شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

لکه گیری ایزوگام در تهران و کرج

ایزوگام ها یکی از بهترین عایق های رطوبتی و حرارتی می باشند. اما همین عایق ها هم بعد از گذشت چند سال کیفیت اولیه خود را از دست می دهد و دچار ایراداتی می شود. در این هنگام به اولین چیزی که نیاز می شود. لکه گیری کردن ایزوگام می باشد که این امکان را ایجاد می کند. تا شما بتوانید از ایزوگام بام منزل خودتان در مدت بیشتری استفاده کنید. نکته بسیار مهمی که اگر قصد لکه گیری را دارید باید به آن توجه کنید این می باشد که ایزوگام همچنان از عمر مفید برخوردار باشد در غیر این صورت لکه گیری بی فایده است.

قیمت لکه گیری ایزوگام

تشخیص خرابی ایزوگام

اولین گام در هر نوع تغییری تشخیص دادن میزان خرابی آن می باشد. ایکه چقدر ایزوگام شما آسیب دیده است و تا چه حد ترک ها به عمق آن نفوذ پیدا کرده است. باید توسط فردی که در این زمینه تخصص دارد انجام شود. چون یک تشخیص خرابی ایزوگام اگر به درستی انجام شود. باعث میشود تا تعمیر ناحیه آسیب دیده بر میزان خرابی آن باشد.

برای تشخیص خرابی شما می توانید با همان شرکت های لکه گیری که در سراسر تهران و کرج دایر می باشد مراجعه کنید. درخواست تکنسین برای تشخیص ایزوگام خود و میزان خرابی آن کنید. لیست شرکت های لکه گیری که در تهران دایر است را به صورت مجدد در زیر تکرار می کنیم : شما می توانید با مراجعه به نزدیک ترین مرکز در محل زندگی خود درخواست نیرو کنید. تا برای بررسی ایزوگام شما نیرو به محل اعزام شود.

زمان مناسب برای تعمیر ایزوگام

ایزوگام ها دارای یک عمر مفید مفید هستند که این عمر مفید معمولا 10 تا 15 سال می باشد. بعد از طی شدن این مدت ایزوگام دچار استهلاک و خرابی هایی می شود. به وجود آمدن هرگونه خرابی و ترک و یا سوراخ شدنی بر روی ایزوگام باعث می شود تا عمر مفید آن به شدت کوتاه شود. به همین علت تعمیر به موقع ایزوگام در افزایش عمر مفید آن بسیار موثر می باشد.

 اگر به آسیب هایی که بر روی سطح ایزوگام ایجاد می شود توجه نشود. این ترک ها به مرور زمان بیشتر میشود و دیگر ایزوگام قابل تعمیر نخواهد بود. البته تعمیر ایزوگام فصل مخصوص به خود را دارد. در تابستان بهترین زمان ممکن برای تعمیر ایزوگام می باشد. چون در این فصل بارندگی وجود ندارد و سطوح اغلب خشک هستند. پس بهترین حالت برای ایزوگام کردن و یا ترمیم ایزوگام می باشد.

نحوه صحیح لکه گیری ایزوگام

استفاده کردن و خرید نامرغوب یک ایزوگام نامرغوب که از کیفیت اولیه خوبی برخوردار نباشد باعث میشود بعد از مدت کوتاهی که بام منزل خود را ایزوگام کرده اید باران و رطوبت به داخل ایزوگام نفوذ کند و یا با گذشت زمان ترک ها و شکستگی های بسیار زیادی بر روی آن به وجود بیاید که این عوامل باعث می شود تا ایزوگام دیگر نتواند نقش اصلی خود که همان عایق رطوبتی بودن هست را ایفا کند.

به طور معمول به ترک هایی که بر اثر عوامل مختلف بر روی پشت بام ها ایجاد می شود ترک های پیش رونده گفته می شود که به معنای این می باشد که هرچه زمان بیشتری بگذرد و این ایزوگام ها تعمیر نشود پیشروی می کند و به مرور زمان تمام سطح ایزوگام را در بر خواهد گرفت. در هنگامی که ترک ها به اندازه پیشروی کنند که کل سطح ایزوگام را در بر بگیرد ایزوگام به راحتی از جای خود کنده می شود.

تعمیر ایزوگام در کرج

ترمیم و لکه گیری ایزوگام در کرج

اگر شما ساکن شهر کرج می باشید، می توانید لکه گیری ایزوگام منزل یا محیط کار خود را به نیروی های کاربلد و با تجربه ی نمایندگی شرکت پردیسان گستر واقع در شهر کرج با استفاده از تجهیزات کامل و قیمتی بسیار مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه بسپارید. ترمیم ایزوگام به طور صد درصدی می‌ تواند بهترین تضمین کننده جهت استفاده ی مجدد در طول چند سال آینده باشد.

ایزوگام نیز مانند بسیاری از کالا های دیگر به‌ هر علتی ممکن است دچار پوسیدگی، خرابی و یا هر نوع مشکل و ایراد دیگری شود که جهت برطرف‌ نمودن هر‌ یک از این عیب و ایراد‌ ها باید از پروسه تعمیر ایزوگام استفاده نمود. لکه گیری یکی از بهترین روش ها به منظور رفع ترک خوردگی ایزوگام می باشد. به هر حال ترک خوردگی ایزوگام یک امر شایع و متداول به شمار می رود. به خصوص هنگامی که ایزوگام خریداری شده شما کیفیت و مرغوبیت لازم را نداشته باشد، در کوتاه‌ ترین زمان ممکن با انواع مشکلات روبرو خواهد شد، بنابراین پیشنهاد ما به شما به منظور تعمیر  ایزوگام در کرج  تماس و یا مراجعه به سایت نمایندگی ما می باشد، تا در اسرع وقت کارشناسان ما پاسخگوی نیاز شما کاربران گرامی باشند.

تعمیر ایزوگام در تهران

اگر ایزوگام خانه ، ساختمان یا محل کار شما دچار آسیب دیدگی شده باشد، باید ایزوگام آن را تعمیر کرد. مشکلاتی نظیر برآمدگی، نشتی یا بلند شدگی و یا پارگی از جمله مواردی هستند که نیاز به تعمیر دارند. شما می توانید این امر مهم را به مجموعه متخصص ما واقع در تهران بسپارید. با روش لکه گیری شما می توانید مشکلات مربوطه را به طور کامل رفع کنید، البته اگر این کار توسط افراد با تجربه انجام نپذیرد فقط هزینه ی اضافی خرج کرده اید، پس با اطمینان خاطر این کار را به تیم کاری شرکت پردیسان گستر واگذار کنید.

هنگامی که بخش هایی از پشت بام یا دیواره ها که قبلاً عایق بندی شده بودند، دچار صدمه شوند آن گاه لکه گیری ایزوگام برای آن منطقه لازم می شود. در این شرایط به جای این که شما بخواهید کل ایزوگام را کنده و تعویض نمایید تنها کافی است تا سطحی را که دچار مشکل شده را مشخص نموده و آن را مجدداً ایزوگام نمایید . لکه گیری ایزوگام در تهران بسیار ارزان تر از نصب مجدد آن می باشد. به همین علت است که ما همیشه پیشنهاد می کنیم که انواع ایزوگام را با قیمتی مناسب و با کیفیتی استاندارد از   نمایندگی ایزوگام در تهران     خریداری کنید.

هزینه لکه گیری ایزوگام در تهران

نکاتی مهم بعد از ترمیم ایزوگام

اگر ایزوگام خود را به تازگی لکه گیری کرده اید باید در رابطه با نگهداری آن به چند نکته اساسی توجه کنید.این نکات عبارتند از :
مراقب اشیای نوک تیز بر روی پشت بام ها باشید که با سطح ایزوگام برخورد نکند. اگر این اتفاق رخ داد بهتر است که با استفاده از پرایمر ها یا چسب های مخصوص خرابی ایجاد شده را سریعا ترمیم کنید. تجربه در ایزوگام کردن بسیار مهم می باشد. اگر قد ایزوگام کردن پشت بام خانه خود را دارید بهتر است از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید.

ریختن موادی از قبیل نفت و گازوئیل بر روی سطح ایزوگام به شدت اشتباه است. به هیچ عنوان نباید این کار را انجام دهید. بهترین فصل و بهترین زمان که بخواهید برای ترمیم و لکه گیری ایزولاسیون اقدام کنید فصل تابستان می باشد که سطوح اغلب خشک هستند. استفاده کردن از ایزوگام با جنس مرغوب با کیفیت بسیار مهم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *