شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

خدمات ایزوگام در وردآورد

آیا در وردآورد به دنبال ایزوگام کار ماهر هستید؟ ما در این مقاله پردیسان گستر ارائه دهنده خدمات ایزوگام در وردآورد را خدمت شما معرفی می‌کنیم. همراه ما باشید.
پردیسان گستر یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ایزوگام کاری در وردآورد است که این خدمات را با بهترین کیفیت و بروزترین تجهیزات در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام می‌رساند. علاوه بر این، این شرکت خدماتی از قبیل لکه‌گیری و ترمیم ایزوگام و همچنین خدمات قیرگونی و آسفالت را ارائه می‌کند. شما می‌توانید برای تماس با ما با شماره ۰۹۳۸۸۲۷۴۲۱۳ تماس حاصل فرمایید و یا از طریق فرم سایت پیام خود را بگذارید. ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستیم.
ایزوگام در وردآورد

قیمت ایزوگام در وردآورد

ایزوگام نوعی الیاف شیشه‌ای یا پلی استری آغشته به قیر است و عموما با استفاده از گرما نصب می شود. همانطور که از تعریف ایزوگام برداشت می‌شود این محصول از مشتقات نفتی تشکیل شده است. قیمت ایزوگام در وردآورد تحت تأثیر عواملی مانند الیاف و قیر است. همچنین ایزوگام از قیمت جهانی نفت و قیر، نرخ ارز و تورم در کشور نیز پیروی می‌کند.
هر چقدر قیر به کار رفته در تولید ایزوگام خالص‌تر بوده و مواد پلیمری با کیفیت‌تر باشد در نتیجه ایزوگام دارای قیمت بیشتری است. خدمات ایزوگام در وردآورد قیمت مناسب را از ما بخواهید. ما با تیمی حرفه‌ای و تخصصی انواع خدمات ایزوگام را به قیمت مناسب به انجام می‌رسانیم.

نصب ایزوگام در ورداورد

در قوانین مرتبط به مشخصات فنی ساختمان در رابطه با اینکه چه محصولاتی از فونداسیون تا سقف باید اجرا شود آورده شده است. در این قانون صراحتاً به مشخصات فنی عمومی عایق کاری اشاره شده است. بنابراین نصب ایزوگام در وردآورد مطابق با ضوابط و مقررات فنی ساختمان باید انجام شود.
نصب ایزوگام به ظاهر شاید کار ساده‌ای باشد اما فوت و فن خاص خود را داد و اگر به درستی نصب نشود خسارات جبران ناپذیری را ایجاد می‌کند.
برای نصب ایزوگام در وردآورد ابتدا سطح را تمیز کرده و سپس از پرایمر برای چسبیدن ایزوگام به سطح استفاده می‌شود. در این زمان ارتباط بین پوشش و بستر قوی‌تر می شود.با توجه سطح و نفوذپذیری آب از یک تا چند لایه ایزوگام کاری استفاده می‌شود تا یک لایه مقاوم و ضد آب برای محافظت از سطح ایجاد شود.
ایزوگام در طول زمان به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید و نوسانات دما ممکن است تخریب شود و بعد از گذشت چند سال نیاز به تعمیر، ترمیم و لکه‌گیری دارد. ما این خدمات را با بهترین کیفیت ارائه می‌کنیم.

لکه‌گیری ایزوگام در وردآورد

لکه‌گیری ایزوگام آسیب های جدی در آن را برطرف می کند. معمولاً ساختمان‌هایی که در گذشته ایزوگام شده‌اند بعد از گذشت ۸ سال نیاز به لکه‌گیری مجدد دارند. ممکن است به دلیل نصب نامناسب ایزوگام زودتر از موعد نیاز به لکه‌گیری و ترمیم نیاز داشته باشد. بنابراین هر چند انتخاب نصاب ماهر دارای اهمیت است اما نوع ایزوگام دارای اهمیت بیشتری است. بنابراین به دلیل تفاوت قیمت ناچیز ایزوگام هیچ وقت طمع نکنید. زیراایزوگام به خاطر انبساط و انقباض دچار لکه و آسیب می‌شوند.

پس از ایجاد لکه در ایزوگام بهتر است سریعاً به ایزوگام کار مراجعه کنید. نصاب ایزوگام باید تجربه کافی و لازم در نصب ایزوگام داشته باشد. در صورتی که حتی یک درز کوچک باقی بماند آب از همان درز در ایزوگام نفوذ کرده و سبب باد کردن ایزوگام و در نتیجه خراب شدن آن می‌شود. برای انجام خدمات ایزوگام در وردآورد می‌توانید با ما تماس بگیرید.

تکنسین ایزوگام با استفاده از تیغه برش مخصوص، قسمت‌های آسیب دیده را جدا می‌کند و سپس مقداری از رول ایزوگام را به لایه قدیمی، می‌چسباند و از آسیب‌ها و خسارات نشتی جلوگیری می‌کند.

ترمیم ایزوگام در وردآورد

ترمیم ایزوگام در وردآورد زمانی انجام می‌شود که ایزوگام دچار آسیب دیدگی جدی شود. در این مواقع از چسب ایزوگام عموماً استفاده می‌کنند.در مواقعی که قسمت های زیادی از ایزوگام آسیب دیده باشد، ترمیم و لکه گیری ایزوگام بی نتیجه است.بنابراین بهتر است از نو ایزوگام نصب شود.

پردیسان گستر با سابقه درخشان انواع خدمات ایزوگام را در وردآورد با کادری مجرب در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام می‌رساند. ما علاوه بر انجام خدمات ایزوگام در وردآورد انواع خدمات آسفالت و قیرگونی و فروش ایزوگام را به انجام می‌رسانیم. برای دریافت خدمات شما می‌توانید با مجموعه ما ارتباط برقرار کنید.

فروش ایزوگام در وردآورد

مهمترین نکته‌ای که در ایزوگام کاری باید به آن توجه شود جنس ایزوگام است. در ایزوگام کاری باید از عایق مرغوب و مناسب استفاده شود. توجه به کیفیت و نوع ایزوگام دوام ایزوگام را افزایش و عمر آن را بیشتر می‌کند. ایزوگام به صورت رول‌های ده متری به فروش می‌رسد. تفاوت رول ایزوگام در وزن آن‌ها است. قیر، الیاف، پلیمر و کیفیت آن‌ها بر وزن آن‌ها تأثیرگذار است.

فروش ایزوگام با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت در پردیسان گستر انجام می‌شود و برای متراژ‌های بالا تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته می شود. علاوه بر فروش ایزوگام خدمات اجرا و نصب ایزوگام، لکه‌گیری، ترمیم و تعیمرات ایزوگام پشت بام، موتورخانه و ساختمان توسط نیرو‌های متخصص و مجرب با سابقه کار طولانی در عایق کاری انجام می‌شود.

شما می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین ایزوگام را از ما تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما ارتباط برقرار کنید.

نمایندگی ایزوگام در وردآورد

نمایندگی ایزوگام در وردآورد بهترین و با کیفیت‌ترین ایزوگام را به دست شما می‌رساند و خدمات نصب آن را انجام می‌دهد. معیار‌های انتخاب ایزوگام خوب برند، قیر، الیاف مناسب می‌باشد. در صورتی که فاصله زیادی بین الیاف ایزوگام وجود داشته باشد آن ایزوگام بسیار بی‌کیفیت و دارای عمر محدود می‌باشد. بنابراین سعی کنید که در انتخاب ایزوگام آگاهی‌های لازم را داشته باشید و از نمایندگی معتبر خرید کنید.

در این راستا نمایندگی ایزوگام در سطح استان تهران خدماتی از قبیل خدمات ایزوگام در شادآباد، خدمات ایزوگام درچیتگر ، کرج، طرشت، ولنجک و … را ارائه می دهد. انواع ایزوگام از برند‌های مختلف از قبیل دلیجان در این مجموعه نصب می‌شود. بنابراین جهت عقد قرارداد در انجام پروژه‌های کلی و جزئی با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

جمع‌بندی

برای انجام خدمات ایزوگام در وردآورد با پردیسان گستر تماس بگیرید. ما فروشنده انواع ایزوگام در ورداورد هستم و همچنین خدمات نصب ایزوگام را با بهترین قیمت و کیفیت انجام می‌دهیم. از ما خدمات باکیفیت و با ضمانت تحویل بگیرید.

اگر قصد خرید و نصب ایزوگام در طرشت را دارید با ما تماس بگیرید. مجموعه ما با تیم تخصصی در سریع‌ترین زمان با کیفیت‌ترین ایزوگام را نصب، لکه‌گیری و ترمیم می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ایزوگام با شماره ما تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع