شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام در لواسان

برای ایزوگام کاری در لواسان می توانید با مجموعه پردیسان گستر در ارتباط باشید. این مجموعی با کادری مجرب کلیه خدمات ایزوگام کاری، قیرگونی، آسفالت را در این مجموعه اجرا می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با  راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در این سایت اشاره شده است با ما در ارتباط باشید.

شماره تلفن ایزوگام کار در لواسان

ما یک تامین کننده حرفه ای در لواسان هستیم، ما از غشاهای ضد اب ورق و بسیاری از سیستم های ضد اب دیگر تخصص داریم. ما بیش از 30 سال است که محصولات را به بازار ارائه می دهیم. ما محصولات ضد اب ورق با کیفیت بالا را به پروژه های تجاری، مدنی و مسکونی عرضه می کنیم.

شماره تماس ایزوگام کار لواسان همانطور که در هدر سایت تعیین شده است به شرح زیر است:

09388274213

شما می توانید با شماره فوق تماس بگیرید و برای بازدید هماهنگ کنید. همچنین اگر قصد خرید ایزوگام یا انواع عملیات عایق کاری را دارید با ما مشورت کنید. بیایید بیشتر در رابطه با روند کار با هم صحبت کنیم.

مزایای استفاده از ایزوگام در لواسان

در ابتدا بیایید با هم با مزایای ایزوگام کاری آشنا شویم.

  •  ایزوگام به شما سطح یکنواخت می شود
  • پوششی دقیق و سازگار است.
  • نسبت به غشاها و انواع دیگر عایق سریع تر نصب می شود.
  • دارای عمر طولانی بوده و بسیار کاربردی است
  • انعطاف پذیر، همه کاره، قابل اعتماد،  ضد اب بوده و در برابر رطوبت مقاوم است.
  • سریعا نصب می شود و دارای حداکثر بهره وری است.
  • دارای چسبندگی و همپوشانی قوی است.
  • براحتی نصب می شود.

خرید ایزوگام در لواسان

برای خرید ایزوگام در لواسان می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.ما مرغوب ترین ایزوگام  را برای عایق کاری استفاده می کنیم به فروش می رسانیم. شما می توانید بهترین ایزوگام دلیجان از تولیدکنندگان ایزوگام آسیا گستر دلیجان، ایزوگام پشم شیشه دلیجان،ایزوگام صدف بام دلیجان،ایزوگام نوین گستر دلیجان،ایزوگام غرب گستر دلیجان را می توانید از طریق همین سایت ثبت سفارش کنید. در مجموع بهتر است ایزوگام را از نمایندگی معتبر بخرید. در صورتی که این کار را انجام نمی دهید به نکاتی که در ادامه اشاره می شود توجه کنید. در خرید ایزوگام:

1- رول ایزوگام پلمپ باشد و باز نشده باشد.

2- مواد ایزوگان به دست نچشبد.

3- بوی بد

4- نوشته های روی بسته بندی رول ایزوگام و رعایت استانداردها

5- متناسب با آب و هوای منطقه باشد.

نصب ایزوگام در لواسان

پس از خرید ایزوگام نوبت نصب آن است. در نصب ایزوگام باید به نکاتی توجه شود.

  • باید سطح مورد نظر از گرد و غبار و رطوبت و کثیفی تمیز و پاک سازی شود.
  • درزگیری شود و اگر روزنه ای در کف وجود دارد آن را از بین ببرید.
  • شیب بندی مناسب انجام دهید.
  • برای بهتر چسبیدن ایزوگام به کف از پرایمر استفاده کنید.
  • رول ایزوگام را باز کنید و برش بزنید.
  • در صورتی که نیاز به چند لایه ایزوگام نیاز دارد این کار را انجام دهید
  • ایزوگام کاری را انجام دهید.
  • پس از اتمام ایزوگام کاری سطح را کاملا بررسی کنید که نقطه نفوذی برای آب و رطوبت وجود نداشته باشد.

لکه گیری ایزوگام در لواسان

توجه داشته باشید که عمر ایزوگام به اندازه عمر یک ساختمان نیست و پس از چند سال نیاز به بررسی دارد. از این رو اگر می خواهید ایزوگام عمر بیشتری داشته باشد بهتر است در صورتی که احساس کردید دچار لکه شده یا باد کرده اقدام به لکه گیری ساختمان کنید.برای لکه گیری ایزوگام ابتدا تکنسین بررسی می کند که لکه گیری نیاز است با نصب مجدد ایزوگام. گاها لکه گیری یا ترمیم ایوزگام در لواسان به صرفه نیست. در رزرو وقت بازدید تکنسین از محل ایزوگام با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در این سایت اشاره شده است با ما در تماس باشید.

قیمت ایزوگام در لواسان

قیمت ایزوگام در لواسان متغیر بوده و تحت تاثیر عوامل مختلفی است:

– نوع ایزوگام: ایزوگام در انواع مختلف تولید می شود. عموما ایزوگام های طرح دار یا پشت فویل دار  دارای قیمت بالاتری نیست به سایر انواع می باشتد.

– تعداد لایه ها: قیمت ایزوگام کاری در لواسان تحت تاثیر تعداد لایه هایی است که استفاده می شود.

– برند: عموما ایزوگام هایی تحت استاندارد دلیجان تولید می شوند دارای محدوده قیمتی همدیگر می باشند.

– نوسانات ارز: با توجه به اینکه ایزوگام از باقیمانده های نفت تولید می شود دارای نوسانات قیمتی  زیادی می باشد. زیرا قیمت آن تحت تاثیر قیمت نفت و دلار می باشد.

شما می توانید ایزوگام چکی و قسطی را از مجموعه ما براحتی تهیه کنید. برای این منظور با ما تماس بگیرید. تکنسین در محل حاضر و قیمت نهایی را با شما توافق می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

هزینه نصب ایزوگام در لواسان

هزینه نصب ایزوگام در لواسان تحت تاثیر سختی کار می باشد و متوسط مبلغ آن توسط اتحادیه مشخص می شود.در نظر داشته باشید که ما برای عایق کاری در متراژهای بالا تخفیف های مناسبی در نظر  گرفتیم. بنابراین اگر قصد ایزوگام کاری پی یا زیربنا در لواسان، ایزوگام سرویس بهداشتی یا سقف را دارید با ما تماس بگیرید.

چرا پردیسان گستر را برای ایزوگام کاری در لواسان انتخاب کنیم؟

پردیسان گستر یکی از شرکت های قدیمی ایزوگام کاری در کشور محسوب می شود. این مجموعه دارای کادری مجرب و آموزش دیده است که در ایزوگام کاری دارای مهارت کاملی می باشند. در این مجموعه بهترین ایزوگام یعنی ایزوگام دلیجان به فروش می رسد. شما می توانید انواع و اقسام آن را از ما تهیه کنید. علاوه بر این ما علاوه بر لواسان در کلیه مناطق تهران و کرج سرویس دهی داریم. فقط با یک تماس تکنسین ما آماده مشاوره و تعیین وقت برای ایزوگام کاری می باشد.

جمع بندی

در این مقاله به تشریح کامل قیمت، نصب و نحوه خرید ایزوگام در لواسان پرداخته شد. در صورتی که قصد کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت و وقت مشاوره داری می توانید با مجموعه ما در تماس باشید.همچنین اگر قصد خرید عمده ایزوگام دلیجان به صورت چکی و اقساطی را دارید با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در این مقاله اشاره شده است با ما در تماس باشید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع