شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام در شهرک صدف

شرکت پردیسان گستر نمایندگی رسمی نصب و فروش ایزوگام در تهران و کرج است که بهترین ایزوگام دلیجان را با کیفیت و قیمت مناسب اجرا می‌کند. این شرکت شرایط خرید و نصب ایزوگام چکی و قسطی را در فراهم کرده است. لذا با اطمینان می‌توانید از ما خرید کنید. ما در تمام محله‌ها و شهرک های‌اندیشه شهریار شامل ایزوگام در شهرک صدف، در محدوده فاز یک، دو، سه، چهار، پنج و شش، ‌اندیشه شهریار، شهرک مریم و.. به انجام می‌رسانیم.

ایزوگام صدف بام دلیجان

قیمت ایزوگام در شهرک صدف

قیمت ایزوگام دلیجان و یا برند‌های مطرح در کشور توسط شرکت سازنده تعیین می‌شود و ما فروشنده این محصول هستیم. لذا قیمت ایزوگام در شهرک صدف نیز تابع قیمت ایزوگام در کشور و شرکت سازنده است. با توجه به نوسانات اقتصادی که در کشور وجود دارد قیمت ایزوگام نیز متفاوت است و تحت تأثیر نرخ تورم و نرخ ارز می‌باشد.

ایزوگام ارزان در شهرک صدف

توجه داشته باشید که قیمت ایزوگام را شرکت سازنده تعیین می‌کند و ما به عنوان نمایندگی شرکت موظف به ارائه قیمت تعیین شده این محصول توسط شرکت هستیم. با توجه به اینکه در بازار ایزوگام تقلبی نیز وجود دارد ممکن است بعضی از فروشندگان ایزوگام ارزان را بفروشند که در این مواقع باید به کیفیت آن شک کرد. ایزوگام‌های تقلبی دارای الیاف مصنوعی سست و نبافته می‌باشند. همچنین مواد پلیمری در آن‌ها کمتر بوده و در اجرا ایزوگام کار به مشکل روبه رو می‌شود و در نهایت اینکه طول عمر و ماندگاری زیادی ندارد.

نصب ایزوگام در شهرک صدف

برای نصب ایزوگام در شهرک صدف حتماً از تکنسین با تجربه استفاده کنید. در صورتی که ایزوگام رطوبت را به اندازه خیلی کم در خود نفوذ دهد پس از مدتی باد می‌کند و کیفیت خود را از دست می‌دهد. بنابراین بهتر است نصب ایزوگام حتماً توسط تکنسین ماهر و حرفه‌ای انجام شود.

مراحل ایزوگام کاری در شهرک صدف عبارتند از:

تمیز کاری: ابتدا کف محل مورد نظر را تمیز و عاری از هر گونه آلودگی کنید. در صورتی که سطح دارای رطوبت باشد، خیس باشد و یا با آلاینده‌هایی از قبیل روغن پوشانیده شده باشد ممکن است بر کیفیت ایزوگام در شهرک صدف تأثیرگذار باشد و حتی احتمال آتش گرفتن مواد اشتعال‌زا از قبیل روغن نیز وجود دارد.
بکارگیری پرایمر: در ایزوگام کاری ابتدا تمیزکاری سطح انجام می‌شود. پس از اینکه اقدامات لازم برای تمیزی سطح انجام شد برای بهتر چسباندن ایزوگام از پرایمر استفاده می‌شود.
قیرپاشی: در این مرحله اقدام به رول کردن و قیرپاشی ایزوگام می‌شود به طوری که با شعله ایزوگام به سطح چسبانده می‌شود. دقت و توجه و مهارت ایزوگام کار در این مرحله دارای اهمیت است.
در نصب ایزوگام قوانین و مقررات ساختمانی را باید رعایت کرد. همچنین نصاب باید به مشخصات فنی عمومی ساختمان از فونداسیون تا سقف مسلط باشد و آن را به انجام برساند.

قیمت نصب ایزوگام

قیمت نصب ایزوگام در شهرک صدف و یا قیمت نصاب  با توجه به نرخ مصوب اتحادیه مشخص می‌شود. اتحادیه نرخ‌ها را مطابق با سختی کار تعیین می‌کند. به دلایل اینکه قیمت درج شده در مناطق مختلف و با توجه به سختی کار متفاوت است لذا امکان درج قیمت وجود ندارد. توجه داشته باشید که برای نصب ایزوگان در شهرک صدف حتماً به تکنسین ماهر و با تجربه مراجعه کنید. در صورتی که ایزوگام کاری به درستی انجام نشود ممکن است خسارت جبران ناپذیری به ایزوگام وارد شود وماندگاری نداشته باشید. برای ایزوگام کاری در تهران و کرج، ایزوگام کاری در چیتگر، ایزوگام در وردآورد، ایزوگام در طرشت، ولنجک، تهرانسر و سایر مناطق تهران و کرج به پردیسان گستر مراجعه کنید. با توجه به تکنسین‌های ماهر و با تجربه‌ای که داریم در سریع‌ترین زمان بهترین و با کیفیت‌ترین ایزوگام را برای شما نصب می‌کنیم.

لکه‌گیری ایزوگام در شهرک صدف

هرچند ایزوگام مقاومت خوبی در برابر آب، مواد شیمیای و اشعه دارد به اندازه عمر یک ساختمان مقاومت را تضمین نمی‌کند. لذا بعد از چند سال ممکن است ایزوگام نیاز به لکه‌گیری پیدا می‌کند. در صورتی که عمر مفید ایزوگام گذشته باشد و این عایق بر اساس حادثه‌ای دچار آسیب شده باشد می‌توان با هزینه کم عیب‌های آن را برطرف کرد.
توجه داشته باشید که هر ایزوگام آسیب دیده‌ای را نمی‌توان لکه‌گیری و ترمیم کرد. در مجموعه پردیسان گستر برای لکه‌گیری ایزوگام ابتدا تکنسین را فرستاده تا برآورد‌های اولیه را انجام دهد سپس اقدام به نصب ایزوگام می‌شود. دلایل این امر این است که در صورتی که ایزوگام به طور کامل آسیب دیده باشد و یا خرد شود بهتر است هزینه اضافی انجام نشود. در این مواقع تعویض کامل ایزوگام صرفه بیشتری دارد. برای انجام خدمات ایزوگام در شهرک صدف و لکه‌گیری ایزوگام با ما از طریق تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

ترمیم ایزوگام در شهرک صدف

باید توجه داشته باشید که هر ایزوگام قدیمی قابل ترمیم نیست. در صورتی که عمر مفید ایزوگام گذشته باشد و تمام قسمت‌های عایق رطوبتی از کار افتاده شده باشد و ترک داشته باشد، بهتر است تعویض کنید. اما در صورتی که یک قسمت آسیب دیده و یا باد کرده باشد و دچار سایش شده باشد براحتی می‌توان عملیات ترمیم را انجام داد. اگر ایزوگام باد کرده باشد در این مواقع قسمت آسیب دیده را جدا کرده سطح را تمیز کرده و پس از آن از عایق استفاده می‌شود.

فروش ایزوگام در شهرک صدف

فروش ایزوگام  به صورت رولی و متری انجام می‌شود. رول‌های پلمپ ایزوگام اغلب دارای متراژ ده بوده اما از نظر وزنی با توجه به برند و نوع الیاف و مواد به کار رفته ممکن است متفاوت باشند. در پردیسان گستر خدمات ایزوگام در شهرک صدف به قیمت ارزان و کیفیت بسیار عالی انجام می‌شود. البته در مجموعه ما قیمت فروش ایزوگام در شهرک صدف متناسب با نوع ایزوگام و قیمت آن در بازار است و هزینه نصب بسیار ارزان‌تر از سایر رقبا می‌باشد و برای متراژ‌های بالا تخفیفات باورنکردنی در نظر گرفته می‌شود. ما علاوه بر فروش ایزوگام در شهرکصدف تمامی خدمات مرتبط با این صنف از قبیل اجرا و نصب ایزوگام، لکه‌گیری، ترمیم و تعیمرات ایزوگام پشت بام، آسفالت را انجام می‌دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

نمایندگی ایزوگام در شهرک صدف

نمایندگی ایزوگام در شهرک صدف در صدد ارائه بهترین خدمات ایزوگام در این منطقه بوده است و خوشبختانه تاکنون توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب کند. در این مجموعه از بهترین برند ایزوگام یعنی ایزوگام دلیجان برای نصب ایزوگام استفاده می‌شود. این برند یکی از شناخته شده‌ترین برند ایزوگام از نظر کیفیت و قیمت تولید است. اگر می‌خواهید از ایزوگام دلیجان برای ایزوگام کاری ساختمان در شهرک صدف استفاده کنید حتماً با ما تماس بگیرید. ما خدمات ایزوگام در شهرک صدف را برای سال‌های طولانی تضمین می‌کنیم.
.

جمع‌بندی

پردیسان گستر  فروشنده و نصاب ایزوگام در تهران  می‌باشد و انواع خدمات ایزوگام و آسفالت را با قیمت مناسب و با کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای نصب ایزوگام با کیفیت و عمری طولانی با ما در ارتباط باشید. در این مجموعه انجام خدمات ایزوگام در تهران به صورت کاملاً مدرن و با تجهیزات مناسب و مهندسی و توسط کادری مجرب انجام می‌شود. همچنین برای رفاه حال همشهریان ایزوگام را به صورت نقد و اقساط و چکی ارائه می‌شود. اگر قصد خرید ایزوگام در شهرک صدف و یا نصب تأسیسات ایزوگام در شهرک صدف را دارید با مجموعه ما ارتباط برقرار کنید.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع