شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

قیمت آسفالت کاری در سال 1402

قیمت آسفالت کاری در سال ۱۴۰2 با مولفه های خاصی سنجیده می شود ؛ چون که امروزه آسفالت کاری جاده ، معابر ، کوچه ، پیاده رو ، محوطه ، پارکینگ ، نوار حفاری و مکان‌ های بسیار دیگر یک امر عادی و معقولانه به حساب می‌ آید . قیر پاشی هر واحد سطح به طور صد در صد می‌ تواند بر روی قیمت آسفالت تاثیر گذار باشد .

عملیات آسفالت کاری یک کار ساده ای نمی باشد و در این راستا ، اگر شما از خدمات یک مجموعه مطمئن استفاده نفرمایید ، در طی مدت زمان طولانی با هزینه های جانبی بسیار بالایی جهت تعمیر آسفالت رو به رو خواهید شد . خدمات آسفالت کاری را با قیمت مناسب از شرکت پردیسان گستر بخواهید . این شرکت با سابقه ی درخشانی که دارد ، عملیات آسفالتکاری در ۱۴۰2 با قیمتی مناسب برای شما مشتریان عزیز انجام می دهد .

آسفالت کاری در تهران

هزینه آسفالت در تهران 1402

اولین نکته در رابطه با هزینه آسفالت در ۱۴۰2 باید توجه کنید، مواردی همچون لکه‌ گیری نصب و فرایند ترمیم آسفالت است. شما باید ابتدا مشخص کنید که آسفالت خیابان و کوچه محل سکونت شما چه مشکلی دارد و سپس اقدام به خرید کنید. در صورتی که لکه گیری نیاز باشد مطمئنا هزینه شما بسیار پایین می آید اما برای انتخاب بهتر متراژ آسفالت حتما می بایست با مشاوران شرکت در تماس باشید تا فرآیند لکه گیری به خوبی انجام شود.

مورد دوم که می‌تواند در هزینه آسفالت کاری در تهران ۱۴۰2 تاثیر زیادی داشته باشد فرایند نصب آسفالت از ابتدا و صفر می باشد. برای این منظور خدمات زیادی برای هزینه نصب و آسفالت مد نظر قرار می گیرد. به عنوان مثال: کندن و مسطح کردن سطوح شیب دار و برداشتن موانع جهت آسفالت کاری و… که این فرآیندها می‌تواند در هزینه آسفالت در تهران ۱۴۰2 تاثیرگذار باشد به همین منظور می بایست از افرادی با تجربه در زمینه نسبت به آسفالت استفاده کنید.

ترمیم آسفالت نیز از دیگر مواردی است که می‌تواند در هزینه آسفالت کاری تاثیرگذار باشد، این موارد را می توانید با شرکت پردیسان گستر که یکی از معتبرترین شرکتهای ارائه آسفالت و ایزوگام در تهران می باشد و در میان بگذارید. توجه داشته باشید که قبل از اعلام قیمت شرکت آسفالت کاری می بایست متراژ مورد نظر خودتان را اعلام کنید تا پس از اعلان متراژ، قیمت آسفالت ارائه شود.

قیمت هر تن آسفالت در فروردین 1402

دوستانی که در منطقه ولنجک تهران سکونت دارند و میخواهند محل سکونت خود را آسفالت کنند می توانند با تماس با مشاوران ما قیمت هر تن آسفالت در فروردین ۱۴۰2 مطلع شود و منطقه خود را آسفالت کنند. مطمئناً هزینه آسفالت از طریق نمایندگی‌های که واسطه ها را از بین بردند و از کارخانه تحویل گرفته و به مشتری تحویل می‌دهند کمتر از شرکتهای با واسطه است.

به همین خاطر در صورتی که می خواهید آسفالت منطقه خود را ترمیم یا لکه گیری کنید یا از ابتدا منطقه خود را آسفالت کنید، بهترین پیشنهاد این است که از شرکت های که واسطه ها را از بین بردند خرید کنید.

قیمت اسفالتکاری

قیمت انواع برندهای آسفالت

آسفالت توپکا یا 019
قیمت(تومان)
ضخامت 3cm
تماس بگیرید
ضخامت 5cmتماس بگیرید
ضخامت 7cmتماس بگیرید
آسفالت توپکا یا 012
قیمت(تومان)
ضخامت 3cm
تماس بگیرید
ضخامت 5cmتماس بگیرید
ضخامت 7cmتماس بگیرید
آسفالت بیندر یا 025
قیمت(تومان)
ضخامت 3cm
تماس بگیرید
ضخامت 5cmتماس بگیرید
ضخامت 7cmتماس بگیرید

محاسبه ی قیمت انواع آسفالت

برخی از برندهای آسفالت می‌تواند نسبت به بقیه برندها کاربرد و عمر بیشتری داشته باشد و البته قیمت آنها نیز می تواند متفاوت باشد. در ادامه مقاله به برخی از برندهای معتبر اشاره می کنیم.

 

آسفالت بیندر

این نوع خود که برای زیرسازی کاربرد زیادی دارد از رنگ های شکسته تشکیل شده است که این سنگ ها دارای ابعاد بزرگ هستند. کاربرد اصلی این نوع آسفالت این است که جلوی جابجایی و حرکت سطح جاده را بگیرد و مشکلات رفت و آمد وسایل نقلیه را کم کند.

فرایند تولید این نوع آسفالت بدین صورت میباشد که سنگ‌های حدود 2.5 میلیمتری مورد استفاده قرار می‌گیرند و قیر کمتری در این نوع آسفالت مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به مقاومت بالای  آسفالت بیندر و البته قیمت کمی که دارد در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

لوکسیم هم که درباره آسفالت بیندر باید متذکر شوم این است که این نوع سال به دلیل داشتن سنگ های نسبتاً درشت در خیابان ها مورد استفاده قرار نمی گیرد و در مناطق خاصی از خیابان ها مورد استفاده است. پس زمان نصب آسفالت حتماً به این نکته توجه کنید تا دچار هزینه‌های اضافه و خسارت نشوید. برای این منظور کمک گرفتن از شرکت پردیسان گستر بهترین گزینه است و مشاوران ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

برخی دیگر از آسفالت ها که در مناطق مختلف تهران می‌توان از آنها استفاده کرد عبارتند از:

  • آسفالت توپکا 019
  • آسفالت توپکا 012
  • آسفالت پشت بامی

قیمت آسفالت سرد

 آسفالت ها به انواع گوناگونی تقسیم می شوند که آسفالت سرد یکی از انواع آسفالت می باشد  که در دمای بالا ساخته می شود از ویژگی های اصلی آسفالت سرد این است که می توان آن را انبار کرد و این امکان نیز وجود دارد. در مسافت های طولانی نیز آن ها را جا به جا کرد. از آسفالت سرد بیشتر برای مکانی هایی استفاده می شود که در ان ها این امکان که مواد را با یکدیگر ترکیب کنند وجود ندارد و این از اصلی ترین ویژگی های مثبت آسفالت سرد می باشد.

هم چنین از آسفالت های سرد برای درز گرفتن و گرفتن لکه ها در مسیر ها و سطوح ها استفاده می شود. این سطوح یک بار آسفالت شده اند. اما مجدد به مشکل برخورد کرده اند استفاده می شود. از ویژگی های مثبتی که آسفالت سرد دارد این است که حرارت زیاد برای به اجراء در آوردن آن ها نیازی نیست. به همین علت به این آسفالت ها دوستداران محیط زیست گفته می شود. این نوع آسفالت برای محیط زیست بسیار با ارزش می باشد. برای اطلاع از قیمت آسفالت سرد می توانید به شرکت های آسفالت کاری یا نمایندگی های کربوطه تماس گرفته و اطلاع دقیق کسب کنید.

هزینه آسفالت تنی

 آسفالت های تنی در دسته آسفالت هایی هستند که در ساخت آن ها از قیر کمی استفاده می شود و به عنوان پوشش مصالح کاربرد دارد و مخلوط این آسفالت به گونه طراحی می شود که فضای خالی داشته باشد. در آسفالت های تنی فضاهای خال زیاد وجود دارد  از آسفالت های بتنی معمولا برای آسفالت کردن جاده ها استفاده می شود.

چون از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر است. برای شرکت های عمرانی که پروژه جاده سازی دارند بسیار مقرون به صرفه تر است. اگر می خواهید از قیمت آسفالت تنی اطلاع دقیقی داشته باشید بهتر است با شرکت هایی که با نمایندگی ها و تولید کنندگان این نوع از آسفالت قرار داد دارند تماس بگیرید. اطلاعات را به طور دقیق به شما در مورد این آسفالت و قیمت آن بدهند.

قیمت آسفالتکاری پشت بام

 از روش های متداولی که برای  عایق کردن ساختمان ها در برابر رطوبت و سرما استفاده می شود  و می تواند جایگزین ایزوگام شود آسفالت پشت بام می باشد.

همانطور که در متن بالا به این موضوع اشاره کردیم از آسفالت در مکان ها گوناگون و با کاربرد های مختلفی استفاده می شود. یکی از زمینه هایی که در آن آسفالت کاری تقاضای بالای دارد آسفالت کردن پشت بام ها می باشد. اینکه آسفالت کردن  پشت بام شما چه مقدار هزینه برای شما خواهد داشت بستگی به مکان مورد نظر شما دارد. البته متراژ آن بازی آسفالت دارد و اینکه برای پشت بام شما از چه نوع کیفیت آسفالتی استفاده کنند.

قیمت آسفالت جاده

جاده ها از معابری خیلی مهم در کشور ها هستند و داشتن یک اسفالت با کیفیت از ویژگی های یک جاده خوب می باشد. آسفالت صاف و یکدست بدون هیچ گونه ترک و چاله ای از مهم ترین ویژگی های یک آسفالت خوب برای جاده می باشد که از نظر رانندگانی که در جاده ها رانندگی میکنند بسیار مهم می باشد.

در جاده ها باید از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد و تحمل وزن بالایی داشته باشد چون هم تردد در جاده ها بسیار بالا می باشد و هم ماشین های سنگینی که در جاده ها رفت و آمد میکنند بسیار زیاد می باشد به همین دلیل یک آسفالت خوب جاده هم باید بسیار مقاوم باشد همه تحمل وزن بالا را داشته باشد و به سادگی دچار خرابی و شکستگی های عمیق نشود.

برای انجام این پروژه در جاده ها در دسته پروژه های عمرانی  بزرگ قرار دارد و در زیر نظر شهرداری های مرتبط انجام می شود. قیمت آسفالت جاده ها را می توان از سایت های شرکت های ساخت و ساز و راهسازی جاده ها به طور دقیق به دست آورد چون آسفالت جاده ها به طور کامل در زیر نظر سازمان های راه و شهرسازی می باشد و شرکت های بزرگ عمرانی مسئولیت آن را به عهده می گیرند.

دستمزد آسفالت کاری کوچه

 کوچه ها از معابر بسیار مهم در هر شهری هستند که از معابر اصلی مردم محسوب می شود. حق هر شهروندی این است که کوچه ای که در آن زندگی می کند از آسفالت خوبی برخوردار باشد. آسفالت که فرسوده شده و کیفیت خود را از دست داده است مشکلات زیادی را برای اهالی یک محله و کوچه به وجود میاورد.

چاله هایی که به مرور زمان بر آسفالت کوچه ها ایجاد شده است و با کوچکترین  بارش برف و باران تبدیل می شود به چاله های آب که باعث دردسر های زیادی در فصل زمستان که فصل بارندگی است می شود. به همین آسفالت کردن کوچه ها در دسته پروژه های عمرانی و زیبا سازی شهر  قرار دارد که بسیار مهم نیز می باشد و شهرداری مناطق و شهرداری شهرهای کوچک مسئولیت آسفالت کردن کوچه ها را بر عهده دارند. قیمت آسفاری کوچه متغیر می باشد و بستگی به کیفیت موادی که برای آسفالت کاری مورد استفاده قرار می گیرد و هم چنین متراز کوچه مورد نظر بستگی دارد.

در بالا نیز به این مطلب اشاره کردیم که هرچه متراز بالا و نیروی کار بیشتر باشد هزینه و قیمت ها نیز بالاتر میرود به همین دلیل نمی توان برای آسفالت کاری کوچه یک قیمت مشخص تعیین کرد بلکه باید ابتدا کوچه مورد نظر مورد بررسی قرار بگیرد و هموار بودن یا ناهموار بودن آن و اینکه آیا به زیر سازی نیاز دارد یا نه مورد بررسی قرار بگیرد و بعد از تمامی این اقدامات قیمت آسفالت کردن یک کوچه مشخص و به سازمان های ذیربط اطلاع داده شود.

هزینه محوطه سازی  با آسفالت

 محوطه سازی یکی از کار هایی است که از سوی شهرداری برای شهر های زیادی انجام می شود مانند محوطه های مخصوص کودکان ، محوطه های بازی و این چنین محوطه ها هم چنین محوطه سازی می تواند به صورت خصوصی باشد و افرادی که زمین بزرگ با باغ هایی با وسعت بالا دارند بخواهند قسمتی از زمین یا باغ خود را محوطه سازی کنند که باز هم در این جا برای تعیین قیمت متراژ و نیروی کار و هموار بودن زمین حرف اول را در تعیین قیمت می زند. به همین دلیل برای قیمت محوطه سازی با آسفالت باید ابتدا زمین مورد نظر مورد بررسی قرار گیرد و سپس قیمت  نهایی اعلام شود.

 قیمت آسفالت کاری در کرج و تهران

اجرای صحیح آسفالت کاری از مسئله بسیار مهمی می باشد. به همین دلیل تخصص خاص خود را می طلبد. پس باید به وسیله افرادی انجام شود که در این کار مهارت کافی داشته باشند. فرایند انجام آسفالت در شهر های مختلف با یکدیگر کاملا متفاوت می باشد. قیمت آسفالت کاری در کرج با قیمت آسفالت کاری در تهران متفاوت می باشد. قیمت آسفالت کار در تهران به عوامل متعددی بستگی دارد. پس برای بررسی قیمت نهایی آن باید تمامی این عوامل را مد نظر قرار داد.

سپس قیمت را به صورت نهائی اعلام نمود. از عوامل بسیار مهم در قیمت آسفالت کاری چه در تهران چه در کرج مساحت مورد نظر برای آسفالت می باشد که بر حسب متر مربع قیمت گذاری می شود. قیمت آسفالت کاری مرغوب در نوع اجرا و تخصص فرد اجرا کننده متغیر می باشد. به همین خاطر قیمت ثابتی ندارد. بیشتر آسفالت کاری های که در مساحت گسترده در تهران انجام می شود زیر نظر شهرداری و ارگان های دولتی می باشد. به همین خاطر قیمت برای این ارگان ها متفاوت می باشد. 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *