شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

نصب ایزوگام روی ایزوگام قدیمی

اهالی محترم تهران و کرج، برای یافتن آگاهی و اطلاعات بیشتر در مورد نصب ایزوگام روی ایزوگام قدیمی، در این مطلب با ما همراه باشید. به طور کلی عمر مفید ایزوگام بین ۱۰ تا ۱۵ سال تخمین زده می شود، بنابراین بعد از نصب یک عایق بر روی یک سطح و پس از گذشت عمر مفید آن بر اثر عوامل متعدد جوی و یا انسانی، ایزوگام مورد نظر ممکن است دچار ترک خوردگی، طبله کردن، شکاف، پارگی، جمع شدگی، انبساط و انقباض شده و آسیب ببیند و یا به طور کامل کنده شود و به طور کلی کیفیت و کارایی خود را از دست بدهد.

در نتیجه باید با در نظر گرفتن یک راه حل مناسب و برطرف کردن آن از خرابی هایی که قرار است به بار بیاید جلوگیری شود.‌ یکی از این روش ها نصب ایزوگام روی ایزوگام قدیمی می باشد که به چند روش می توان آن را انجام داد: بدین ترتیب که یا باید قسمت هایی از ایزوگام که آسیب دیده اند ترمیم و بازسازی شوند، یا باید ایزوگام قبلی را کند و ایزوگام جدید نصب کرد و یا طبق راه حل دیگری که برای آن وجود دارد بر روی ایزوگام قبلی یک ایزوگام جدید نصب کرد.

شرکت پردیسان گستر به عنوان برترین نمایندگی فروش و نصب ایزوگام در تهران و کرج، کار نصب ایزوگام روی ایزوگام قدیمی را برای شما اهالی محترم تهران و کرج با کمترین هزینه و به صورت مقرون به صرفه با استفاده از بهترین برندهای ایزوگام، توسط بهترین نصابان ایزوگام در کرج و تهران انجام می دهد.

نصب ایزوگام روی ایزوگام قدیمی

مراحل نصب ایزوگام روی ایزوگام قدیمی

با وجود این که نصب ایزوگام روی ایزوگام قدیمی، معایبی دارد اما در صورت انجام آن توسط افراد ماهر و رعایت تمامی مراحل و نکات نصب آن، می توان از ایجاد خسارات بیشتر در عایق کاری سطح مورد نظر جلوگیری کرد. از جمله ی این مراحل و نکات عبارتند از:

۱) نظافت سطح موردنظر از هرگونه آلودگی

در ابتدای کار و قبل از نصب ایزوگام جدید ابتدا باید سطح  ایزوگام قبلی به خوبی به کمک آب و جارو شسته شده و تمامی گرد و غبارهای آن  تمیز شود. بعد از اتمام نظافت حتماً باید اجازه داده شود تا سطح مورد نظر کاملاً خشک شود. چرا که اگر این کار به درستی انجام نشود، هر گونه آلودگی که بر روی سطح باقی بماند و یا سطح مرطوب باشد، مانع از چسبیدن رول های ایزوگام به هم می شود و نصب ایزوگام به درستی انجام نخواهد شد.

۲)بررسی و تعمیر ایزوگام قبلی

در مرحله ی بعد باید سطح ایزوگام قدیمی به خوبی بررسی گردد تا قسمت هایی از آن که دچار فرسودگی هستند و یا کهنه شده اند، از قسمت های سالم تفکیک شوند. سپس باید بخش هایی که قابلیت تعمیر دارند، ترمیم و بازسازی شوند و قسمت هایی که قابل تعمیر نیستند، باید برش داده شده و جدا گردند.

۳) یکدست کردن سطح مورد نظر

بعد از گذشت طول عمر مفید ایزوگام مورد نظر در یک سطح و پس از گذشت سال ها از زمان نصب آن، ممکن است ترک ها و درزهایی بر روی آن به وجود آمده باشند، در این صورت ابتدا باید آن ترک ها و فرو رفتگی ها با استفاده از قیر پر شوند تا سطح عایق قبلی به منظو  ایجاد چسبندگی بهتر کاملاً صاف و یکدست شود.

۴) بررسی و رفع برآمدگی های ایزوگام قدیمی

ممکن است ایزوگام قدیمی موجود در سطح موذد نظر، بر اثر عواملی مانند نصب غیر اصولی آن دارای برآمدگی ها بوده و طبله کرده باشد، در این صورت این برآمدگی ها باید رفع شوند، تا سطح مورد نظر کاملا صاف و یکدست شود.

۵)چسباندن قسمت های کنده شده

قبل از نصب عایق جدید حتماً باید توجه داشت که تمامی قسمت های ایزوگام قدیمی کاملاً به سطح زیرین چسبیده باشد. چرا که ممکن است قسمت هایی از آن با گذشت زمان و تحت تأثیر عوامل مختلف آب و هوایی کنده شده باشد که در این صورت تمامی قسمت های کنده شده باید مجددا به وسیله ی حرارت به طور کامل چسبانده شوند.

۶) برطرف کردن بادکردگی ها

در صورتی که ایزوگام قبلی داری پف کردگی هایی در سطح خود باشد و به اصطلاح طبله کرده باشد، باید توسط کاتر این قسمت ها را به شکل ضربدری برش داد و سپس قسمت های برش داده شده را به وسیله ی حرارت مجددا به خوبی چسباند و درزهای به وجود آمده را با قیر کاملاً پر کرد.

۷) تمیز کردن سطح عایق جدید

مرحله آخر در نصب ایزوگام بر روی ایزوگام قدیمی، نظافت آن است. بعد از اتمام کار نصب ایزوگام جدید، به کمک آب و جارو به خوبی سطح را شستشو داده و نظافت می کنند تا سطح عایق نصب شده نیز از هرگونه آلودگی و گرد و غبار کاملاً تمیز شود.

معایب نصب ایزوگام روی ایزوگام قدیمی

نصب ایزوگام بر روی ایزوگام قدیمی معایبی نیز دارد که از جمله ی این معایب عبارتند از:

۱) با چسباندن رول های ایزوگام بر روی ایزوگام قبلی، قاعدتاً وزن آن افزایش می یابد و این مسئله موجب بالا رفتن وزن سازه ی مورد نظر می شود که به نفع سطح مورد نظر نخواهد بود.

۲) از معایب دیگر آن می توان به این مسئله اشاره کرد که در این روش احتمال کنده شدن و جداشدن لایه های مختلف ایزوگام اعم از کنده شدن لایه های زیرین از سطح موردنظر و یا لایه های جدید از لایه های زیرین به دلایل مختلف وجود دارد.

نصب ایزوگام روی ایزوگام قدیمی

نصب و اجرای ایزوگام روی ایزوگام قدیمی در تهران و کرج

در تمامی روش های مختلف نصب ایزوگام، مساعد بودن شرایط آب و هوایی در روز نصب بسیار مهم بوده و در همه روش ها یکسان است؛ بدین ترتیب که برای چسبندگی بیشتر و بهتر عایق، باید روز های نسبتاً گرم و بدون بارش برای نصب آن انتخاب شود.

از آن جایی که نصب ایزوگام روی ایزوگام قدیمی کاری به نسبت مشکل است، بنابراین نیاز به تخصص و مهارت بسیار زیادی دارد، توصیه ما در این راستا به شما عزیزان این است که این کار را به افراد کار بلد و ایزوگام کارهای با تجربه بسپارید. بنابراین شرکت پردیسان گستر در تمام نمایندگی های خود در تهران و کرج از ماهرترین ایزوگام کارها و مجرب ترین نصابان ایزوگام موجود در این مناطق برای نصب ایزوگام روی ایزوگام قدیمی استفاده می کند تا ایزوگام های قدیمی موجود در این منطقه با کمترین هزینه تعمیر شده و به بالاترین سطح کیفیت و کارایی خود برسند و موجب ایجاد خسارت و هزینه های مضاعف نیز در سازه ی مورد نظر نگردند.

شرکت پردیسان گستر برای خدمات تعمیر ایزوگام در تهران و کرج و برلی نصب ایزوگام روی ایزوگام قدیمی، از چه برند های ایزوگامی استفاده می کند؟

این شرکت معتبر برای انجام تمامی خدمات ایزوگام از جمله تعمیر و لکه گیری ایزوگام در تهران و کرج از برترین برندهای ایزوگام موجود در بازار ایزوگام کشور از جمله ایزوگام دلیجان، ایزوگام پشم شیشه ایران، ایزوگام امید گستر دلیجان، ایزوگام سایه گستر دلیجان، ایزوگام شرق مشهد، ایزوگام ستاره طلایی دلیجان، ایزوگام آذر بام تبریز، ایزوگام صدف بام دلیجان، ایزوگام مهر گستر دلیجان و … که دارای نشان ملی استاندارد و ضمانت نامه ی ۱۰ ساله می باشند، استفاده می کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *