شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

نصب ایزوگام روی دیوار

نصب ایزوگام بر روی دیوار یک فرآیند تخصصی است که نیازمند مهارت و تجربه است. با این حال، در ادامه چند مرحله کلی برای نصب ایزوگام بر روی دیوار آورده شده است:

  1. ابتدا باید مطمئن شوید که سطح دیوار صاف و تمیز است. هر گونه پوسته‌برداری، لکه، یا ذرات غیرخالص روی سطح دیوار باید قبل از نصب ایزوگام حذف شود.

  2. سپس باید ابعاد دیوار و ایزوگام را اندازه گیری کنید تا بتوانید ایزوگام را به اندازه مناسب برش دهید.

  3. سپس باید ایزوگام را روی دیوار قرار داده و ثابت کنید. یک روش معمول برای ثابت کردن ایزوگام، استفاده از چسب‌های خاص برای ایزوگام یا پشتیبانی از آن با پیچ و مهره است.

  4. بعد از نصب ایزوگام، باید یک لایه فوم روی آن اعمال کنید تا هر گونه شکاف‌ها یا نقاط خالی را پر کنید و یک سطح صاف برای نصب دیوارپوش ارائه دهید.

  5. در انتها، می‌توانید دیوارپوش مورد نظر خود را بر روی ایزوگام نصب کنید. ولی قبل از آن باید مطمئن شوید که فضای هوا در بین ایزوگام و دیوارپوش به خوبی جریان دارد تا به عنوان یک عایق حرارتی موثر عمل کند.

نصب ایزوگام بر روی دیوار

آموزش نصب ایزوگام روی دیوار

  • نصب ایزوگام روی دیوار با داربست

زمانی که ارتفاع دیوار شما بیش از ۳ متر می باشد بهتر است تا به منظور ایمنی بیشتر از داربست و تخته استفاده نمایید، نصب ایزوگام روی دیوار را از قسمت بالا به پایین انجام می دهند. پس از تمام کردن رول اول، رول دوم را از ده سانت روی رول قبلی کار می کنند تا سطح دیوار به خوبی پوشیده شده و دیوار نم ندهد.

  • نصب ایزوگام روی دیوار بدون داربست و با طناب

برای انجام این مدل نصب، نصاب باید یک فرد حرفه ای و متخصص باشد تا بتواند امنیت خود را توسط طنابی که دور کمر خود پیچیده است، حفظ نماید. روش نصب ایزوگام روی دیوار بدون داربست نیز مانند مدل با داربست آن از بالا به پایین انجام می شود، ولی این روش به نسبت نصب با داربست کم هزینه تر و راحت تر می باشد.

  • نصب ایزوگام روی دیوار با دستگاه

برای نصب ایزوگام روی دیوار با دستگاه لازم است تا دو عدد ریل را در بالا و پایین دیوار قرار داده و با استفاده از دو کابل که به ریل ها وصل می شود، دستگاه را به دیوار بچسبانید. در این صورت دستگاه با استفاده از یک مجموعه و پنج موتور به صورت عمودی حرکت کرده و با حمل کردن رول های ایزوگام و یک مشعل به طور مداوم ایزوگام را حرارت داده و به دیوار می چسباند و هنگامی که انجام ایزوگام کاری یک ردیف به طور کامل انجام شد به مقدار عرض یک رول ایزوگام جا به جا شده و شروع به نصب ردیف بعدی می کند.

شرکت پردیسان گستر از بهترین مجریان ارائه دهنده تمامی خدمات نصب ایزوگام بر روی دیوار می باشد و شما می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت شرکت با نصابان ایزوگام در تهران  و کرج تماس بگیرید.

قیمت نصب و اجرای ایزوگام روی دیوار چقدر می باشد؟

اگر ما بخواهیم درباره ی هزینه نصب ایزوگام روی دیوار صحبت نماییم، باید به پارامتر های مختلفی توجه کرد. اولین و مهم ترین فاکتور برای تعیین   قیمت ایزوگام در سال 1402   بر روی دیوار، متراژ و ارتفاع آن می باشد. چرا که در بخش های قبلی نیز اشاره فرمودیم، دیوار هایی با ارتفاع بیش از ۳ متر لازم است که داربست کشی شوند. در نتیجه شما باید هزینه ی اجرا و نصب داربست را نیز در نظر داشته باشید.

هر چه مساحت دیوار بیشتر باشد، شما به مقدار بیشتری نیز رول ایزوگام نیاز دارید و این خود، موجب افزایش هزینه می شود. نوع مواد اولیه به کار برده شده، حجم مواد مصرفی، زمان صرف شده برای نصب و غیره دیگر پارامتر های تاثیرگذار در هزینه نصب ایزوگام روی دیوار می باشند.

بهترین نوع ایزوگام جهت عایق کاری دیوار در تهران

 ایزوگام یک نوع پلیمر است که به دو صورت تک لایه و دو لایه در طرح ها و نمونه های مختلفی تولید می‌ شود.

جهت انتخاب بهترین ایزوگام دیوار این موضوع که ایزوگام برای داخل ساختمان است و یا برای بیرون ساختمان بسیار حائز اهمیت می باشد، چرا که ایزوگام تک لایه ( برای اینکه در برابر نور مستقیم خورشید قرار نگرفته و فقط یک عایق رطوبتی محسوب می شود. ) برای داخل ساختمان و ایزوگام دو لایه ( زیرا این عایق علاوه بر رطوبت می تواند تا حد زیادی در برابر تابش نور مستقیم خورشید نیز مقاوم باشد. ) پلیمری مناسب برای بیرون ساختمان است.

بهترین ایزوگام

اگر شما قصد دارید تا ایزوگام روی دیوار تان علاوه بر مقاومت در برابر رطوبت و نور خورشید و غیره ظاهر زیبایی هم داشته باشد، می توانید از ایزوگام های طرح دار استفاده نمایید. با نصب این نوع عایق شما می توانید نمای ساختمان هایتان را منحصر به فرد سازید.

برای مشاوره در مورد فروش بهترین نوع ایزوگام بر روی دیوار در تهران شما می توانید با مشاوران شرکت پردیسان گستر تماس حاصل فرمایید تا شما را به طور کامل راهنمایی و مشاوره کنند.

فیلم آموزش نصب ایزوگام روی دیوار

ایزوگام مخصوص نصب بر روی دیوار دارای چه ویژگی هایی است؟

ایزوگامی که جهت عایق سازی دیوار های ساختمانی انجام می گیرد، تفاوت زیادی با سایر انواع ایزوگام ندارد، این محصول نیز در برند های متنوعی طراحی و تولید می شود و شما می توانید بسته به بودجه خود هر یک از آن ها را انتخاب نمایید. البته به این نکته باید توجه کنید که بعضی از ایزوگام های مخصوص نصب بر روی دیوار، به صورت رنگی طراحی می شوند.

 

برخی از مدل ها دارای یک لایه فویل هستند که حالتی درخشان به سطح دیوار شما می دهند. در حال حاضر نیز ایزوگام های طرح داری ساخته اند که قیمت آن ها نسبت به مدل های ساده تر بسیار بالاتر می باشد. آنچه که در اینجا اهمیت دارد این است که نصب ایزوگام روی دیوار، به شکل صحیح، استاندارد و حرفه ای انجام شود تا بهترین و با دوام ترین عایق بندی را داشته باشید. به طوری که شرکت پردیسان گستر می تواند این کار را در کم ترین زمان ممکن برای شما انجام دهد.

قیمت نصب ایزوگام بر روی دیوار در تهران و کرج

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که هزینه ی اجرای عملیات ایزوگام بر روی دیوار در هر متر مربع در شهر های تهران و کرج چقدر می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، که دستمزد اجرای عملیات در هر متر مربع با توجه به زیرسازی و نوع برند محصول متفاوت می باشد. ارائه هزینه واحد به شکل متری است و پس از بازدید رایگان از مکان مورد نظر اعلام می شود.

شرکت پردیسان گستر آماده ارائه انواع خدمات به همشهریان گرامی می باشد، که برای بازدید از محل بصورت رایگان عمل می کند و پس از آن هزینه نهایی را به مشتری اعلام می نماید. این شرکت با استفاده از بکارگیری متد های پیشرفته و جدید، نیرو های متخصص و دوره دیده ماهر خود را برای نصب ایزوگام بدون داربست و با استفاده از طناب محکم به محل مورد نظر خیلی سریع اعزام می کند.

در نظر داشته باشید که قیمت نصب ایزوگام بر روی دیوار در شهر کرج ، شمال، جنوب، غرب و شرق تهران برابر هم بوده و بر طبق نرخ اتحادیه محاسبه می شود . دقت کنید اگر شما در هر قسمت از مناطق تهران که باشید قیمت نصب ایزوگام روی دیوار در متراژهایی از 10 متر تا 10 هزار متر هم که باشد به شکل قراردادی اقدام نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *