شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام در اشرفی اصفهانی

 ساکنین محترم اشرفی اصفهانی تهران که در جست و جوی خدمات ایزوگام در این منطقه می باشند، می توانند جهت کسب اطلاعات مفید در این زمینه، به سایت شرکت پردیسان گستر و یا آدرس نمایندگی این شرکت مراجعه نمایند. همه ی افرادی که جهت ایزولاسیون سطوح مختلف در ساختمان‌ های خود اقدام می‌ کنند، همواره دچار این نگرانی هستند که آیا ایزوگامی که برای عایق‌ کاری ساختمان خود انتخاب کرده‌ اند، دوام و ماندگاری مفید و مطلوب را خواهد داشت یا خیر؟

 و یا اینکه آیا این ایزوگام از لحاظ کیفیت و کارایی مطابق با قواعد و استاندارد های لازم می باشد و خصوصیت های یک ایزوگام کارآمد را دارد یا نه؟ برای پاسخ به این سوالات باید گفت که متاسفانه در دنیای امروزی با توجه به تعداد زیاد کارخانه های تولیدی ایزوگام در کشور، یقینا ایزوگام‌ های بی کیفیت و غیر استاندارد نیز به فراوانی در کشور یافت خواهد شد.

در نتیجه برای پی بردن به کیفیت یک ایزوگام مرغوب در زمان خرید، شما باید آشنایی کاملی از مشخصات و مزیت های یک ایزوگام مرغوب و استاندارد داشته باشید. ولی یک روش بهتر و مطمئن تر این است، که ایزوگام مصرفی خود را جهت عایق کاری سطوح مختلف ساختمان خود را از شرکت های معتبر و شناخته شده ای نظیر پردیسان گستر تهیه نمایید، تا با این روش بتوانید به طور کامل از خرید ایزوگام‌ های با کیفیت و با دوام موجود در بازار اطمینان حاصل کرده و برای عایق بندی منزل و یا محیط کار خود استفاده نمایید.

شرکت پردیسان گستر با توجه به سابقه ای طولانی و تجربه ای بسیاری که در این زمینه فعالیت ها دارد، همواره آماده ی ارائه ی انواع خدمات مختلف عایق بندی اعم از خدمات ایزوگام در اشرفی اصفهانی و خیابان هایی نظیر خیابان رزمندگان، خیابان تختی، خیابان کوهستان، خیابان همیلا، خیابان مخبری، خیابان ستارخان و … می باشد.

ایزوگام در اشرفی اصفهانی

نمایندگی فروش ایزوگام در اشرفی اصفهانی تهران

ایزوگام این عایق از پیش ساخته در طول سال های اخیر به علت مقاومت، استحکام و نصبی آسان به عنوان یکی از برترین و محبوب ترین عایق های رطوبتی در دنیا شناخته شده است، در حال حاضر با توجه به رقابتی که در بازار های داخلی وجود دارد، این عایق در فروشگاه ها و مراکز متعددی به فروش می رسد ولی متأسفانه به دلیل تبلیغاتی نادرست و نا معتبری که پیرامون این محصول کارآمد وجود دارد، سبب شده تا خریداران بسیاری در زمان خرید آن برای ساختمان خود دچار دغدغه و نگرانی های زیادی باشند. یکی از بیشترین نگرانی های مصرف کنندگان وجود ایزوگام های نامرغوب و غیر استاندارد در بازار می باشد که در ساخت آن ها از پودر های معدنی به جای قیر پالایشگاهی استفاده شده است، تا در این صورت بتوانند به گمان خود صرفه ی اقتصادی بالاتری  داشته باشند.

ولی حقیقت این است که ایزوگام های مذکور از نظر کیفیت به هیچ وجه قابل مقایسه با ایزوگام های مرغوب و برند های محبوب موجود در بازار نمی باشند. ضمن اینکه، در زمان نصب این ایزوگام های گفته شده بوی نامطبوعی هم از آن ها منتشر می یابد که در زمان خرید با تست کردن این موضوع قابل شناسایی خواهند بود. ولی اکثر مواقع به خاطر عدم آگاهی کافی خریداران، در این زمینه این امکان برای سود جویان فراهم می شود تا با فروش انواع ایزوگام های بی کیفیت به قیمت های بالا، سبب سر در گمی خریداران عایق های رطوبتی در بازار شوند.

شرکت پردیسان گستر با توجه به محصولات مرغوب و استاندارد و همچنین کارشناسان متخصصی که دارد باعث شده تا بالاترین میزان رضایتمندی را در بین مصرف کنندگان این عایق رطوبتی داشته باشد و به عنوان پرفروش ترین نمایندگی فروش ایزوگام در اشرفی اصفهانی تهران شناخته شود. این مرکز همواره آماده ی خدمت رسانی به ساکنان محترم این منطقه از تهران بوده؛ اهالی محترم منطقه اشرفی اصفهانی می توانند علاوه بر خرید ایزوگام مصرفی خود از مراکز فروش این مجموعه به قیمت درب کارخانه و تضمینی، از دیگر خدمات عایق کاری این شرکت از جمله نصب حرفه ای ایزوگام در اشرفی اصفهانی تهران نیز بهره مند شوند.

 خدمات شرکت پردیسان گستر در منطقه ی اشرفی اصفهانی تهران

از جمله خدمات شرکت پردیسان گستر در منطقه ی اشرفی اصفهانی تهران که به طور تخصصی و فنی ارائه می شوند، عبارتند از:

  • فروش و توزیع انواع ایزوگام با برند های برتر در اشرفی اصفهانی تهران
  • نصب و راه اندازی ایزوگام در تمامی سطوح مختلف ساختمان و در محل مورد نظر مشتری به صورت کاملا استاندارد و تخصصی با اجرت نصب مناسب
  • اجرای آسفالت کاری و قیرگونی با پرسنلی مجرب در انواع سطوح
  • تعمیرات ایزوگام از جمله جداسازی لایه های آسیب دیده و ترمیم آن ها
  • اجرای مجدد ایزوگام و یا لکه گیری ایزوگام در صورت لزوم
  • تعمیرات عایق آسفالت از جمله ترمیم و لکه گیری آن
  • زیرسازی و شیب بندی پیش از اجرای انواع عایق کاری نظیر ایزوگام، قیروگونی و یا آسفالت کاری
  • مسطح سازی و محوطه سازی سطوح مورد نظر قبل از اجرای آسفالت کاری

اهالی محترم منطقه ی اشرفی اصفهانی می توانند با مراجعه به هر یک از نمایندگی های مجاز این شرکت در تهران، به هر یک از خدمات مورد نظر خود در زمینه ی عایق کاری با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دسترسی داشته باشند و جدا از این، این امکان برای آن ها فراهم شده تا از خدمات پس از فروش بی نظیر ما در این مجموعه استفاده ی مطلوبی را داشته باشند.

نصب و راه اندازی ایزوگام در اشرفی اصفهانی با بهترین کیفیت

شرکت پردیسان گستر که در حوزه ی نصب و راه اندازی ایزوگام در اشرفی اصفهانی با بهترین کیفیت توسط با تجربه ترین و متخصص ترین نیرو های ایزوگام کار خدمات خود را ارائه می دهد، تمامی پروژه های نصب و راه اندازی خود را به صورت تضمینی اجرا می کند، تا مشتریان این شرکت بتوانند با خاطری آسوده از خدمات نصب و راه اندازی ایزوگام در اشرفی اصفهانی بهره کافی را ببرند.

همان طوری که گفته شد ایزوگام به عنوان یکی از بهترین انواع عایق های رطوبتی در عصر امروزی شناخته شده است، که این قابلیت را دارد تا در سطوح مختلف کاربرد های متعددی از جمله عایق بندی پشت بام و سقف منازل، عایق کاری پی و اطراف ستون ها در سازه ها، عایق کاری حمام و سرویس های بهداشتی، عایق بندی استخر، کف آشپزخانه، تراس و دیگر اماکن مختلف که نیاز به عایق های رطوبتی دارند، را داشته باشد.

همواره نصب ایزوگام یک امر کاملا حرفه ای بوده که حتما بایستی توسط نصاب ایزوگام کار ماهر و متخصص انجام شود تا بدون هیچ نوع نشتی و به طور کاملا سالم و استانداردی بتواند، طول عمر، کارایی و کیفیت لازم را داشته باشد. شما اهالی محترم اشرفی اصفهانی می توانید با مراجعه به هریک از نمایندگی های مجاز این مجموعه ی موفق، از بهترین و با کیفیت ترین خدمات اجرای ایزوگام در این منطقه، متناسب با استاندارد های روز دنیا بهره مند شده و به جمع کثیر مشتریان رضایت مند این مرکز ملحق شوید.

تعمیرات ایزوگام در اشرفی اصفهانی به صورت کاملا تضمینی

همه ی عایق های رطوبتی اعم از ایزوگام، در طی مدت زمانی دچار صدمه و آسیب شده و به علل گوناگون خراب و یا فرسوده می شوند. به طور معمول عمر مفید ایزوگام های با کیفیت و استانداردی که به طرز صحیح و درستی نصب شده باشند، حدود ۱۵ سال می باشد. ولی احتمال دارد که بر اثر عوامل مخرب زای مختلفی موجب صدمه به ایزوگام شده و عایق مربوطه پیش تر از موعد مقرر دچار آسیب شوند. از جمله ی این عوامل مخرب زا می توان تابش مستقیم نور خورشید، برخورد اشیاء نوک تیز با سطح ایزوگام مورد نظر همانند پایه ی کولر، قرار دادن اجسام سنگین بر روی سطح عایق، نصب ایزوگام نا مرغوب و غیره را نام برد.

بنابراین در این مواقع به علت آسیب دیدن ایزوگام و نفوذ رطوبت به سطوح گوناگون، لازم است که عایق مورد نظر را بررسی کرده تا در صورت لزوم ترمیم، لکه گیری و یا تعویض شود. شرکت پردیسان می تواند این کار را با کمک کارشناسان مجربی که دارد به بهترین شکل ممکن برای شما به انجام برساند. توجه داشته باشید که تعمیرات ایزوگام در اشرفی اصفهانی به صورت کاملا تضمینی توسط این مرکز انجام می گیرد، چرا که به علت حساسیت بسیار بالایی که دارد، یک کار کاملا تخصصی بوده و باید توسط یک تیم کاملا حرفه ای و کاربلد انجام گیرد.

هزینه ی ایزوگام در منطقه اشرفی اصفهانی تهران

از جمله اصلی ترین عوامل موثر بر هزینه ی ایزوگام در منطقه اشرفی اصفهانی تهران نوع ایزوگام به کار برده شده برای سطوح کاری مورد نظر می باشد، و همچنین با توجه به این که ایزوگام استفاده شده از نوع فویل دار و با روکش آلومینیومی و یا بدون فویل، طرح دار و … بوده، دارای قیمت های متفاوتی است. ضمن تمامی موارد ذکر شده به کارگیری تعداد لایه های ایزوگام مصرفی از لحاظ این که نوع ایزوگام دولایه باشد و یا تک لایه نیز بر روی قیمت ایزوگام تاثیر گذار می باشد.

جدا از نوع ایزوگام مصرفی جهت عایق بندی، مسافت و فاصله از کارخانه ی تولید کننده ی ایزوگام نیز در قیمت ایزوگام اثر می گذارد و به طور طبیعی هر چه فاصله ی منطقه ی مورد نظر از کارخانه بیشتر باشد، درنتیجه قیمت تمام شده ی ایزوگام نیز بالطبع بالاتر می رود. ولی شما خریداران گرامی در منطقه اشرفی اصفهانی می توانید با مراجعه به هر یک از نمایندگی های شرکت پردیسان گستر، بهترین برندهای ایزوگام را به قیمت درب کارخانه خریداری نمایید. شما با مراجعه به این نمایندگی علاوه بر استفاده از سایر خدمات ایزوگام که به بهترین شکل ممکن در این مرکز ارائه می شوند، از خدمات پس از فروش آن ها نیز بهره مند خواهید شد.

پیمانکار رسمی خدمات آسفالت کاری در محله اشرفی اصفهانی

شرکت پردیسان گستر به عنوان پیمانکار رسمی خدمات آسفالت کاری در محله اشرفی اصفهانی تمامی انواع خدمات آسفالت کاری را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد. این شرکت همواره عملیات آسفالت کاری را هم به صورت مکانیزه توسط مجهز ترین ماشین آلات زیرسازی و پخش و اجرای آسفالت انجام داده و هم در محل هایی که امکان حضور ماشین آلات سنگین وجود نداشته، این عملیات اجرایی به صورت دستی توسط تیم ماهر آسفالت کار با رعایت تمامی قواعد و استاندارد های لازم صورت می پذیرد.

لازم به ذکر است که بدانید تمامی پروژه های کاری جهت زیرسازی، تسطیح و شیب بندی مناسب در محل آسفالت کاری نیز پیش از اجرای عملیات آسفالت، توسط اکیپ آسفالت کار های زبردست این شرکت به بهترین شکل ممکن اجرا می شود. در مورد آسفالت کاری نیز باید گفت همانند دیگر عایق های رطوبتی، علاوه بر اجرایی بی نظیر که باید به بهترین شکل ممکن و با استفاده از روش های متناسب اجرا شود، لازم است که از مصالح استاندارد و با کیفیتی برای انجام پروژه های آسفالت کاری استفاده نمود. کمپانی پردیسان گستر در نمایندگی های معتبر خود در اشرفی اصفهانی، جهت رضایت کامل مشتریان خود، علاوه بر عرضه ی بهترین خدمات اجرای آسفالت کاری توسط آسفالت کار های مجرب و با سابقه، از برترین و مرغوب ترین متریال و مواد اولیه درجه یک موجود در بازار نیز استفاده می کنند.

قیرگونی در اشرفی اصفهانی تهران توسط تیم قیرکار مجرب

یکی از جمله شرکت های ارائه دهنده ی تمامی خدمات قیرگونی در اشرفی اصفهانی تهران توسط تیم قیرکار مجرب، پردیسان گستر می باشد، که در این راستا انواع خدمات قیرگونی را با بهترین کیفیت و کارایی و همچنین با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه مانند قیر پالایشگاهی و گونی چتایی بنگلادش موجود در بازار اجرا می کند. انواع مختلف خدمات قیرگونی که در این مجموعه می توان به آن اشاره نمود عبارتند از: قیر گونی سطوح گوناگون از جمله پشت بام، سرویس های بهداشتی، حمام، آشپزخانه و همچنین نشت یابی و تعمیر قیروگونی قدیمی در انواع سطوح.

شما کاربران گرامی در این منطقه از تهران می توانید با کیفیت ترین خدمات قیرگونی را با مناسب ترین قیمت از همکاران ما درخواست نمایید.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع