شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام پشم شیشه ایران

ایزوگام پشم شیشه ایران در بازار ایزوگام کشور ما جزء محصولات با کیفیت و پر فروش به شمار می رود که از آن برای عایق کاری سطوح مختلف ساختمان، از جمله پشت بام استفاده می شود. این برند ایزوگام در سراسر کشور به عنوان یک ایزوگام شناخته شده می باشد که جزء برترین برندهای ایزوگام در کشور طبقه بندی می شود.

ایزوگام پشم شیشه ی ایران به دلیل این که از مواد اولیه ی مرغوب از جمله قیر دمیده ی درجه یک تولید شده است؛ حتی پس از گذشت مدتی از عایق کاری نیز ، همچنان انعطاف پذیری خود را حفظ می کند و به مرور بر اثر تابش نور خورشید و تأثیر باد و باران، خشک و شکننده نمی شود.

در صورتی که برخی از ایزوگام های غیر استاندارد موجود در بازار که از مواد اولیه ی نامرغوب تولید شده اند، پس از گذشت مدتی از عایق کاری، بر اثر تابش نور خورشید و تأثیر عوامل جوی، انعطاف پذیری خود را از دست می دهند و حالت خشکی پیدا می کنند که در این صورت، دیگر به عنوان عایق رطوبتی کارکرد نخواهند داشت و همین مسأله موجب می شود که عمر مفید کمتری داشته باشند و نیاز به تعمیر و حتی تعویض پیدا کنند که خود به معنای تحمیل هزینه ی اضافی به مشتری می باشد.

5/5 – (1 امتیاز)

ایزوگام پشم شیشه ایران

مشخصات ایزوگام پشم شیشه ایران

ایزوگام پشم شیشه ی ایران در کارخانه با استفاده از مواد اولیه ی مرغوب و استاندارد از جمله قیر دمیده ی درجه ی یک و همچنین الیاف استاندارد با بهترین کیفیت تولید می شود.

هر رول از ایزوگام پشم شیشه ی ایران ۱۰ متر طول دارد و یک متر عرض دارد که وزن آن در حدود ۴۰ کیلوگرم می باشد. ضخامت ورق های این برند از ایزوگام نیز در حدود ۴ میلی متر می باشد. بنابراین از نظر استاندارد ملی ایران، ایزوگام پشم شیشه ی ایران، تمامی استانداردهای مربوط به ورق انعطاف پذیر عایق رطوبتی و ورق های تقویت شده ی عایق رطوبتی سطوح را دارا می باشد.

قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران در تهران

ایزوگام پشم شیشه ی ایران در دو نوع فویل دار و بدون فویل تولید شده و به فروش می رسد که قیمت ایزوگام فویل دار این برند در حدود ۵ تا ۱۰ درصد گران تر از نوع بدون فویل آن است.

 قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران در مناطق مختلف تهران متفاوت است و با توجه به موقعیت منطقه و فاصله از کارخانه محاسبه می شود. اما مشتریان عزیز ما با تهیه ی ایزوگام پشم شیشه ی ایران از هر یک نمایندگی های شرکت پردیسان گستر در تمامی مناطق پایتخت، شانس این را دارند که ایزوگام مصرفی خود را به قیمت درب کارخانه خریداری کرده و از پرداخت هزینه ی مازاد که همان هزینه ی حمل و باربری از کارخانه تا منطقه مورد نظر می باشد، معاف شوند.

هزینه ایزوگام پشم شیشه ایران در کرج

قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران در کرج نیز علاوه بر این که به نوع ایزوگام مصرفی بستگی دارد، به نسبت فاصله از کارخانه، به دلیل وجود هزینه ی حمل، گران تر از قیمت درب کارخانه ی ایزوگام می باشد. اما به طور کلی  قیمت ایزوگام در تهران  مبنای محاسبه ی قیمت ایروگام در کرج می باشد.

اما خبر خوش ما برای همشهریان عزیز ساکن در تمامی مناطق کرج این است که آن ها نیز با تهیه ی ایزوگام پشم شیشه ی ایران از نمایندگی های شرکت پردیسان گستر در کرج، می توانند مانند همشهریان تهرانی ایزوگام مصرفی خود را به قیمت درب کارخانه خریداری کنند.

نمایندگی ایزوگام پشم شیشه ایران

شرکت پردیسان گستر به عنوان نمایندگی فعال ایزوگام پشم شیشه ی ایران در تمامی مناطق ۲۲ گانه ی تهران اعم از تجریش، قیطریه، نیاوران،  فرمانیه، زعفرانیه، ولنجک، محمودیه، دارآباد، فرشته، ظفر، گاندی، اکباتان، شهرک غرب، پونک، شهر زیبا، صادقیه، سعادت آباد، مشیریه، خراسان، شوش، شاپور، جوادیه، آب منگل، یاخچی آباد، خزانه فلاح، خانی آباد نو، یافت آباد، جی، آذری، امیر بهادر، مولوی، شهرک مسعودیه، کشتارگاه، دروازه غار، امیریه، خزانه بخارایی، اتابک، افسریه، پیروزی، نظام آباد، شمس آباد، نارمک، گرگان، منصور آباد، نیرو هوایی، تهرانپارس، کالاد، شهرک امید، حکیمیه، مجیدیه و …  آماده ی ارائه  انواع خدمات ایزوگام از جمله فروش، زیرسازی، نصب و اجرا، ترمیم و لکه گیری با بهترین کیفیت و با قیمت مناسب می باشد.

شایان ذکر است که ایزوگام پشم شیشه ایران در تمامی مناطق تهران در  نمایندگی های شرکت پردیسان گستر به قیمت یکسان و برابر با قیمت درب کارخانه به فروش می رسد.

تعمیر ایزوگام پشم شیشه ایران

از آنجایی که ایزوگام پشم شیشه ایران از مواد اولیه مرغوب و استاندارد تولید شده است، در صورتی که توسط نصاب های ماهر و متخصص ما در شرکت پردیسان گستر نصب شده باشند، عمر مفید بالایی خواهند داشت و تا مدت ها نیاز به تعمیر پیدا نخواهند کرد.

اما در هر صورت اگر ایزوگام پشم شیشه ایران به دلایل مختلف از جمله سهل انگاری در نگهداری مانند برخورد اشیاء تیز با سطح ایزوگام و یا قرار دادن اجسام سنگین بر روی آن، در قسمت هایی دچار خرابی شود، همکاران متخصص و با تجربه ی ما در زمینه ی ترمیم و لکه گیری  ایزوگام در نمایندگی های شرکت پردیسان گستر، آماده ی ارائه ی انواع خدمات تعمیر ایزوگام در تمامی مناطق تهران و کرج به صورت کاملا حرفه ای و با متد های روز دنیا می باشند.

آیا ایزوگام پشم شیشه ایران در کرج نیز نمایندگی فروش و خدمات دارد؟

شرکت پردیسان گستر به عنوان نمایندگی ایزوگام پشم شیشه ایران، در تمامی مناطق کرج نیز دارای فعالیت می باشد و تمامی خدمات عایق کاری را مطابق استاندارد های روز دنیا و با هزینه و دستمزد مناسب به مشتریان محترم ایزوگام پشم شیشه ایران در کرج ارائه می دهد.

همشهریان محترم ساکن در کرج می توانند با مراجعه به هر یک از نمایندگی های شرکت پردیسان گستر، ایزوگام مصرفی خود را به قیمت درب کارخانه تهیه کرده و علاوه بر آن از خدمات پس از فروش شرکت پردیسان گستر نیز بهره مند گردند.

در هنگام خرید ایزوگام پشم شیشه ایران، چگونه می توان از کیفیت بالا و اصل بودن آن اطمینان حاصل کرد؟

ایزوگام پشم شیشه ایران با دارا بودن نشان استاندارد ملی ایران و ضمانت ۱۰ ساله ی پس از نصب، از بهترین برند های ایزوگام موجود در بازار ایران است.

مهمترین مسائلی که در زمان خرید ایزوگام پشم شیشه ی ایران به آن باید توجه کرد عبارتند از:

چنانچه قصد خرید ایزوگام پشم شیشه ایران را دارید از نمایندگی های معتبر ایزوگام پشم شیشه ایران در شرکت پردیسان گستر اقدام به خرید کنید تا با تکیه بر سابقه ی درخشان این شرکت در زمینه انواع عایق های رطوبتی، از کیفیت بالای محصول خریداری شده اطمینان حاصل کنید.

علاوه بر آن در هنگام خرید ایزوگام پشم شیشه ی ایران حتما به نشان استاندارد ملی ایران که بر روی برچسب رول ایزوگام حک شده است، توجه کنید تا از اصل بودن ایزوگام خریداری شده مطمئن شوید.

مراحل خرید ایزوگام پشم شیشه ایران و ثبت سفارش و صدور پیش فاکتور به چه صورت است؟

برای خرید ایزوگام پشم شیشه ایران شما می توانید از طریق تماس با همکاران و مشاوران ما در شرکت پردیسان گستر و یا مراجعه ی حضوری به نمایندگی های این شرکت، اقدام به خرید و ثبت سفارش کنید تا در اسرع وقت پیش فاکتور آن برای شما صادر گردد.

علت پایین تر بودن قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران در نمایندگی های شرکت پردیسان گستر چیست؟

شرکت پردیسان گستر با حذف واسطه ها و فروش ایزوگام پشم شیشه ایران به قیمت درب کارخانه، موفق به ارائه ی این برند ایزوگام با قیمتی پایین تر از قیمت بازار به مشتریان خود شده است.

آیا امکان خرید اینترنتی ایزوگام پشم شیشه ایران وجود دارد؟

برای خرید اینترنتی ایزوگام پشم شیشه ی ایران، شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت پردیسان گستر اقدام به ثبت سفارش کنید تا محصول مورد نظر شما در کوتاه ترین زمان به آدرس شما در هریک از مناطق تهران یا کرج ارسال گردد.

توجه داشته باشید که در مورد خرید های اینترنتی، هزینه ی ارسال رایگان می باشد

5/5 - (1 امتیاز)

یک پاسخ

  1. سلام خسته نباشیدبهتراست برا شناخت کامل توسط مشتری لطف کنید شماره ثبت عایق رو اعلام کنید در حال حاضر ۹۰درصد عایق های داخل بازار نشان استاندارد تشویقی یا جسارتا پولی دریافت کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *