شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام متین دلیجان

ما در این مطلب به معرفی ایزوگام متین دلیجان می پردازیم تا افرادی که در جست و جوی یک عایق درجه هستند و قصد استفاده از محصولات بی نظیر برند دلیجان را دارند، به طور کامل با ویژگی های این محصول فوق العاده آشنا شوند. در ابتدا به اطلاع شما عزیزان می رسانیم که امروزه بیشتر افراد جهت عایق کاری سطوح مختلف در ساختمان خود، از عایق ها و روش های سنتی استفاده نمی کنند و عمدتا در صدد استفاده از بهترین نوع ایزوگام یعنی ایزوگام متین هستند.

کارخانه ی تولید کنندهدی این نوع عایق پیش ساخته، در طول مدت تولید خود، با رعایت کلیه ی استاندارد ها و پروتکل های مورد نیاز جهت با کیفیت تر شدن هر چه بیشتر محصولات تولیدی، راندمان کاری بسیار بالایی از خود نشان داده است و همواره جزء برترین تولید کنندگان عایق های رطوبتی در کشور بوده است و عایق های تولیدی این شرکت با توجه به ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی که دارند، همواره از جمله پرطرفدارترین ایزوگام های برند دلیجان موجود در بازار ایزوگام کشور بوده است.

این واحد تولیدی عظیم، در ساخت این عایق ها از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه و از پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات استفاده می کنند و بر همین اساس، در حال حاضر انواع ایزوگام متین دلیجان در تمام شعب شرکت پردیسان گستر، بیشترین آمار فروش را به خود اختصاص داده اند. جهت آشنایی بیشتر با این عایق فوق العاده، در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

نمایندگی رسمی ایزوگام متین دلیجان

ایزوگام متین از جمله عایق های بی نظیر تولید شده در کارخانه ی دلیجان است که به دلیل تقاضای چشمگیر و حجم فروش بالا، همواره میزان تولید بسیار بالایی داشته و با توجه به نیاز بازار با حجم انبوه وارد بازار ایزوگام کشور می شود. شرکت معتبر پردیسان گستر نیز با توجه به تقاضای بالای مشتریان، این ایزوگام پر کاربرد را در تمام شعب خود در تهران و کرج، با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می کند.

به اطلاع می رسانیم که با توجه به نظرسنجی های انجام شده، ایزوگام متین دلیجان از  جمله برترین محصولات تولیدی در بازار های منتخب داخلی است که جهت ایزولاسیون سازه های ساختمانی همشهریان و مصرف کنندگان عزیز مورد استفاده قرار می گیرد و حتی به دلیل مطابقت با استانداردهای بین المللی و کیفیت فوق العاده ای که دارد، جزء معدود برندهای صادراتی نیز محسوب می شود. شرکت محبوب پردیسان نیز به عنوان نمایندگی رسمی ایزوگام متین دلیجان، این ایزوگام را در سراسر کشور به صورت جزئی و کلی در اختیار مشتریان محترم خود قرار می دهد.

البته توجه داشته باشید که کلیه ی عایق های عرضه شده در این مرکز، از جمله ایزوگام متین، پس از انجام بررسی های مورد نیاز در آزمایشگاه های مجهز و با بالاترین کارایی در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می گیرند. شما همشهری عزیز نیز می توانید به منظور تهیه ی راحت تر این محصول فوق العاده، به این نمایندگی مراجعه نمایید و این برند از ایزوگام دلیجان را به صورت کاملا تضمینی و با هزینه ی حمل رایگان و خدمات پس از فروش بی نظیری همچون ضمانت نامه ی چندین ساله در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

مشخصات ایزوگام متین دلیجان

کاربرانی که قصد استفاده از ایزوگام متین دلیجان را دارند، به مطالب ارائه شده در این قسمت توجه داشته باشند. ما در این بخش قصد داریم تا ویژگی ها و مشخصات کاربردی ایزوگام متین را که از جمله محصولات منحصر به فرد برند دلیجان است، توضیح دهیم. ایزوگام های متین دلیجان در دولایه و از مدل های پلیمری پلاستیکی هستند که انواع مختلف آن برای مناطق سردسیر و مناطق گرمسیر قابل استفاده هستند. این نوع ایزوگلم دارای ضخامت ۴ میلی متر بوده و رول های آن با عرض ۱۰ متر و وزن ۴۱ کیلوگرم به بازار عرضه می شوند.

یکی از جمله مشخصات برجسته ی ایزوگام متین دلیجان، کیفیت منحصر به فرد آن، به دلیل استفاده از متریال و مواد اولیه ی درجه یک در تولید آن می باشد‌. از مزایای دیگر این محصول می توان به ضخامت استاندارد، وزن مناسب ایزوگام و همچنین در دسترس بودن آن برای تمامی مقاضیان با قیمت اقتصادی و مقرون صرفه و نصب راحت آن و … اشاره کرد. بنابراین شما عزیزان نیز با تهیه ی این نوع ایزوگام دلیجان به عنوان ایزوگام مصرفی در سطوح گوناگون، می توانید بهترین کیفیت عایق کاری را در ساختمان خود تجربه نمایید.

فروش ایزوگام متین دلیجان

نمایندگی های شرکت پردیسان گستر در تمامی مناطق تهران و کرج به عنوان یکی از برترین مجریان ارائه دهنده ی انواع برندهای معتبر ایزوگام، این امکان را برای مشتریان محترم خود فراهم نموده اند که آن ها بتوانند عایق مورد نظر خود از جمله ایزوگام متین دلیجان را با شرایط فروش ویژه، با تخفیفات استثنائی، همراه با خدمات پس از فروش فوق العاده تهیه نمایند.

 با توجه به این شرایط فروش بی نظیر در این مرکز، شما همشهریان عزیز می توانید بهترین نوع ایزوگام‌ دلیجان را به صورت اصل و دارای نشان ملی استاندارد که بر روی تمامی رول های ایزوگام حک شده است، به قیمت درب کارخانه خریداری نمایید. از این رو مسئله ای که در اینجا حتما باید به آن توجه داشته باشید، این است که یکی از نکات طلایی در زمان خرید یک عایق، توجه به علامت استاندارد حک شده بر روی محصول می باشد، زیرا در صورت عدم وجود این علامت، علاوه بر اصل نبودن کالا، ممکن است عایق مورد نظر کیفیت لازم را نیز نداشته باشد و به عبارت دیگر به نوعی می توان این علامت را تضمین کننده ی کیفیت و مرغوبیت کالا دانست.

بنابراین با توجه به مهات اندک اغلب متقاضیان در زمینه ی شناخت یک ایزوگام اصل از مدل های تقلبی آن و همچنین با وجود مراکز فروش منفعت طلبی که تنها به فکر کسب سود بیشتر هستند، تنها روش کسب اطمینان از اصل بودن ایزوگام متین دلیجان، تهیه ی آن از یک نمایندگی معتبر مانند مجموعه ی پردیسان گستر و مشاهده ی نشان ملی استاندارد بر روی محصول می باشد.

نصب ایزوگام متین دلیجان

پس از انتخاب ایزوگام متین دلیجان به عنوان عایق مصرفی جهت ایزولاسیون سطوح مختلف، نوبت به نصب و راه اندازی اصولی آن می رسد. توجه داشته باشید که حتی با وجود اطمینان از کیفیت ایزوگام مصرفی، باز هم باید در مرحله ی اجرای تخصصی آن، دقت و وسواس زیادی به خرج داده شود تا کیفیت نهایی عایق کاری در حد مطلوب و مورد انتظار باشد. از آن جایی که مرحله ی اجرای صحیح ایزوگام، در ساخت و ساز ساختمان ها، یکی از حساس ترین مراحل عایق کاری سازه های ساختمانی محسوب می شود؛

از این رو حتی اگر از با کیفیت ترین ایزوگام ها نیز استفاده شده باشد، در صورت اجرای غیر حرفه ای و استاندارد ایزوگام، عایق کاری مورد نظر ماندگاری بالایی نداشته و در آینده ای نزدیک، موجب ایجاد آسیب و هزینه های اضافی در ساختان خواهد شد. بر همین اساس به شما توصیه می کنیم که به منظور جلوگیری از ایگاد این مشکلات و همچنین جهت برخورداری از بهترین خدمات نصب اصولی ایزوگام متین دلیجان در تهران و کرج به نمایندگی مجموعه ی پردیسان گستر در این شهرها مراجعه کرده و یا به سایت این شرکت مراجعه نمایید تا با ثبت سفارش، بتوانید از خدمات ارزنده ی این مرکز بهره مند شوید.

تعمیر تضمینی ایزوگام متین دلیجان

به طور قطع در صورت وجود کوچک ترین مشکل در عایق کاری ساختمان شما، شما نیز همچون افراد دیگر نگران وجود نشتی و نفوذ رطوبت از عایق خود در فصول سرد سال و به ویژه در زمان بارندگی خواهید بود. البته باید توجه داشته باشید که این مشکل غالبا در عایق هایی به وجود می آید که به دلیل عواملی مانند شرایط نگهداری نامناسب، فرسودگی در اثر استفاده ی طولانی مدت و تابش مستقیم نور خورشید، طبله شدن و یا معایب نصب و غیره دچار آسیب می شوند.

 البته در صورتی که شما خدمات نصب ایزوگام متین را نمایندگی رسمی پردیسان گستر در محل زندگی خود دریافت کرده باشید، می توانید اطمینان داشته باشید که ایرادی در نصب آن وجود نداشته و هیچ گاه به دلیل معایب ناشی از نصب نادرست، نیاز به تعمیر پیدا نخواهد کرد. اما به طور کلی شما می توانید به منظور تعمیر ایزوگام متین دلیجان در سراسر تهران و کرج به آدرس نمایندگی های این شرکت معتبر مراجعه کرده و از خدمات بسیار کاربردی آن ها بهره مند شوید. ایزوگام کاران حرفه ای این مجموعه، جهت ارائه ی خدمات ترمیم و لکه گیری ایزوگام متین دلیجان به صورت تضمینی و در کوتاه ترین زمان، در خدمت شما همشهریان عزیز می باشند.

قیمت ایزوگام متین دلیجان در تهران

متقاضیان محترم ایزوگام متین دلیجان در تهران، این امکان برای شما فراهم شده است تا جهت دسترسی آسان به این ایزوگام با کیفیت برند دلیجان، به نمایندگی رسمی آن در سراسر تهران مراجعه فرمایید و با خاطری آسوده، نوع ایزوگام متناسب با سطح مورد نظر خود را تهیه نمایید. این مجموعه ی محبوب به عنوان یکی از مراکز پر فروش و موفقد ر زمینه ی فروش و پخش انواع عایق های رطوبتی، از جمله ایزوگام متین دلیجان با مناسب ترین قیمت در خدمت همشهریان عزیز می باشد و مشتریان محترم می توانند مرغوب ترین نوع ایزوگام را از شعب مختلف این شرکت در تهران و کرج به صورت مستقیم و به قیمت درب کارخانه و با هزینه ی ایاب و ذهاب رایگان دریافت نمایند.

 با وجود تمامی این امتیازات، شما به راحتی می توانید با هر میزان بودجه ای که در اختیار دارید، یک ایزوگام درجه یک متناسب با سطح مربوطه تهیه کنید. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع و استعلام قیمت روز ایزوگام متین در تهران، با کارشناسان بخش فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید و پاسخ تمامی سؤالات خود را در این زمینه، از کارشناسان این مجموعه دریافت نمایید.

3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *