شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

گونی چتایی بنگلادش

چتایی، جوت یا کنف نوعی گیاه طویل، نرم و براق است که می‌ تواند با تبدیل کردن به صورت نخی مستحکم، مورد استفاده قرار گیرد.در پوست ساقه ی گیاه جوت که تا ارتفاع ۳ متر هم می تواند رشد کند، لایه ای از الیاف نرم وجود دارد که نخ چتایی از آن بدست می آید. از بخش‌ های پایینی این گیاه نیز برای تولید محصولات کنفی با کیفیت پایین‌ تر و ارزان‌ تر استفاده می‌ شود.

نخ جوت در ایران نیز در گذشته در شمال کشور (رشت) رواج داشته است که در سالهای اخیر به دلیل مقرون به صرفه نبودن متوقف شده ‌است.چتایی تجاری دارای رنگ زرد و قهوه‌ ای متمایل به خاکستری است و شفافیت ابریشم را دارد. انواع مرغوب چتایی زیر دست نرم و صاف است. سطح قاعده ی آن زیر میکروسکوپ به صورت پنج‌ ضلعی یا شش‌ ضلعی و اندازه ی آن ۶ تـا ۲۰ میکرون است. از این لیف در ساخت گونی و طناب استفاده می‌ کنند.

نمایندگی گونی کنفی در تهران

کاربرد گونی چتایی بنگال

گونی چتایی بنگلادشی پارچه ای ضخیم و درشت بافت می باشد که  از مواد صد درصد قابل باز یافت تولید شده است. گونی بنگلادشی در ساختمان سازی گزینه ای مناسب برای جلوگیری از ورود سرما و گرما می باشد، علاوه بر این جذب رطوبت در این نوع پارچه باعث افزایش کاربرد آن به عنوان یک عایق رطوبتی هم شده است.

گونی چتایی از جمله مواد اولیه ی پر مصرف در عایق کاری قیرگونی و نیز جلوگیری از نفوذ آب و ضد رطوبت نمودن سطوح زیرین قیرگونی شده، می باشد.

کشورهای زیادی در زمینه ی تولید گونی چتایی که به گونی کنفی نیز شهرت دارد، فعالیت دارند اما از بین تولید کنندگان گونی کنفی برای قیرگونی در دنیا، کشور بنگلادش به عنوان رتبه اول در بین تولید کنندگان گونی چتایی، از لحاظ کیفیت گونی چتایی و بهترین نوع گونی چتایی می باشد. به طوری که گونی چتایی بنگال پرطرفدارترین گونی چتایی و پرفروش ترین گونی بنگال در بازار کشور بوده و انتخاب اول خریداران گونی چتایی ، گونی چتایی بنگلادشی می باشد

فروش گونی کنفی در تهران

کیفیت عایق کاری قیرگونی علاوه بر نحوه ی اجرای آن، بستگی بسیار زیادی به نوع مواد اولیه ی قیر و گونی دارد شرکت پردیسان گستر در نمایندگی های خود در تهران و کرج با ارائه ی گونی چتایی کنفی درجه ی یک با قیمتی مناسب به مشتریان، همواره در صدد بالا بردن کیفیت عایق کاری قیرگونی در این مناطق بوده است.

ساکنان محترم تهران و کرج با مراجعه به شرکت پردیسان گستر و خرید گونی کنفی متری درجه ی یک با بهترین کیفیت از این شرکت، می توانند علاوه بر تهیه ی گونی بنگال به مناسب ترین قیمت، کلیه ی خدمات عایق کاری قیرگونی را هم از این شرکت با پایین ترین دستمزد و با اجرای کاملا حرفه ای دریافت نمایند

قیمت گونی چتایی در تهران

قیمت گونی چتایی متری در مراکز فروش مختلف متفاوت است. اما به طور کلی قیمت گونی متری بستگی به درجه ی کیفی آن دارد. این گونی کنفی بنگال در سه سطح کیفی به بازار ایران ارائه می شود که به طبع قیمت گونی چتایی بسته به کیفیت و میزان تراکم آن متفاوت خواهد بود. می توان گفت که انواع گونی چتایی درجه یک، درجه دو و درجه سه به ترتیب از میزان تراکم بیشتری برخوردارند. گونی چتایی درجه یک از سوراخ های ریزتری در مقایسه با نمونه های درجه دو و سه برخوردار است و به این ترتیب قیمت گونی چتایی درجه یک بالاتر از قیمت گونی چتایی درجه دو و سه می باشد.

شرکت پردیسان گستر ارائه دهنده ی برترین گونی کنفی برای سقف و یا سطوح دیگر با پایین ترین قیمت گونی کنفی برای قیرگونی می باشد.شما با مراجعه به همکاران ما میتوانید در عایق کاری قیرگونی سطوح ساختمان های خود، قیمت رول گونی کنفی را با پایین ترین قیمت گونی نخی در تهران خریداری کنید.

قیمت گونی بنگال در کرج

قیمت گونی کنفی در کرج نیز با توجه به سطح کیفیت گونی   قیرگونی   متفاوت می باشد. اما به طور کلی قیمت گونی بنگلادشی در کرج با توجه به قیمت روز گونی در تهران محاسبه می شود.

خبر خوش ما برای اهالی محترم کرج این است که شرکت پردیسان گستر توانسته است با حذف واسطه ها ، قیمت گونی چتایی امروز در کرج را برابر با قیمت گونی متری در تهران عرضه کند و حتی هزینه ی حمل برای مشتری را نیز به صورت رایگان در نظر بگیرد.

کنف در تهران

قیمت گونی چتایی هفت در چهل

گونی چتایی درجه سه یکی از پر طرفدارترین انواع گونی چتایی می باشد که به گونی هفت در چهل معروف است. این گونی بنگال درجه سه پرفروش ترین و پرمصرف ترین گونی چتایی در بازار گونی ایران است.

قیمت گونی چتایی درجه سه در مقایسه با انواع گونی های بنگلادشی درجه یک و دو پایین تر می باشد و در اصل ارزانترین نوع گونی چتایی بوده و لقب گونی چتایی ارزان را در بازارمصرف از آن خود نموده است. دلیل این مسئله نیز این است که این نوع گونی چتایی نسبت به نوع درجه یک و نوع درجه دو از تراکم کمی از لحاظ بافت گونی برخوردار می باشد و دارای سوراخ های درشت است و نیز جنس آن نسبت به نوع یک و دو از کیفیت پایین و ضخامت کمتری برخوردار است.

عرض گونی چتایی درجه سه به مقدار ۱۰۰ سانتی متر در نوع مرغوب و کمتراز یک متر درانواع متفرقه می باشد. شما اهالی محترم تهران و کرج می توانید با مقایسه ی قیمت گونی هفت در چهل، در شرکت پردیسان گستر و سایر مراکز فروش گونی بنگال، این گونی درجه سه را با پایین ترین قیمت از همکاران ما تهیه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *