شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام صدف بام دلیجان

همانطور که می دانید، امروزه بیشتر افراد به منظور عایق کاری سازه های ساختمانی خود به جای استفاده از روش های سنتی، اغلب خواستار بهره مندی از عایق های پیش ساخته ی ایزوگام، از جمله ایزوگام صدف بام دلیجان می باشند. ایزوگام های تولید شده در کارخانه ی ایزوگام دلیجان، به ویژه ایزوگام صدف بام به دلیل برخورداری از ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد و همچنین استفاده از مواد اولیه ی مرغوب و درجه یک، از جمله ایزوگام های محبوب و پرفروش بازار ایزوگام کشور محسوب می شوند. این محصول پرکاربرد با مناسب ترین قیمت در مجموعه ی پردیسان گستر به مشتریان عرضه می شود.

نمایندگی رسمی  عایق صدف بام دلیجان

ایزوگام صدف بام دلیجان از جمله عایق های رطوبتی معتبری است که با توجه به نیاز بازار و حجم فروش بسیار چشمگیری که نسبت به عایق های دیگر دارد.  در کارخانجات تولیدی برند دلیجان با حجم بسیار بالا تولید شده به بازار عرضه می شوند. از این رو مجموعه معتبر پردیسان گستر نیز به عنوان نمایندگی رسمی ایزوگام صدف بام دلیجان، آن را عرضه می کند. 

این نمایندگی با چندین شعبه ی فعال در سراسر تهران و کرج جهت عرضه ی این محصول کاربردی، در خدمت مشتریان عزیز می باشد. شما می توانید این عایق پر کاربرد را متناسب با سطح مورد نظر خود به صورت عمده و یا جزئی با کیفیت بسیار بالا خریداری کنید. قیمت استثنائی از این ایزوگام توسط نمایندگی پردیسان گستر ارائه می شود. با خرید تضمینی این ایزوگام از نمایندگی های پردیسان، از گارانتی  معتبر ۱۰ ساله و همچنین خدمات پس از فروش رایگان آن نیز بهره مند شوید.

مشخصات ایزوگام صدف بام  چیست

انواع ایزوگام های صدف بام دلیجان در کارخانه ی معتبر ایزوگام دلیجان از مواد اولیه ی درجه یک  ساخته می شوند. این مواد همچون:

  • پلی استر با حداقل فشردگی ۱۲۰ و الیاف تیشوی دارای درجه کیفی الف
  • قیر پالایشگاهی با درجه کیفیت ۷۰

و مطابق با استانداردهای بین المللی تولید شده و دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. این ایزوگام ها که دارای ضخامت ۳/۵ تا ۴ میلی متر هستند. این محصول به صورت رول هایی با عرض یک متر و طول ۱۰ متر با وزن ۳۷ تا ۴۲ کیلوگرم، بسته بندی می شوند. این محصول با بسته‌بندی و پلمپ مناسب همراه با نشان ملی استاندارد که بر روی بسته‌بندی حک شده است، به بازار عرضه می‌گردد. شما می‌توانید انواع ایزوگام صدف بام دلیجان را به صورت اصل و همراه با ضمانت‌نامه معتبر، با مناسب‌ترین قیمت، از نمایندگی‌های پردیسان گستر تهیه فرمایید.

نصب ایزوگام صدف بام  به صورت تضمینی

همانطور که می دانید حتی با وجود اطمینان از کیفیت ایزوگام صدف بام دلیجان، حتما باید نسبت به مرحله ی اجرای آن دقت زیادی شود. تا کیفیت نهایی عایق کاری رضایت بخش باشد. به طور کلی نصب و اجرای صحیح ایزوگام در یک ساختمان از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا در صورت عدم نصب صحیح عایق و وجود ایراد در مراحل اجرای آن، به دنبال ایجاد نشتی، قسمت های داخلی ساختمان نظیر گچ کاری، نما، رنگ، کاغذ دیواری و … نیز همگی تحت تأثیر قرار گرفته و دچار خسارت می شوند.

بر همین اساس حتی در صورت استفاده از با کیفیت ترین ایزوگام ها مانند ایزوگام صدف بام نیز، برای رسیدن به کیفیت نهایی مطلوب در عایق کاری، حتما باید  نصب آن نیز  به صورت استاندارد و تضمینی توسط نصابان متخصص شرکت پردیسان گستر انجام گیرد تا عایق مورد نظر از لحاظ ماندگاری و طول عمر مفید بازدهی مطلوب را داشته باشد.

هزینه ایزوگام‌های صدف بام  چگونه است

قیمت ایزوگام صدف بام دلیجان نیز مانند سایر ایزوگام ها، بر اساس متراژ ایزوگام مصرفی بر حسب متر مربع تعیین می گردد. شرکت معتبر پردیسان گستر به عنوان یکی از مراکز پر فروش عرضه ی انواع عایق های رطوبتی توانسته است ایزوگام دلیجان با لیست قیمت مناسب را به صورت بی واسطه و به قیمت درب کارخانه، با هزینه ی حمل در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

به این ترتیب، این امکان را برای همشهریان محترم خود فراهم آورده است تا ایزوگام صدف بام دلیجان را متناسب با بودجه خود و به صورت کاملا اقتصادی، از این مرکز تهیه نمایند. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از قیمت روز انواع ایزوگام صدف بام در تهران و کرج، با کارشناسان مجموعه ی پردیسان گستر تماس بگیرید. علاوه بر قیمت، با تماس می توانید مشاوره های لازم را نیز دریافت نمایید.

خدمات  عایق صدف بام دلیجان در تهران و کرج

با توجه به استقبال گسترده ی مردم از عایق های رطوبتی پیش ساخته به ویژه برندهای محبوب ایزوگام دلیجان، تقاضای برای خرید و نصب ایزوگام صدف بام دلیجان در تهران و کرج، نسبت به انواع دیگر ایزوگام بسیار بالاتر می باشد؛ از این رو شرکت پردیسان گستر نیز به عنوان معتبر ترین نمایندگی ایزوگام صدف بام در استان تهران و البرز، اقدام به ارائه ی انواع خدمات این ایزوگام در کلیه ی شعب خود در این استان ها نموده است.

از جمله خدمات ارزنده ی این مجموعه برای خدمات ایزوگام در تهران و کرج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  پخش گسترده ی ایزوگام صدف بام با قیمت درب کارخانه 
  • ارائه ی ضمانت نامه
  • خدمات پس از فروش رایگان 
  • نصب تخصصی
  • ترمیم تضمینی آن توسط ایزوگام کاران مجرب

 شما عزیزان نیز به راحتی می توانید با مراجعه به نزدیک ترین شعبه در محل زندگی خود، از خدمات ارزنده ی این مجموعه بهره مند شوید.

خدمات پس از فروش عایق صدف بام کدامند؟

این عایق کاربردی در نمایندگی های مختلف شرکت پردیسان گستر دارای خدمات پس از فروش ویژه ای است. این خدمات شامل بیمه نامه ی کتبی معتبر و ضمانت نامه ی چندین ساله می باشد. مصرف کنندگان محترم در صورت نیاز می توانند از خدمات پس از فروش این مرکز به صورت رایگان بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع