شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام درجه یک

انتخاب یک ایزوگام درجه یک برای پشت بام، سقف و دیوارها در عایق کاری ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به طوری که حتی شاید بتوان گفت که مهمترین بخش عایق کاری یک ساختمان، انتخاب بهترین ایزوگام می باشد. چرا که اگر بهترین نصاب هم برای نصب ایزوگام استخدام شود و او کار خود را به بهترین شکل انجام دهد، اما از ایزوگام خوب و مرغوب استفاده نشده باشد، بعد از اولین بارش باران یا برف، نتایج آن به صورت نشت رطوبت از سطح مورد نظر قابل مشاهده خواهد بود و در صورت وجود یک سوراخ یا ترک ریز در سطح ایزوگام بی کیفیت، دوباره با نفوذ آب در سقف و پشت بام خساراتی در سازه به وجود می آید و هزینه های اضافی علاوه بر هزینه اولیه عایق کاری به مشتری تحمیل خواهد شد.

همواره از سوی مشتریان خرید عایق های رطوبتی این سؤال مطرح می شود که  بهترین ایزوگام موجود در بازار کدام است؟ و یا برای هر یک از قسمت های پشت بام، دیوارها، استخر و قسمت های مختلف ساختمان از چه نوع ایزوگامی باید استفاده شود؟ ما در این مطلب سعی داریم شما عزیزان را برای پاسخگویی هر چه بهتر به سؤالات در زمینه ایزوگام درجه یک یاری کنیم.

ایزوگام درجه یک

ویژگی های ایزوگام درجه یک

ایزوگام درجه یک باید از لحاظ جنس و مشخصات، مطابق با استانداردهایی که اداره استاندارد و بازارهای جهانی تعیین کرده اند، باشد. بدین ترتیب که وزن هر رول ایزوگام باید حداقل ۴۰ کیلوگرم و ضخامت آن ۳/۵ میلی متر باشد؛ در این بین تناسب بین وزن و ضخامت ایزوگام از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

علاوه بر مشخصات ظاهری، از جمله ویژگی هایی که یک برند ایزوگام را تبدیل به بهترین ایزوگام موجود در بازار می‌کند، جنس ایزوگام و استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب و با کیفیت در تولید آن است. قیر پالایشگاهی و تیشوی مرغوب و پلی استر بسیار متراکم نقش بسیار مؤثری در تولید چنین محصولی دارند.

علاوه بر این، این نوع ایزوگام باید در مقابل سرما تا منفی ۵ درجه سانتی گراد، و در مقابل گرما و تا ۲۵۰ درجه سانتی گراد مقاوم باشد؛ و نقطه اشتعال آن ۲۵۰ درجه سانتی گراد باشد و در برابر گازها و اسیدهای شیمیایی مقاوم باشد.

نحوه تشخیص ایزوگام درجه یک

برای تشخیص ایزوگام درجه یک از طریق جنس آن، می توان گفت ایزوگامی که در هنگام خرید پس از لمس قسمت خارجی آن با دست، هیچگونه ذره سیاهی به دست نچسبد، از کیفیت خوبی برخوردار است.

برای تشخیص این نوع ایزوگام از طریق بوی آن نیز، می توان گفت که در هنگام خرید، ایزوگامی که بوی خیلی شدید و شبیه به گازوئیل دارد، از کیفیت خوبی برخوردار نیست.

تشخیص بهترین ایزوگام بر اساس قدرت کشش از طریق یک آزمایش امکان پذیر است. به این ترتیب که یک تکه کوچک از ایزوگام را داخل فریزر قرار داده و بعد از یکی دو ساعت سعی کنید که آن را خم کنید، اگر ایزوگام در هنگام خم کردن دچار شکستگی یا ترک شد، دارای کیفیت خوبی نمی باشد، زیرا که در فصل زمستان نیز در برابر سرمای شدید همین واکنش را نشان خواهد داد.

ایزوگام درجه یک برای پشت بام

طول و عرض استاندارد برای یک ایزوگام درجه یک متناسب برای عایق کاری پشت بام ۱۰ متر در ۱ متر می باشد. ضخامت استاندارد برای یک ایزوگام با کیفیت جهت استفاده برای پشت بام و سقف ۴ میلی متر است؛ اما گاهی اوقات ممکن است در شرایط خاصی نیاز به ضخامت بیشتری هم باشد ولی به هر حال توصیه می شود که از ضخامت کمتر از ۴ میلی متر استفاده نشود.

وزن یک رول ایزوگام انتخابی نیز باید بین ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم باشد و بهتر است که کمتر از این مقدار نباشد.

بهترین ایزوگام برای پشت بام ایزوگامی است که حتما دارای روکش آلومینیومی باشد تا از ساختمان در مقابل اشعه و نور آفتاب محافظت کند. باید توجه شود که در برخی از ایزوگام ها برای مقرون به صرفه تر  شدن قیمت عایق کاری، از این روکش استفاده نمی شود، اما ایزوگاو بدون فویل برای پشت بام به هیچ وجه توصیه نمی گردد.

ایزوگام درجه یک برای دیوارها

ایزوگامی که برای دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد، علاوه بر این که باید تمامی ویژگی های گفته شده برای ایزوگام درجه یک را طبق استاندارد ها دارا باشد، باید دارای روکش آلومینیومی نیز باشد.

ایزوگام فویل دار، به دلیل داشتن یک لایه فویل، با جذب نور خورشید، از تابش مستقیم آن جلوگیری خواهد کرد. در نتیجه حتی در روزهای گرم تابستان، گرمای آفتاب داخل منازل کمتر احساس می شود.

از طرف دیگر ایزوگام با روکش فویل، می تواند به عنوان عایق حرارتی نیز عمل کرده و از خروج گرمای خانه در فصول سرد سال جلوگیری نماید. ایزوگام فویل دار همچنین می‌تواند عایق رطوبت و عایق صدا نیز باشد.

علاوه بر این ایزوگام های طرح دار نیز در رنگ های متخلف مخصوص عایق کاری دیوار ها تولید می شوند که استفاده از آن ها به دیوار ها زیبایی و جلوه ی خاصی می بخشد و در هزینه ها نیز صرفه جویی می شود، زیرا که دیگر نیاز به رنگ و یا نما کاری نخواهند داشت و قیمت ایزوگام دیوار  نیز بسیار مناسب است.

ایزوگام درجه یک برای استخر

ایزوگام های مختلفی از نظر نوع و جنس  برای عایق کاری کف و دیواره های استخر وجود دارند، اما ایزوگام درجه یک برای استخر ها عبارت اند از ایزوگام های با کیفیت و طرح دار استخری که علاوه بر عایق کاری کف و دیواره های استخر، با رنگ ها و طرح های زیبا، جلوه ی زیبا و چشم نوازی نیز به استخرها می دهند و موجب چشم نوازتر شدن هر چه بیشتر این مکان های تفریحی می گردند.

از آنجایی که عایق کاری کف و دیواره های استخر نیاز به تجربه و تخصص بالایی دارد، بهتر است برای نصب ایزوگام استخر با یک تیم کارشناسی و ایزوگام کاذهای متخصص مشورت کنید. مشاوران و کارشناسان ما در شرکت پردیسان گستر آماده ارائه مشاوره و بهترین خدمات عایق کاری و نصب به شما عزیزان در تهران و کرج می باشند.

انواع خدمات ایزوگام درجه یک در تهران

شناخت ایزوگام درجه یک و ویژگی های این نوع ایزوگام ها توسط افراد با تجربه و متخصص امکان پذیر است و برای اینکه یک خریدار بتواند میزان کیفیت و ماندگاری یک ایزوگام را مشخص کند نیاز دارد که یا اطلاعاتی از نحوه تولید و نوع مواد اولیه داشته باشد و یا این که از افراد متخصص کمک بگیرد.

مشاوران و کارشناسان متخصص ما در زمینه انواع عایق های رطوبتی، به ویژه ایزوگام درجه یک و خدمات مربوط به نصب و اجرای آن در شرکت پردیسان گستر آماده ارائه کلیه خدمات عایق کاری اعم از تهیه و فروش بهترین ایزوگام با برترین برندهای موجود در بازار و نصب و اجرای آن توسط نیروی ماهر و با تجربه در سراسر تهران می باشند.

شما همشهریان عزیز در تهران می توانید با مراجعه حضوری و یا تماس با نمایندگی های مختلف این مجموعه، از برترین خدمات نصب ایزوگام در تهران و همچنین بهترین خدمات تعمیر و بهترین ایزوگام برای عایق کاری ساختمان ها و منازل خود با پایین ترین قیمت ایزوگام در تهران بهره مند گردید.

فروش ایزوگام درجه یک در کرج

خرید بهترین برندهای ایزوگام در کرج علاوه بر این که اطمینان و آرامش را برای خریدار به همراه دارد، می تواند استحکام و مقاومت هر ساختمانی را دو چندان کند و به جهت این که طول عمر بالایی نیز دارد، موجب کاهش هزینه ها هم می شود.

نمایندگی های شرکت پردیسان گستر در مناطق مختلف کرج با فروش بهترین برند های موجود در بازار ایران از جمله ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق، ایزوگام بام گستر، ایزوگام غرب گستر، ایزوگام دژکام گستر دلیجان، ایزوگام مهر گستر دلیجان، ایزوگام آذر بام تبریز، ایزوگام شرق مشهد، ایزوگام پشم شیشه ایران و سایر برندهای ایزوگام درجه یک، به قیمت درب کارخانه بیشترین میزان رضایتمندی مشتریان خود را دارند.

به این نکته بسیار مهم نیز باید توجه داشت که زمانی می توان از بهترین ایزوگام انتخاب شده، بیشترین بهره را برد، که این ایزوگام با بهترین مراحل نصب در محل مورد نظر اجرا شده باشد. شما عزیزان در کرج با مراجعه به نمایندگی های شرکت پردیسان گستر علاوه بر خرید ایزوگام درجه یک، می توانید از بهترین خدمات نصب و اجرا توسط نیروهای متخصص و با تجربه نیز بهره مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع