شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

قیرگونی در شمال تهران

پردیسان گستر یکی از شرکت های معتبر در زمینه ی قیرگونی در شمال تهران و تمامی مناطق آن از جمله تجریش، کامرانیه، فرمانیه، نیاوران، داودیه، محمودیه، قلهک، دزاشیب، ونک، جماران، جردن، آجودانیه، ازگل، الهیه، شهرک غرب، لویزان، ولنجک، زعفرانیه، مینی سیتی، اوین، سعادت آباد، سوهانک، ظفر، اقدسیه، دروس، درکه، تهران ویلا، حسین‌آباد، فرحزاد و … می باشد.

قیرگونی یک نوع عایق کاری رطوبتی بسیار کارآمد است، به این ترتیب که با قرار دادن لایه های گونی در بین لایه های قیر، یک محصول نهایی منسجم و پایدار به وجود آورده می شود. به بیان دیگر در این روش عایق کاری قیر را به وسیله ی گونی هایی از جنس مرغوب ثابت، یکدست و مسطح می کنند. توجه داشته باشید که الیاف گونی نقش مسطح کننده را در این عایق ایفا می کند. 

از این مدل عایق رطوبتی که با استفاده از مصالح ساده و قابل دسترس اجرا می شود، در سطوح مختلفی از ساختمان ها مانند دیوار ها، پشت بام، کف و بدنه ی سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، حمام و به ویژه در محل های کوچک استفاده می شود.

این مجموعه به عنوان یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده ی خدمات در زمینه ی تمامی عایق های رطوبتی شناخته شده است، که در همین راستا به همه ی تعهدات خود عمل کرده و تمامی خدمات مربوط به قیروگونی در شمال تهران را نیز با بهترین کیفیت و کارایی و مناسب ترین قیمت برای اهالی محترم این منطقه عرضه می کند.

قیروگونی در شمال تهران

خدمات قیروگونی در شمال تهران

از جمله خدمات متنوع شرکت پردیسان گستر در حوزه ی قیروگونی در شمال تهران که ارائه دهنده ی تمامی این خدمات با بهترین کیفیت و کارکرد می باشند، به شرح زیر هستند:

  • پخش و فروش مواد اولیه ی درجه یک جهت عایق کاری قیرگونی از جمله  گونی چتایی بنگلادش با کیفیت و همچنین قیر درجه یک از نوع قیر خالص پالایشگاهی
  • انجام زیر سازی هایی در سطوح گوناگون برای آماده سازی آن‌ ها جهت نصب و راه اندازی قیرگونی در شمال تهران
  • انجام عایق کاری قیرگونی با ضخامت هایی مختلف از قبیل قیرگونی یک لایه، دو لایه و سه لایه در سطوح گوناگون ساختمان
  • انجام تعمیرات مختلف قیر گونی نظیر تعویض و یا ترمیم و لکه گیری قیرگونی های قدیمی و فرسوده ی سطوح مختلف مانند سرویس های بهداشتی

فروش  قیرگونی در شمال تهران با مواد درجه یک

شرکت پردیسان گستر همواره در ارائه ی محصولات و مواد اولیه ی مرغوب و با کیفیتی به مصرف کنندگان و مشتریان خود پیشگام و پیشرو بوده است، به همین دلیل در زمینه ی فروش مواد اولیه ی درجه یک و با کیفیت قیرگونی در شمال تهران نیز در خدمت اهالی محترم این منطقه از کشور می باشد.

همواره در تعیین کیفیت عایق های رطوبتی دو عامل کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه و متریال مصرفی و همچنین میزان تجربه و نحوه ی مجریان این کار نیز نقش اساسی و تعیین کننده ای دارند. ولی در مورد عایق رطوبتی قیرگونی، نقش مواد اولیه ی قیر و نوع گونی مصرفی در کیفیت عایق کاری، اساسی تر و تعیین کننده تر می باشد. 

در نتیجه جهت اطمینان از کیفیت این عایق رطوبتی یعنی قیروگونی باید مواد اولیه ی آن از یک مرکز معتبر و شناخته شده تهیه شوند، تا در مورد کیفیت و اصل بودن آن ها اطمینان حاصل نمایید.

خدمات نصب و اجرای قیروگونی در شمال تهران

بعد از اینکه از تهیه ی مواد اولیه ی درجه یک و مرغوب جهت انجام عایق کاری قیرگونی اطمینان پیدا کردید، نوبت به دومین مسئله برای داشتن یک عایق رطوبتی مقاوم و استاندارد، یعنی اجرای صحیح و با کیفیت قیرگونی با رعایت تمام جزئیات و نکات مهم ایمنی بر روی سطح مورد نظر می باشد. در اینجا است که مهارت و تجربه ی نیروهای کاری و مجریان عایق های رطوبتی این شرکت معین و مشخص می شود.

اهالی محترم شمال تهران در کلیه مناطق مختلف آن می توانند با مراجعه به نمایندگی های شرکت پردیسان گستر تمامی خدمات نصب و اجرای قیروگونی در شمال تهران را با بهترین کارایی توسط تیم قیرکار ماهر و با سابقه دریافت نمایند.

مناسب ترین قیمت قیروگونی در شمال تهران

شرکت پردیسان گستر از جمله مراکز معتبری است که مناسب ترین قیمت قیروگونی در شمال تهران را داشته و توانسته است با انجام تمامی این خدمات بالاترین کیفیت را نیز در بخش مهمی از بازار قیر و گونی پایتخت در دست بگیرد.

همواره در همه ی مناطق کشور تخمین قیمت قیرگونی و نحوه ی محاسبه ی آن به یک صورت می باشد، به این ترتیب که متراژ سطح مورد نظری که قرار است عایق کاری شود را بر اساس متر مربع در نظر می گیرند. 

ولی در توجه داشته باشید که علاوه بر مساحت سطحی که قیرگونی می شود، قیمت عایق کاری قیرگونی به عوامل مهم دیگری که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد نیز بستگی دارد.

  • چگونگی روش اجرای قیروگونی که به صورت ضخامت تک لایه، دولایه و یا حتی سه لایه انجام می شود.
  • دستمزد قیر کار خبره که در مناطق مختلف متفاوت می باشد.
  • فضای انجام عایق کاری قیروگونی که بر اساس سختی کار و یا نحوه ی اجرا در هر یک از این محل ها، دستمزد مجری نیز متغیر می باشد. به عنوان مثال دستمزد قیرگونی دیوار با دستمزد قیروگونی پشت بام همواره متفاوت می باشد.
  • شرایط آب و هوایی یکی دیگر از این عوامل مهم بوده که در برخی از جا ها به علت سختی کار بیشتر، قیمت قیروگونی نیز متفاوت خواهد بود.

به طور کلی قیمت قیرگونی در این منطقه از تهران با احتساب عوامل بالا تعیین می‌ شود. ولی شرکت پردیسان گستر با افتخار اعلام می نماید که به خاطر رضایت مشتریان عزیز خود، پایین ترین قیمت قیروگونی را به طور ثابت برای تمامی مناطق تهران در نظر گرفته است.

آیا خدمات قیرگونی ارائه شده توسط شرکت پردیسان گستر دارای خدمات پس از فروش هستند؟

بله. تمامی خدمات ارائه شده توسط شرکت پردیسان گستر به خاطر جلب رضایت و اطمینان مشتریان خود دارای گارانتی، ضمانت نامه، بیمه نامه و خدمات پس از فروش می باشند.

گونی چتایی بنگلادش چیست و آیا شرکت پردیسان گستر برای خدمات قیرگونی از آن استفاده می کند؟

گونی چتایی بنگلادش به دلیل عایق بودن جهت ممانعت از ورود و خروج سرما و گرما و همچنین داشتن خاصیت ضد الکتریسیته و سوراخ های مناسب و البته خاصیت ارگانیک بودن که از مواد اولیه طبیعی و گیاهی ساخته شده یک انتخاب فوق العاده برای انجام کارهای عایق کاری می باشد، که شرکت پردیسان گستر نیز از آن در کارهای خود استفاده می کند.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع