شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام بیست بیست

در اینجا ما قصد داریم تا شما را با یکی از جمله عایق های پرفروش و مشتری پسند تولید شده در بازار ایزوگام داخلی یعنی ایزوگام بیست بیست آشنا سازیم. این محصول به علت دارا بودن کیفیتی بسیار بالا و همچنین استفاده از متریال و مواد اولیه ی ممتاز و درجه یک مورد تایید آزمایشگاه ها و کارشناسان با تجربه شرکت ما بوده، بر این اساس است که طرفداران زیادی دارد. در نظر داشته باشید که این عایق کارآمد با توجه به پیشینه ی درخشان و تجربه ی بلند بالایی که دارد، توانسته میزان رضایت مندی متقاضیان کثیری را در بین مردم برای خود به دست آورد. ایزوگام بیست بیست بر مبنای کلیه ی مزیت ها و خصوصیت های منحصر به فردی که دارد، از جمله ایزوگام های بسیار کارآمد موجود در بازار ایزوگام کشور جهت عایق کاری بسیاری از سطوح مختلف ساختمان شما محسوب می شود.

 این فرآورده ی با کیفیت تولیدی کشورمان در نهایت پس از عبور از کلیه تاییدیه های نهایی در شرکت قیر مهر پارسیان، به صورت مستقیم بدون هیچ واسطه ای از این شرکت به نمایندگی های پر متقاضی این عایق نظیر پردیسان گستر در سراسر ایران به تعداد عمده ارسال می گردد. مجموعه ی ما نیز بر اساس میزان تقاضای زیاد مشتریان گرامی خود در تمامی مراکز معتبری که در تهران، کرج و کلیه ی مناطق زیر مجموعه ی آن ها دارد، این نوع پوشش ضد آب را در کوتاه ترین مدت زمان ممکن و با قیمتی استثنایی در اختیار آن ها قرار داده و با توجه به تمایل این افراد خدمات نصب این عایق را نیز برایشان انجام می دهد.

کارخانه تولید کننده ی ایزوگام بیست بیست

کارخانه ایزوگام بیست بیست به عنوان بزرگ ترین تولید کننده ی این عایق بسیار مشهور و از جمله عایق های پرطرفدار این محصول کاربردی در کشور به شمار می رود. این مجموعه ی موفق با داشتن سابقه ی کاری درخشان بیش از سه قرنی که در زمینه ی ساخت انواع عایق های از پیش ساخته شده ای همچون ایزوگام، توانسته است با استخدام و استفاده از تجارب نیرو های فنی و کار آزموده ی خود در تمام سال های کاری اش به عنوان یکی از کارخانه های معروف و مردم شناس دیده شده و در عرصه ی ارائه ی انواع محصولات قیر و ایزوگام، در بورس محصولات عایق کاری ایران مقام بالایی کسب نماید.

ایزوگام ۲۰۲۰ این محصول پر فروش کارخانه ی مهر پارسیان از جمله برند های شناخته شده در بازار ایزوگام کشور می باشد، که با توجه به بهره مندی از کیفیت و راندمان کاری بسیار خوب ضمن فروش و عرضه ی آن در بازار های داخلی به صورت وسیعی در بسیاری از کشور های همسایه، آسیایی و آفریقایی مانند چین، گرجستان، امارات، افغانستان، ترکیه و شمار دیگری از آن ها صادر می شود. کمپانی بزرگ و مشهور پردیسان گستر نیز در این حوزه از فعالیت های کاری خود توانسته در تمامی شعب خود در تهران، کرج و حومه اقدام به فروش و ارائه ی این محصول بی نظیر نماید. شما همشهریان گرامی در این مناطق می توانید جهت دریافت اطلاعات مفیدی در این باره با شماره های مندرج در وب سایت شرکت تماس گرفته تا همکاران ما به طور واضح شما را راهنمایی کنند.

مشخصات فنی ایزوگام ۲۰۲۰

برای بیان مشخصات فنی ایزوگام ۲۰۲۰ می توان به موارد بی نظیری که ما قصد داریم در ادامه برای شما بیان کنیم اشاره نمود. جنس اصلی این عایق با کیفیت یعنی ایزوگام بیست بیست از نوعی پلی استر سوزنی نبافته و همچنین الیاف شیشه ای نخ دار مرغوب تولید و ساخته شده است. در نظر داشته باشید که یکی از جمله مواد اولیه ی بسیار مهم این محصول کارآمد قیر به کار رفته در ساخت آن می باشد که از نوعی قیر اصلاح شده با پلیمر BPP حاصل شده است.

 که البته این برند سرشناس ایزوگام از انواع ایزوگام های پلیمری از نوع BPP به شمار می روند که دارای مرغوب ترین نوع قیر یعنی قیر خالص ۷۰-۶۰ پالایشگاهی می باشد. همچنین این فرآورده ی مشتری پسند بعد از ساخت و اجرای کلیه ی آزمایش های کیفی و کمی انجام شده بر روی آن و رسیدن به مرحله ی نهایی کار در کارخانه به صورت رول هایی با طولی برابر ۱۰ متر و عرض ۱ متری به بازار ایزوگام ارائه می شوند. نا گفته نماند که ضخامت واقعی این محصول که یکی از ویژگی های خاص آن محسوب می شود برابر با ۴ میلی متر بوده و همچنین وزن تقریبی هر یک از رول های آن نیز در حدود ۴۵ کیلوگرم می باشد.

 از دیگر مشخصات کاربردی این ایزوگام می توان به خاصیت الاستیکی، انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالای آن اشاره نمود. شایان به ذکر است که این ایزوگام ارزشمند استاندارد های ملی کشور به شماره ۳۸۸۵، استاندارد ایزو ۹۰۰۲ و همچنین استاندارد SGS را دارا می باشد. در نهایت نیز این چنین می توان بیان کرد که ایزوگام ۲۰۲۰ در بر گیرنده ی ویژگی هایی فوق العاده و خارق العاده است که با توجه به متریال درجه یک به کار رفته در تولید آن، سبب شده تا این عایق ها طول عمر بیشتری نسبت به سایر عایق های رطوبتی داشته باشند.

انواع ایزوگام بیست بیست

ایزوگام ۲۰۲۰ به عنوان یکی از عایق های رطوبتی بی نظیر موجود در بازار که بسیار پر متقاضی بوده و مشتریان زیادی را دارا می باشد، همان طوری که در بالا نیز ذکر کردیم از جمله ایزوگام های پلیمری است که از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار می باشد که در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه شده است.

از جمله انواع ایزوگام بیست بیست که در بازار های داخلی و خارجی وجود دارد، می توان به ایزوگام تک لایه، ایزوگام دو لایه و ایزوگام پنج لایه این محصول پر طرفدار اشاره کرده که در انواع ساده و بدون روکش، روکش دار آلومینیومی و غیره در دسترس می باشد. شما سروران گرامی جهت اطلاع از موجودی هر نوع از عایق مورد نظر خود می توانید با همکاران ما در بخش فروش شرکت تماس گرفته و استعلام بگیرید.

نصب ایزوگام بیست بیست

مخاطبین ارجمند ما همان طوری که می دانید شما در نهایت بعد از تهیه ی ایزوگام بیست بیست مورد نظر خود باید به دنبال یک نمایندگی معتبر جهت نصب آن باشید. کمپانی پردیسان گستر ما نیز همانند بسیاری از نمایندگی های فعال در حوزه ی عایق کاری علاوه بر فروش و پخش ایزوگام بیست بیست دارای خدمات نصب ویژه ی آن نیز می باشند. اگر شما این ایزوگام مرغوب را از نمایندگی ما تهیه کنید می توانید از خدمات اجرای آن توسط نصابان حرفه ای ما نیز بهره مند شوید.

گاهی برخی افراد با تصور غلطی که دارند همواره فکر می کنند با خرید یک عایق مرغوب و با کیفیت مشکل ایزوگام کاری ساختمان خود را حل کرده و خود نیز می توانند با دانش کمی که در این باره دارند تنها با تهیه یک مشعل ایزوگام را پیاده سازی کنند، در حالی که واقعیت امر چیز دیگری بوده و کار اصلی چگونگی اجرای آن می باشد به طوری که کیفیت ایزوگام تنها ضامن عایق کاری مطلوب ساختمان شما نبوده و در حقیقت مسئله ای که در اینجا دارای اهمیت بیشتری است نصب ایزوگام بیست بیست می باشد.

بر این اساس شما تنها با داشتن هر برندی از ایزوگام مورد پسند خود مانند ایزوگام ۲۰۲۰ در صورتی که نحوه ی پیاده سازی آن به طور صحیح و استانداردی صورت پذیرد، به طور قطع موجب بازدهی مطلوب محصول خریداری شده ی شما خواهد شد. بنابراین همواره به این نکته ی مهم توجه داشته باشید که باید علاوه بر خرید ایزوگام مورد نیاز برای سطح مربوطه از چگونگی و مراحل نصب آن با هزینه ای مناسب نیز مطلع باشید. شرکت ما این نوید را به شما می دهد که این عملیات حساس را با اطمینان کامل و به طور صد در صدی در اولین فرصت کافی با بهترین کیفیت و کارایی برای شما مشتریان عزیز ارائه دهد‌.

هزینه ایزوگام بیست بیست در تهران و کرج

امروزه با توجه به اوضاع نابسامان اقتصادی و بالا بودن هزینه های زندگی، همه مردم برای خرید محصولات مورد نظر خود به دنبال کمترین هزین ها هستند. در حیطه ی ایزوگام و انواع عایق های رطوبتی به همراه خدمات نصب آن ها به طور معمول همه ی شرکت ها و نمایندگی های مجاز، همواره در تلاش هستند تا فرآورده های تولیدی خود را با پایین ترین قیمت برای مشتریان خاص خود در بازار به فروش برسانند تا بدین طریق توانسته باشند گام بزرگی را در راستای ارائه ی هر چه بهتر این محصولات برداشته باشند.

ایزوگام بیست بیست نیز جزو این تولیدات مرغوب هستند که به جهت عایق کاری بهینه ی ساختمان ها به کار می روند. این عایق ها یعنی ایزوگام ۲۰۲۰ به علت تقاضای بالای مشتریان زیادی که در بازار دارند، به طبع آن قیمت و هزینه ایزوگام کاری این عایق ها نیز به طور یقین برای بسیاری از این مصرف کنندگان دارای اهمیت زیادی می باشد. بدین صورت مجموعه ی محبوب ما همواره در تلاش است تا بهترین و کارآمد ترین نوع این عایق را با نازل ترین قیمت در بازار در اختیار مشتریان خود ارائه کند. 

هزینه ایزوگام بیست بیست در تهران و حومه و به ویژه در شرکت ما بدون هیچ واسطه ای به قیمت درب کارخانه برای رفاه حال همشهریان عالیقدر ارائه می شود. شما دوستان گرامی ساکن تهران و کلیه مناطق ۲۲ گانه ی زیر مجموعه ی آن از جمله تجریش، جمشیدیه، کوهسار، صادقیه، ونک، امانیه، شمس آباد، میدان ملت، مهران، اکباتان، آرژانتین، اتوبان همت، قصر، آپادانا، فدک، نارمک، امامزاده عبداله، امین حضور، پانزده خرداد و غیره این امکان را دارید تا بهترین ایزوگام ۲۰۲۰ را در این مرکز مشتری پسند با قیمتی مناسب تهیه کنید.

نمایندگی ایزوگام بیست بیست در کرج کدام است؟

کمپانی پردیسان گستر با داشتن تجربه و نیرو های نصاب ایزوگام کار متخصص در حوزه ی انواع عایق های رطوبتی و همچنین ارائه ی انواع خدمات ایزوگام کاری به ویژه نصب ایزوگام بیست بیست توانسته به عنوان مشتری پسند ترین نمایندگی ایزوگام در این منطقه محسوب شود.

کیفیت ایزوگام بیست بیست چگونه می باشد؟

این نوع عایق های رطوبتی بر اساس ویژگی های منحصر به فردی که دارند دارای کیفیت مطلوب با ماندگاری بسیار بالایی هستند که در بازار ایزوگام کشور طرفداران زیادی به خود تعلق داده اند؛ شما نیز می توانید جهت تهیه و خرید این نوع ایزوگام با قیمتی ارزان به نمایندگی ما در تهران و یا کرج مراجعه فرمایید.

بهترین خدمات پس از فروش ایزوگام بیست بیست در تهران کدامند؟

نمایندگی فروش ما به منظور ارائه ی خدمات مربوطه به ایزوگام بیست بیست و دیگر عایق های رطوبتی دارای خدمات پس از فروش فوق العاده ای همچون ضمانت نامه و بیمه نامه ی چندین ساله ی معتبر می باشد که بر اساس آن شما می توانید در صورت وجود کوچک ترین مشکل در عایق خود به طور رایگان از این خدمات پس از فروش بی نظیر استفاده نمایید.

 

آیا شرکت پردیسان گستر دارای خدمات تعمیر ایزوگام ۲۰۲۰ نیز می باشد؟

بله. این نمایندگی محبوب در تمامی مراکز مجاز خود دارای خدمات ترمیم و لکه گیری ایزوگام بیست بیست به طور کاملا تضمین شده ای می باشد که همشهریان عزیز می توانید با اطمینان خلطر از این خدمات ویژه استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع