شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

بهترین مشعل ایزوگام کاری

در این مطلب ما قصد داریم تا شما را بهترین مشعل ایزوگام کاری، ویژگی ها، انواع آن و قیمت این محصول آشنا سازیم. همانطوری که می دانید امروزه اکثریت افراد برای عایق کاری ساختمان خود از ایزوگام استفاده می کنند، از آنجایی که پیاده سازی این عایق نیاز به حرارت کافی برای نصب ایزوگام به سطح مورد نظر دارد به همین دلیل نصابان ایزوگام کار ما برای اجرای این عملیات نیازمند بهترین مشعل ایزوگام کاری می باشند.

به طور کلی مشعل یک نوع ابزار مکانیکی بوده که جهت حرارت دادن و البته مهار آتش ساخته شده است. شاید استفاده از مشعل کار آسانی باشد ولی در هنگام کار با آن باید مهارت لازم را داشته باشید چرا که شعله های آتش بهترین مشعل برای ایزوگام تا دمای بیش از ۱۴۰۰ درجه سانتی­ گراد نیز می رسند. 

شرکت ما همواره به منظور اجرای هر چه بهتر عملیات عایق کاری خود از نوین ترین ابزار آلات پیشرفته مانند بهترین نوع مشعل استفاده می کند تا بدین ترتیب بتواند پروژه های با کیفیتی را جهت کسب رضایت مشتریان خود ارائه دهد.

کارایی بهترین مشعل ایزوگام کاری

یکی از اصلی ترین و مهمترین کارایی بهترین مشعل ایزوگام کاری حرارت دادن عایق رطوبتی جهت گرم کردن و چسباندن ایزوگام به سطح مورد نظر برای جلوگیری از ورود هر گونه نم و نشتی به درون ساختمان ها می باشد.

تیم نصاب ایزوگام کار شرکت پردیسان گستر با به کارگیری بهترین مشعل برای ایزوگام کاری عایق مورد نظر را به صورت کاملا یکدست و یکپارچه حرارت داده و با استفاده از این مشعل مقاومت و استحکام ایزوگام را در برابر شرایط جوی مختلف بالا می برند.

در واقع حرارتی که توسط مشعل بر روی لایه های ایزوگام داده می شود، تنها قسمت قیر مانند عایق را ذوب کرده و بدین شکل سطح مربوطه را ضد آب می کند. در نتیجه باید بگوییم که مشعل ها یکی از کاربردی ترین وسایل مورد نیاز برای عایق کاری به شمار می روند که بدون آن نصابان ایزوگام کار قادر به انجام عملیات در دست خود نخواهند بود.

مشخصات بهترین مشعل ایزوگام کاری

اساسی ترین مشخصه بهترین مشعل ایزوگام کاری تامین حرارت و گرمای لازم برای اجرای عملیات عایق بندی می باشد. از جمله مشخصات بهترین مشعل ایزوگام کاری می توان از به هم پیوستن و کنار هم قرار دادن چند قطعه که هر کدام از آن ها کارایی مختص به خود را دارند اشاره نمود. ساختار کلیه ی قطعات این وسیله کاربردی به نحوه ی است که کارایی هر یک از آن ها بر روی راندمان کلی دستگاه تاثیر گذار خواهد بود.

 

ساختار کلی انواع مشعل به این ترتیب است که همگی دارای یک دسته و یک ورودی گاز و یک شیر تنظیم فشار گاز برای کنترل حرارت می باشند. همچنین این محصول یک دسته ی پلاستیکی به منظور نگه داشتن راحت آن و یک سری شعله پخش کن نیز برای هدایت گاز است. از دیگر ویژگی های بهترین مشعل کاربردی در شرکت ما این است که همه ی اجزا و قطعات استفاده شده در آن تماما از مرغوب ترین متریال درجه یک هستند؛ به طوری که تکنسین های ما با استفاده از آن به هیچ وجه خسته و اذیت نمی شوند. ناگفته نماند که یک مشعل خوب باید به شکلی باشد که از نظر کاری ایمن باشد.

انواع مشعل برای ایزوگام کاری

مشعل های موجود در بازار برای عایق کاری دارای انواع مختلفی بوده که هر یک در اندازه های متنوعی مانند کوتاه، بلند و متوسط در دو نوع ساده و کلاج دار هستند.

منبع تغذیه کلیه ی این مدل ها از کپسول گاز بوده و معمولا به منظور اجرای ایزوگام و قیرگونی مورد استفاده قرار می گیرند.

از جمله بهترین مشعل ایزوگام کاری که در بازار با اندازه های ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۷۰، ۸۰ و ۱۲۰سانتی برای عایق کاری وجود دارد، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مشعل ایزوگام دسته تفنگی

این مشعل از پر فروش ترین مدل ها در حوزه ی نصب ایزوگام بوده که کار با آن به علت قابلیت کنترلی که دارد، بسیار راحت می باشد. ساختار کلی مشعل ایزوگام دسته تفنگی شبیه به لوله ی تفنگ است.

مشعل ایزوگام استاد کار

مشعل ایزوگام استاد کار یکی از پرکاربردترین مشعل های ایزوگام موجود در بازار کشور به شمار می رود. چرا که این ابزار کارآمد علاوه بر ایزوگام کاری در بسیاری از صنایع دیگر نیز مورد بهره مندی قرار گرفته به طوری که از آن برای صادرات به کشورهای دیگر نیز استفاده می کنند.

مشعل ایزوگام گازوئیلی

این مشعل بر خلاف مدل های قبلی همان طوری که از نامش پیداست از سوخت گازوئیل برای کار با آن استفاده می کنند و در مقایسه با دیگر مشعل ها دارای قیمت ارزان تری نیز می باشد.

لازم به ذکر است که بدانید با توجه به اینکه بهترین مشعل ها برای ایزوگام کاری مطابق با استاندارد های روز دنیا و ایمنی بالایی ساخته می شوند ولی افراد باید در زمان استفاده از آن ها دقت زیادی داشته باشند.

قیمت بهترین مشعل برای نصب ایزوگام

از آن جایی که مشعل ها دارای انواع مختلفی با برند های گوناگون می باشند، به طور حتم هر یک از آن ها دارای قیمت های متفاوتی هستند. البته مشخصات و ویژگی های هر یک از این محصولات تاثیر بسزایی در قیمت نهایی آن ها نیز دارند. به طور مثال مدل کلاچ دار بهترین مشعل ایزوگام کاری بر کیفیت این محصول افزوده و بدین ترتیب موجب راحتی کار افراد متقاضی این ابزار می شود، به همین دلیل است که بیشتر نصابان ایزوگام کار از این نوع مشعل برای اجرای پروژه های در دست خود استفاده می کنند.

به طور کلی عوامل مختلفی در قیمت روز این نوع ابزارالات کاربردی موثر بوده که از این جمله می توان به مواردی همچون برند تولید کننده مشعل ایزوگام، اندازه و طول مشعل، کیفیت قطعات مورد استفاده در ساخت آن، مدل مشعل اینکه ساده یا کلاج دار است اشاره نمود.

مجموعه ی ما همواره در طول تمام سال های کاری خود از بهترین محصولات، مرغوب ترین مواد اولیه و با کیفیت ترین تجهیزات نوین جهت اجرای عملیات عایق کاری در سطوح گوناگون استفاده کرده است. از این رو ما به شما همشهریان محترم توصیه می کنیم که بدون هیچ تردیدی پروژه های ایزوگام کاری خود را به این نمایندگی مجاز محول فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *