شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام در لم آباد

در صورتی که قصد ایزوگام در لم آباد تهران را دارید ما صفر تا صد این خدمت را به انجام می رسانیم. ایزوگام پی و فنداسیون، ایزوگام سقف، ایزوگام پشت بام و ایزوگام سرویس بهداشتی با بهترین متریال در زمان کوتاه انجام می شود. برای این منظور فقط کافی است از طریق همین سایت با شماره تلفن ایزوگام کار تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

پردیسان گستر و ایزوگام در لم آباد

مجموعه پردیسان گستر با کادری مجرب یکی از بهترین تکنسین های عایق کاری در کشور است که خدمات متنوعی در آن انجام می شود. شما برای اجرای هر یک از خدمات زیر می توانید با مجموعه ما در تماس باشید:

– قیرگونی

– ایزوگام کاری: ایزوگام سقف، پشت بام، پی و فونداسیون ، ایزوگام دیوار، ایزوگام تک لایه و چند لایه، ایزوگام پشت فویل دار  و ایزوگام سرویس بهداشتی

– آسفالت و آسفالتکاری: از قبیل آسفالت توپکا و آسفالت بیندر و ..

قیمت ایزوگام در لم آباد

قیمت ایزوگام در لم آباد شامل دو خدمت می شود. در گام اول قیمت متریال ایزوگام کاری است و در مرحله دوم نصب ایزوگام می باشد. با توجه به اینکه در کجا قرار است خدمات عایق بندی انجام دهید نوع ایزوگام کاری متفاوت بوده و در نتیجه قیمت آن نیز متغیر است. اگر ایزوگام پشت بام را دارید نیاز به متریال بیشتری دارید و اینکه از تک یا دو لایه ایزوگام قرار است استفاده کنید نیز بر تعداد رول های مورد نیاز تاثیرگذار است و در نتیجه قیمت را تحت تاثیر قرار می دهد.

دستمزد ایزوگام کار در لم آباد

دستمزد ایزوگام کار توسط اتحادیه مشخص می شود و بر حسب سختی کار متغیر است.  همچنین بر حسب اینکه قرار است در کجای سازه این خدمات انجام شود نیز قیمت ایزوگام کاری متفاوت است.

 

نصب ایزوگام در لم آباد

ایزوگام نوعی الیاف آغشته به قیر است که سطح مورد نظر را از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری گیری کرده و با استفاده از گرما چسبانده می شود.

اگر قصد ایزوگام در لم آباد را دارید بیایید در ادامه با مراحل نصب آن بیشتر آشنا شوید:

– سطح مورد را تمیز کنید. سطح باید عاری از رطوبت و گرد و غبار باشد. در صورتی که سطج دارای خزه باشد آن را تمیز کنید.

– در مرحله بعد درزگیری سطح انجام می شود. در صورتی که سطح فرورفتگی دارد و یا ترک خوردگی دارد با استفاده از قیر و یا سیمان درزگیری می شود.

-پس از درزگیری سطح اقدام به شیب بندی می شود. هدف از شیب بندی جلوگیری از نفوذ آب به داخل سازه می باشد. این کار برای این منظور انجام می شود که آب در یک قسمت جمع نباشد

– برای بهتر چسبیدن ایزوگام به سطح می توانید از پرایمر استفاده کنید.

– رول ایزوگام را باز کنید و بر حسب نیاز برش بزنید.

– در محل مورد نظر قرار دهید و سپس با شعله ای که از قبل آماده است ایزوگام را بچسبانید.

توجه داشته باشید که عمر ایزوگام به اندازه طول عمر ساختمان نیست و پس از چند سال نیاز به ترمیم، لکه گیری و تعویض نیاز دارد.

ایزوگام در لم آباد

ترمیم ایزوگام

شاید اطلاع نداشته باشید اما در صورتی که ایزوگام در قسمت هایی کیفیت خود را از دست داده است می توانید خدمات ترمیم ایزوگام در لم آباد را انجام دهید. برای این منظور باید متوجه باشید که سطج خرابی بیش از حد نباشد زیرا در این مواقع ترمیم ایزوگام ارزش ندارد و می بایست اقدام به تعویض ایزوگام انجام شود.

لکه گیری ایزوگام

اگر ایزوگام بر حسب حادثه و یا مشکلی دچار لکه شده است می توانید خدمات لکه گیری ایزوگام را دریافت کنید. برای این منظور تکنسین محل مورد نظر را بررسی کرده و پیشنهادات لازم برای ایزوگام کاری را انجام می دهد.

تعویض ایزوگام

تعویض ایزوگام در لم آباد انجام می شود. در این مواقع به طور کامل ایزوگام را در می آورند و سطح مورد نظر را تمیز می کنند و سپس مراحل نصب ایزوگام انجام می شود.

 

نمایندگی فروش ایزوگام در لم آباد

در صورتی که قصد دارید خودتان اقدام به نصب ایزوگام در لم آباد کنید می توانید ایزوگام را از نمایندگی فروش ایزوگام در لم آباد تهیه کنید. در مجموعه ما انواع و اقسام ایزوگام به فروش می رسد. شما می توانید انواع ایزوگام را بر حسب نیاز از برند دلیجان انتخاب کنید و استفاده کنید. توجه داشته باشید که ایزوگام را حتما از نمایندگی تهیه کنید زیرا ایزوگام تقلبی در بازار بسیارند. در این نوع ایزوگام ها قیر به دست می چسبد وزن رول ها کمتر از وزن نرمال می باشد و مقدار کمتری قیر در آن استفاده شده است. در صورتی که قصد خرید ایزوگام را دارید می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.

نکات مورد توجه در انتخاب ایزوگام لم آباد

برای ایزوگام کاری توجه به نکاتی از قبیل زیر ضروری است:

– وزن و ابعاد آن مناسب می باشد.

– از ایزوگام بوی بد استشمام نمی شود.

– با لمس دست سیاه نشود

– ایزوگام داری ساختار مناسب باشد و ترک خوردگی و شکستگی نداشته باشد.

– دارای علامت استاندارد باشد.

– پلمپ آن باز نشده باشد.

– به برند ایزوگام و استانداردهای نوشته شده روی آن توجه کنید.

اگر قصد خرید ایزوگام در لم اباد دارید باید آن از نمایندگی معتبر خریداری کنید. در پردیسان گستر بهترین ایزوگام از برند دلیجان عرضه می‌شود. شما می‌توانید این محصول را از ما با قیمت مناسب به صورت چکی و اقساطی خریداری کنید.

 

خرید ایزوگام در لم آباد

برای خرید ایزوگام در لم آباد با شماره هایی که در قسمت تماس با ما دراین سایت اشاره شده است با مجموعه ما در تماس باشید. ما در اسرع وقت تکنسین از مخل مورد بررسی بازدید می کند و هماهنگی های لازم را انجام داده و در سریع ترین زمان ممکن خدمات ایزوگام کاری را به انجام می رساند.

/©D *D3©H~Ì

چرا پردیسان گستر

پردیسان گستر رضایت مشتریان را در نظر گرفته است.نماینده فروش ایزوگام است و بهترین شرایط فروش ایزوگام به صورت چکی و قسطی را فراهم کرده است. در صورتی که قصد ایزوگام کاری در متراژ بالا دارید ما تخفیفات ویژه ای برای شما در نظر گرفته ایم. برای کسب اطلاع بیشتر با مجموعه ما در تماس باشید.

 

جمع بندی

در این مقاله سعی شد توضیحاتی برای ایزوگام کاری در لم آباد ارائه شود. در صورتی که قصد ایزوگام در لم آباد را دارید با شماره هایی که در قسمت تماس با ما در این سایت اشاره شده است با مجموعه ما در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع