شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

بهترین ایزوگام در بازار کدام است؟

برای پاسخ به این سوال شما باید ویژگی هایی نظیر مقاومت کششی و مقاومت در برابر پارگی را که از جمله مشخصات بهترین ایزوگام در بازار هستند را در نظر داشته باشید. همچنین یک ایزوگام مرغوب و باکیفیت در کارخانه هایی معتبر و با استفاده از متریال عالی همانند قیر پلیمری درجه یک، الیاف تیشو و پلی استر بی نظیر ساخته می شود. هم اکنون بهترین مارک های ایزوگام در بازار با مصارف بسیار زیاد در شرکت پردیسان گستر ارائه می شوند.

قیمت بهترین ایزوگام در تهران

خرید بهترین نوع ایزوگام

برای   خرید   بهترین ایزوگام    در سراسر بازار های داخلی طبق نظرسنجی ها صورت گرفته شما حتماً باید به کیفیت و دوام بسیار بالای این محصول توجه کافی داشته باشید. برای شناخت یک برند ایزوگام خوب در بازار چندین راه حل وجود دارد که شما می توانید برای اینکه خریدی آسان و مطمئن را تجربه نمایید از مشاوران پردیسان گستر در این زمینه مشاوره رایگان بگیرید و هر کدام را که برای خرید شما مناسب تر بود را استفاده نمایید و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت هر یک از محصولات می توانید با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.

برترین نمونه ایزوگام از نظر کیفیت

نمایندگی پردیسان گستر با برترین نمونه ایزوگام بازار آسودگی و اطمینان خاطر را به شما هدیه می دهد، چرا که هدف ما ارائه محصولاتی با بهترین کیفیت همگام با تولیدات روز دنیا و رقابت با دیگر رقبا است.

همان طوری که می دانید پلی استر و تیشوی مصرف شده در تولید یک ایزوگام نمونه نقش بسیار مهمی در کیفیت فوق العاده آن دارد. مصرف بهترین نوع ایزوگام بازار جهت پروژه های متنوع به وسیله ی کارشناسان ما مورد ارزیابی قرار می گیرد و پیشنهادات ویژه ای را برای خرید شما ارائه می دهند.

قیمت بهترین برند ایزوگام بازار

شرکت پردیسان گستر عرضه کننده ی بهترین برند ایزوگام بازار با توجه به موارد زیر قیمت انواع عایق خود را ارائه می دهد:

  • نوع ایزوگام با توجه به تعداد لایه های تشکیل دهنده، وزن و ضخامت هر رول
  • نوع روکش به کار رفته ایزوگام مانند ایزوگام فویل دار، بدون فویل، سنگریزه و پودری.
  • نوع پلیمر های مصرفی APP و SBS و BPE که به منظور بهبود کیفیت بهترین نوع ایزوگام در بازار لازم است.
  • متراژ و برند ایزوگام به طور عمده
  • ارائه لیست قیمت به روز برای شرکت ها که این کار فرصتی مناسب را در اختیار خریداران قرار می دهد.

نحوه تشخیص نمونه ایزوگام استاندارد

در اینجا باید بگوییم که یکی از راه های شناخت نوع ایزوگام استاندارد این است که شما تنها با انجام یک آزمایش کوچک از کیفیت جنس آن مطمئن می شوید.انجام این آزمایش به این صورت است که در ابتدا ما تکه ای از عایق را در حدود ۲ ساعت در داخل فریزر قرار داده و سپس ایزوگام را تا می کنید، اگر ایزوگام شکسته شود مسلماً ایزوگام کیفیت خوبی نداشته و مرغوب نبوده، ولی در غیر این صورت اگر هیچ تغییری در ظاهر ایزوگام به وجود نیاید می توان از سلامت آن مطمئن شد.

دومین شیوه تشخیص و شناخت برند های معتبر ایزوگام از راه بوی حاصل از سوختن آن ها می باشد. به طوری که ایزوگام بی کیفیت بوی بسیار بدی دارد.

معرفی بهترین نوع ایزوگام

ایزوگام بر اساس استفاده و کارایی که دارد، به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌ شود. به عنوان مثال ایزوگام به کار برده شده جهت پشت بام با ایزوگام استخر و یا ایزوگام دیوار ممکن است تفاوت داشته باشد. جهت انتخاب بهترین ایزوگام برای هر کدام از آن ها باید شناخت خوبی از محصول مورد نظر داشته باشید، به همین علت ما در ادامه به بررسی هر کدام برای شما خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

بهترین مارک ایزوگام جهت عایق سازی استخر

استخر یکی از جمله مکان هایی است که به علت امکان خرابی زود وقت و رطوبت زیادی که دارد، حتما باید به وسیله افراد متخصص و حرفه ای در این زمینه ایزوگام شود. ولی در هنگام ایزوگام کاری استخر استفاده از بهترین مارک این عایق موضوعی است که باید توجه زیادی به آن کرد.

کمپانی های تولیدی امروزه عایق های رطوبتی را مختص به استخر تولید کرده اند که نقش چند برابری را در مقابل نفوذ آب و رطوبت ایفا می کنند.

بهترین ایزوگام در بازار کدام است؟

انتخاب بهترین برند ایزوگام برای دیوار

دیوار ها ی ساختمان نیز یکی از بخش هایی است که حتما باید توسط ایزوگام کارآمد و مرغوبی برای ممانعت از نم دادن عایق کاری شود. ولی دانستن این که بهترین ایزوگام جهت نصب بر روی دیوار چه نوع ایزوگامی است از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و می تواند اهمیت زیادی در خرید شما داشته باشد.

باید گفت که بهترین نوع ایزوگام برای دیوار عایقی است که دوام و عمری طولانی داشته و استقامت آن بی نظیر باشد. همچنین باید ضخامت بالایی داشته و   نصب  ایزوگام     نیز توسط نصاب به بهترین نحو ممکن انجام گیرد.

برند های معتبر ایزوگام جهت مناطق سردسیر و گرمسیر

در مورد ایزوگام مصرفی در مناطق سردسیر و گرمسیر نیز باید عرض کنیم که نوع این عایق ها با سایر ایزوگام های به کار رفته در مناطق دیگر متفاوت می باشند.

اگر شما می خواهید بدانید که برای مناطق گرمسیر و سردسیر چه نوع ایزوگامی بهتر است؟ و مارک های عالی ایزوگام برای این مناطق با این شرایط آب و هوایی کدام می باشند، باید با مشاوران پردیسان گستر تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما به خوبی پاسخگوی سوالات شما در این زمینه هستند.

بهترین ایزوگام برای سقف پشت بام در کرج

به طور حتم همگی می دانید که مهم ترین کارایی ایزوگام جهت عایق کاری رطوبت در سقف پشت بام ساختمان ها می باشد، همین موضوع باعث شده تا این سوال پیش بیاید که که بهترین ایزوگام برای سقف پشت بام کدام است؟ و همواره به طور مکرر پرسیده شود.

از این رو کارشناسان شرکت پردیسان گستر توصیه می کنند که اولین نکته ای که باید در زمان انتخاب ایزوگام جهت پشت بام به آن توجه داشته باشید منطقه زندگی شما است، زیرا امروزه در مناطق گرمسیر و سردسیر انواع گوناگونی از ایزوگام استفاده می شود.

بنابراین به شما پیشنهاد می دهیم تا قبل از خرید و ثبت سفارش ایزوگام خود با برقراری تماس با متخصصین ما در این حیطه مشورت بگیرید و بعد از آن مناسب ترین نوع ایزوگام را برای خود خریداری نمایید.

انواع برند ایزوگام پشت بام با بهترین کیفیت

امروزه اگر شما شناخت خوبی از انواع ایزوگام مرغوب داشته باشید، می‌ توانید به آسانی بهترین ایزوگام پشت بام را انتخاب کنید. پردیسان گستر نمایندگی مجاز در سراسر تهران دارای انواع برند های عالی ایزوگام نظیر بام گستر، دلیجان، سراپوش، غرب گستر، پشم شیشه، حامی شرق، الوند و … برای شما عزیزان می باشد.

ایزوگام چه مارکی خوب است؟

 ایزوگام استاندارد و خوب باید مقاومت خوبی در برابر اسید های شیمیایی و گاز ها داشته باشد.

یک ایزوگام عالی چه خصوصیتی دارد؟

در حقیقت بهترین نوع ایزوگام باید نقطه اشتعالی برابر با ۲۵۰ درجه سانتی گراد داشته باشد.

بهترین ایزوگام در بازار کدام است؟

یک ایزوگام کارآمد باید مقاومت خوبی در مقابل گرمایی برابر با ۱۲۰ درجه داشته باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع