شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام در میدان انقلاب | بازدید رایگان در محل

مقصود اصلی تیم اجرایی پردیسان گستر جهت ایزوگام در میدان انقلاب جلب رضایت مشتری در ارائه و اجرای بهترین خدمات عایق کاری نظیر سقف منازل، شیروانی، کانال، پی ساختمان، سرویس های بهداشتی، استخر، قیرگونی، آسفالت و … با کارایی بسیار عالی می باشد.ایزوگام از بهترین عایق های رطوبتی برای عایق سازی بسیاری از مکان ها محسوب می شود، چرا که دارای کیفیتی بالا بوده و در صورت اجرایی استاندارد ماندگاری فوق العاده ای خواهد داشت.

نصب ایزوگام در میدان انقلاب

نمایندگی ایزوگام در میدان انقلاب

پردیسان گستر نمایندگی ایزوگام در میدان انقلاب، به صورت شبانه روزی و در هر لحظه آمادگی خود را در جهت بازدید و همچنین ارائه مشاوره رایگان در حیطه ی خدمات ایزوگام، قیرگونی و آسفالت اعلام می نماید.شما سروران گرامی می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت شرکت، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

فروش و پخش ایزوگام در میدان انقلاب

پردیسان گستر یکی از جمله محبوب ترین مراکز فروش و پخش انواع مختلف ایزوگام با کیفیت و درجه یک با قیمتی بسیار مناسب در میدان انقلاب می باشد. از جمله نکات مثبت خرید از این مجموعه، می توان به خریدی سریع و آسان و همچنین ارسال محصول به محل مورد نظر مصرف کنندگان عزیز، خدمات رسانی مطلوب، صرفه جویی در وقت و هزینه ی رفت و آمد، امکان مشاوره پیش از خرید و غیره اشاره نمود.

این مرکز استاندارد های ضروری و لازم را در فروش و پخش ایزوگام در میدان انقلاب رعایت کرده تا بتواند کالایی با کارایی مفید و مطلوب را در اختیار کاربران قرار داده و ضمن به دست آوردن رضایت مشتریان، فروش خوبی را نیز از محصولات خود داشته باشد.

نحوه ی نصب ایزوگام در میدان انقلاب تهران

اقدامات اولیه و نحوه ی نصب ایزوگام در میدان انقلاب تهران به شرح زیر می باشد:

  • تمیز کاری: در ابتدا شما باید سطح مورد نظر را به طور کامل شسته و خشک نمایید.
  • زیر سازی: زیر سازی به این معنا است که مثلا برای عایق سازی پشت‌ بام‌ ها، اگر درز و شکافی وجود دارد، لازم است آن را با ملات سیمان پر کرده تا سطح مربوطه صاف و یکدست شود.
  • به کارگیری قیر یا پرایمر: در صورتی که مکان مربوطه زیرسازی خوبی نداشته باشد، از قیر یا پرایمر به عنوان جایگزین استفاده می کنند.
  • اندازه گیری: برای اندازه گیری از قسمت ناودان شروع کرده و تمام سطح پشت بام را به فواصل عرضی ۹۰ سانتی متری نشانه گذاری می کنند.

قیمت ایزوگام با نصب در میدان انقلاب تهران

قیمت ایزوگام با نصب در میدان انقلاب تهران بر مبنای متر مربع محاسبه می‌ شود؛ با توجه به عرض رول‌ های ایزوگام که هر کدام یک متری است، در نتیجه هر یک متر طول از آن ها برابر با یک متر مربع از ایزوگام می باشد. بنابراین، اگر شما متراژ مکان مورد نظر را اندازه گیری کرده باشید، به طور حتم برآورد قیمت حدودی ایزوگام آسان خواهد بود. البته توجه داشته باشید که قسمت های همپوشانی تکه های ایزوگام بکار رفته در سطوح نیز باید در محاسبات اضافه شود. 

به طور متوسط ۱۰ سانتی‌ متر را برای همپوشانی میان قطعات ایزوگام قرار می دهند.محاسبه‌ ی نهایی قیمت ایزوگام کاری وابسته به برخی پارامتر های دیگر نظیر نوع و کیفیت ایزوگام، تعداد لایه‌ های ایزوگام، دستمزد نصاب ایزوگام کار و … می باشد. با این اوصاف برآورد هزینه‌ های ایزوگام ثابت نبوده و باید با مشورت مهندسین متخصص در این زمینه، بعد از بررسی محل کار به شما اعلام شود. در نتیجه، بهترین راه جهت اطلاع از قیمت این چنین خدماتی، تماس با کارشناسان شرکت می باشد.

ترمیم ایزوگام در میدان انقلاب تهران

اگر اجرای یک ایزوگام به صورت استاندارد انجام شده باشد، حداقل ۱۵ سال دوام و ماندگاری خواهد داشت. از جمله مواردی که موجب نیاز به ترمیم ایزوگام در میدان انقلاب توسط مجموعه پردیسان گستر می شود، می توان به چروکیدگی و طبله کردن ایزوگام، دچار نشست و درز و شکاف شدن ایزوگام به علت قرار دادن وسایلی نظیر کولر در پشت بام و … را اشاره نمود. به طور یقین این عایق تا وقتی که خاصیت خود را از دست نداده باشد، از منزل شما در برابر برف، باران و نفوذ نم جلوگیری به عمل می آورد.

با ریختن آب روی ایزوگام خود، بخش هایی را که دچار نشتی و یا شکاف شده اند را می توان یافت و در این صورت بخش هایی را که نیاز به لکه گیری ایزوگام دارند را می توان مشخص نمود.برای انجام این کار ابتدا باید پشت بام خود را از هر نوع وسیله نظیر کولر و … خالی کرد. پس از آن نوبت جدا نمودن ایزوگام فرسوده می شود که برای این امر باید ایزوگام پشت بام را حرارت داد.

 بدین صورت قیر موجود در عایق ذوب شده و به راحتی از آن جدا می شود. توجه داشته باشید چنانچه سقف قیرگونی شده باشد باید با استفاده از دستگاه آن را از سطوح جدا کرد. در نهایت بعد از جدا کردن عایق فرسوده، باید پشت بام به خوبی تمیز شده تا آماده تعمیر شود.

خدمات آسفالت کاری در میدان انقلاب تهران

اجرای خدمات آسفالت کاری در میدان انقلاب تهران برای اهداف مختلفی صورت می گیرد. از آسفالت کاری های ساده گرفته تا پروژه های بزرگ راه و جاده سازی و پل سازی همگی شامل خدمات شرکت پردیسان گستر می باشند. کلیه پروژه های آسفالت کاری در این شرکت توسط افراد آسفالت کار فنی و باتجربه انجام می گیرد. 

چرا که رعایت نکردن اصول کیفی و کمی آسفالت کاری، موجب کاهش بازدهی کار می شود و در برخی موارد نیز باعث به وجود آمدن خسارات مالی می شود. نیروهای کاردان و با سابقه ی این مجموعه موفق با بررسی موقعیت پروژه ی شما مانند متراژ زمین، شیب و توپوگرافی و میزان پستی و بلندی آن نوع اجرای آسفالت را تعیین می نماید. 

باید توجه داشته باشید که میزان سختی آسفالت کاری با قیمت آن نسبت مستقیمی دارد.خدمات آسفالت کاری این مرکز مواردی مانند اجرای آسفالت پارکینگ، محوطه، پشت بام و … می باشد که شما می توانید با کارشناسان این شرکت جهت هماهنگی های لازم تماس بگیرید.

آسفالتکاری و قیرگونی در میدان انقلاب تهران

خدمات قیرگونی در میدان انقلاب توسط تیم مجرب

خدمات قیرگونی در میدان انقلاب توسط تیم مجرب کمپانی پردیسان گستر برای جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به سطوح مختلفی مانند پشت‌ بام و دیوار و … انجام می‌ گیرد. هدف این نمایندگی اجرایی دقیق و استاندارد جهت نصب صحیح قیر و گونی می باشد. شرکت پردیسان گستر ارائه دهنده‌ ی خدمات عایق‌ کاری سطوح گوناگون با استفاده از مصالح قیرگونی، با نازل ترین قیمت توسط حرفه ای ترین متخصصان می باشد. اگر شما قصد قیر و گونی ساختمان خود را دارید با کارشناسان ما در این زمینه تماس بگیرید.

همان طوری که می دانید قیرگونی یکی از رایج ترین روش های عایق کاری است که بعد از ایزوگام کاربرد زیادی دارد. این عایق به دلیل کیفیت گونی مصرفی و ضخامت زیادی که دارد، اغلب جهت عایق کاری سرویس های بهداشتی به کار برده می شود. اگر شما در جست و جوی یک تیم کاری مجرب برای انجام این کار هستید می توانید با افراد قیرگونی کار ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

آیا کارشناس قبل از انجام عایق کاری از محل مورد نظر بازدید می کند؟

بله. پیش از انجام کار، کارشناس امکان بازدید از محل مورد نظر را داشته تا نوع عایق را برای سطح مورد نظر شما به طور دقیق مشخص نماید.

در صورت وجود هر نوع نارضایتی از نصب ایزوگام انجام شده چه کاری باید انجام داد؟

شما می توانید در صورت نارضایتی و وجود هر نوع مشکل در عایق خود با واحد پشتیبانی و کنترل کیفیت شرکت پردیسان گستر به صورت شبانه روزی تماس بگیرید.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *