شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام در همدان

اگر قصد خرید ایزوگام در همدان دارید می توانید از طریق سایت پردیسان گستر اقدام کنید. این مجموعه بهترین برند ایزوگام دلیجان را به قیمت عمده در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این مجموعه شرایطی فراهم کرده که می توانید ایزوگام چکی و اقساطی را براحتی تهیه کنید. بنابراین اگر قصد ایزوگام کاری در همدان دارید با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما معرفی شده است با ما در تماس باشید.

ایزوگام چیست و اهمیت آن در همدان

ایزوگام نوعی الیاف شیشه ای یا پلی استر آغشته به قیر بوده که سطح مورد نظر را از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری کرده و با استفاده از گرما چسبانده می شود.همدان یکی ازشهرهای کشور با آب و هوای سرد و خشک می باشد. از این رو بارش در این شهر اغلب به صورت برف است و باد شدید و بارش در زمستان و در تابستان ها اغلب دارای آب و هوای گرم است.  بنابراین به دلیل انبساط و انقباض ایزوگام کاری پشت بام و سقف در همدان اهمیت دو چندان می یابد.  بیایید بیشتر با ایزوگام آشنا شویم.

خدمات ایزوگام در همدان

به منظور عایق کاری و ایزوگام کاری در همدان  شرکت هایی هستند این خدمات را ارائه می دهند. بنابراین اگر قصد ایزوگام کاری و خرید ایزوگام در همدان دارید می توانید با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما معرفی شده است با ما در تماس باشید.

قیمت ایزوگام در همدان

به طور کلی نمی توان قیمت ثابتی برای ایزوگام و ایزوگام کاری بیان کرد. علاوه بر تغییرات قیمتی که در کشور وجود دارد قیمت ایزوگام کاری در سطوح مختلف وجود دارد.

در ایزوگام کاری در همدان دو نوع هزینه در نظر بگیرید. یک هزینه خرید ایزوگام و دوم هزینه نصب ایزوگام.

قیمت ایزوگام در همدان توسط تولید کننده تعیین می شود ودر مجموع تحت تاثیر قیمت های جهانی و هزینه تمام شده کارخانه است. فروش ایزوگام دلیجان در همدان یکی از بهترین برندهای فروش ایزوگام در کشور است  و اغلب برندهای ایزوگام با این برند رقابت می کنند.

هزینه نصب ایزوگام توسط اتحادیه تعیین می شود و با توجه به مکان، سختی کار و همچنین سطح مورد نظر متفاوت است.

توجه داشته باشید در مکان هایی که نیاز است از ایزوگام دو یا چند لایه استفاده شود هزینه ایزوگام کاری بیشتر از ایزوگام تک لایه است.

ایزوگام ارزان قیمت همدان

اغلب افراد به دنبال خرید ایزوگام ارزان قیمت در همدان هستند اما توجه داشته باشید اگر شرکتی خیلی پایین تر از نرخ بازار ایزوگام عرضه می کند ممکن است ایزوگام ارزان با الیاف های بسیار ضعیف را بفروشد. این نوع محصولات که به ایزوگام تقلبی مشهور هستند در بازار کم نیستند. لذا توجه داشته باشید که این نوع ایزوگام ها را تهیه نکنید زیرا دوام ندارند و عایق خوبی نیستند. بهتر است از نمایندگی معتبر آن را  تهیه کنید.

 

روش نصب ایزوگام در همدان

با توجه به نوع آب و هوایی اغلب برای همدان توصیه می شود که از ایزوگام دولایه استفاده شود. برای نصب ایزوگام مراحل زیر را می بایست انجام دهید:

  • تمیزکاری سطح کار

سطح مورد نظر را تمیز کرده و عاری از هر گونه کثیفی و گرد و غبار شود. همچنین کپک و سیاهی ها را با ابزار مناسب پاک کنید.

  • درزگیری سطح

برای صاف و یکدست شدن سطح مورد نظر آن را درزگیری کنید. برای این منظور درزها و شکاف ها را پر کنید. اگر سطح زیاد باشد می توانید از سیمان یا گچ استفاده کنید اما اگر کم هست می توانید از چسب ماستیک و قیر استفاده کنید.

  • شیب بندی سطح

با استفاده از زیرسازی مناسب می توان سطح مورد نظر را شیب بندی کرد. در حقیقت هدف اصلی ایزوگام کاری سطح مانند پشت بام، دیوارها جلوگیری از نفوذ آب به داخل سازه است. در صورتی که شیب بندی به درستی انجام نشود آب به مرور زمان به سطح نفوذ می کند. در مجموع شیب بندی به ایت منظور انجام می شود که به هیچ عنوان آب بر روی سطح جمع نمی شود.

  • بازکردن رول ایزوگام و ایزوگام کاری

در این مرحله رول ایزوگام را باز کنید و اقدام به ایزوگام کاری کنید. به منظور بازکردن بعضی از رول‌های چروک خورده نیاز است که از مشعل استفاده شود تا از پارکی جلوگیری شود.

  • نصب ایزوگام

در این مرحله اب استفاده از مشعل می توانید اقدام به چسباندن ایزوگام کنید.در این مواقع از حرارت شعله استفاده می شود به طوریکه چین و چروک و هواگیری انجام می شود و سپس لایه ها روی هم قرار گرفته و با استفاده از حرارت مشعل به خوبی چسبانده و به هم متصل می شوند.

 

لکه گیری و ترمیم ایزوگام در همدان

گاهی ایزوگام بعد از چند سال یا بر اثر حادثه ای ممکن است نیاز به ترمیم پیدا کند. در این مواقع ایزوگام کار در محل بازدید کرده و برآورد قیمت می کند. در صورتی که تمام سطح خراب شده باشد بهتر است ایزوگام تمام سطح  تعویض شود چون ترمیم آن فایده ای ندارد.

 

 

نمایندگی فروش ایزوگام در همدان

برای خرید ایزوگام دلیجان بهتر است به نمایندگی ایزوگام در همدان مراجعه کنید زیرا انتخاب مناسب آن طول عمر ایزوگام را افزایش داده و سبب می شود که عملکرد بهتری داشته باشد و دیرتر دچار لکه شود. از مهمترین نکات انتخاب ایزوگام توجه به موارد زیر است:

  • ابعاد و وزن آن متناسب باشد.
  • بوی بد از ایزوگام استشمام نشود.
  • سیاه نشدن دست در ایزوگام کاری
  • ایزوگام دارای ساختار و ظاهر یکنواخت باشد.
  • عدم ترک و شکستگی
  • دارای علامت استاندارد باشد
  • پلمپ باشد و تمامی تست ها و آزمایش های لازم بر روی آن درج شده باشد.
  • توجه به برند ایزوگام و اینکه برای مناطق گرمسیر یا سردسیر ساخته شده است.

اگر قصد خرید ایزوگام در همدان دارید باید آن از نمایندگی معتبر خریداری کنید. در پردیسان گستر بهترین ایزوگام از برند دلیجان عرضه می‌شود. شما می‌توانید این محصول را از ما با قیمت مناسب خریداری کنید.

 

جمع بندی

در این مقاله تلاش شد اطلاعات جامعی در رابطه با ایزوگام در همدان ارائه شود. در صورتی که قصد خرید ایزوگام در همدان دارید می توانید آن را از ما خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

 

 

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع