شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام در شمیران

شمیران یکی از محله‌ های قدیمی در شمال تهران است که در دامنه های رشته کوه البرز قرار دارد. در این مقاله ما قصد داریم تا نمایندگی ایزوگام در شمیران توسط مجموعه پردیسان گستر را جهت ارائه کلیه ی خدمات پخش، نصب، فروش و تعمیر ایزوگام را به اهالی محترم ساکن این منطقه معرفی نماییم.

نمایندگی ایزوگام در شمیران

نمایندگی ایزوگام در  شمیران تهران

شرکت پردیسان گستر برای رفاه حال مشتریان خود برای دسترسی آسان به دریافت خدماتی مانند آسفالت کاری، قیرگونی، فروش و نصب ایزوگام اقدام به تاسیس نمایندگی ایزوگام در شمیران تهران نموده‌ است. 

این مجموعه ی معتبر در طی سال های متمادی همواره در تلاش بوده است تا کارآمد ترین و با کیفیت‌ ترین خدمات را با حذف تمامی واسطه‌ ها و با قیمت درب کارخانه در اختیار همشهریان عزیز خود قرار دهد.

نصب ایزوگام در  شمیران

همان‌ طوری که به احتمال زیاد می دانید نصب ایزوگام یکی از جمله دلایلی است که به‌ اندازه‌ ی تهیه‌ ی یک ایزوگام مرغوب و پر کیفیت از اهمیت بسیاری برخوردار است. زیرا چنانچه این کار به صورت اصولی و استانداردی انجام نگیرد، ممکن است پیش از موعد مقرر آسیب دیده و خراب شود.

 بنابراین شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که پس از خرید یک ایزوگام مرغوب نصب آن را نیز به کمک افراد متخصص در این زمینه انجام دهید، تا بتوانید حداکثر بهره لازم را از مدت‌ زمانی که برای ضمانت این عایق رطوبتی تعیین کرده اند، را ببرید.

تعمیر و لکه گیری ایزوگام در شمیران

تعمیر و لکه گیری ایزوگام در شمیران یکی از جمله کار های مطلوبی است که با انجام آن شما می‌ توانید از گسترش یافتن صدمات وارد شده به عایق تان جلوگیری نمایید و موجب افزایش طول عمر آن شوید.

البته باید توجه کنید که انجام این امر همانند اجرای آن مستلزم داشتن تجربه و تخصص کافی می باشد و باید از تجربیات یک نصاب کار ایزوگام مجرب برای این کار استفاده کنید.این مرکز با رعایت کلیه ی استاندارد های لازم و اجرای اصولی ایزوگام، ماندگاری عایق شما را برای مدت زمان طولانی ضمانت می‌ کند.

پخش و فروش ایزوگام در شمیران

شرکت پردیسان گستر نمایندگی پخش و فروش ایزوگام در شمیران مفتخر است تا اعلام نماید، انواع ایزوگام های تولیدی در کشور را با نازل ترین قیمت ممکن به سراسر حومه شمیران ارائه دهد. در واقع این مجموعه به‌ عنوان یکی از نمایندگی های مجاز و فعال در تهران، انواع برند هایی نظیر ایزوگام دلیجان، شرق، صدف بام، عایق بام، امین بام دلیجان، قیطریه، غرب گستر دلیجان، مروارید دلیجان، ستاره طلایی، پشم شیشه ایران، بام گستر 117، مروارید گستر دلیجان، شرق مشهد، شرق دلیجان، متین و غیره را به هر تعدادی که شما بخواهید عرضه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایند.

خدمات آسفالت کاری در شمیران تهران

شرکت پردیسان گستر، خدمات آسفالت کاری در شمیران تهران را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت اجرا می کند. این مجموعه عملیات آسفالت کاری را هم به صورت دستی توسط افراد آسفالت کار مجرب و هم به صورت مکانیزه توسط پیشرفته ترین ماشین آلات و تجهیزات زیرسازی و پخش آسفالت با رعایت اصول استاندارد به انجام می رساند. علاوه بر این شرکت پردیسان گستر با توجه به سابقه ی درخشان خود در این راستا زیرسازی و شیب بندی سطوح مختلف را نیز پیش از اجرای آسفالت به بهترین شکل ممکن اجرا می کند.

هدف این مجموعه استفاده از مصالح درجه یک و با کیفیت جهت انجام پروژه های آسفالت کاری خود است، که برای این کار از قیر MC یا امولسیون، جهت قیر پاشی سطوح پیش از اجرای عملیات پخش آسفالت  استفاده می کنند. همچنین دقت لازم را به منظور انتخاب نوع آسفالت از لحاظ دانه بندی برای سطوح مختلف را با وسواس بیشتری انجام می دهند. داشتن نیروهایی فنی و کاردان و تجهیزاتی به روز کمک شایانی در کارایی مطلوب این مجموعه موفق داشته است.

هزینه آسفالتکاری و قیرگونی در شمیران تهران

ارائه خدمات قیرگونی در منطقه شمیران تهران

پردیسان گستر یک نمایندگی رسمی جهت ارائه خدمات قیرگونی در منطقه شمیران تهران بوده که این عملیات را با نازل ترین قیمت برای سطوح مختلف انجام می دهد. این شرکت کلیه خدمات قیر و گونی نظیر قیرگونی پشت بام، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، استخر، مخازن آب، پی، دیوار، پارکینگ ها و غیره را با بهترین مواد و کیفیت لازم اجرا می کند. انجام قیر و گونی برای سطوح گوناگون را به صورت یک لایه، دولایه و سه لایه در کوتاه ترین زمان ممکن عملی می کند.

اجرای قیر و گونی باید توسط یک اکیپ با تجربه و کاربلد در این حوزه انجام گیرد، چرا که گاهی ممکن است افراد فنی کار مانند لوله کش، کاشی کار، بنا و یا حتی اشخاص عادی اقدام به اجرای قیر و گونی کنند که بر این اساس به علت نداشتن دقت، مهارت و تجربه کاری در این راستا موجب عدم چسبندگی لازم و باقی ماندن شکاف و حباب در بین لایه های قیر و گونی خواهند شد، بنابراین نفوذ رطوبت از بین این شکاف ها به زیر قیرگونی سبب شده تا آب به داخل سازه ها وارد شده و ترمیم یا اجرای مجدد قیر و گونی را در پی خواهد داشت.در نتیجه اگر شما در انتخاب قیرکار توجه کنید، عایق شما مدت زمان عمر مفید خود را خواهد داشت.

برای دریافت خدمات  ایزوگام در کرج و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مزیت های ایزوگام مرغوب و با کیفیت در شمیران

وقتی که شما تصمیم به خرید و تهیه ی یک عایق مرغوب را داشته باشید، لازم است بدانید که یک ایزوگام با کیفیت چه خصوصیاتی باید داشته باشد. ما در اینجا قصد داریم تا شما را با مزیت های ایزوگام مرغوب و با کیفیت در شمیران آشنا سازیم.اول اینکه در تولید و ساخت یک ایزوگام استاندارد باید از قیر خالص صنعتی استفاده شود.

دوم اینکه پودر تالک خالص را باید در تهیه ایزوگام به کار برد.سومین نکته توجه به ابعاد، اندازه و وزن ایزوگام می باشد. چرا که ابعاد یک ایزوگام مرغوب به صورت ۱ در ۱۰ متر و وزن آن بین ۴۰ الی ۴۲ کیلوگرم است.

چهارمین ویژگی توجه به بوی ایزوگام است، زیرا ایزوگام های بی کیفیت بوی نامطبوعی از خود ساطع می کنند.پنجمین مزیت این است که ایزوگام های مطلوب دست را سیاه نخواهند کرد و در نهایت باید بگوییم که یک عایق با کیفیت، دارای نشان استاندارد و مهر شرکت تولیدی بر روی فیلم پلی‌اتیلن آن است.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *