شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام در تبریز

ایزوگام در تبریز

همانطور که همه ما می دانیمایزوگام یکی از مهم ترین اجزا در ساختمان به شمار می‌رود و نبود آن می‌تواند صدماتی را به سازه وارد کند. لذا در انتخاب برند، کیفیت، نمایندگی فروش و همچنین ایزوگام کار و نحوه اجرای آن باید دقت شود. پردیسان گستر نماینده فروش ایزوگام  در کشور می باشد که انواع برندهای مطرح از این محصول را به فروش می رساند و انواع خدمات ایزوگام کاری در تهران و کرج را به انجام می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

خدمات ایزوگام در تبریز

ایزوگام نوعی عایق در برابر رطوبت محسوب می‌شود که نصب و اجرای آن برای هر ساختمانی لازم و ضروری است. خدمات ایزوگام در تبریز در طیف گسترده ای اجرا می شود. انواع خدمات ایزوگام  پی و فنداسیون، ایزوگام سرویس بهداشتی، ایزوگام سقف و پشت بام و .. در مجموعه ما با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت به انجام می رسد. همچنین شما می توانید انواع ایزوگام تک لایه، دولایه، ایزوگام پشت آلومینومی، ایزوگام ساده، فویل دار، طرح دار در این مجموعه به فروش می رسد.

 

شماره تماس فروشنده ایزوگام در تبریز

فرایند نصب ایزوگام و اجرای ایزوگام مستلزم رعایت فاکتور هایی می‌باشد که این امر تنها توسط نصاب های باتجربه و ماهر تحقق می‌یابد.در مجموعه ما فروش ایزوگام به قیمت عمده صورت می گیرد. برای دریافت شماره تماس ایزوگام با ما در ارتباط باشید.

 

قیمت ایزوگام در تبریز

مسئله قیمت همیشه برای افراد دارای اهمیت بوده؛ چراکه هر فرد بر اساس بودجه خود اقدام به خرید کالا می‌کند. توجه داشته باشید همیشه به ثمر رساندن یک پروژه با قیمت پایین سود آور نمی‌باشد؛ زیرا مواردی همانند ایزوگام کیفیت و دوام بالایی را طلب می‌کند تا در شرایط گوناگون به دور از صدمات احتمالی باشد. بنابراین در زمان خرید، کیفیت را در رأس انتخاب خود قرار دهید.

با توجه به شرایط فعلی و نوسانات بازار، قیمت ذکر شده می‌تواند دستخوش تغییر شود و در مناطق مختلف مقداری متفاوت باشد.  برای اطمینان بیشتر و اطلاع از قیمت دقیق، با شرکت تولید کننده تماس حاصل فرمایید. توجه داشته باشید قیمت ایزوگام بر حسب متر مربع و یا رول های ایزوگام محاسبه می شود و با توجه به نوع آن متفاوت است.

 

دستمزد ایزوگام کار در تبریز

طبیعتاً این موضوع به موارد مختلفی بستگی دارد و عناصر گوناگونی در تعیین قیمت دستمزد دخیل است. مساحت و اندازه کار، زیرسازی و موارد مختلفی در آن سهیم هستند.

بعضی از شرکت های تولید کننده ایزوگام، خدمات نصب را به صورت رایگان ارائه می‌دهند؛ اما در مقابل اگر شما از نصاب جداگانه و شخصی استفاده کنید، بدون شک این هزینه متفاوت خواهد بود.

شرکت هایی  هیچ هزینه‌ای به عنوان دستمزد دریافت نمی‌کند و این کار را به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

 

نحوه نصب ایزوگام در تبریز

نصب ایزوگام در سطوح مختلف، متفاوت بوده و روش ها و تکنیک های خاص خود را دارد؛ اما به‌طور کلی  نحوه نصب ایزوگام در تبریز، طی شش مرحله صورت می‌گیرد که در قسمت زیر به بررسی هر کدام از آنها پرداخته‌ایم.

در مرحله اول می‌بایست سطح کار به خوبی شست و شو و پاک شود تا گرد و غبار و یا مانعی زیر سطح ایزوگام نباشد. در این مرحله بهتر است هر وسیله‌ای که برای نصاب مزاحمت و محدودیتی ایجاد می‌کند، برداشته شود. این امر سبب به سرعت و پیشروی بهتر کار می‌افزاید.

مرحله دوم یکدست و صاف کردن سطح زیرین ایزوگام است؛ به طوری که چاله، حفره یا درزی زیر کار وجود نداشته باشد. انجام این عملیات باعث افزایش طول عمر ایزوگام شده و از به وجود آمدن آسیب های احتمالی جلوگیری می‌کند.

مرحله سوم از نحوه نصب ایزوگام در تبریز، زیرسازی کار است. در این مرحله بسته به جنس سطح اقداماتی نظیر دوغاب کاری و مشتق گیری و مواردی از این قبیل صورت می‌گیرد.

در مرحله چهارم به شیب بندی کار می‌پردازیم. دلیل این کار سهولت در جابجایی انتقال آب و عدم نفوذ آن به داخل ساختمان است.

بارکردن رول ایزوگام مرحله پنجم را تشکیل می‌دهد. اگر رولی که باز می‌کنید دارای چروک باشد، نیاز است تا از مشعل کمک بگیرید تا دچار نقص و پارگی نشود.

در نهایت نصب و اجرای ایزوگام در مرحله آخر انجام می‌گیرد.

 

/©D *D3©H~Ì

لگه گیری ایزوگام در تبریز

زمانی که به ایزوگام ساختمان شما به هر دلیلی آسیب هایی وارد شده، می‌توانید به جای تعویض ایزوگام و صرف هزینه زیاد، اقدام به لکه گیری منطقه آسیب دیده کنید.

عدم بازسازی و ترمیم مجدد در طول زمان می‌تواند به مراتب آسیب های شدید‌ تری را به ساختمان و سازه وارد کند. توجه داشته باشید این فرایند نیازمند یک نیروی انسانی با تجربه است و همه افراد قادر به انجام چنین کاری نمی‌باشند.

لکه گیری در تبریز علاوه بر اینکه شما را از صرف هزینه های زیاد به دور نگه می‌دارد، باعث جلوگیری از آسیب های احتمالی در آینده می‌شود. مواردی همچون نور مستقیم خورشید، قرار دادن اجسام نوک تیز و برنده بر روی ایزوگام، از جمله مواردی هستند که سبب خرابی و ایجاد لکه بر روی آن می‌شوند.

توصیه می‌شود لکه گیری ایزوگام با در فصول و روزهای گرم سال انجام دهید.

 

ترمیم ایزوگام در تبریز

ایزوگام‌ها معمولاً به دلیل بارش باران و تابش مستقیم خورشید، دچار ایرادات و نواقصی می‌شوند. در این زمان ترمیم ایزوگام یک گزینه معقول و در عین حال اقتصادی است. در نظر داشته باشید ترمیم ایزوگام در تبریز بسته به نوع آسیب، متفاوت است.

ایزوگام یک پوشش جهت عایق بندی ساختمان محسوب می‌شود که امروزه در طیف گسترده‌ای مورد استفاده قرار گرفته است. در بعضی مواقع ممکن است ایزوگام دچار آسیب هایی شود که عدم ترمیم و یا رفع این نواقص آثار زبان باری را پدید می‌آورد.  لگه گیری و ترمیم در این زمان گزینه بسیار مناسبی است که از جهات مختلف نظیر صرفه اقتصادی بسیار کمک کننده می‌باشد.

 

 

 

نمایندگی فروش ایزوگام در تبریز

اگر قصد خرید ایزوگام در تبریز را دارید می توانید این محصول را به طور مستقیم از ما خریداری کنید. ما نمایندگی فروش انواع ایزوگام دلیجان در تهران می باشیم که این محصول را به فروش می رسانیم. برای خرید و استعلام قیمت ایزوگام فقط کافی است با شماره هایی که در قسمت تماس با ما ذکر شده است با ما در تماس باشید.

 

 

جمع بندی

در این مقاله به بررسی قیمت برند های مختلف ایزوگام در تبریز ، نرخ دستمزد ایزوگام کار و شماره تماس آنها پرداختیم. در صورتی که قصد کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات ایزوگام کاری را دارید با راه های ارتباطی معرفی شده با ما در تماس باشید.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع