایزوگام پشت بام چه وقت است؟

اواسط فصل تابستان تا اوایل پاییز بهترین فرصت برای ایزوگام پشت بام است‌.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *