شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام بام پوش ایران

عایق کاری و ایزوگام کاری سال هاست که برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت در داخل ساختمان‌ها استفاده می‌شود. برند ایزوگام بام پوش ایران در کنار برندی مانند دلیجان توانسته است مقبولیت زیادی در بازار کسب کند. به طوری که اغلب افراد این دو برند را در ایزوگام کاری می‌شناسند. شرکت پردیسان گستر ایزوگام بام پوش در ایران را به فروش می‌رساند. اصالت، کیفیت و قیمت مناسب سه اصلی است که همواره مورد توجه ما بوده است. از این رو بهترین ایزوگام را با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می‌رسانیم. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

مشخصات ایزوگام بام پوش ایران

در سال‌های اخیر ایزوگام بام پوش ایران به دلیل اینکه محصولات مناسب و با کیفیت و قیمت مناسبی که به بازار عرضه کرده است توانسته است سهم بسیار زیادی در بازار را از آن خود کند. از جمله ویژگی‌های فنی و ظاهری محصول را می‌توان به صورت زیر اشاره کرد:
– حداقل ضخامت این ایزوگام ۳. ۵ میلی‌متر است.
– حداقل وزن رول‌های ایزوگام ۳۷ تا ۴۲ کیلوگرم است.
– وزن و ضخامت ایزوگام متناسب است.
– این ایزوگام داری استاندارد در تولید و کیفیت محصول است.
– رول‌های این نوع عایق پلمپ است.
– اطلاعات کامل محصول بر روی چسب و بدنه ایزوگام درج شده است.
– نام و اطلاعات تماس شرکت بر روی آن نوشته شده است.
– در تولید این محصول از بهترین مواد اولیه که شامل قیر گرید ۶۰/۷۰ است استفاده شده است.
– الیاف پلی استر مورد استفاده در آن دارای کیفیت بسیار مناسب و با لایه داخلی استاندارد است.

قیمت ایزوگام بام پوش ایران

قیمت ایزوگام با توجه به اینکه از مشتقات نفتی است تحت تأثیر قیمت نفت و قیر می‌باشد. زیرا ایزوگام نوعی الیاف شیشه‌ای یا پلی استری آغشته به قیر است که با چسبیدن بر اثر گرما بر سطح مورد نظر از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری می‌کند. بنابراین قیمت ایزوگام بام پوش ایران تحت تأثیر عواملی مانند الیاف و قیر است. همچنین نوسانات قیمت جهانی نفت و قیر، نرخ ارز و تورم در کشور نیز پیروی می‌کند. مخارج شرکت بام پوش و تغییرات قوانین حقوق و دستمزد و هزینه‌های جاری نیز بر قیمت محصولات این شرکت تأثیر‌گذار است.
هر چقدر قیر به کار رفته در تولید ایزوگام خالص‌تر باشد و مواد پلیمری با کیفیت‌تر باشد در نتیجه ایزوگام دارای قیمت بیشتری است. در پردیسان گستر انواع عایق با نازلترین قیمت به فروش می‌رسد. برای اطلاع از قیمت ایزوگام با ما در ارتباط باشید.

خرید ایزوگام بام پوش ایران

با آنچه در بخش قبل بیان شد فاکتور‌های مختلفی بر خرید ایزوگام  تأثیرگذار است:
– مواد اولیه و نوسانات قیمتی در آن
– عوامل داخلی کارخانه
– ویژگی‌های فیزیکی و فنی ایزوگام
– ویژگی‌های ظاهری ایزوگام مانند تعداد لایه‌ها، الیاف و وزن قیر به کار رفته
– هزینه نصب و اجرای ایزوگام کاری
– زمان نصب ایزوگام
– متراژ ایزوگام کاری
– محل اجرای ایزوگام
– توافق طرفین
برای خرید شرایطی ایزوگام و نصب آن با مجموعه ما ارتباط برقرار کنید. ما تمهیداتی ویژه‌ای برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

نمایندگی ایزوگام بام پوش ایران

پردیسان گستر نمایندگی ایزوگام بام پوش ایران است که در تهران و کرج خدمت‌رسانی می‌کند و با مناسب‌ترین قیمت ایزوگام را به صورت اقساطی و چکی به فروش می‌رساند. اگر قصد خرید ایزوگام  را دارید می‌توانید با پردیسان گستر مشورت کنید. ما علاوه بر اینکه خرید این محصول را تسهیل می‌کنیم خدمات نصب ایزوگام را نیز به اجرا می‌رسانیم. بنابراین ما شما را با توجه به مناطقی که قصد نصب ایزوگام را دارید راهنمایی می‌کنیم و اجرای آن را بر عهده می‌گیریم.

اجرای ایزوگام بام پوش ایران

به طور کلی نصب ایزوگام با توجه به قوانین و آیین‌نامه‌های مرتبط به ساختمان‌سازی و قانون و مقررات عایق کاری انجام می‌شود. تجربه نصاب سبب می‌شود که این قوانین را بدرستی اجرا کند. ایزوگام بام پوش ایران در پردیسان گستر توسط تیم حرفه‌ای انجام می‌شود. این مجموعه از کادری مجرب که تسلط کامل به اجرای و قوانین عایق کاری هستند برای نصب ایزوگام استفاده می‌کند. برای ارتباط با ما و بازدید از محل از طریق شماره‌هایی که در قسمت تماس با ما ارائه شده‌اند ارتباط برقرار کنید.

ترمیم و لکه‌گیری ایزوگام بام پوش ایران

مانند هر برندی ایزوگام بام پوش ایران ممکن است بر اثر گذشت زمان و یا حادثه‌ای دچار آسیب شود و به ترمیم و لکه‌گیری نیاز پیدا کند. با توجه به اینکه این برندی یکی از برند‌های با کیفیت در کشور است زمان فرسودگی آن طولانی است. بنابراین فرآیند لکه‌گیری فرقی با سایر برند‌ها ندارد. پس از ایجاد لکه در ایزوگام بهتر است سریعاً به ایزوگام کار مراجعه کنید. نصاب ایزوگام باید تجربه کافی و لازم در نصب ایزوگام داشته باشد.
در صورتی که حتی یک درز کوچک باقی بماند آب از همان درز در ایزوگام نفوذ کرده و سبب باد کردن ایزوگام و در نتیجه خراب شدن آن می‌شود. برای انجام خدمات لکه‌گیری ایزوگام می‌توانید با ما تماس بگیرید. تکنسین ایزوگام با استفاده از تیغه برش مخصوص آن قسمت‌های آسیب دیده را جدا می‌کند و سپس مقداری از رول ایزوگام را به ایزوگام قبلی می‌چسباند و از آسیب‌ها و خسارات نشتی جلوگیری می‌کند.

ایزوگام بام پوش ایران در تهران

در پردیسان گستر انواع خدمات عایق کاری با قیمت مناسب ارائه می‌گردد. این خدمات به شرح زیر است:
– فروش ایزوگام بام پوش ایران در تهران
– ایزوگام کاری با بهترین تکنسین‌ها
– قیرگونی انواع سطوح
– انجام خدمات ایزوگام کاری دیوار، پشت بام، سرویس و فونداسیون
– لکه‌گیری ایزوگام در تهران
– ترمیم ایزوگام
– فروش قسطی و چکی ایزوگام در تهران
– رفع مشکلات نشتی
– گارانتی خدمات ارائه شده
ما در پردیسان گستر آماده ارائه خدمات در تهران به مشتریان هستیم. برای پرسش و مشاوره در زمینه نصب و اجرای ایزوگام می‌توایند با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

ایزوگام بام پوش در کرج

در پردیسان گستر انواع خدمات ایزوگام کاری ارزان در کرج ارائه می‌گردد. این خدمات به شرح زیر است:
– فروش ایزوگام بام پوش ایران در کرج
– ایزوگام کاری با بهترین تکنسین‌ها
– قیرگونی انواع سطوح
– انجام خدمات ایزوگام کاری دیوار، پشت بام، سرویس و فونداسیون
– لکه‌گیری ایزوگام در کرج
– ترمیم ایزوگام
– فروش قسطی و چکی ایزوگام در کرج
– رفع مشکلات نشتی
– گارانتی خدمات ارائه شده
ما در پردیسان گستر آماده ارائه خدمات به مشتریان در کرج هستیم. برای پرسش و مشاوره در زمینه نصب و اجرای ایزوگام می‌توایند با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

جمع‌بندی

برای انجام خدمات ایزوگام در تهران و کرج با پردیسان گستر تماس بگیرید. ما فروشنده انواع ایزوگام در کشور هستیم و همچنین خدمات نصب ایزوگام را با بهترین قیمت و کیفیت انجام می‌دهیم. از ما خدمات باکیفیت و با ضمانت تحویل بگیرید. اگر قصد خرید و نصب ایزوگام در کلیه مناطق تهران و کرج را دارید با ما در ارتباط باشید. مجموعه ما با تیم تخصصی در سریع‌ترین زمان با کیفیت‌ترین ایزوگام را نصب، لکه‌گیری و ترمیم می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ایزوگام با ما در ارتباط باشید.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع