شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

قیرگونی در جنوب تهران

هم اکنون همشهریان عزیز ساکن جنوب تهران و تمام مناطق زیر مجموعه آن از قبیل شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی‌ آباد، نعمت‌ آباد، یاخچی‌ آباد، امیر بهادر، آذری، جوادیه، یافت‌ آباد، منیریه، امیریه، شوش، کوی سیزده آبان، دولت‌ آباد، شهرک رسالت، یافت آباد و … می توانند برای بهره مندی از کلیه ی خدمات قیرگونی در جنوب تهران با استفاده از مجرب ترین افراد قیر کار به منظور محافظت از سطوح مختلف ساختمان های خود نظیر پشت بام منازل و سرویس های بهداشتی و دیگر سطوح و نیز ممانعت از نفوذ هر نوع نشتی به نمایندگی ما مراجعه فرمایند.

عایق قیرگونی با قابلیت محافظ کننده خود از نفوذ هر گونه رطوبت به درون سازه ها جلوگیری می کند؛ این عایق روش اجرایی خاص خود را داشته که در ادامه به چگونگی نصب آن برای شما عزیزان اشاره خواهیم کرد. در این مطلب ما قصد داریم تا شما را با نحوه نصب، مزایا، معایب، دستمزد اجرایی قیرگونی در جنوب تهران و … آشنا سازیم. اهالی محترم این منطقه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی ما تماس بگیرند.

نمایندگی قیرگونی در جنوب تهران

چنانچه شما هم از اهالی محترم جنوب تهران بوده و به دنبال یک مجموعه معتبر برای قیرگونی پشت بام منزل و یا دیگر سطوح ساختمان خود بوده ما به شما توصیه می کنیم که با مراجعه به شرکت پردیسان گستر بهترین نمایندگی قیرگونی در جنوب تهران پروژه های عایق کاری خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. این شعبه از کمپانی ما در جنوب تهران با استفاده از تجارب تیم های اجرایی قیر کار در تهران  متخصص خود به صورت شبانه روزی در اختیار شما سروران گرامی می باشد.

 همان طوری که می دانید قیرگونی یکی از جمله عایق هایی است که در صورت اجرایی درست و اصولی تا سالیان سال از نفوذ رطوبت به همه قسمت های سطوح عایق کاری ساختمان شما به خوبی محافظت می کند، بر همین اساس نمایندگی ما این اطمینان را به شما می دهد که قیرگونی را با قیمتی مقرون به صرفه و به همراه خدمات پس از فروش در موعد مقرر به شما تحویل دهد.

قیمت قیرگونی در جنوب تهران

چگونگی قیمت قیرگونی در جنوب تهران با توجه به میزان استفاده از مصالح کاربردی و نوع سطح مربوطه متفاوت می باشد، به طوری که هر چه تعداد لایه های قیرگونی بیشتر باشد، به طور حتم هزینه قیرگونی و دستمزد اجرای آن نیز بیشتر خواهد بود. از دیگر عوامل تاثیر گذار دیگری که در این راستا می توان نام برد مساحت سطح مورد نظر جهت نصب این عایق رطوبتی می باشد. (به طور مثال دستمزد پیاده سازی قیرگونی پشت بام  در مقایسه با اجرای آن در یک سرویس بهداشتی دارای قیمت بیشتری می باشد).

 البته به طور کلی قیمت قیرگونی در جنوب تهران به علت راه اندازی سخت تر و هزینه بالای تهیه ی متریال آن، بسیار بالا تر از عایق ایزوگام می باشد. کمپانی پردیسان گستر با توجه به توان کاری بسیار بالایی که در زمینه ی اجرای انواع عایق کاری مخصوصا قیرگونی دارد، آماده ی ارائه بهترین خدمات با مناسب ترین قیمت ها برای شما مشتریان عزیز می باشد.

اجرای قیرگونی در جنوب تهران

یکی از متداول ترین روش های عایق کاری کلیه سطوح ساختمان ها روش قیرگونی است. استفاده از این نوع عایق به علت در دسترس بودن مواد اولیه مرغوب و ارزان قیمت در مقایسه با دیگر عایق ها مطلوب تر می باشد. از جمله مهم ترین نکات ضروری برای اجرای قیرگونی در جنوب تهران زیرسازی بهینه سطح مورد نظر از لحاظ صاف و خشک بودن آن بوده به طوری که حتما باید این شروط را رعایت کرد.

لازم است بدانید که عایق کاری با استفاده از قیرگونی به هیچ عنوان در هوای بارانی قابل اجرا نمی‌ باشد. همچنین در زمان اجرای قیرگونی بر روی پشت بام منازل باید شیب بندی استانداری را برای هدایت جریان آب به درون ناودان ها یا آبریز ها رعایت ‌کنیم. البته توجه داشته باشید که قیرگونی انواع مختلفی از جمله موارد زیر دارد.

  • قیرگونی یک لایه: در مرحله ی نخست سطح مورد نظر را با یک لایه قیر پوشانیده تا سطح مربوطه کاملا پوشیده شود پس از اتمام این کار یک لایه گونی را بر روی قیر چسبانیده و در نهایت نیز یک لایه قیر مجددا بر روی آن می ریزیم.
  • قیرگونی دو لایه: در این عملیات اول یک لایه قیر بر روی سطح ریخته سپس یک لایه گونی بر روی آن می چسبانیم و به طور مجددیک لایه قیر و یک لایه گونی را قرار داده و در نهایت نیز یک لایه قیر جهت اتمام کار می ریزیم.
  • قیرگونی سه لایه: در این نوع قیرگونی همانند دو روش قبلی یک لایه و دو لایه قیرگونی را انجام داده تنها تفاوت آن قرارگیری یک لایه گونی و یک لایه قیر اضافه یعنی سه لایه گونی و چهار لایه قیر می باشد.

شما می توانید با اعتماد به شرکت پردیسان گستر و داشتن یک اکیپ متخصص و حرفه ای با بیش از چند دهه سابقه کاری درخشان در زمینه نصب قیرگونی همراه با ارائه بیمه نامه و ضمانت نامه کتبی کلیه پروژه های بزرگ و کوچک خود مانند شرکت های خصوصی، منازل مسکونی، ارگان های دولتی و … را با اطمینان کامل به ما بسپارید.

فروش قیرگونی در تمام مناطق جنوب تهران

شرکت پردیسان گستر به عنوان پر فروش ترین و مشتری پسند ترین مراکز فروش قیرگونی در تمام مناطق جنوب تهران به شمار می رود. همان طوری که می دانید قیر یکی از مهم‌ ترین عایق هایی است که برای ایمن سازی ساختمان‌ ها در برابر هر گونه رطوبت به کار برده می شود، مجموعه ی ما با توجه به حساسیت عایق کاری سطوح مختلف بنا ها، به منظور اجرای تمام پروژه های عایق کاری خود از قیر مرغوب و استاندارد استفاده می کند، زیرا با انجام این کار و به کارگیری متریال درجه یک در عملیات اجرایی خود سبب جلب اعتماد هر چه بیشتر مشتریان خود در این منطقه می شود.

اگر شما نیز در انتخاب نمایندگی قیرگونی در جنوب تهران دقت کافی را به خرج دهید به هیچ عنوان ساختمان تان دچار مشکلاتی همچون نم و نشتی با استفاده از مواد بی کیفیت نخواهد شد. بنابراین پیشنهاد ما به شما جهت استفاده از یک ایزولاسیون ماندگار و مقاوم مراجعه به مراکز معتبر ارائه دهنده این محصولات و خدمات می باشد. تکنسین های متخصص ما ضمن بهره مندی از آخرین دستورالعمل ها و تکنیک های روز دنیا، خدمات متنوعی را برای شما عزیزان در نظر گرفته اند. شما می توانید جهت بهره مندی از این سرویس ها در جنوب تهران با شماره های درج شده در سایت تماس برقرار نمایید.

کاربرد قیر گونی در منطقه جنوب تهران

در عصر امروزی عایق های متنوعی برای جلوگیری از نفوذ هر گونه نم و رطوبت به درون ساختمان ها وجود دارد، که بسته به ایده افراد می توان از آن ها استفاده نمود، عایق قیرگونی از جمله عایق های قدیمی و سنتی است که با توجه به کارایی های بسیاری که دارد، ما به شما توصیه می کنیم برای ایزولاسیون یا عایق کاری پشت بام ها، سرویس های بهداشتی، کف پارکینگ ها، پای ستون های فلزی، استخر، آشپزخانه، حمام، پی و فونداسیون، سقف، بدنه، زیرزمین، ترمیم و لکه گیری های کوچک و بزرگ و …  حتما از آن استفاده نمایید؛ لازم به ذکر است که بدانید علاوه بر کلیه موارد ذکر شده در بالا، به کارگیری آن در صنایع نیز جزو مهمترین کاربرد قیرگونی در منطقه جنوب تهران به شمار می رود.

البته دقت کنید که از دیگر موارد بسیار کارساز قیرگونی در جنوب تهران استفاده آن برای سرویس های بهداشتی می باشد، هر چند این عایق دارای آماده سازی اولیه سختی است ولی انواع آن مانند قیرگونی دو لایه و یا سه لایه از جمله فوق العاده ترین عایق سازی مستحکم برای سرویس های بهداشتی که یک مکان کاملا مرطوب می باشد، به شمار می روند.

با این حال باید توجه داشته باشید که یک ایمن سازی درست به گونه ای است که مواد اولیه آن از بهترین نوع متریال بوده و همچنین گونی و محل اجرای کار آن عاری از هر نوع مواد گچی و آهکی باشد، زیرا به علت آسیب پذیری که این گونی در برخورد با این مواد دارد، در مدت زمان بسیار کوتاهی دچار پوسیدگی شده و در نتیجه عمر عایق شما را به شدت کاهش خواهد داد. 

دستمزد نصب قیرگونی در جنوب تهران به چه صورتی است؟

نمایندگی مجاز ما با توجه به اوضاع اقتصادی و نوسانات موجود در بازار ایزوگام مناسب ترین دستمزد نصب این عایق ماندگار را برای مشتریان عزیز خود در نظر گرفته است.

آیا سطوح مختلف برای قیرگونی در جنوب تهران نیاز به زیرسازی دارند؟

بله. کلیه سطوح مختلف ساختمان ها به منظور انجام یک عایق کاری اصولی با استفاده از قیرگونی نیاز به یک زیر سازی مناسب دارند.

تعداد لایه های مناسب جهت قیرگونی در جنوب تهران بر چه اساسی تعیین می‌ شوند؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که تعداد لایه های مناسب برای قیرگونی با توجه به محل اجرا، نوع پوشش محیط و همچنین شرایط آب و هوایی منطقه مورد نظر تعیین می‌ شود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *