شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام طرح دار

ایزوگام طرح دار یکی از انواع ایزوگام‌ های روکش‌ دار و مرغوب در کشور می باشد که با توجه به کیفیت و کارایی ویژه ای که دارد، توانسته در بازار توجه خریداران زیادی را به خود جلب نماید. این نوع عایق در طرح های متنوعی موجود می باشد که شرکت های تولیدی در ساخت آن از فویل با کیفیت بالا و همچنین قیر خالص پلیمری استفاده می کنند و در نهایت نیز با نام ایزوگام طرح دار پلیمری شناخته شده است.

شرکت پردیسان گستر یکی از جمله نمایندگی هایی است که ارائه دهنده ی تمام خدمات مربوط به این نوع عایق یعنی ایزوگام طرح دار می باشد. شما مشتریان گرامی می توانید محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از این نمایندگی تهیه نمایید.

ایزوگام طرح دار

خصوصیات بی نظیر ایزوگام طرح دار

همان طوری که از نام ایزوگام طرح دار نیز مشخص است این عایق علاوه بر زیبایی ظاهری خاص خود که منجر به تشکیل نمای خاصی برای سطوح مختلف می شود، دارای خصوصیات و ویژگی های کارآمدتر دیگری نیز می باشد. که از جمله این خصوصیات بی نظیر ایزوگام طرح دار می توان به مواردی مانند زیر اشاره کرد:

  • ایزوگام طرح دار اصل دارای ضریب مقاومت بسیار بالایی در دما های پایین، بالا بوده و به طور کلی از تغییرات دمایی زیادی برخوردار می باشد.
  • قابلیت کشش و انعطاف‌ پذیری بسیار بالایی دارد.
  • میزان وزن هر رول ایزوگام طرح دار چیزی حدود ۴۰ کیلوگرم بوده، که یک وزن استاندارد می باشد.
  • یک ایزوگام طرح دار اصل و استاندارد دارای ضخامتی برابر با ۳/۵ الی ۴ میلی‌ متر می باشد.
  • این نوع ایزوگام ها با کیفیتی برابر با ۳۰ الی ۳۵ میکرون طراحی و تولید می شوند.
  • این نوع عایق های رطوبتی درز بندی یکدست و یکنواختی و همچنین پیوند پذیری بسیار مناسبی را بر روی تمام سطوح مختلف ایجاد می نمایند.
  • این نوع عایق ها نسبت به نمونه های دیگر بوی بدی نداشته و در حین اجرا و راه اندازی نیز هرگز باعث انتشار دود نمی شوند.
  • ایزوگام های طرح دار در مقابل پارگی و همچنین فشار هیدرواستاتیکی نیز از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشند.
  • کارایی و کارکرد این نمونه از ایزوگام ها در مدت زمان طولانی به طور ثابت باقی می ماند.
  • این مدل ایزوگام ها در برابر پانچ استاتیکی و ضربات، دارای استقامت بسیار بالایی هستند.

ایزوگام طرحدار در مدل های متنوع

نمای پشت بام و یا حتی دیوار ساختمان ها برای بعضی از افراد از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد، از این رو یکی از جمله دلایلی که ما به شما ایزوگام طرح دار را توصیه می کنیم، تنوع رنگ و طرح ایزوگام طرحدار در مدل های متنوع موجود در بازار می باشد؛ که باعث شده تا این نوع از عایق‌ ها در مقایسه با انواع مختلف دیگر پرطرفدار تر و مشتری پسند تر باشند.

امروزه با توجه به پیشرفت علم و فناوری تنوع ایزوگام طرح دار نیز بسیار زیاد شده به طوری که هر یک از آن ها را می‌ توان برای مکان مشخصی در نظر گرفته و به کار برد. این طرح های مختلف همان طوری که گفته شد در پی تکنولوژی و خلاقیت در مورد پوشش لایه خارجی عایق یعنی فویل آن ها به کار برده شده که شما کاربران گرامی می توانید جهت تهیه ی هر کدام از آن ها به آدرس نمایندگی های رسمی و مجاز شرکت پردیسان گستر مراجعه کرده و یک ایزوگام مرغوب را با بالا ترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایید.

انواع مختلف ایزوگام طرح دار پلیمری

به طور کلی گروه بندی انواع مختلف ایزوگام طرح دار پلیمری در نمایندگی رسمی و موفق پردیسان گستر برای انتخاب شما مشتریان عزیز به شرح زیر می باشد:

  • ایزوگام طرح دار چمنی
  • ایزوگام طرح دار لانه زنبوری
  • ایزوگام طرح دار سنگی
  • ایزوگام طرح دار موزاییکی
  • ایزوگام طرح دار کامپوزیت
  • ایزوگام طرح دار آجرنما
  • ایزوگام طرح دار چوبی
  • ایزوگام طرح دار ورساچه
  • ایزوگام طرح دار سرامیکی
  • ایزوگام طرح دار گرانیت

مجموعه خدمات اجرای ایزوگام طرح دار

پردیسان گستر به عنوان یک پیمانکار رسمی و مجاز جهت ارائه ی مجموعه خدمات اجرای ایزوگام طرح دار با بهترین کیفیت و کارکرد برای شما خریداران عزیز می باشد. شما باید برای نصب این نوع ایزوگام همانند دیگر عایق ها از یک زیر سازی و شیب بندی مناسب استفاده کرد، زیرا جهت رسیدن به بازدهی و راندمان بهینه ی این نوع عایق بندی، انجام این کار دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

همواره برای نصب و راه اندازی یک ایزوگام طرحدار شما به یک نصاب متخصص و با مهارت نیازمند هستید، در همین راستا نمایندگی پردیسان گستر با بهره مندی از حرفه ای ترین تیم ایزوگام کار، آماده ی ارائه ی بهترین خدمات نصب و اجرای ایزوگام طرح دار می باشد. یکی از اصلی ترین و مهم ترین اهداف این مجموعه معتبر، جلب رضایت مشتریان خود می باشد از این رو این مرکز با در نظر گرفتن مناسب ترین قیمت روز ایزوگام و همچنین پایین ترین اجرت برای نصاب های ایزوگام کار در تلاش است تا به مقاصد خود دست یابد.

فروش و پخش ایزوگام طرح دار

مجموعه پردیسان گستر جهت فروش و پخش ایزوگام های طرح دار در خدمت شما مخاطبین عزیز می باشد. به طور معمول خرید یک نوع ایزوگام طرح دار با کیفیت و قیمتی مناسب کار دشواری نبوده، اما به علت اینکه همه ی افراد برای بهره مندی از یک عایق کاری با کیفیت و مطلوب حتما باید از ایزوگام هایی با مواد اولیه مرغوب و استاندارد استفاده نمایند، درنتیجه آشنایی با ویژگی های ایزوگام طرح دار استاندارد و مرغوب در زمان خرید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و بدین ترتیب باید به آن توجه خاصی داشت. شما می توانید برای ثبت سفارش هر مدل ایزوگام طرح دار با طرح دلخواه به صورت حضوری و یا مراجعه به آدرس این نمایندگی و یا همچنین بازدید از سایت شرکت آن را انتخاب کنید.

شناخت ویژگی های ایزوگام طرح دار در تهران و کرج

همانا شناخت ویژگی های ایزوگام طرح دار در تهران و کرج با توجه به شرکت های متعددی که در این زمینه وجود دارند، یک مهارت تخصصی بوده و لازم است که مصرف کنندگان این عایق از تجربه ی افرادی که در این زمینه تخصص و سابقه ی کافی را دارند کمک بگیرند؛

بنابراین پیشنهاد ما به شما مشتریان گرامی این است که در هنگام خرید ایزوگام طرح دار حتما به یک نمایندگی فروش و یا مجموعه ی معتبری نظیر پردیسان گستر مراجعه نمایید، تا از اصیل بودن ایزوگام خریداری شده ی خود اطمینان کامل را حاصل کنید. این شرکت به عنوان یکی از برترین پیمانکاران مجاز و رسمی ایزوگام طرح دار می باشد، که شما را به بهترین نحو ممکن جهت شناخت ویژگی های ایزوگام طرح دار درجه یک و مرغوب با قیمتی مقرون به صرفه راهنمایی و کمک می کند.

قیمت خرید ایزوگام طرح دار پلیمری

برای خرید ایزوگام های فویل دار معمولی شما باید عایق مربوطه را بر اساس واحد قیمت متری تهیه نمایید، ولی قیمت خرید ایزوگام طرح دار پلیمری بر حسب نوع طرح ها و کاربرد آن ها مشخص می شود؛

همچنین جنس نوع پوشش نمایی این عایق ها هم نقش موثری در قیمت آن ها ایفا می کند، چرا که هر چه جنس پوشش آن ها با کیفیت تر باشد ایزوگام مربوطه نیز دارای دوام، طول عمر و ماندگاری بیشتری خواهد بود. در نتیجه از جمله عوامل تاثیر گذار بر هزینه ایزوگام طرح دار عبارتند از: جنس، طرح و نقش عایق، میزان وزن و ضخامت آن، نوع متریال و مواد اولیه استفاده شده همچون قیر پالایشگاهی، تیشو و پلی استر، کیفیت و درصد خلوص هر یک از متریال و …

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده در بالا، ناگفته نماند که شناخت و انتخاب نصاب ایزوگام کار مجرب نیز می تواند به طور غیر مستقیمی بر هزینه ایزوگام طرح دار نیز نقش بسزایی داشته باشد. چرا که در صورت به کارگیری یک نصاب غیر حرفه ای، این امکان وجود دارد که به علت نداشتن مهارت کافی هنگام نصب باعث بالا رفتن هزینه ها نیز شود. بر این اساس پردیسان گستر توانسته است، با حذف واسطه ها و همچنین با در نظر گرفتن هزینه حمل و نقل رایگان برای مشتریان عزیزخود ، با کیفیت ترین ایزوگام های طرح دار را با نازل ترین قیمت ارائه دهد.

انواع برند های معروف ایزوگام طرح دار

ایزوگام های طرح دار مانند دیگر عایق ها دارای تنوع زیادی در نوع برند می باشد؛ ولی توجه داشته باشید که در این میان برخی از برند ها در مقایسه با دیگر برند هایی که در بازار شناخته شده هستند، مشهور تر می باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی انواع برند های معروف ایزوگام طرح دار برای آشنایی شما عزیزان بپردازیم:

ایزوگام طرح دار اکسیر، یلما، گوهر شرق، زرفام شرق، هیرمان، صدف گستر و …

پردیسان گستر تمامی این برند ها را با کیفیت و کارایی مفیدی به شما خریداران گرامی برای سطوح مختلف ساختمان ارائه می کند، شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های مجاز این شرکت، پرطرفدار ترین برند های ایزوگام طرح دار را به آسانی و خیالی آسوده از اصل بودن آن تهیه کنید.

کارایی و قابلیت ایزوگام طرح دار

کسانی که قصد خرید ایزوگام را دارند، می توانید جهت عایق کاری پشت بام و یا دیوار های ساختمان خود از ایزوگام طرح دار با نقش های متنوعی همانند طرح آجر نما، برای زیبا سازی هر چه بیشتر ساختمان خود استفاده کنند. البته کارایی و قابلیت ایزوگام طرح دار به علت مقاومت بسیار بالایی که در مقابل پرتو های فرابنفش نور خورشید دارد، در صنعت نیز زیاد می باشد.

بنابراین شما می توانید هر نوع طرح و نقش دلخواهی را می خواهید با توجه به مکان مورد نظر خود از مجموعه پردیسان گستر درخواست کنید. از جمله کارایی و قابلیت های ایزوگام طرح دار می توان به ایزوگام طرح دار جهت عایق کاری کف و دیواره های استخر، زمین و سالن های ورزشی، در طراحی های چوبی، سنگی و یا آجر نما برای دیوار ها، جهت عایق بندی پارکینگ ها، شیروانی ها، سقف و پشت بام ساختمان ها، معابر عمومی و غیره اشاره کرد.

مزایا و معایب ایزوگام طرح دار

ما در این بخش قصد داریم تا مزایا و معایب ایزوگام طرح دار را برای آشنا شما کاربران عزیز شرح دهیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

  • مهم ترین و در واقع اصلی ترین مزیت ایزوگام های طرح دار نمای ظاهری، زیبایی و جلوه ی خاصی است که این عایق ها به محیط پیرامون خود می دهند.
  • یکی از جمله مزایای دیگر ایزوگام طرح دار نیز ضمن انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالایی که در برابر پرتو های نور خورشید دارد، ماندگاری و دوام فوق العاده ای است که این نوع عایق ها در بر دارد.
  • مزیت دیگر ایزوگام های طرح دار این است که آن ها بر خلاف نوع فویل دار نور خورشید را بازتاب نمی کنند و در نتیجه عابرین، ساکنین و همسایگان ساختمان ها از این جهت نیز اذیت نمی شوند.

  • در مورد ایزوگام های طرح دار فقط یک عیب و نکته منفی وجود دارد آن هم مربوط به هزینه ی بالاتر آن در مقایسه با دیگر انواع ایزوگام ها می باشد، که البته این امر نیز با توجه به عدم نیاز به استفاده از نما پس از استفاده از این نوع عایق در بخش های خاصی از ساختمان می‌ توان از صرف هزینه های اضافی نما هم جلوگیری کرد؛ زیرا به طور یقین صرف هزینه و اجرت لازم برای نما کاری با استفاده از سنگ، کاشی و … برای ساختمان ها بسیار بیشتر می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *