شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

قیرگونی پشت بام

از قیرگونی پشت بام به عنوان یک عایق رطوبتی برای پشت بام و به منظور جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان استفاده می‌ شود و می توان گفت که قیرگونی یکی از آسان‌ ترین و ارزان‌ ترین راه‌ ها، برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان و وارد شدن خسارت به آن است.

یکی از مهم‌ترین عواملی که باید در اجرای قیرگونی پشت بام در نظر گرفته شود، استاندارد بودن آن است. این عامل در عمر مفید، ماندگاری و عملکرد قیرگونی در طول سالیان استفاده از آن بسیار تأثیر گذار است. به‌ نوعی می‌ توان گفت که عمر مفید قیرگونی کاملاً به این استانداردها بستگی دارد. شرکت پردیسان گستر در تمامی نمایندگی های خود در تهران و کرج انواع خدمات مربوط به قیر و گونی پشت بام را با بالاترین کیفیت و از طریق قیرکار های مجرب خود ارائه می دهد.

قیرگونی پشت بام

ویژگی های قیرگونی استاندارد پشت بام

۱) گونی مورد استفاده در قیرگونی پشت بام باید بافتی ریز و یک دست داشته باشد.

۲) گونی مورد استفاده باید سالم و بدون خوردگی و همچنین عاری از هر گونه آلودگی باشد.

۳) وزن استاندارد هر متر مربع گونی در حدود ۳۸۰ گرم است که حتما گونی مورد استفاده، باید این ویژگی را نیز دارا باشد.

۴) در قیر و گونی پشت بام یا باید از قیر جامد C که مستقیماً از تقطیر نفت خام به دست می‌ آید، استفاده گردد و یا باید از انواع مختلف قیر که با هوا دادن به قیرهای جامد به دست می‌ آید، استفاده گردد و یا باید از قیر R استفاده گردد که انعطاف پذیر است و از هوا دادن به قیر نرم ساخته می‌ شود.

اجرای قیرگونی توسط شرکت پردیسان گستر در مناطق مختلف تهران و کرج با استفاده از مواد اولیه ی درجه یک انجام می گیرد.

آیا میدانید قیرگونی بهتر است یا ایزوگام؟

مراحل نصب قیرگونی پشت بام به صورت استاندارد

نصب و اجرای قیرگونی پشت بام، ممکن است ساده به نظر برسد. اما این کار به ظاهر ساده، دارای استانداردها و ویژگی‌ هایی است که حتماً باید در حین اجرای عملیات نوسط قیرکار رعایت شود؛ در غیر این صورت اجرای قیرگونی در پشت بام به‌ طور صحیح انجام نخواهد گرفت. برخی از این قوانین و استانداردها عبارتند از:

۱) سطح کار نباید مرطوب باشد، چرا که رطوبت سبب ایجاد حباب در زیر عایق شده و در نتیجه در اثر عواملی همچون گرم و سرد شدن هوا، زلزله یا نشست ساختمان یا وارد شدن ضربه، عایق مورد نظر دچار صدمه و پارگی خواهد شد.

۲) در هنگام اجرای قیرگونی در پشت بام، نباید به قیر بیشتر از ۱۷۷ درجه سانتیگراد گرما داده شود، زیرا در این صورت مواد فرار آن جدا شده و کیفیت قیر را تحت تأثیر قرار می ‎‌دهد.

۳) در هنگام اجرای قیر گونی باید دقت شود که نباید از میخ برای محکم کردن این عایق استفاده شود.

۴) برای انجام قیرگونی در پشت بام، در ابتدا باید کف پشت بام را به‌ طور یکدست سیمان‌ ریزی کرد و باید توجه شود که این سیمان باید فاقد هر گونه ترک باشد.

۵) قیرگونی باید به‌طور کامل به سطح سیمانی بچسبد و تمام درزهای آن پوشانده شود.

۶) بر روی قیر، گونی قرار می‌ گیرد که باید دقت شود که گونی مورد استفاده باید کاملاً تمیز و فاقد هر گونه آلودگی باشد. همچنین باید توجه شود که هیچ نقطه از گونی دارای پارگی و در رفتگی نباشد.

۷) گونی مورد استفاده در قیرگونی، در زمان پهن کردن بر روی قیر، باید کاملاً صاف باشد و چروک‌ های روی آن باز شود.

۸) در این مرحله باید قیر نرم و قیر سفت با هم ترکیب شوند تا یک لایه بر روی گونی با آن پوشانده شود.

۹) باید توجه شود که قیری که روی گونی ریخته می‌شود باید کاملاً صاف و یکدست بر روی تمام قسمت‌ های آن ریخته شود. همچنین باید توجه داشت که در اثر ریختن قیر، گونی زیر آن پاره نشود.

۱۰) پس از انجام تمامی این مراحل، به‌ منظور آب بندی پشت بام، تمام مراحل فوق باید به‌ صورت معکوس دوباره انجام شوند.

۱۱) در آخرین مرحله نیز یک لایه قیر به‌ طور یکدست بر روی گونی قرار می‌ گیرد.

۱۲) در نهایت نیز قیرگونی باید بعد از ۲۴ ساعت از لحاظ عدم نفوذ آب به داخل آن بررسی شود.

۱۴) بهتر است در آخرین مرحله، لایه نازکی از سیمان، به منظور محافظت از سطح کار، روی آن قرار بگیرد.

نکات مهم قیروگونی پشت بام

– مسئله ای که در مورد قیرگونی پشت بام و ماندگاری آن اهمیت بسیاری دارد، نکاتی مانند بررسی شرایط آب و هوایی و … است. نصب و اجرای قیرگونی در پشت بام هرگز نباید در حین بارندگی یا پس از آن انجام شود؛ زیرا موجب تشکیل حباب در زیر کار می شود که همین امر نیز عمر آن را به شدت کاهش می‌ دهد.

– مسئله ی دوم این است که حتی اگر بارندگی وجود نداشته باشد، اما هوا سرد باشد، توصیه می‌ شود که اجرای قیرگونی پشت بام به روز دیگری موکول شود؛ زیرا سرد بودن هوا عاملی است که مانع از چسبیدن قیر می‌ گردد.

– همچنین باید توجه داشت که قیرهای جامد را تا وقتی که روان هستند، باید استفاده کرد. میزان قیر مناسب برای هر یک متر مربع گونی در حدود ۲۵۰۰ گرم است.

در نمایندگی های مختلف شرکت پردیسان گستر تمامی مراحل اجرای قیرگونی در پشت بام ساختمان به صورت کاملا اصولی و طبق استانداردهای بیان شده انجام می گیرد تا قیرگونی انجام شده بالاترین کیفیت و بیشترین عمر مفید را داشته باشد. شما ساکنان عزیز در این مناطق نیز می توانید با خاطری آسوده خدمات قیر گونی مورد نیاز خود را از همکاران ما در این مراکز دریافت کنید.

خدمات تعمیر قیرگونی پشت بام به صورت تضمینی

برای تعمیر قیرگونی پشت بام و اماکنی که رو باز هستند، پس از نشتی یابی و تشخیص میزان خرابی ها در قیر گونی مورد نظر، قسمت هایی که دارای خرابی هستند یا با قیرکاری مجدد لکه گیری و ترمیم می شوند و یا با قیر پاشی روی آن قسمت محدود را ایزوگام می کنند. اما در صورتی که میزان خرابی ها بیشتر باشد و یا عمر مفید قیرگونی به پایان رسیده و دچار پوسیدگی شده باشد، قیرگونی کهنه را کنده و پس از زیرسازی سطح مورد نظر، دوباره در محل مورد نظر، قیر گونی جدید اجرا می کنند.

شرکت پردیسان گستر با استخدام ماهرترین قیرکارهای تهران و کرج، انواع خدمات تعمیر قیر و گونی پشت بام را به صورت کاملا تضمینی برای ساکنین این مناطق انجام می دهد.

برای قیرگونی سرویس بهداشتی با قیمت مناسب تماس بگیرید.

قیمت قیرگونی پشت بام در تهران

قیمت قیرگونی پشت بام در تهران با توجه به متراژ سطح کار و میزان مواد اولیه ی مصرفی برای عایق کاری سطح مورد نظر محاسبه می شود. علاوه بر این ها، جنس و نوع مواد اولیه ی قیر و گونی نیز بر هزینه قیر گونی در پشت بام تأثیر می گذارد.

اجرت قیرکار نیز در مناطق مختلف متفاوت است و علاوه بر آن وضعیت سطح مورد نظر، از این لحاظ که نیاز به زیرسازی و یا شیب بندی دارد و یا خیر، بر دستمزد قیرکار در تهران مؤثر است.

شرکت پردیسان گستر برای اجرای قیر گونی با کیفیت در پشت بام منازل و ساختمان های تهران از مواد اولیه ی درجه یک قیر خام پالایشگاهی و گونی چتایی بنگلادش درجه یک استفاده می کند و جهت رفاه حال مشتریان خود در این منطقه، تمامی خدمات قیر و گونی پشت بام را با نازلترین قیمت در اختیار آنان قرار می دهد. بنابراین شما عزیزان ساکن در این مناطق می توانید تمامی خدمات قیرگونی بر روی پشت بام را با اطمینان خاطر از همکاران ما دریافت کنید.

قیروگونی ارزان پشت بام در کرج

قیروگونی ارزان پشت بام در کنار کیفیت بالای آن، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که برای اجرای قیرگونی تنها کیفیت و مهارت نیست که مشتری به آن توجه می‌کند و قیمت نیز فاکتور بسیار مهمی در انتخاب یک مرکز معتبر برای اجرای قیرگونی است. البته شما عزیزان باید به این نکته ی مهم نیز توجه داشته باشید که گاهی اوقات برای ارائه قیرگونی ارزان در پشت بام از کیفیت کار کاسته می شود، اما شرکت پردیسان گستر کاهش کیفیت را راهی برای عرضه ی قیرگونی ارزان به مشتری نمی‌داند.

این شرکت معتبر با دارا بودن سابقه ای طولانی و درخشان در تمامی نمایندگی های فعال خود در  کرج، می‌ تواند کیفیت مطلوب قیر گونی در پشت بام های کرج را در کنار قیمت مناسب آن، برای مشتریان خود در این مناطق ارائه دهد. علت این موضوع نیز حذف واسطه‌ ها و خرید و فروش بی واسطه و مستقیم قیر و گونی است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع