شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام در بلوار فردوس

اگر به خدمات ایزوگام در بلوار فردوس نیاز دارید ما را انتخاب کنید. ما با تکنسین‌های ماهر و با تجربه در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات ایزوگام کاری را انجام می‌رسانیم. برای کسب اطلاعات بیشتر فقط کافی است با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید. ما علاوه بر نصب ایزوگام در بلوار فردوس انواع خدمات لکه‌گیری، ترمیم و فروش ایزوگام و آسفالتکاری را انجام می‌دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا در ادامه مطلب بیشتر با خدمات ما آشنا شوید.

قیمت ایزوگام در بلوار فردوس

همانطور که همگی می‌دانیم قیمت ایزوگام در بلوار فردوس تحت تأثیر قیمت نفت و تورم و قیمت دلار است. علاوه بر این ویژگی‌های کیفی  آن و برند آن تأثیر بسیار زیادی بر قیمت این محصول کاربردی دارد. بهترین برند ایزوگام در کشور ایزوگام دلیجان است. به دلیل مشهور بودن این برند امکان ایزوگام‌های تقلبی از این برند نیز وجود دارد. اگر در جایی ایزوگام دلیجان را نسبت به متوسط بازار بسیار ارزان می‌دهد باید کیفیت آن را بررسی کنید.
ایزوگام ارزان قیمت دارای الیاف مصنوعی سست و نبافته اگر باشد بر کیفیت این خدمات تأثیر‌گذار است. استفاده از الیاف محکم و با کیفیت قیمت ان نیز افزایش می یابد.
علاوه بر قیمت، حق الزحمه نصب نیز بر قیمت آن تأثیرگذار است که آن هم تحت تأثیرعامل‌های مختلفی است. سختی کار، متراژ و ویژگی سطوح از عوامل مؤثر بر قیمت نصب ایزوگام در بلوار فردوس می‌باشد. اگر قصد ایزوگام کاری را دارید از قسمت تماس باما با مجموعه پردیسان گستر تماس بگیرید. مجموعه ما با ارائه خدمات با کیفیت مناسب‌ترین و ارزان ترن قیمت نصب ایزوگام همواره در تلاش است که نیاز‌های عایق رطوبتی را با بهترین کیفیت برطرف کند.

نصب ایزوگام در بلوار فردوس

برای نصب ایزوگام در بلوار فردوس حتماً از تکنسین با تجربه استفاده کنید. در صورتی که این عایق رطوبت را به اندازه خیلی کوچک در خود نفوذ دهد پس از مدتی باد می‌کند و کیفیت خود را از دست می‌دهد. بنابراین نصب ایزوگام حتماً توسط تکنسین ماهر و حرفه‌ای انجام شود.
مراحل ایزوگام کاری عبارتند از:
تمیز کاری: ابتدا کف مورد نظر را تمیز و عاری از هر گونه آلودگی کنید.
استفاده از پرایمر:برای بهتر چسبیدن ایزوگام از پرایمر استفاده می‌شود.
رول کردن، قیرپاشی: در این مرحله شروع به رول کردن و قیرپاشی ایزوگام می‌شود. این کار باید با دقت زیاد انجام شود.
با توجه به سطح عموما از تک تا چند لایه ایزوگام استفاده می‌شود. در نصب آن نیز باید قوانین و مقررات ساختمانی را باید رعایت کرد. نصاب باید به مشخصات فنی عمومی ساختمان از فونداسیون تا سقف مسلط باشد.

لکه‌گیری ایزوگام

با توجه به اینکه قیر ایزوگام مقاومت خوبی در برابر آب، مواد شیمیای و اشعه دارد به اندازه عمر یک ساختمان مقاومت را تضمین نمی‌کند. لذا بعد از چند سال ممکن است ایزوگام نیاز به لکه‌گیری داشته باشد. در صورتی که عمر مفید ایزوگام گذشته باشد، ایزوگام بر اساس حادثه‌ای دچار آسیب شده باشد می‌توان با هزینه کم عیب‌های آن را برطرف کرد. دقت داشته باشید که هر ایزوگام آسیب دیده‌ای را نمی‌توان لکه‌گیری کرد.

در مجموعه ما برای لکه‌گیری ابتدا تکنسین را فرستاده تا برآورد‌های اولیه را انجام دهد سپس اقدام به نصب ایزوگام می‌شود. دلایل این امر این است که در صورتی که ایزوگام به طور کامل آسیب دیده باشد و یا خرد شود بهتر است هزینه اضافی انجام نشود. در این مواقع تعویض کامل ایزوگام صرفه بیشتری دارد. برای انجام خدمات ایزوگام در بلوار فردوس و لکه‌گیری ایزوگام با ما از طریق تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

ترمیم ایزوگام

ترمیم ایزوگام مانند لکه‌گیری یاز به دقت و توجه زیادی دارد. هر ایزوگامی قابل ترمیم نیست. اگر عمر مفید ایزوگام گذشته باشد و تمام قسمت‌های عایق رطوبتی از کار افتاده شده باشد بهتر است تعویض کنید. اما اگر یک قسمت آسیب دیده و یا باد کرده باشد و دچار سایش شده باشد براحتی می‌توان عملیات ترمیم را انجام داد. اگر ایزوگام باد کرده باشد در این مواقع قسمت آسیب دیده را جدا کرده سطح را تمیز کرده و پس از آن از عایق استفاده می‌شود. با ترمیم ایزوگام در بلوار فردوس در هزینه صرفه‌جویی کنید.

فروش ایزوگام در بلوار فردوس

فروش ایزوگام در بلوار فردوس به صورت رولی و متری انجام می‌شود. رول‌های پلمپ ایزوگام اغلب دارای متراژ ده می‌باشند. از نظر وزنی با توجه به برند و نوع الیاف و مواد به کار رفته  متفاوت هستند. ما خدمات ایزوگام را به قیمت ارزان و کیفیت بسیار عالی انجام می‌دهیم. البته در مجموعه ما قیمت فروش متناسب با نوع ایزوگام و قیمت آن در بازار است. هزینه نصب بسیار ارزان‌تر از سایر رقبا می‌باشد و برای متراژ‌های بالا تخفیفات باورنکردنی در نظر گرفته می‌شود. ما علاوه بر فروش، تمامی خدمات مرتبط با این صنف از قبیل اجرا و نصب ، لکه‌گیری، ترمیم و تعیمرات ایزوگام پشت بام، آسفالت را انجام می‌دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

نمایندگی ایزوگام در بلوار فردوس

نمایندگی ایزوگام در بلوار فردوس و حومه در صدد ارائه بهترین خدمات  است و خوشبختانه تاکنون رضایت مشتریان زیادی را جلب کند. در این مجموعه از بهترین برند ایزوگام  برای نصب استفاده می‌شود و خدمات با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می شود. اگر می‌خواهید از دلیجان برای ایزوگام کاری ساختمان در بلوار فردوس استفاده کنید حتما با ما تماس بگیرید. ما  کلیه خدمات خود را برای سال‌های طولانی تضمین و در مناطق مختلف تهران از قبیل گرمدره، چیتگر، ولنجک خدمات ارائه می کنیم.

جمع‌بندی

پردیسان گستر نصاب ایزوگام در بلوار فردوس و حومه می‌باشد و انواع خدمات عایق بندی را با قیمت مناسب و با کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای دریافت خدمات با ما در ارتباط باشید. در این مجموعه انجام خدمات مختلف به صورت کاملاً مدرن و با تجهیزات مناسب و مهندسی توسط کادری مجرب انجام می‌شود. اگر قصد خرید ایزوگام در بلوار فردوس و یا نصب تأسیسات ایزوگام در بلوار فردوس را دارید با مجموعه ما ارتباط برقرار کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع