شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام در قم

اگر قصد خرید ایزوگام در قم و یا خدمات ایزوگام در این شهر را دارید با ما در تماس باشید. ما بهترین متریال ایزوگام را با شرایط چکی و قسظی به فروش می رسانیم. فقط کافی است با مجموعه ما در تماس باشید. پردیسان گستر ارائه کننده بهترین خدمات عایق کاری است که به کلیه خدمات قیرگونی، ایزوگام کاری،آسفالت کاری و فروش ایزوگام را به انجام می رساند. امروز قصد داریم به بررسی ایزوگام در قم بپردازیم. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

شماره تماس ایزوگام کار در قم

قم یکی از استان های کشور است که دارای آب و هوای گرم  و خشک است و تغییرات دمایی در زمستان و تابستان باعث می شود که ایزوگام نصب شده دچار ترک و خرابی شود. البته این موضوع به کیفیت ایزوگام و نحوه نصب آن وابسته است. شما می توانید بهترین و با کیغیت ترین ایزوگام به قیمت کارخانه را از مجموعه ما خریداری کنید. شماره تماس ایزوگام کار در قم در قسمت تماس با ما در این سایت اشاره شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره هایی که در قسمت تماس با ما اشاره شده است با مجموعه ما در تماس باشید.

خدمات ایزوگام کاری در قم

خدمات ایزوگام  کاری در قم توسط مجموعه پردیسان گستر انجام می شود. برای این منظور شما می توانید بهترین متریال ایزوگام را از مجموعه ما تهیه کنید. ما نمایندگی انواع ایزوگام دلیجان می باشیم و به همه نقاط کشور ارسال  داریم.برای خرید عمده ایزوگام در قم می توانید با ما در تماس باشید.

پر کاربردترین ایزوگام در قم

همانطور که می دانیم در مجموع انواع ایزوگام مورد استفاده بسیار زیادند. برای مثال  ادامه طبقه بندی ایزوگام ارائه می شود.

  • ایزوگام دو لایه
  • ایزوگام سه لایه
  • ایزوگام تک لایه
  • ایزوگام طرح دار
  • ایزوگام فویل دار
  • ایزوگام ساده
  • ایزوگام پلی استر
  • پودر تالک
  • پوشال و گونی و لایه تیشو
  • انواع ایزوگام بر حسب برند

شما برای خرید هر یک از موارد فوق می توانید با مجموعه ما در تماس باشید. مجموعه پردیسان گستر با کادری مجرب پاسخگوی تمام نیازهای شما در عایق بندی ساختمان می باشد. این مجموعه انواع شرابط پرداخت را برای شما تسهیل می کند لذا با خیال راحت می توانیدایزوگام چکی و قسطی را از مجموعه ما خریداری کنید.

قیمت ایزوگام در قم

همانظور که می دانیم قیمت ایزوگام در قم تحت تاثیر عوامل مختلفی است. در درجه اول قیمت ایزوگام را تولیدکننده آن مشخص می کند و فروشندگان دخل و تصرف زیادی بر قیمت ایزوگام ندارند.علاوه بر این قیمت ایزوگام در قم تحت تاثیر کیفیت آن می باشد. ایزوگام هایی که دارای کیفیت مناسب می باشند و  از مواد پلمیری درجه یک ساخته شده اند دارای قیمت بالاتری می باشند. همچنین این محصول تحت تاثیر ویژگی های آن از  قبیل لایه های ایزوگام و ایزوگام فویل دار و طرح دار می باشد. همچنین انواع برند ایزوگام از قبیل ایزوگام دلیجان، ایزوگام آسیا گستر، ایزوگام نوین گستر دلیجان، ایزوگام غرب گستر دلیجان،ایزوگام صدف بام دلیجان، هر چند کیفیت های یکسانی ارائه می دهند اما با توجه به قیمت گذاری شرکت دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

چگونه ایزوگام ارزان در قم تهیه کینم

ممکن است در پی خرید ایزوگام ارزان در قم باشید. باید بدانید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست.اغلب ایزوگام های ارزان قیمت تقلبی هستند و مناسب ایزوگام کاری نیستند و یا ایزوگامی که به وسیله آن انجام می شود دوام چندانی ندارد. بهتر است ایزوگام قسطی و چکی در قم خریداری کنید و به سراغ ایزوگام های تقلبی نروید. ما در مجموعه پردیسان گستر انواع روش های پرداخت برای خرید ایزوگام ر در نظر گرفته ایم. در صورتی که قصد خرید انواع عایق بندی به قیمت مناسب دارید می توانید با مجموعه ما در تماس باشید.

ایزوگام در قم

مراحل نصب ایزوگام

همانطور که پیش از این بیان شد نصب ایزوگام یکی از مهم ترین خدماتی است که در عایق بندی باید مورد توجه قرار گیرد. در نظر داشته باشید که مراحل نصب ایزوگام باید مطابق با استانداردهای عایق بندی ساختمان شد. لذا در صورتی که از ایزوگام با کیفیت استفاده کنید اما خدمات نصب ایزوگام به خوبی انجام نشود ممکن است خسارت جبران نشدنی را سبب شود. در مجموع مراحل نصب ایزوگام به شرح زیر است:

– تمیزکاری و درزگیری: ابتدا باید سطح را تمیزکاری و درزگیری کنید به گونه ای که هیچ گونه ترک در سطحی که قرار است ایزوگام انجام شود وجود نداشته باشد و عاری از گرد و غبار باشد.

– شیب بندی : در این زمان باید شیب بندی انجام شود تا آب در یک جا جمع نشود.

– ایزوگام کاری: در این زمان می بایست رول ایزوگام را باز کرد و لایه ها را بر روی هم گذاشت و سپس با استفاده از شعله ایزوگام کاری انجام داد. در نظر داشته باشید که برای بهتر چسبیدن سطح به ایزوگام از محلول هایی استفاده می کنند که بهتر است با پیشنهاد ایزوگام کار آن را انتخاب کنید.

ترمیم ایزوگام در قم

نکته قابل توجه اینکه ایزوگام به اندازه یک ساختمان عمر نمی کند. لذا پس از گذشت مدت زمان اندکی نیاز به ترمیم و بازسازی دارد.به منظور ترمیم ایزوگام در قم شما می توانید با تکنسین تماس بگیرید که آیا امکان ترمیم و لکه گیری ایزوگام وجود دارد یا خیر؟ یا به طور کلی ترمیم ایزوگام به صرفه است یا خیر؟

در نظر داشته باشید گاهی تعویض ایزوگام به صرفه تر از لکه گیری آن است. به خصوص زمانی که تمام سطح ایزوگام دچار آسیب شده باشد.

دستمزد نصب ایزوگام در قم

دستمزد نصب ایزوگم در قم توسط اتحادیه انجام می شود. توجه داشته باشید دستمزد ایزوگام کاری در قم در مناطق مختلف متفاوت است و تحت تاثیر هزینه های اجاره و تجهیزات و هزینه های انرژی می باشد.

نمایندگی فروش ایزوگام در قم

شما می توانید برای خرید عمده ایزوگام در قم با مجموعه ما در تماس باشید. ما نمایندگی فروش ایزوگام در قم می باشیم و بهترین متریال را آماده و برای شما ارسال می کنیم. توجه داشته باشید که ایزوگام را حتما از نمایندگی معتبر خریداری کنید و به نکات زیر در خرید آن توجه کنید:

1- پلمپ ایزوگام باز نشده باشد

2- ایزوگام بوی نامطبوعی ندهد.

3-  به دست نچسبد.

4- لایه ایزوگام فاصله نداشته باشد.

5- استانداردهای ایزوگام بر روی لفاف آن به درستی درج شده باشد.

6- ایزوگام مناسب آب و هوایی که قصد نصب دارید باشد.

 

جمع بندی

در این مقاله به  بررسی ایزوگام کاری و خدمات ایزوگام در قم پرداخته شد. در صورتی که قصد خرید ایزوگام در قم را دارید با شماره هایی که در قسمت تماس با ما در این سایت اشاره شده است با مجموعه ما در تماس باشید.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع